Opvallende berichten
Media, lezen & muziek
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Plaats reactie

Pien2022

Superlid
Superlid
Antw.: 1051
Vr Nov 25, 2022 11:13 am Reageer met quote

Nicolaas ik zie je bericht nu pas. Ik had hem langs zien komen en die Orban vind ik een naar en gevaarlijk mannetje en de EU gaat hem hopelijk financieel goed in de tang nemen (dus uitvoeren wat ze aangekondigd hebben) daar hij de EU regels aan alle kanten schend, in zijn land.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

nandes57

Superlid
Superlid
Antw.: 1486
Za Nov 26, 2022 2:27 am Reageer met quote

Pien2022 schreef:
Nicolaas ik zie je bericht nu pas. Ik had hem langs zien komen en die Orban vind ik een naar en gevaarlijk mannetje en de EU gaat hem hopelijk financieel goed in de tang nemen (dus uitvoeren wat ze aangekondigd hebben) daar hij de EU regels aan alle kanten schend, in zijn land.

Orban, Hongarije is echt niet in staat om op welke manier dan ook eng te zijn.

hoe meer je het land in de tang neemt, hoe minder het zich zal afzetten tegen Rusland

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11497
Za Nov 26, 2022 2:31 am Reageer met quote

nandes57 schreef:
Pien2022 schreef:

Orban, Hongarije is echt niet in staat om op welke manier dan ook eng te zijn.

hoe meer je het land in de tang neemt, hoe minder het zich zal afzetten tegen Rusland

Orban heeft meer sympathie voor Rusland dan voor de EU, dus ik denk dat als we hem te veel tegen de haren in strijken, hij nog meer richting Rusland gaat.

Pien2022

Superlid
Superlid
Antw.: 1051
Do Dec 01, 2022 3:39 pm Reageer met quote

Dat vraag ik me af Douwe, want Orban is zo corrupt als het maar zijn kan en heeft die 27 miljard (geloof ik) die ze nu gaan korten wel heel erg hard nodig en Rusland gaat hem die echt niet geven. Het is wel een heel erg slecht signaal om EU geld aan je broer te geven en iets mee op te knappen waar je zelf als president voordeel mee hebt zonder dat dit ook maar enige actie op zal leveren. We gaan het zien hoe Orban reageert.
Dus ik ben blij met die korting want anders is het einde zoek...

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 6431
Do Dec 29, 2022 11:23 pm Reageer met quote

Quote:
Honderden patiŽnten van de Askern Medical Practice in Doncaster kregen vlak voor Kerst de schrik van hun leven. Ze kregen van het ziekenhuis namelijk een sms waarin staat dat ze een agressieve vorm van longkanker hebben. Ook staat erin dat de kanker is uitgezaaid en dus niet meer te behandelen is.

Een kleine twintig minuten later kregen ze opnieuw een sms. Daarin bood het ziekenhuis zijn excuses aan voor de "ongelofelijke fout" in het vorige berichtje. "Onze boodschap had moeten zijn: we wensen u een vrolijk kerstfeest een een gelukkig nieuwjaar."

https://www.nu.nl/opmerkelijk/6244813/brits-ziekenhuis-smst-per-ongeluk-kankerdiagnoses-in-plaats-van-kerstgroet.html

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 6431
Vr Jan 20, 2023 2:07 pm Reageer met quote

Twitter
Quote:

World Index@theworldindex

Best Countries for Quality of Life, 2023

1.🇳🇱 Netherlands
2.🇩🇰 Denmark
3.🇨🇭 Switzerland
4.🇱🇺 Luxembourg
5.🇫🇮 Finland
6.🇮🇸 Iceland
7.🇦🇹 Austria
8.🇴🇲 Oman
9.🇦🇺 Australia
10.🇳🇴 Norway

(Numbeo)

8:06 p.m. ∑ 19 jan. 2023

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Pluk

Stamgast
Stamgast
Antw.: 313
Vr Jan 20, 2023 6:22 pm Reageer met quote

Il dolce far niente

Pluk

Stamgast
Stamgast
Antw.: 313
Vr Jan 20, 2023 6:41 pm Reageer met quote