Opvallende berichten
Media, lezen & muziek
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende Plaats reactie

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 6290
Wo Sep 21, 2022 7:12 pm Reageer met quote

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

Pien2022

Stamgast
Stamgast
Antw.: 922
Wo Sep 21, 2022 7:21 pm Reageer met quote

Wouw, wat een blamage en heel sorry, maar ik schoot spontaan in de lach, want is toch ook wel heel bizar Rolling Eyes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Pien2022

Stamgast
Stamgast
Wo Sep 21, 2022 7:58 pm Reageer met quote

https://mobile.twitter.com/mhdksafa/status/1572329291429322755

Quote:
Voor alle sneeuwvlokjes die gek worden van een zwarte zeemeermin, ontmoet de nieuwe James Bond.

Dit heb ik natuurlijk geliked. Geweldige tweet Exclamation

NicolaasP

Superlid
Superlid
Zo Okt 09, 2022 5:50 pm Reageer met quote

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

barth.

Superlid
Superlid
Antw.: 2335
Di Okt 18, 2022 12:57 am Reageer met quote

Zelfs Geert Wilders neemt de moeite om te twtteren dat hij Thierry Baudet een gestoorde gek vindt.

Trend atmosf. CO2 (Mauna Loa)
20 jaar geleden: 371 ppm, 10 jaar geleden: 393 ppm, nu: 418 ppm.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 5979
Di Okt 18, 2022 1:26 pm Reageer met quote

barth. schreef:
Zelfs Geert Wilders neemt de moeite om te twtteren dat hij Thierry Baudet een gestoorde gek vindt.

Hij is toch totaal van het padje met zijn overtuiging dat we worden geregeerd door reptielen in mensengedaante en de adoratie van de enige man die ons kan redden: Poetin? Ik heb nu al medelijden met zijn pasgeboren zoontje, het zal je pa maar wezen.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

barth.

Superlid
Superlid
Di Okt 18, 2022 4:41 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:

[ ]
Hij is toch totaal van het padje met zijn overtuiging dat we worden geregeerd door reptielen in mensengedaante en de adoratie van de enige man die ons kan redden: Poetin? Ik heb nu al medelijden met zijn pasgeboren zoontje, het zal je pa maar wezen.

Tja, zou Baudet zichzelf als politicus nog wel serieus nemen?
Of zijn politieke carierre. Ambieert hij die nog?
Hij lijkt bijna bewust zelf zijn politieke geloofwaardigheid te ondermijnen.

Ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1663
Di Okt 18, 2022 4:48 pm Reageer met quote

rijp voor Pieter Baan.

Pien2022

Stamgast
Stamgast
Di Okt 18, 2022 5:15 pm Reageer met quote

Tja ik zag het op twitter langskomen en Dr van Ranst reageerde met→

Quote:

Iemand moet het zeggen: deze man is niet meer in staat om zijn functie als volksvertegenwoordiger behoorlijk uit te oefenen. Dit gaat niet meer over een meningsverschil of vrije meningsuiting. Hij heeft professionele zorg nodig. "We are governed by evil reptiles": dit is waanzin.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 30154
Di Okt 18, 2022 7:34 pm Reageer met quote

Wie neemt Baudet nu nog serieus...

Hij zal wel een of andere horrorfilm gezien hebben en daar nachtmerries van hebben gekregen...

Faber quisque fortunae suae

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11486
Di Okt 18, 2022 7:46 pm Reageer met quote

't is herfst he...

nandes57

Superlid
Superlid
Antw.: 1350
Di Okt 18, 2022 11:45 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:
barth. schreef:

Het achterliggende is veel grootser dan menigeen denkt, het komt voort uit complotdenkers waarin de reptielen synoniem staan voor joodse mensen, dus maw dat de wereld wordt geregeerd door de joden.

heb het niet zelf bedacht maar hoorde één of andere geleerde die er over geleerd heeft op de radio.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Wo Okt 19, 2022 11:48 am Reageer met quote

barth. schreef:

Even voor de goede orde, deze tweet van Wilders was geadresseerd aan Hugo de Jonge.
Ik denk dat iemand anders dat beeld van Baudet eronder heeft gezet

NB misschien was dit al duidelijk, maar voor de zekerheid wijs ik er toch even op

Roman Kent

barth.

Superlid
Superlid
Wo Okt 19, 2022 1:08 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:

Even voor de goede orde, deze tweet van Wilders was geadresseerd aan Hugo de Jonge.
Ik denk dat iemand anders dat beeld van Baudet eronder heeft gezet

NB misschien was dit al duidelijk, maar voor de zekerheid wijs ik er toch even op

Ja, het werd me al duidelijk. Ik zag allerlei mensen deze versie retweeten, ook mensen die ik vertrouwde, maar ik had beter moeten checken voordat ik het overnam.
Neemt echter niet weg wat ik van dat interview van Baudet vind.

lucia51

Stamgast
Stamgast
Antw.: 695
Wo Okt 19, 2022 2:57 pm Reageer met quote

nandes57 schreef:
WillemijnF schreef:
barth. schreef:

Het achterliggende is veel grootser dan menigeen denkt, het komt voort uit complotdenkers waarin de reptielen synoniem staan voor joodse mensen, dus maw dat de wereld wordt geregeerd door de joden.

heb het niet zelf bedacht maar hoorde één of andere geleerde die er over geleerd heeft op de radio.

Nandes, ik vermoed dat je dit bedoelt.
Het Centrum voor Informatie en Documentatie Israël (CIDI) wil dat de omstreden Britse complotdenker David Icke geweerd wordt van een demonstratie op de Dam in Amsterdam op 6 november. Volgens het CIDI is Icke een antisemiet en een Holocaustontkenner, en is er zeker op de Dam geen plek voor zijn ideeën. ‘We moeten niet naïef zijn met wat je met David Icke binnenhaalt’, stelt CIDI adjunct-directeur Naomi Mestrum in Dit is de Dag.

Antisemitisme

De samenzweringstheorie van Icke bevat ook antisemitische gedachten en uitingen. Zo is het idee van de reptielen volgens Wallet gebaseerd op een oud antisemitisch beeld waarbij Joden worden afgebeeld als slangen of hagedissen.
https://bit.ly/3DiPr5f

nandes57

Superlid
Superlid
Antw.: 1350
Wo Okt 19, 2022 11:44 pm Reageer met quote

lucia51 schreef:
nandes57 schreef:
WillemijnF schreef:
barth. schreef:

Nandes, ik vermoed dat je dit bedoelt.
Het Centrum voor Informatie en Documentatie Israël (CIDI) wil dat de omstreden Britse complotdenker David Icke geweerd wordt van een demonstratie op de Dam in Amsterdam op 6 november. Volgens het CIDI is Icke een antisemiet en een Holocaustontkenner, en is er zeker op de Dam geen plek voor zijn ideeën. ‘We moeten niet naïef zijn met wat je met David Icke binnenhaalt’, stelt CIDI adjunct-directeur Naomi Mestrum in Dit is de Dag.

Antisemitisme

De samenzweringstheorie van Icke bevat ook antisemitische gedachten en uitingen. Zo is het idee van de reptielen volgens Wallet gebaseerd op een oud antisemitisch beeld waarbij Joden worden afgebeeld als slangen of hagedissen.
https://bit.ly/3DiPr5f

correct luus

barth.

Superlid
Superlid
Do Okt 20, 2022 1:48 pm Reageer met quote

Buienradar verwacht warm weer eind oktober, begin november Shocked

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5884
Do Okt 20, 2022 2:09 pm Reageer met quote

Zeker niet gelijk gehoord dat het een foutje was?
Dat heb je er van als alles maar gewoon over wordt genomen Cool

Mijn mening vorm ik zelf!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

barth.

Superlid
Superlid
Do Okt 20, 2022 2:31 pm Reageer met quote

redone schreef:
Zeker niet gelijk gehoord dat het een foutje was?
Dat heb je er van als alles maar gewoon over wordt genomen Cool

Toen ik het overnam (van de site van buienradar zelf), stond er op dat moment niet bij dat het een foutje was.

Uiteraard was het een foutje. Laughing En is het inmiddels hersteld.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Di Nov 22, 2022 5:56 pm Reageer met quote

Zojuist op twitter

Quote:

NEXTA

Hungarian Prime Minister Viktor Orban appeared in public with a scarf depicting a map of "Greater Hungary".

This map includes the current territories of Austria, Slovakia, Romania, Croatia, Serbia and Ukraine.

Roman Kent

Pagina 7 van 8 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Plaats reactie