Steeds meer Nederlanders kampen met slaapproblemen
Gezondheid & zorg
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende Plaats reactie

onlineaponl

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 1
Zo Jun 20, 2021 6:22 pm Reageer met quote

Al jaren ernstige slaapproblemen door mijn depressie. In het begin melatonine genomen, maar werkte na een tijd niet meer. Daarna overgeschakeld naar Zolpidem. Geweldig! Mijn dokter gaf me na 3 maanden geen recept meer en nu doe ik dus aan Zolpidem zonder recept kopen op https://onlineapotheek.io/zolpidem-kopen/. Misschien niet de beste oplossing, maar voor mij werkt het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1030
Zo Jun 20, 2021 7:02 pm Reageer met quote

onlineaponl schreef:
Al jaren ernstige slaapproblemen door mijn depressie. In het begin melatonine genomen, maar werkte na een tijd niet meer. Daarna overgeschakeld naar Zolpidem. Geweldig! Mijn dokter gaf me na 3 maanden geen recept meer en nu doe ik dus aan Zolpidem zonder recept kopen op https://onlineapotheek.io/zolpidem-kopen/. Misschien niet de beste oplossing, maar voor mij werkt het!

site is niet te bereiken ivm phishing.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 14301
Zo Jun 20, 2021 7:06 pm Reageer met quote

De kostprijs voor een tabletje zolpidem is € 0,10 waar de apotheek het voor kan leveren, weliswaar op recept en dat is niet voor niets. Jij vraagt er met je 'online apotheek' € 6,00 voor, een veelvoud. Da's vast lekker verdienen, niet waar? Ik noem zoiets oplichterij. Bovendien is reclame op dit forum niet toegestaan en geef je medische adviezen die schadelijk zijn voor de gezondheid. Driemaal over de schreef dus, waarvan ik melding maak bij de forumleiding. Ik doe dit in een openbare reactie om anderen te waarschuwen tegen jouw praktijken. Mag tegelijkertijd met jouw bagger verwijderd worden.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8226
Zo Jun 20, 2021 7:14 pm Reageer met quote

Gelukkig zijn de meeste vijftigplusser uitgeslapen genoeg om daar niet in te trappen.

Rare apotheek om medicijnen zonder recept te verkopen..........

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5097
Zo Jun 20, 2021 8:30 pm Reageer met quote

Op het prikbord heb je ook al onzin verkondigd, sorry maar je bent hier echt verkeerd bezig, dus wegwezen!

Kijk eens op mijn weblog, ik zou het leuk vinden!

Keesvi

Superlid
Superlid
Zo Jun 20, 2021 9:51 pm Reageer met quote

redone schreef:
Op het prikbord heb je ook al onzin verkondigd

Goed dat je daarop wijst. Ik heb eens verder zitten lezen en ik zou dubbel gelegen hebben van het lachen om alle onzin die daar staat, ware het niet dat het allemaal zeer schadelijk is. Te koop aangeboden, zeer verslavende anti-epileptica en opioïden, net zo verslavend als morfine en antibiotica die je absoluut niet onoordeelkundig (lees: zonder voorschrift van een arts) moet gebruiken en nota bene voorbehouden antibiotica, die gebruikt worden als de gangbare onwerkzaam zijn door dat onoordeelkundig gebruik. Die voorbehouden middelen willen we graag werkzaam houden om straks niet massaal de pijp uit te gaan omdat simpele infecties niet meer te behandelen zijn. de domeinnaam die eindigt op .io zegt me eigenlijk al genoeg. Dit is een oplichtersbende die nauwelijks tot niet aan te pakken met Nederlandse of Europese maatregelen.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

nandes57

Stamgast
Stamgast
Antw.: 822
Zo Jun 20, 2021 11:58 pm Reageer met quote

het is eigenlijk doodsimpel.......

wil je medicijnen, of van je ongemak cq kwaal af, dan ga je naar je huisarts.

en niet zelf lopen klussen op het net.

Keesvi

Superlid
Superlid
Ma Jun 21, 2021 12:47 am Reageer met quote

nandes57 schreef:
het is eigenlijk doodsimpel.......

wil je medicijnen, of van je ongemak cq kwaal af, dan ga je naar je huisarts.

en niet zelf lopen klussen op het net.

Zo simpel is het soms en op zich een goed uitgangspunt om naar je huisarts te gaan maar de praktijk is meesstal iets gecompliceerder. Op grond van jouw verhaal en evt. medisch onderzoek volgt uitleg, evt. overleg en een advies. Er kunnen meerdere wegen naar Rome leiden en dan kun je een keuze maken. Heel goed mogelijk zal de huisarts jou zelf aan het werk zetten, je geruststellen of zelfzorgadvies geven en sommige van jouw wensen ontraden of weigeren, zoals antibiotica bij virusinfecties of bij ontstekingen die gegarandeerd zonder medicijnen zullen genezen. Dat geldt ook voor benzodiazepinen, zoals diazepam, temazepam e.d. Kortdurend gebruik is meestal niet zo'n probleem maar huisartsen gaan langer gebruik doorgaans tegen.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 28500
Ma Jun 21, 2021 9:45 am Reageer met quote

Ik ben sowieso al geen liefhebber van medicijnen en zal ze alleen gebruiken op nadrukkelijk advies van de huisarts. En alleen als hij er ook een goed verhaal bij heeft.

Ik heb maar weinig vertrouwen in al die internet-apotheken. Of ze zijn ongeschikt voor jouw situatie, of het zijn je reinste placebo's

Faber quisque fortunae suae

Keesvi

Superlid
Superlid
Ma Jun 21, 2021 12:01 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
Ik ben sowieso al geen liefhebber van medicijnen en zal ze alleen gebruiken op nadrukkelijk advies van de huisarts. En alleen als hij er ook een goed verhaal bij heeft.

Ik heb maar weinig vertrouwen in al die internet-apotheken. Of ze zijn ongeschikt voor jouw situatie, of het zijn je reinste placebo's

Lijkt me een goeie instelling. De (huis)arts is zelfs verplicht om zo goed mogelijk met je te communiceren.

Soms worden er via het internet zelfs 'medicijnen' verkocht zonder werkzame stof.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 5102
Ma Jun 21, 2021 1:08 pm Reageer met quote

Ik kan me goed voorstellen dat je ze zelfs nooit ontvangen zult. Kraait geen haan naar

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Keesvi

Superlid
Superlid
Ma Jun 21, 2021 1:20 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:
Ik kan me goed voorstellen dat je ze zelfs nooit ontvangen zult. Kraait geen haan naar

Is ook nog mogelijk. Een reden te meer om niet in te gaan op dergelijke oplichterij.

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 3114
Ma Jun 21, 2021 1:36 pm Reageer met quote

Op onderstaande link kun je controleren of een online medicijnaanbieder geregistreerd en betrouwbaar is.
https://www.aanbiedersmedicijnen.nl/aanbieders/aanbiederslijst

Onnodig te zeggen dat onlineapotheek.io niet gevonden wordt.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Ma Jun 21, 2021 1:50 pm Reageer met quote

Het is illegale en vermoedelijk zeer strafbare handel, dus die handelaar zorgt ervoor niet te traceren te zijn. Wanneer die beet heeft bij een goedgelovige consument kan hem dus ook niets gebeuren wanneer hij enkel het geld beurt en helemaal niets levert. Hooguit via roddel binnen louche kringetjes op het deepweb zou hem dat klanten kunnen kosten

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

redone

Superlid
Superlid
Ma Jun 21, 2021 1:57 pm Reageer met quote

Ik begrijp ook niet dat dit soort handelaren niet gelijk verwijderd worden hier, maar ja ik begrijp wel meer dingen niet, komt misschien omdat ik blond ben!

NicolaasP

Superlid
Superlid
Ma Jun 21, 2021 2:32 pm Reageer met quote

je bént helemaal niet roodharig Redone. maar gewoon blond?
Jeetje wie kun je nog vertrouwen in deze wereld

Roman Kent

redone

Superlid
Superlid
Ma Jun 21, 2021 2:36 pm Reageer met quote

Van rood naar blondachtig geworden in de loop der jaren Nicolaas, het grijs is aan mij voorbij gegaan Laughing

Olivia57

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 1
Do Jul 15, 2021 8:01 am Reageer met quote

Ik heb al jaren last van het in slaap komen. Het hormoon Melatonine wat ervoor zorgt dat we slaperig worden als het donker wordt, is bij mij op de een of andere manier afwezig. Ik heb geprobeerd melatonin supplementen in te nemen, dat werkte ook niet helemaal. Op aanraden ben ik recentelijk met dit supplement begonnen https://www.flinndal.nl/assortiment/nachtrust-forte en ik moet zeggen dat voor het eerst sinds tijden ik kan meepraten over slapen en me slaperig voelen. Ben er erg tevreden mee, laten we hopen dat het blijft werken.

Ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1030
Do Jul 15, 2021 7:36 pm Reageer met quote

Olivia57 schreef:
Ik heb al jaren last van het in slaap komen. Het hormoon Melatonine wat ervoor zorgt dat we slaperig worden als het donker wordt, is bij mij op de een of andere manier afwezig. Ik heb geprobeerd melatonin supplementen in te nemen, dat werkte ook niet helemaal. Op aanraden ben ik recentelijk met dit supplement begonnen https://www.flinndal.nl/assortiment/nachtrust-forte en ik moet zeggen dat voor het eerst sinds tijden ik kan meepraten over slapen en me slaperig voelen. Ben er erg tevreden mee, laten we hopen dat het blijft werken.

Vaak en lang TV kijken dan val je vanzelf in slaap. Heb het niet zo op dergelijke medicijnen.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 28500
Vr Jul 16, 2021 9:45 am Reageer met quote

Ik hoef niet eens zo lang voor die TV te zitten.

Het is het enige middel wat ik met een gerust hart kan aanbevelen.

..Het heeft in ieder geval geen akelige bijwerkingen...

Faber quisque fortunae suae

Pagina 3 van 4 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats reactie