Voorstellen
Voorstellen en persoonlijke berichten
Plaats reactie

Josje57

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 1
Di Aug 31, 2021 2:12 pm Reageer met quote

Hallo,
Ik ben Josje , 64 jaar.
In het rijke bezit van een dochter van 22.
Aangemeld om deel te nemen aan leuke uitjes of activiteiten.
Weet niet of dit wel het juiste “adres” is hier voor.
In ieder geval is het leuk om even wat rond te neuzen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Loezie

Superlid
Superlid
Antw.: 41216
Di Aug 31, 2021 2:44 pm Reageer met quote

Welkom Josje.

Als je zin hebt om een praatje te maken ben je van harte welkom op mijn topic:
Gezellig babbelen met Loezie

Achter de wolken schijnt de zon

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 15027
Di Aug 31, 2021 3:05 pm Reageer met quote

Welkom op het 50plusser forum, Josje. Goed idee om gewoon even rond te kijken maar laat je niet weerhouden om ergens te reageren of zelf iets aan te kaarten.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 126356
Di Aug 31, 2021 4:04 pm Reageer met quote

Welkom Josje ,snuffel maar lekker rond

Briesje.1

Superlid
Superlid
Antw.: 9014
Di Aug 31, 2021 5:27 pm Reageer met quote

Hartelijk welkom Josje.
Van leuke uitjes of activiteiten weet ik niets.
Maar misschien kom je daar zelf nog achter.
Veel plezier op de 50plussersite!

swiftstreamapk

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 1
Vr Mei 06, 2022 10:57 am Reageer met quote

Swift Streamz Mod Apk is a file for Android 5.0 And Up replace version v2.4 is the top-ranked Free https://swiftstreamapk.com Entertainment Category of the All Apps Store. It is the state-of-the-art and modern-day Apps Developed Apps with the aid of SwiftStreamz.It’s too easy to down load and installation in your phone or another tool.

Yvonne194747

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 5
Zo Mei 08, 2022 6:59 pm Reageer met quote

Kon het toch niet laten om hier weer eens een kijkje te nemen. Maar door mijn dementie vergat ik het gewoon weg. Was dan weer te druk met andere dingen.

Maar ik leef nog steeds en ben aangesloten bij Alzheimer Nederland, vasculaire dementie valt daar ook onder.

Gaat nog steeds redelijk goed met mij en de neuroloog noemt mij dan ook zijn wonder patiente. Ben gediagnog ticeerd in 2010 en heb de ziekte dus al heel wat jaartjes.

Paar maanden geleden kreeg ik een bericht van een studente uit Amsterdam die onderzoek doet naar dementie en van de week belde haar begeleider haar dat hij les geeft aan de universiteit in Leiden en een mail kreeg van zijn collega uit Amsterdam en ook graag een gesprek met mij wil voeren omdat het uitzonderlijk zou zijn dat iemand met de diagnose vasculaire dementie na zoveel jaar nog redelijk goed is in haar hoofd. Dat willen ze gaan onderzoeken hoe of dat kan. Waarom de één na een half jaar naar een verzorgings huis moet en de ander zoals ik na mijn eerste herseninfarct in 2010 nog redelijk goed ben in mijn hoofd en veel nog zelf kan, zoals koken en mijn boekhouding zelf nog kan voeren. De levens verwachting is vanaf het moment van de diagnose 6 jaar en ik ben er nog steeds en vrij goed in mijn doen en laten. Ga even uitvogelen hoe of het forum werkt, want wil dan graag een soort van een dagboekje starten wat ik allemaal doe op een dag.

Fijne dag verder toegewenst.

De moeilijkste mensen zijn je grootste leraren.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 15027
Ma Mei 09, 2022 1:06 pm Reageer met quote

Leuk dat je meedoet, Yvonne! Volgens mij ben je goed bezig ondanks of misschien ook wel met je ziekte. Waarschijnlijk heb je al in de gaten dat het aanbod op het forum varieert van knusse subforums naar meer maatschappelijk en politiek getinte, waar soms pittig gediscussieerd wordt. Succes!

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 5744
Ma Mei 09, 2022 1:51 pm Reageer met quote

Ontzettend leuk bericht van je Yvonne, zal zeker je dagboek gaan lezen want ben erg nieuwsgierig hoe je je beginnende dementie ondergaat en natuurlijk ook naar de rest van wat je bezighoudt. Veel genoegen op het forum gewenst.

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Yvonne194747

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Di Mei 10, 2022 1:31 am Reageer met quote

Dank juillie wel voor de reakties, ga op mijn gemak uitvogelen hoe ik zo'n blog of hoe dat ook heet moet opstarten. Vroeger was dat een fluitje van een cent, maar dat is bij mij de enige ergenis wat betreft mijn ziekte.

Had vroeger zelfs een spirituele website die iemand voor mij had opgezet en had ruim 600 leden.

Ben graag op de computer bezig, niet zo erg meer als rond 2010, toendertijd was ik echt verslaafd aan de computer, zat er vanaf dat ik opstond rond 8 uur tot diep in de nacht 3uur als ik naar bed ging.

In maart ben ik 75 jaar geworden en mijn computer was helemaal op en al ouder dan 10 jaar en als het een kroonjaar is is het de gewoonte dat wij elkaar een groter cadeau geven als anders.

Dus dit jaar kreeg ik wel een héél groot cadeau van mijn kinderen en Glitch, een computer bedrijf hier in Vlissingen kwam op mijn verjaardag en plaatste hier de nieuwste windows computer met een groot scherm, want had eerst een heel klein schermpje.

Ben er natuurlijk ontzettend blij mee en ga mij de komende dagen verdiepen hoe je zo'n blog moet opstarten.

Misschien dat iemand mij suggesties kan geven?

Wens jullie een goede nachtrust toe, ga nu met mijn hon nog een ommetje doen en dan ook naar bedje toe.

Tot morgen Smile .

Yvonne194747

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Do Mei 12, 2022 8:35 pm Reageer met quote

Het lukt mij maar niet om een blog op te starten, zal op mijn facebook pagina eens vragen of iemand mij er bij kan helpen.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie