Ter attentie van Thijs , probleem certificaat
Over 50plusser.nl / Forumregels / Moderators
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 Plaats reactie

Greet---Gribou

Stamgast
Stamgast
Antw.: 867
Di Jun 21, 2022 10:35 pm Reageer met quote

redone schreef:
Zou kunnen, weet je zijn eigen website ziet er pico bello uit, alle onderdelen werken perfect, terwijl het hier een rommeltje is, dus het kan wel he Laughing

Je reactie prikkelde mijn nieuwsgierigheid een heel klein beetje , ben op zoek gegaan en ja volgens mij gevonden .... wie zoekt zal vinden Laughing Dat ziet er inderdaad heel goed uit .
Het is dat het een hele andere tak van sport is maar anders zou je toch bellen naar het nummer wat er vermeld wordt om door te geven dat z'n eerste internetkindje ( neem ik aan ) problemen heeft .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

sibilla68

Superlid
Superlid
Antw.: 6365
Wo Jun 22, 2022 4:08 pm Reageer met quote

Greet---Gribou schreef:
redone schreef:
Zou kunnen, weet je zijn eigen website ziet er pico bello uit, alle onderdelen werken perfect, terwijl het hier een rommeltje is, dus het kan wel he Laughing

Je reactie prikkelde mijn nieuwsgierigheid een heel klein beetje , ben op zoek gegaan en ja volgens mij gevonden .... wie zoekt zal vinden Laughing Dat ziet er inderdaad heel goed uit .
Het is dat het een hele andere tak van sport is maar anders zou je toch bellen naar het nummer wat er vermeld wordt om door te geven dat z'n eerste internetkindje ( neem ik aan ) problemen heeft .

Mee eens. In IneMaartje's koffiekamer is het ook een rommeltje. Thijs moet gewoon zijn certificaat op tijd vernieuwen en anders de zaak opdoeken. op deze manier is het lastig om elkaar te bereiken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Greet---Gribou

Stamgast
Stamgast
Antw.: 867
Wo Jun 22, 2022 7:49 pm Reageer met quote

Heel vreemd .....
Onderaan de site in het zwarte gedeelte vind je ook de contact gegevens , en daar staat een telefoon nummer in .
Dit heb ik in een van de voorgaande dagen gebeld en kreeg daar het volgende te horen Thijs van Halteren en daarna een vrouwenstem die zegt ... kan u nu niet te woord staan spreek een bericht in na de toon en dat heb ik gedaan .
Daar er geen reactie kwam en geen verbetering op de site heb ik vanmorgen nog eens geprobeerd te bellen en kreeg toen te horen : Dit nummer is buiten bereik ...............een veeg teken .
De andere beveiligings certificaten zijn geldig tot 1 augustus , zou het dan einde zijn van deze site ? en site waar ik veel plezier aan heb beleefd

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5783
Wo Jun 22, 2022 8:46 pm Reageer met quote

Dit nummer 06-54321256 is inderdaad niet meer bereikbaar, ik had ook bij de prikker al gereageerd, ik ben ook bang dat het binnenkort einde oefening is!

Mijn mening vorm ik zelf!

lucia51

Stamgast
Stamgast
Antw.: 645
Wo Jun 22, 2022 8:58 pm Reageer met quote

Dan zou het wel zo fatsoenlijk zijn om dat de leden te laten weten.

rianne43

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 35
Do Jun 23, 2022 5:47 am Reageer met quote

Greet---Gribou schreef:
NicolaasP schreef:
Dat dat beveiligingscertificaat dreigde te verlopen en inmiddels is verlopen, daar zal hij van zijn webserver via email ook zeker van op de hoogte zijn gebracht

Daar heeft Thijs dan dus niets mee gedaan , dit is al de zoveelste keer dat er een van de certificaten verlopen is Sad

Ik neem aan dat Thijs ook de buik vol heeft van de betweters op deze site die koste wat kost hun gelijk willen halen en geen ruimte willen geven aan anders denkenden. Waar zijn ze nu met menselijke oplossingen en ondersteunen ze onze Thijs niet met een humane oplossing en komen nu weer niet met regeltjes en verwijten die alleen voor de betweters te begrjpen zijn. Jammer voor de groepen hier die wel gezelligheid brengen en er niet op uit zijn om hun ego op te blazen ter meerdere eer en glorie voor zichzelf.
Jammer jammer jammer
Laat de boel maar de lucht in gaan Thijs er zijn hier te weinig vrienden (echte) die met je lot begaan zijn en waren.

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5783
Do Jun 23, 2022 12:21 pm Reageer met quote

Ik ben blij dat alles weer in orde is Thijs, het was niet te doen, misschien als je alleen zoals Rianne alleen op het forum komt is het geen probleem maar met weblogs en foto van de dag wel!

Mijn mening vorm ik zelf!

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 6082
Do Jun 23, 2022 12:54 pm Reageer met quote

rianne43 schreef:
Greet---Gribou schreef:
NicolaasP schreef:
Dat dat beveiligingscertificaat dreigde te verlopen en inmiddels is verlopen, daar zal hij van zijn webserver via email ook zeker van op de hoogte zijn gebracht

Daar heeft Thijs dan dus niets mee gedaan , dit is al de zoveelste keer dat er een van de certificaten verlopen is Sad

Ik neem aan dat Thijs ook de buik vol heeft van de betweters op deze site die koste wat kost hun gelijk willen halen en geen ruimte willen geven aan anders denkenden. Waar zijn ze nu met menselijke oplossingen en ondersteunen ze onze Thijs niet met een humane oplossing en komen nu weer niet met regeltjes en verwijten die alleen voor de betweters te begrjpen zijn. Jammer voor de groepen hier die wel gezelligheid brengen en er niet op uit zijn om hun ego op te blazen ter meerdere eer en glorie voor zichzelf.
Jammer jammer jammer
Laat de boel maar de lucht in gaan Thijs er zijn hier te weinig vrienden (echte) die met je lot begaan zijn en waren.

Is dit een grap? Gaat het wel helemaal goed met je Rianne?
Om er toch even serieus op in te gaan: deze website kent vele onderdelen waar dat certificaat voor nodig is. Het forum is een klein deel van de website, en daar vormen de discussieforums dan weer een klein deel van, en daarin doen zich wel eens aanvarinkjes voor bv doordat mensen deel gaan nemen aan een discussie of er een opstarten zonder de door Thijs opgestelde discussieregels in acht te willen nemen.

Dat zal aan 9 van de 10 gebruikers van de website volkomen voorbijgaan, en ik denk dat Thijs het in de tijd dat deze website draait het heel erg rustig heeft gekregen wat die discussieperikelen aangaat, die hebben hem in het verleden wel heel veel tijd en hoofdbrekens gekost. Daarbij vergeleken is het nu een oase van rust geworden.

He Rianne, ga een lekker wandelingetje maken joh!

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent

Laatst aangepast door NicolaasP op Do Jun 23, 2022 1:03 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

lucia51

Stamgast
Stamgast
Do Jun 23, 2022 1:02 pm Reageer met quote

Ik ga er van uit dat rianne43 eerlijk haar mening hier neergezet heeft. En niets mis mee om iemands mening serieus te nemen. I.p.v. het als grap te zien.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Do Jun 23, 2022 1:04 pm Reageer met quote

Maar zie jij enige relevantie met de verlenging van het certificaat waar Thijs tot gister niet aan had voldaan Trudy? Laughing

En snap jij:
Quote:
Waar zijn ze nu met menselijke oplossingen en ondersteunen ze onze Thijs niet met een humane oplossing
?
Hoe heeft iemand mbt dat certificaat dat door de beheerder Thijs verlengd moest worden deze 'met een humane oplossing' moeten ondersteunen ?
Wat is dat voor abacadabra-taal?

Roman Kent

Laatst aangepast door NicolaasP op Do Jun 23, 2022 1:11 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 14325
Do Jun 23, 2022 1:11 pm Reageer met quote

De site doet weer wat het doen moet, dus neem ik aan dat de rekeningen betaald zijn. Het zou prettig wezen dat Thijs de rekeningen gewoon automatisch betaald. Dat scheelt om de drie maanden een hoop ergernis.

Wat vaker van zich laat horen en daar bedoel ik mee ook écht laten horen, in de vorm van een bericht of zo.

Klachten en vragen via de gangbare wegen. Forum, klachten en vragentopics, plus PB beantwoordt.
Hij heeft dat jaren uitstekend gedaan. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn
Cool

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend

lucia51

Stamgast
Stamgast
Do Jun 23, 2022 1:11 pm Reageer met quote

Wat ik zie Nicolaas is dat je de mening van een ander lid niet serieus neemt omdat die mening en zo te zien de persoon je niet aanstaan.

lucia51

Stamgast
Stamgast
Do Jun 23, 2022 1:30 pm Reageer met quote

Fijn Thijs dat het opgelost is! Thanks!

NicolaasP

Superlid
Superlid
Do Jun 23, 2022 1:59 pm Reageer met quote

Trudie. schreef:
Wat ik zie Nicolaas is dat je de mening van een ander lid niet serieus neemt omdat die mening en zo te zien de persoon je niet aanstaan.

Welke mening van wie, en maakte die mening deel uit van een discussie? In het recente verleden hebben zich botsingen voorgedaan met leden die een mening te berde op het discussieforum te berde brachten, DUS ter discussie stelden, maar dat niet wilden of zelfs boos werden wanneer zulks van hen gevraagd werd. Dat heeft niets te maken met 'het niet aanstaan van een mening' , maar met het moeten kunnen bevragen van een mening op een discussieforum.

Je laat mijn vraag hoe we in gebreke gebleven zijn Thijs humaan te ondersteunen hier nog onbeantwoord. Ben geweldig benieuwd naar het antwoord.

Of aan Rianne: wat bedoel je daar in 's hemelsnaam mee? Thijs humaan te hebben moeten ondersteunen ipv met reacties als hier gegeven werden ivm de verlenging van het beveiligingscertificaat?

Roman Kent

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 3864
Do Jun 23, 2022 11:40 pm Reageer met quote

hehety schreef:
De site doet weer wat het doen moet, dus neem ik aan dat de rekeningen betaald zijn. Het zou prettig wezen dat Thijs de rekeningen gewoon automatisch betaald. Dat scheelt om de drie maanden een hoop ergernis.

Wat vaker van zich laat horen en daar bedoel ik mee ook écht laten horen, in de vorm van een bericht of zo.

Klachten en vragen via de gangbare wegen. Forum, klachten en vragentopics, plus PB beantwoordt.
Hij heeft dat jaren uitstekend gedaan. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn
Cool

Blijkt toch steeds weer dat dat best moeilijk is........... Very Happy

Pagina 3 van 3 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats reactie