Handige / leuke apps !
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

Prlwytzkofsky

Superlid
Superlid
Antw.: 1197
Do Mrt 10, 2022 5:05 pm Reageer met quote

Heel veel mensen zijn in het bezit van een mobiele telefoon en iedereen kent het wel dat je handige of leuke apps zoekt om te installeren. Wellicht kunnen we elkaar tips geven.

Persoonlijk ben ik heel lang op zoek geweest naar een goede app als rekenmachine. Ik heb er tientallen uitgeprobeerd maar ze hadden allemaal nadelen. Echter, sinds vandaag heb ik de (voor mij) perfecte app gevonden in de Google store. De app heet "Scientific Calculator" van het bedrijf Scientific Software. In de app zitten 7 verschillende rekenmachines. Voor ieder wat wils.

Mijn inzichten zijn zo overduidelijk correct dat eenieder die ze niet accepteert wel een geestelijk afwijking moet hebben.

Lyle Rossiter
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 5442
Do Mrt 10, 2022 7:10 pm Reageer met quote

Met een kleinzoon die een bovenmatige belangstelling heeft voor alles wat fladdert en kruipt is de app 'ObsIdentify' erg leuk. Je neemt een foto van het kruipende wezentje en de app vertelt je hoe het beestje heet.
Hetzelfde geldt voor 'PlantNet' waarmee je een plantje kunt identificeren.
Verder vind ik 'Flightradar24' leuk. Via deze app kun je alle vliegbewegingen wereldwijd zien en als je een vliegtuig aantikt vertelt de app je welk vliegtuig het is, waar het vandaan komt, waar het naar op weg is, wat de verwachte aankomsttijd is, etc. Ook helicopters voor de wegencontrole of van hulpdiensten zijn zichtbaar. Ik kan me ermee vermaken.
'Hebban' is fijn om te hebben als je op zoek bent naar een boek of de recensies ervan.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 5748
Zo Mrt 13, 2022 11:02 am Reageer met quote

De Speak and Translate app
Je spreekt in het Nederlands een zin in en kunt die dadelijk in de meeste andere talen laten herhalen. Geschreven èn verbaal. Geweldig handige app voor bv ook de mensen die nu met Oekraïense vluchtelingen te maken krijgen.
App is gratis.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.speakandtranslate.voicetranslator.alllanguages&hl=ln&gl=HK

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 15029
Zo Mrt 13, 2022 12:28 pm Reageer met quote

Too Good To Go

Wij dromen van een planeet zonder voedselverspilling. Hier elke dag aan werken voelt als een droom die werkelijkheid wordt. Onze app is de meest effectieve manier om jou ook meteen aan die droom te laten werken - download de app, log in en start met het redden van heerlijke producten die jouw lokale ondernemer aan het einde van de dag overhoudt. Altijd een verrassing tegen een lage prijs en je doet meteen iets goed voor de planeet. Start vandaag nog!

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Prlwytzkofsky

Superlid
Superlid
Ma Mrt 14, 2022 9:51 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:
Je spreekt in het Nederlands een zin in en kunt die dadelijk in de meeste andere talen laten herhalen.

Ik had niet verwacht dat die app ZO uitstekend zou zijn. Een geweldige aanwinst!

Mijn inzichten zijn zo overduidelijk correct dat eenieder die ze niet accepteert wel een geestelijk afwijking moet hebben.

Lyle Rossiter

Keesvi

Superlid
Superlid
Ma Mrt 14, 2022 10:19 pm Reageer met quote

Prlwytzkofsky schreef:
NicolaasP schreef:
Je spreekt in het Nederlands een zin in en kunt die dadelijk in de meeste andere talen laten herhalen.

Ik had niet verwacht dat die app ZO uitstekend zou zijn. Een geweldige aanwinst!

Vergeven van commercials...

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Prlwytzkofsky

Superlid
Superlid
Di Mrt 15, 2022 5:41 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:

Klopt, maar voor 6 euro kun je de app advertentie vrij laten maken en die app is me best 6 euro waard.

Lyle Rossiter

NicolaasP

Superlid
Superlid
Di Mrt 15, 2022 5:46 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Prlwytzkofsky schreef:
NicolaasP schreef:

Ik heb hem op mijn mobieltje en wel al veel gebruikt maar nog niet 1 commercial gehad...?
Hoe zou dat kunnen?

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

NicolaasP

Superlid
Superlid
Di Mrt 15, 2022 5:52 pm Reageer met quote

Prlwytzkofsky schreef:
NicolaasP schreef:

Laatst moest ik een stuk Engels commentaar bij een film naar het Nederlands vertalen als Nederlandse ondertiteling zeg maar. Ik heb het microfoontje deze app toen aangezet en kreeg zo in gedeeltes het gesproken Engels in tekst op deze app die ik vervolgens in Nederlandse tekst liet omzetten. Zonder te hebben hoeven typen.

Roman Kent

Keesvi

Superlid
Superlid
Di Mrt 15, 2022 5:59 pm Reageer met quote

Prlwytzkofsky schreef:
Keesvi schreef:

Klopt, maar voor 6 euro kun je de app advertentie vrij laten maken en die app is me best 6 euro waard.

Dan ga ik hem nog eens proberen.

Prlwytzkofsky

Superlid
Superlid
Di Mrt 15, 2022 6:32 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Prlwytzkofsky schreef:
Keesvi schreef:

Dan ga ik hem nog eens proberen.

De app 'vertaler' van Google werkt even goed en daar hoef je maar 0,99 euro voor te betalen.

Lyle Rossiter

NicolaasP

Superlid
Superlid
Wo Mrt 16, 2022 9:03 am Reageer met quote

Er zijn er vele te vinden inderdaad

Roman Kent

Keesvi

Superlid
Superlid
Wo Mrt 16, 2022 9:22 am Reageer met quote

Ik gebruik al een poosje Google Translate. Je moet er even mee leren omgaan maar dan doet ie het best verdienstelijk. Laatste gebruik is met Oekraïens, niet verbazingwekkend gezien de actualiteit.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 5442
Vr Apr 15, 2022 2:57 pm Reageer met quote

Net toegevoegd de app: Too good to go

De app is bedoeld om voedselverspilling tegen te gaan. Deelnemende ondernemers in jouw buurt ( bakkers, restaurants, supermarkten, etc) bieden aan het einde van de dag pakketten aan met voedingsmiddelen die na die dag niet meer in de winkel mogen liggen vanwege de houdbaarheidsdatum maar die in feite nog prima te gebruiken zijn.
Om te voorkomen dat het goede voedsel wordt weggegooid ontvang je bij de supermarkt een pakket voor € 4,99 met en winkelwaarde die wel kan oplopen tot boven de € 20. Wat erin zit is een verrassing, want afhankelijk van wat er beschikbaar is. Maar 3 heerlijke broden bij de bakker voor € 2 kan ook, of gebak.

Too good to go

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

El58

Superlid
Superlid
Antw.: 3557
Zo Apr 17, 2022 12:54 pm Reageer met quote

De OK app geen pasjes meer in je portemonnee op bank en rijbewijs pas na.

Keesvi

Superlid
Superlid
Zo Apr 17, 2022 1:09 pm Reageer met quote

El58 schreef:
De OK app geen pasjes meer in je portemonnee op bank en rijbewijs pas na.
Welhaast een verademing... Ik gebruik iets degelijks, Stocard.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Do Mei 12, 2022 3:37 pm Reageer met quote

Zojuist podimo geinstalleerd om een aantal erg leuke podcasts te kunnen blijven beluisteren, waaronder 'de krokante leesmap', nu op podimo 'radio romano', Siewertz en Schimmelpenninck (voorheen 'de zelfspodcast') en Marc-Marie en Aaf .
Niet langer gratis, maar 5 euri per maand, ach what the heck, is toch geweldig genieten voor dat beetje aardslijk

podimo

Roman Kent

Pagina 1 van 1

Plaats reactie