De 'jeugdzonde' van Johan Derksen
Blik op het nieuws
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 Plaats reactie

Pien2022

Stamgast
Stamgast
Antw.: 946
Za Sep 24, 2022 10:33 pm Reageer met quote

Lucia Ann heeft totaal geen punt. Want alle vrouwen hier willen van die gast af als het gaat om TV optreden al ging het alleen al om zijn verkrachtingsverhaal. Lezen is ook een kunst!

Derksen hekelt alles en iedereen en dat al jaren lang. Een reden dat ik die gast niet mag→ want vaak zoals nu met Baudet weer, gaat hij te ver.

Maar voilà ik vind het ook goed wat ze doen in voeltbal inside, want weet je nog→ dat liedje: "er zit een knop op de TV......etc". Dus die gebruiken we dan ook.

Alleen kom me nu niet aan met een huilie huilie verhaal als het gaat om Derksen zijn uitspraken over Baudet. DE politicus die iedereen en alles schoffeert in Nederland op een hele nare manier en alle grenzen ver maar dan ook ver te buiten gaat als het gaat om uitspraken over zijn politieke collega's waardoor steeds meer politici beveiliging nodig hebben en de familie cq kinderen van die mensen doods en doods benauwd zijn. De politici die het over tribunalen heeft, die lijsten laat samenstellen van leraren met bepaalde politieke overtuigingen.
DE politici die voortdurend het land en zijn collega's geschokt achter laat en de grenzen verder en verder optrekt met zijn daden en uitspraken.

Dus Baudet moet die Derksen gewoon gaan aangeven, zoals ik al schreef. Mijn zegen heeft hij. En dan effent Baudet gelijk het pad voor alle veroordelingen aan zijn eigen adres. Dat gun ik Baudet ook en dan hebben we een win en win situatie.

Ik pak er alvast een glaasje en een chipsje bij. Dat wordt smullen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

lucia51

Stamgast
Stamgast
Antw.: 697
Za Sep 24, 2022 11:12 pm Reageer met quote

Wel Pien, daar denken we dus allebei anders over.

An58.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 297
Za Sep 24, 2022 11:17 pm Reageer met quote

Pien2022 schreef:
Lucia Ann heeft totaal geen punt. Want alle vrouwen hier willen van die gast af als het gaat om TV optreden al ging het alleen al om zijn verkrachtingsverhaal. Lezen is ook een kunst!

Derksen hekelt alles en iedereen en dat al jaren lang. Een reden dat ik die gast niet mag→ want vaak zoals nu met Baudet weer, gaat hij te ver.

Maar voilà ik vind het ook goed wat ze doen in voeltbal inside, want weet je nog→ dat liedje: "er zit een knop op de TV......etc". Dus die gebruiken we dan ook.

Alleen kom me nu niet aan met een huilie huilie verhaal als het gaat om Derksen zijn uitspraken over Baudet. DE politicus die iedereen en alles schoffeert in Nederland op een hele nare manier en alle grenzen ver maar dan ook ver te buiten gaat als het gaat om uitspraken over zijn politieke collega's waardoor steeds meer politici beveiliging nodig hebben en de familie cq kinderen van die mensen doods en doods benauwd zijn. De politici die het over tribunalen heeft, die lijsten laat samenstellen van leraren met bepaalde politieke overtuigingen.
DE politici die voortdurend het land en zijn collega's geschokt achter laat en de grenzen verder en verder optrekt met zijn daden en uitspraken.

Dus Baudet moet die Derksen gewoon gaan aangeven, zoals ik al schreef. Mijn zegen heeft hij. En dan effent Baudet gelijk het pad voor alle veroordelingen aan zijn eigen adres. Dat gun ik Baudet ook en dan hebben we een win en win situatie.

Ik pak er alvast een glaasje en een chipsje bij. Dat wordt smullen!

Dat de meesten Johan Dercksen van de tv af willen klopt.

Gaat mij hoofzakelijk over de andere uitspraken en ik kan me nog herinneren en opgezocht wat jij eerder schreef naar Don:

Als iets mij te erg schokt, en dan doet jouw post, dan kan ik alleen nog maar "ik pas" zeggen. Zelfs Thiery Baudet, waar ik echt een ongelooflijke hekel aan heb, verdient niet dat hij vermoord wordt. NIEMAND verdient dat, echt te bizar voor woorden je post! Jouw suggestie dat ik bepaalde mensen hoog in het vaandel heb staan waardoor ik tegen zou zijn dat hij vermoord wordt, is echt zo totaal absurd. Ik pas. Ik vind het echt dood en dood eng wat jij verkondigd.

Als Thiery Baudet niet meer gekozen zou worden of zelf zou stoppen, dan hang ik wel de vlag uit. Maar niet als hij vermoord wordt→ zot!

Nogal tegenstrijdige praat. Ik heb Baudet nog nooit horen praten over iemand liquideren of elimineren, dus geen doodsbedreigingen.

Lifeisaminestro ne

Superlid
Superlid
Antw.: 2463
Za Sep 24, 2022 11:26 pm Reageer met quote

En ondertussen...

OM onderzoekt melding van Baudet over 'liquidatie-opmerking' van Johan Derksen

https://tinyurl.com/4awec5r5

Don't mention the war!! (Basil Fawlty)

Pien2022

Stamgast
Stamgast
Za Sep 24, 2022 11:31 pm Reageer met quote

Lifeisaminestrone schreef:
En ondertussen...

OM onderzoekt melding van Baudet over 'liquidatie-opmerking' van Johan Derksen

https://tinyurl.com/4awec5r5

Goed zo!

Mijn zak ships is heel erg groot. Ik ben benieuwd!

Lifeisaminestro ne

Superlid
Superlid
Za Sep 24, 2022 11:48 pm Reageer met quote

Laughing Laughing

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8570
Zo Sep 25, 2022 10:21 pm Reageer met quote

Gijp en Derksen presenteren een spraakmakend programma, dat blijkt wel uit de vele reacties. Ik kijk er graag naar. Er neemt niemand een blad voor de mond en ze zeggen bij wijze van spreken wat er op dat moment in hen opkomt.
Ik hou daar van. Geen gemaakte opsmuk en angstvallig binnen de lijntjes blijven. Dat er dan af en toe een uitglijder bijzit, neem ik voor lief.
Van mij mag dit programma nog lang duren.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

nandes57

Superlid
Superlid
Antw.: 1360
Ma Sep 26, 2022 12:14 am Reageer met quote

Benneke schreef:
Gijp en Derksen presenteren een spraakmakend programma, dat blijkt wel uit de vele reacties. Ik kijk er graag naar. Er neemt niemand een blad voor de mond en ze zeggen bij wijze van spreken wat er op dat moment in hen opkomt.
Ik hou daar van. Geen gemaakte opsmuk en angstvallig binnen de lijntjes blijven. Dat er dan af en toe een uitglijder bijzit, neem ik voor lief.

iedereen mag het zelf weten wat mij betreft maar persoonlijk.....
neeeee .
heb het 2x gezien en ik hield het voor gezien, vervelend programma met nare mensen.

Pien2022

Stamgast
Stamgast
Ma Sep 26, 2022 10:01 am Reageer met quote

Benneke schreef:

Er zijn inderdaad genoeg mensen die ervan smullen. OVer smaak valt nu eenmaal niet te twisten. Ik vind het vooral een stel oude mannen die een beetje wat zitten te kwijleballen, te grappen en te grollen, die soms leuk zijn en vaak over de rug van anderen hun lolletje maken. Die bedreven zijn in kleine schandaaltjes te veroorzaken, of grotere en daar doet het programma het zeer goed op.
Ik vind wel dat ze dat slim doen, en ik zou er zeker ook mee doorgaan in hun geval, want ze verdienen er bakken geld mee. Maar zelf kijk ik dan liever naar iets anders.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 30162
Ma Sep 26, 2022 10:12 am Reageer met quote

Zo kijk ik er ook een beetje tegenaan. Vooral veel platte onderbroekenlol. Kan mij persoonlijk niet zo boeien. maar zoals al eerder gezegd, er zit een knop op die tv. Wil je het zien, dan kijk je. Wil je het niet zien, dan kijk je niet.

Het is niet verplicht om te kijken.

Faber quisque fortunae suae

Lifeisaminestro ne

Superlid
Superlid
Ma Sep 26, 2022 3:06 pm Reageer met quote

Inderdaad platte onderbroelkenlol. Ik kijk dan ook niet.

Pagina 22 van 22 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22

Plaats reactie