Gezellig babbelen met Loezie
Het Grand Caf
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 3676, 3677, 3678 ... 3713, 3714, 3715  Volgende Plaats reactie

Loezie

Superlid
Superlid
Antw.: 41720
Zo Aug 07, 2022 10:24 am Reageer met quote

Goede morgen.

El heeft haar account op gezegd zag ik, het gaat volgens mij niet goed met haar.
Over een poosje zal ze ons wel gaan missen Laughing
Niets van aantrekken hoor Marlie dat ze je ontvriend heeft va fb.

Die 250 euro is mijn eigen bijdrage hoor.

Ga je die wespenvanger ook gebruiken?
Het zal daar bij de abdij zeker lekker koel zijn geweest.

Elvira is dus helemaal aan de pil Laughing

Conny dat is zeker lullig dat je maar 1 enkele bloem had Laughing

Vandaag is Chester jarig, alweer 15 jaar.
Hij krijgt vanmiddag een paar vriendje om te bbq-en en oma
mag ook komen Laughing

Nu eerst koffie

Achter de wolken schijnt de zon

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Annie464646

Stamgast
Stamgast
Antw.: 441
Zo Aug 07, 2022 10:38 am Reageer met quote

Goedemorgen

Ja, Conny paarden eten ook haver, en eerlijk gezegd lijk ik wel een beetje op een paard

want ik ben gek op haverkoekjes

Elvira, mijn moest ook weinig dingen die vet waren laten staan, en wij als gezin pasten ons aan en waren er zo aangewend. En in ijsjes zit ook vet, maar neem gerust een ijsje hoor, mag ik doe het ook.

Marlie goed geslaagd, ik heb nooit een glazen wespenvanger gezien, als je een vlieg dood slaat, gaat die dan niet kapot?
Maak je maar niet druk over El, je heb genoeg vrienden op Facebook, je haar zal echt niet missen hoor. En fatsoenlijk afscheid heeft ze ook niet van ons genomen, ik denk dat ze wel stiekem hier mee zal lezen

Wat leuk Loes dat je uitgenodigd ben bij je kleinzoon, ik wens je een fijne BBQ, wij horen natuurlijk wel hoe het gegaan is, en gefeliciteerd met je kleinzoon, echt een puberleeftijd

Wij gaan aan de koffie, heb ik zin in

Laughing

Laatst aangepast door Annie464646 op Zo Aug 07, 2022 10:43 am, in totaal 1 keer bewerkt

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 10712
Zo Aug 07, 2022 10:39 am Reageer met quote

Goedemorgen allemaal,

Allereerst Loes van harte gefeliciteerd met je kleinzoon, gezellig dat je vanmiddag van de partij bent. Veel plezier vanmiddag!
Loes die wespenvanger heb ik gewoon gekocht omdat ik hem in zijn eenvoud zo mooi vond. Zal een foto plaatsen. Gelukkig zitten hierboven geen wespen...
O nu begrijp ik het Loes je hoeft dus die 250,00 niet extra te betalen.

Annie en Loes, het was heel voorspelbaar wat El zou doen als we haar commentaar gaven, dan doet ze alsof het aan ons ligt en is beledigd en dreigt te vertrekken.

Conny had je nog gezellig gewinkeld met je vriendin, en ......is er nog iets aan je vingers blijven plakken?

Elvira alweer lekker geslapen vannacht?

Vandaag een rustig dagje met mijn hobby's.

Fijne dag meisjes!

het zijn de kleine dingen die het doen

Loezie

Superlid
Superlid
Zo Aug 07, 2022 11:17 am Reageer met quote

Dank jullie wel voor de felicitatie.

Haha die Annie toch, een vlieg gaat echt niet in een wespenvanger zitten Laughing

Over vliegen gesproken.
Gisteren had ik een vlieg in de kamer, ben wel een half uur aan de gang geweest met de vliegenmepper om hem dood te slaan.
Hij was me steeds te snel af Laughing
Maar ik heb gewonnen.

El heeft Anky ook ontvriend op fb.

marlie49

Superlid
Superlid
Zo Aug 07, 2022 1:14 pm Reageer met quote

Annie ik heb echt met je moeten lachen, dat je met je haverkoekjes op een paard lijkt. En....... als je een vlieg doodslaat is hij inderdaad kapot Laughing
maar beneden in het plaatje zie je wat een wespenvanger is. Een bedenksel van heel vroeger. Dan deden ze in het onderste gedeelte bier of limonade en dat trok wespen aan, maar door de vorm van het glas konden ze dan niet meer weg.

Loes je hebt dus uiteindelijk de vlieg doodgemept. Laughing Ik rust ook nooit voor ik zo'n beest doodgeslagen heb.
Heeft El jou niet ontvriend op FB? En Anky kwam nog wel voor haar p, die had ze juist in ere moeten houden. Embarassed

De foto met wespenvanger lepelendoosje en kommetje:

Loezie

Superlid
Superlid
Zo Aug 07, 2022 1:22 pm Reageer met quote

Marlie, ik heb zo.n wespenvanger vroeger ook gehad.

Ik was El voor, toen ze gisteren zo vervelend deed heb ik haar
uit boosheid gelijk ontvriend Laughing
Ik was haar dus een slag voor Laughing

Annie464646

Stamgast
Stamgast
Antw.: 441
Zo Aug 07, 2022 2:25 pm Reageer met quote

Heel slim van je Loes, zulke vrienden kan je missen als kiespijn.

Ik heb het. Verkeerd gelezen ik dacht aan vliegen , maar een wespen fles ken ik wel, wij hebben een keertje in Rijnauewer pannenkoeken gegeten daar stond zo fles op tafel bijna vol met wespen.

Ik denk dat je Rijnauwer anders schrijf, maar Julien weten wat ik bedoel

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 128056
Zo Aug 07, 2022 3:25 pm Reageer met quote

ff de laptop aan kan ik een plaatje maken

gefeliciteerd met Chester, alweer 15. het is wat met El maar we zijn dat inmiddels van haar gewend. De ene keer sllap ik beter dan de andere keer Marlie, misschien heb je dat ook? tja, ouderdom komt met gebreken, ik denk dat daar de meeste 75 plusser niet aan ontkomen. Ja, je moet op vet letten Annie, maar een ijsje lust ik toch graag
Ik heb een kaart zitten maken met diamantsteentjes ( gister gekocht bij boekenvoordeel) er staat een roodborstje op. ik weet niet of er bij jullie ook in het centrum die winkel hebben Loes. Maar het is best heel makkelijk te maken met die diamantsteentjes. Dat zou je best kunnen hoor als je zin heeft. hij is compleet met bakje en pen, steentjes. voor bijna 5 euro. Je zou hem als klein schilderijtje kunnen ophangen bijv. het is maar een tip

Loezie

Superlid
Superlid
Zo Aug 07, 2022 3:30 pm Reageer met quote

Dank je wel Elvira.
Ik dacht dat je dat roodborstje voor mij had gemaakt Laughing
Grapje hoor Laughing
Geen idee of wij zo.n winkel hebben.

Annie, ik ben ook een paar x bij Rheinauwen geweest.

marlie49

Superlid
Superlid
Zo Aug 07, 2022 9:27 pm Reageer met quote

Tegen de middag belde een vriendin of we samen ergens gingen koffiedrinken. Ja dus...... we zijn naar Duitsland gereden en hebben daar lekker koffie en gebak gehad. Een stuk gewandeld en in een stadje iets gedronken. Later hadden we geen zin om te koken, dus een frietje ging er wel in. We hadden een leuke middag.
Geen rustige middag dus, maar wel een gezellige.... Laughing

Annie ja zo'n wespenvanger werkt prima, had ik vanmiddag bij me moeten hebben, want mijn vriendin werd gestoken door een wesp, gelukkig had een mevrouw naast ons ijs in de limonade, kon ze gelijk koelen.

Leuk Elvira een roodborstje van diamantsteentjes. En ja ik merk ook dat ik soms minder goed slaap, dan ga ik 's middags maar even op de bank liggen.

Loes slim van je dat je El vr was, had ik ook moeten doen, maar heb daar niet aan gedacht.

Wens jullie een hele fijne avond!

Ankyy

Superlid
Superlid
Antw.: 3481
Zo Aug 07, 2022 11:55 pm Reageer met quote

Tja, El heeft een moeilijk leven denken we maar..
Valt niet mee met een snurkende man en een zoon die ver weg zit... Laughing

Loes, gefeliciteerd met je kleinzoon.

Wij zijn wezen dansen vanmiddag.
Er was een liveband, lekker druk en heel gezellig.
Daarna zijn we met een hele groep wezen eten.
Superleuk!
En nu uitbuiken op de bank, kan wel een dag overslaan met eten! Laughing

Geniet van het leven!

papaya

Stamgast
Stamgast
Antw.: 292
Ma Aug 08, 2022 1:46 am Reageer met quote

Hallo Meskes,

Zo even wat terug gelezen, jullie zijn zo vlot met pennen, daar kan ik niet tegen op.
Eerst het verhaal van Ellly, wat kinderachtig om niet te willen schrijven wat voor soort toetje je gegeten hebt, maar wel daarna te pennen wat je gaat koken en eten,
Dat is dan toch ook prive?
Als je alles prive wilt hebben, moet je nooit op een forum komen, want dan is het heel normaal, dat mensen ook vragen stellen, zie daar het probleem bij haar niet van in.
Maarja, hoe vaak hebben we verteld b.v. nu met haar tennis ellenboog, dat ze eens op moet houden met haar eeuwige poetsen, je kan het ook overdrijven en verslaafd aan zijn.
En dat is het geval van Elly, gewoon poetsziek, heeft nu nu werkelijk elke dag wassen en strijkwerk? lijjk mij heel erg overdreven.
En om te zeggen dat ze een hond heeft en daardoor 24x7 moet poetsen is flauwekul.
Ik heb altijd honden gehad, maar zoveel vuil maken die echt niet.
Dat ze opeens weer beledigd is, ach mensen laat maar gewoon gaan.
Hoe vaak ging ze van FB af, en nog steeds zit ze erop.
Ook het forum zal ze gewoon meelezen, of je blijft of je bent weg, maar dan niet stiekum meelezen.
Trouwens, ik heb vandaag eens gekeken, maar Elly heeft helemaal niemand in haar vrienden lijst staan, kijk het maar eens na.

Conny, wat schrijf jij leuk, en dan altijd een prachtige foto erbij, kan ik zo van genieten.
Dat mis ik hier wel een kringloop winkel, inderdaad zijn er zoveel dingen die een ander niet meer wil hebben, en weer iemand anders juist wel.
Het hoeft toch niet altijd gloednieuw te zijn? het zijn juist die prulletjes die een huis gezellig kunnen maken.
Wij hebben hier veel China stores, 100% nieuw maar spotgoedkoop, en slechte qualiteit, maar ergens als je iets nodig hebt, en je het nergens vinden kan, de China store heeft het wel.

Loes, jou kleinzoon ook alweer een jaartje ouder, hopelijk heb je een gezellige BBQ met hun gehad.
Fijn dat de kids zo lekker dichtbij wonen, mis dat wel, even aanwippen.
Maar misschien moet ik naar Zwitserland, (en dan zie ik mijn dochter), voor een bankrekening persoonlijk te openen.
Mijn dochter wilde het doen op mijn naam, maar dat gaat dus niet.
Weet ook niet of ik er een kan openen, want de wet is veranderd, je moet nu zelf in Zwitserland wonen om het te kunnen doen.
We zijn nu aan het uitzoeken hoe we het beste het doen kunnen.
Weet dat er ook Italiaanse banken zijn in Zwitserland, nu maar kijken als het niet gaat bij een Zwitsersebank, of ik op een Italiaanse bank een conto kan openen, zou eigenlijk wel moeten als Italiaanse.

Marlie, heerlijk dat je met je vriendin op stap bent geweest.
Woon jij dicht in de buurt van Duitsland?
Geeft niets dat je geen zin had om te koken, patat is altijd lekker, en dan heb je toch ook gegeten.
En het gebak in Duitsland is zalig, dat kunnen ze wel maken, mijn vriendinnen konden ook zo goed taarten maken, om je vingers erbij af te likken, veel geduld hadden die.

Elvira, ook mijn slechte cholestorol is veel te hoog, moet weer aan de Zocor medicijnen.
Maar wat Marlie schreef over de rodegistrijst capsules, ga ik toch eens kijken of ik die hier ook kan kopen, of anders online via Amazon/ebay kan bestellen.
O, dat moet ik jullie vertellen, de buurman ging gisteren naar de supermarkt, en vroeg of ik iets nodig had, dan kon hij het gelijk meebrengen.
Nee, eigenlijk had ik niets nodig, maar had zo trek in ijs, dus vroeg ik of hij chocolade ijs mee kon brengen.
Dat heeft hij gedaan, de firma die het ijs maakt, heeft een nieuwe chocolade smaak uitgebracht.
Ongelooflijk lekker, het is chocolade ijs met vloeibare chocolade en flinke stukken chocolade erin.
Zoiets had ik nog nooit gegeten, zalig is het, natuurlijk heb ik niet de hele doos gegeten, het is bijna 500 gram, maar moest wel op een gegeven moment stoppen, anders had ik het echt allemaal gegeten.
Nu heb ik vanavond nog wat om te smullen.
Ga nu stoppen, want de onweer komt weer met volle kracht terug,
We hebben al de hele dag wolkenbreuken, elke paar minuten, en sinds 9.00 heftige onweer, het knalt vreselijk.
Maar niet koud, 28 graad.

Nothing is forever.
All we have is, what is between hello and goodbye

marlie49

Superlid
Superlid
Ma Aug 08, 2022 10:05 am Reageer met quote

Anky je hebt duidelijk El nog niet lang genoeg meegemaakt, en het is je goed recht om er anders tegenaan te kijken. Maar om nu een snurkende man en een zoon te noemen die een of twee uurtjes verder weg woont een reden te noemen voor kinderachtig gedrag dat is natuurlijk een grap.
Maar....... jij hebt je dus goed geamuseerd gisteren en dat is heerlijk.

Papaya hrlijk chocolade ijs, kan me voorstellen dat je er lekker van gesmuld hebt. Wel een hevig onweer dus gisteren.
Ik woon inderdaad op korte afstand van Duitsland en heb al vaak hun heerlijke gebak kunnen proeven. Gisteren appeltaart met kruimels en een toef slagroom waar je bijna niet overheen kon kijken, di was lekker. Laughing

Loes fijn dat je me vr liet gaan vanmorgen. Laughing

Annie al met de Franse slag bezig in huis??

Het is hier al behoorlijk zonnig en een mooie blauwe hemel. Wel veel vliegverkeer want er zijn veel strepen in de lucht.

Een hele fijne zomerse dag voor jullie!

Loezie

Superlid
Superlid
Ma Aug 08, 2022 10:11 am Reageer met quote

Goede morgen.

En weer is het maandag, nieuwe week met nieuwe kansen.

Marianne zo.n ijsje lijkt me heerlijk, volgens mij hebben ze dat hier niet.
Als je ontvriend ben van fb dan kan je de vrienden niet meer zien.
Wat bedoel je met naar Zwitserland gaan om een bankrekening te openen?
Mag je er anders niet in.

Conny nog lekker geshopt gisteren?

Was het niet te warm om te dansen Anky?

Elvira je mag van mij met deze warmte wel een ijsje hoor

Marlie ook gezellig gehad, en niet hoeven te koken.

Elvira, je mag van mij met deze warmte wel een ijsje hoor.
Gewoon een pieper minder eten.

Annie zal wel aan de poets zijn.

Het was gisteren middag gezellig, maar Chester heeft niet mee gegeten
want die ging daarna het met vrienden doen, hij vond het niet zo cool als
oma zou blijven Laughing
Gelijk had hij Laughing

Nu eerst koffie

Loezie

Superlid
Superlid
Ma Aug 08, 2022 10:13 am Reageer met quote

We zitten tegelijk Marlie Laughing
Dus het is 1-1 Laughing

Ankyy

Superlid
Superlid
Ma Aug 08, 2022 11:38 am Reageer met quote

Morgen meisjes,

Marlie, ja dat was een grapje over El.. Laughing Shocked Laughing
Dat heb je goed begrepen.

Inderdaad, als je niet meer bij de vrienden staat op fb kun je de rest van de vriendenlijst niet meer zien.
Dat kan je afschermen.
Nou ja, El maakt het zichzelf alleen maar moeilijk.
Genoeg over El, maar van mij mag ze rustig meelezen hoor.
De echte geheimen maak ik toch niet openbaar.. Laughing

Marianne, dat zou echt een ijsje voor mij zijn, die met chocola!😋😋
Ik ben echt een chocoladefreak!

Loes, het was niet te warm om te dansen, alles stond open en twee grote vinnen aan het plafond zorgden voor genoeg wind.

Poetsen doe ik niet met die hitte, ik ben erg makkelijk met HHklussen, net als Briesje.
Maar ik doe wel iets huishoudelijks hoor.
Er staat een was te draaien, die kan ik straks buiten hangen.
Droog terwijl u wacht! Laughing Laughing

Geniet van het leven!

marlie49

Superlid
Superlid
Ma Aug 08, 2022 11:59 am Reageer met quote

Loes jij was 7.11 uur ik 7.05 dus?!?!?!? Laughing

Anky ik vind het nu ook wel genoeg over El ..... Laughing Ze zal wel weer terugkomen.

Loezie

Superlid
Superlid
Ma Aug 08, 2022 12:06 pm Reageer met quote

Marlie, jouw berichtje komt later binnen dan de tijd,
omdat jij verder weg woont Laughing

Poetsen doe ik ook niet hoor, nou ja niet echt.....
gewoon ff blazen Laughing

Anky, vertel eens!!!! heb jij echt geheimen? Laughing

Ankyy

Superlid
Superlid
Ma Aug 08, 2022 12:34 pm Reageer met quote

Jaha Loes!
Echte geheimen, maar die vertel ik lekker niet, dan zijn het geen geheimen meer! Laughing Laughing Laughing

Geniet van het leven!

Loezie

Superlid
Superlid
Ma Aug 08, 2022 12:39 pm Reageer met quote

Jammer hoor Anky, nu ga ik alles in mijn hoofd halen Laughing

Pagina 3677 van 3715 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 3676, 3677, 3678 ... 3713, 3714, 3715  Volgende

Plaats reactie