‘Rusland plant grootste oorlog sinds 1945’
Blik op het nieuws
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 67, 68, 69  Volgende Plaats reactie

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 4211
Wo Nov 23, 2022 3:53 pm Reageer met quote

nandes57 schreef:
misschien kijk ik wel te veel films, alhoewel 1 film per week is wel de max.
maar een stel super getrainde groep commando's oid ( de mossad) moet deze heren toch om zeep kunnen helpen.

Ik denk dat de Mossad dat zeker wel zou kunnen, maar wat denk je wat dat voor internationale gevolgen zou hebben als zou blijkend dat die (Israël) de oorzaak zijn van liquidaties in deze oorlog?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Pien2022

Superlid
Superlid
Antw.: 1051
Wo Nov 23, 2022 7:10 pm Reageer met quote

Dat is niet handig. Eens Dagmar.

VAndaag een hele lange draad van Cedric Mas gelezen (in het Frans) en ik ga hem niet helemaal vertalen. Misschien dat hij op het einde wat positiever werd. Maar samengevat, de Oekraïners vechten zeer zeer hard op veel plekken , maar het schiet maar moeizaam op. Zeer verdrietig , een kraam kliniek is aangevallen (OORLOGSMISDAAD en dat is de tweede kraamkliniek stelletje ....... silent Sad ) en een pas geboren baby'tje is gedood.

Hopelijk heb ik morgen wat positiever nieuws over de gevechten.

Men heeft wel het idee dat de drones van Iran zo goed als op zijn. Want er zijn vanaf donderdag geen bombardementen meer geweest met die dingen. (Sky nieuws)

dagmar57

Superlid
Superlid
Do Nov 24, 2022 1:20 pm Reageer met quote

Quote:
De voorzitster van het Europees Parlement en de burgemeester van de Italiaanse stad Florence hebben in Straatsburg een Europese campagne gelanceerd om generatoren en transformatoren aan Oekraïne te doneren.
De campagne is "generatoren van de hoop" gedoopt en werd afgetrapt in bijzijn van een naaste medewerker van president Volodimir Zelenski.
De generatoren zijn nodig om bij stroomuitval essentiële voorzieningen als ziekenhuizen, scholen, de watervoorziening, opvangcentra, schuilkelders en telefoonmasten draaiende te houden. Door de Russische aanvallen op vitale civiele infrastructuur is volgens de autoriteiten meer dan de helft van het elektriciteitsnetwerk in Oekraïne beschadigd of vernietigd.

https://www.europa-nu.nl/id/vlyao82adczo/nieuws/eu_campagne_voor_doneren_generatoren?ctx=vh6ukzb3nnt0&s0e=vhdubxdwqrzw

Hele goede actie.
Heel belangrijk ook om Oekraïne te steunen met materiaal en niet alleen met wapens.

Pien2022

Superlid
Superlid
Do Nov 24, 2022 6:41 pm Reageer met quote

Heel goed bericht Dagmar en o zo belangrijjk. Bedankt voor het plaatsen!

https://mobile.twitter.com/CedricMas/status/1595750521998016513

Vertaald
Quote:
Groot RUS artillerie bombardement op Kherson gisteren, gisteravond en vanmorgen, terwijl de bevolking evacueert. Rusland verwoest een stad die het heeft geannexeerd (en die dus deel uitmaakt van zijn grondgebied).

Quote:
Het schizofrene beleid voortzettend, stapelen de administratieve maatregelen na deze krankzinnige annexatie zich op.
Bijvoorbeeld nieuwe nummerplaten voor auto's. De nieuwe nummerplaten van de 4 Oekraïense regio's - Kherson is 84.

https://mobile.twitter.com/CedricMas/status/1595435561405259778
Quote:
Tijdens zijn verblijf in Rusland bezoekt Medvedev kruisrakettenfabrieken en roept op tot verhoogde productie.

Dit is een interessant draadje van Yusibov over de situatie vanuit Tyrkije. Hij weet er veel vanaf

https://mobile.twitter.com/Isa_Yusibov/status/1595481716705091585
Quote:
DRAADJE: Onlangs is Turkije begonnen met een serie van luchtaanvallen in Noord-Irak & Noord-Syrië. Volgens Ankara uit noodzaak nav aanslag in Istanbul, wat volgens TR uitgevoerd is door de PKK. Trouw schreef vandaag dat die operaties op verzet stuiten. Is it true? Nope

Quote:
Zojuist las ik in Trouw dat de VS en Rusland fel tegen deze operatie zouden zijn. Ik heb de kans gehad om zowel de Amerikaanse als Russische standpunten te bestuderen en daarin valt 1 ding op: deze operatie stuit op NUL verzet. De timing speelt een belangrijke rol. 2/11

Quote:
Tot nu toe was vooral Washington tegen militaire interventie van Turkije en hebben ze het vaak ook publiekelijk gezegd. Tevens sprak men van sancties etc. Dit keer niet. Ook de NAVO is stil.

Quote:
Mijn indruk is dat de NAVO noch de VS Erdogan op dit moment willen bekritiseren, wat samenhangt met zijn luxe geopolitieke rol in de oorlog sinds februari. Tegelijkertijd willen ze niet al te veel problemen mbt NAVO toetreding van Zweden en Finland.

Quote:
Bidens Nationale Veiligheidsadviseur heeft volgens Politico laten weten dat zij de Turkse zorgen begrijpen aangezien Turkije aangevallen wordt vanuit die landen (oftewel terroristische groepen die daar trainen).

Quote:
De kwestie voor Washington zit 'm meer in het feit dat Pentagon niet weet in hoeverre de aanvallen op de SDF de strijd tegen de IS torpederen. Kortom, VS heeft geen "felle bezwaren" tegen de operatie, itt wat Trouw schrijft

Quote:
Wat Rusland betreft: ook het Kremlin heeft te kennen gegeven dat de Turkse zorgen mbt nationale veiligheid legitiem zijn. Rusland wil echter niet dat Turkije de aanvallen uitbreidt naar de door Assad gecontroleerde gebieden. Die zorg is onnodig is mijn indruk 7

Quote:
Want Erdogan heeft de laatste weken vaker geopperd om met Assad aan tafel te kunnen, wat een volledige ommezwaai is. Turkije was sinds 2011 de mening toegedaan dat Assad weg moest. Tevens het enige NAVO-land dat een regime change wil(de).

Quote:
Het lijkt er op dat Ankara die wens heeft laten varen. Deels door binnenlandse dynamieken. Want met verkiezingen op komst moet hij de grootste actualiteit in het land oplossen: de Syrische vluchtelingen. Zonder Assad is hun terugkeer onmogelijk, electoraal riskant dus. 9/11

Quote:
Dit punt kan Rusland ten goede komen omdat Moskou met die toenadering vooral invloed van de VS en Iran in Syrische kwestie wil verzwakken. Erdogan-Assad toenadering betekent ook minder kopzorgen voor Poetin daar mbt clash met Turkije. Daarom groen licht voor deze operatie. 10/11

Quote:
Kortom: zowel Washington als Moskou zijn dit keer stil mbt de Turkse operaties. Niemand rept over sancties tegen Turkije. Zij hebben Erdogan nodig. En Erdogan heeft alle beetjes nodig voor de aankomende verkiezingen. EINDE

Ook al gaat het hier over Turkije het is geopolitiek wel belangrijk want geeft aan hoe de rol van ERdogan op het wereldtoneel is veranderd, en hoe gehaaid deze man heeft gehandeld (iets wat ik een tijd geleden al heb aangegeven).

Gisteren zag ik ook een hele draad over Polen die enorm veel wapens levert aan Oekraïne en die dus ook behoorlijk belangrijk aan het worden is in Europa. Houd dat in de gaten, gezien ook dat regiem daar, want terecht kunnen we ons afvragen of dit allemaal zo wenselijk is (en daar bedoel ik dus ook het zwijgen mee rondom Erdogan,).

dagmar57

Superlid
Superlid
Do Nov 24, 2022 9:23 pm Reageer met quote

Erdogan speelt altijd al een verwerpelijke strijd tegen de Koerden.
Erdogan maakt gewoon gebruik van de huidige situatie rondom Oekraïne wetende dat de NAVO en Amerika druk zijn met die oorlog.
Hetzelfde geldt voor qua China en Taiwan (dat ze nu bezig zijn om te kijken hoe de wereld reageert op dit soort situaties).

Wat ik ook vreemd blijf vinden is dat je niet smeer hoort over de raketinslag in Polen, ook niet van de kant van Oekraïne die zelf waarnemers er heen heeft gestuurd. Waarom horen we daar niets meer over?

Pien2022

Superlid
Superlid
Vr Nov 25, 2022 12:01 am Reageer met quote

Dezelfde vragen en kijk op de zaak als jij heb ik Dagmar. Dus geen antwoorden. Er klopt iets niet met de raketinslag (en de opgeblazen pijpleiding) want waarom horen we hiet niets meer over.

En waarom moeten de Oekraïners zo lijden. De ene oorlogsmisdaad na de andere stapelt zich op. Ziekenhuizen worden gebombardeerd, ze zitten in het donker, geen watervoorzieningen , en het is ijs en ijskoud etc etc.
Dit is gewoon proberen om genocide te plegen op een Europees volk en Europa en de wereld kijkt er naar, probeert Oekraïne te ondersteunen maar grijpt niet echt in. Ik vind het heel moeilijk om het te accepteren en aan te zien en in mijn ogen is er echt iets heel erg mis in de wereld, want dat geeft ook andere despoten (rijtje dat jij oplepelt en meer) een carte blanche want het grijpen, pakken en oorlogsmisdaden loont→ dat is de boodschap.

nandes57

Superlid
Superlid
Antw.: 1486
Vr Nov 25, 2022 12:48 am Reageer met quote

dagmar57 schreef:
Erdogan speelt altijd al een verwerpelijke strijd tegen de Koerden.
Erdogan maakt gewoon gebruik van de huidige situatie rondom Oekraïne wetende dat de NAVO en Amerika druk zijn met die oorlog.
Hetzelfde geldt voor qua China en Taiwan (dat ze nu bezig zijn om te kijken hoe de wereld reageert op dit soort situaties).

Wat ik ook vreemd blijf vinden is dat je niet smeer hoort over de raketinslag in Polen, ook niet van de kant van Oekraïne die zelf waarnemers er heen heeft gestuurd. Waarom horen we daar niets meer over?

vergeet niet dat er vorige week wel een aanslag is gepleegd in Turkije, en Erdogan laat zoiets niet over zijn kant gaan

nandes57

Superlid
Superlid
Vr Nov 25, 2022 1:06 am Reageer met quote

Pien2022 schreef:
Dezelfde vragen en kijk op de zaak als jij heb ik Dagmar. Dus geen antwoorden. Er klopt iets niet met de raketinslag (en de opgeblazen pijpleiding) want waarom horen we hiet niets meer over.

En waarom moeten de Oekraïners zo lijden. De ene oorlogsmisdaad na de andere stapelt zich op. Ziekenhuizen worden gebombardeerd, ze zitten in het donker, geen watervoorzieningen , en het is ijs en ijskoud etc etc.
Dit is gewoon proberen om genocide te plegen op een Europees volk en Europa en de wereld kijkt er naar, probeert Oekraïne te ondersteunen maar grijpt niet echt in. Ik vind het heel moeilijk om het te accepteren en aan te zien en in mijn ogen is er echt iets heel erg mis in de wereld, want dat geeft ook andere despoten (rijtje dat jij oplepelt en meer) een carte blanche want het grijpen, pakken en oorlogsmisdaden loont→ dat is de boodschap.

Ik denk dat ingrijpen van de wereld daar bijzonder riskant is, het is dan niet alleen de oorlog daar maar ook die zich verder zal uitbreiden.
Ook zal er naar mijn mening verdere instabilliteit ontstaan waardoor zich ook andere "conflicten" servie vs kosovo, china vs Taiwan en wellicht nog meer zullen uitbreiden cq oncontroleerbaar worden.

Europa zelf is ook niet één blok denk aan Hongarije, Turkije, Finland, Zweden.

wat mij wel enigzinds verbaasd is de afwezigheid van Israel, zij wil zich er niet mee bemoeien.

Pien2022

Superlid
Superlid
Vr Nov 25, 2022 11:22 am Reageer met quote

Klopt Nandes, het is een hele delicate pijnlijke kwestie gezien al die zaken die jij noemt. Ik weet het.

OVer Israël:
Israël heeft onlangs de fabriek in Iran gebombardeerd waar die drones gemaakt worden die tegen Oekraïne gebruikt worden. Laughing
Dat heeft heel slim amper of geen aandacht gehad. Daar was grote stilte omheen. Dus fijn dat Israël zich er niet mee bemoeid Laughing Ik denk er het mijne van.
Ook Oekraïne heeft er 0,0 op gereageerd. Exclamation

Pien2022

Superlid
Superlid
Zo Nov 27, 2022 2:30 pm Reageer met quote

Kleine update van Yuliia. Ik denk dat af en toe deze updates uit het gewone leven van mensen interessant kan zijn want er zijn heel erg veel Yuliias.

Haar broer in Dnjopr zit al 3 dagen !! zonder water en licht. Het is er koud. Zij heeft 12 uur na een zware aanval op de elektriciteitscentrale zonder elektriciteit gezeten. Nu heeft ze weer elektriciteit. Ze woont tussen huizen in, en moet op elektriciteit stoken, maar ze heeft een warm huis en met warme kleren aan lukt het goed om zoveel mogelijk elektriciteit uit te sparen. Dus de kachel is uit.
Haar zoon is een weekend naar oma toe die buiten woont en op gas kookt en stookt en daar is voldoende van in Oekraïne.
Dus het gaat en ze eindigt met: "MAAR alles is beter als onder de Russen leven, dus we gaan ervoor".
En met

Brava Ukraïne

Dus de situatie is zeer verschillend. Wel is het gaan vriezen en sneeuwen in veel gebieden. De verwachting vanuit deskundige vanuit VS is dat het met de zomer klaar zal zijn. Deze mensen hebben vaak gelijk gehad, dus laten we het hopen.
Fijne zondag allemaal!

nandes57

Superlid
Superlid
Vr Dec 02, 2022 2:52 am Reageer met quote

weinig info van Pien ?

Ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1812
Vr Dec 02, 2022 2:57 am Reageer met quote

Hier betalen de Russen een uitzonderlijk hoge prijs voor'

De belangrijkste slag op dit moment in Oekraïne wordt gestreden bij de oostelijke stad Bakhmut. De legers van Rusland en Oekraïne zetten alles op alles om deze sleutel in de Donbas-regio in te nemen.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 6431
Vr Dec 02, 2022 1:15 pm Reageer met quote

Op de Russische Staatstv: "laten we Duitsland, Frankrijk en Engeland bombarderen. Hun luchtafweer systemen hebben ze toch weggegeven aan Oekraïne."
https://twitter.com/i/status/1598375721239515158

25% van de Russische bevolking blijkt nog maar voor de oorlog in Oekraïne te zijn volgens een uitgelekte enquete
Dat getuigt van een redelijke realiteitszin. De Russische Staatstv lijkt al meer op een kinderlijke satire

Quote:
Geheime peiling van Kremlin toont dat Russen oorlog in Oekraïne beu zijn: amper 25 procent wil er nog mee doorgaan
Amper een kwart van de Russen wil de oorlog in Oekraïne nog verderzetten. Dat blijkt uit een geheime peiling die het Kremlin liet uitvoeren en waarop de onafhankelijke Russische nieuwssite ‘Meduza’ de hand kon leggen. Afgelopen zomer ging het nog om meer dan de helft (57 procent) van de Russen. Het tij keerde na de gedeeltelijke mobilisatie in september.

KVDS 01-12-22, 08:14 Laatste update: 01-12-22, 08:28
De geheime opiniepeiling werd bevolen door het Kremlin en was alleen voor intern gebruik. Ze werd uitgevoerd door de FSO, een Russische veiligheidsdienst. 25 procent van de ondervraagde Russen zei door te willen gaan met de oorlog, terwijl 55 procent vredesonderhandelingen verkoos.

hln.be

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Pien2022

Superlid
Superlid
Vr Dec 02, 2022 2:33 pm Reageer met quote

Klopt NIcolaas. De Russische staats TV brult de meest nare dingen over ons het westen, natuurlijk aangestuurd door de overheid. Er bestaat een zeer negatief beeld over ons en die ontmenselijking is bewuste strategie vanuit het Kremlin.

De Russen zijn de oorlog in Oekraïne beu, maar niet omdat ze mededogen hebben met de Oekraïners, maar omdat hun eigen mannen (zonder goed materiaal) de oorlog worden in gesteurd. Dus wat bommetjes hier en daar op Oekraïne, een volkomen lock down en mensen die daar doodvriezen, daar zullen weinig Russen ook maar een traan om laten. Het gaat dus om hun eigen hachje en daarom is de exodus van de Russen eigenlijk een hele gevaarlijke want er zitten , zo vermoed men, veel pro Russen in en anti Westerse mensen. Die wel naar het westen komen dus.

Persoonlijk denk ik , dat als Rotterdam, Londen, of Bordeaux cq Brussel gebombardeerd zou worden, er weinig Russen daar ook maar een traan om laten. Dat maakt de hele situatie in mijn ogen explosief, daar er een groot volk is, die een heel naar beeld heeft als het gaat om onze moraal en beweegredenen.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Vr Dec 02, 2022 7:50 pm Reageer met quote

Pien2022 schreef:

Persoonlijk denk ik , dat als Rotterdam, Londen, of Bordeaux cq Brussel gebombardeerd zou worden, er weinig Russen daar ook maar een traan om laten. Dat maakt de hele situatie in mijn ogen explosief, daar er een groot volk is, die een heel naar beeld heeft als het gaat om onze moraal en beweegredenen.

Pien, die vijandelijke gevoelens zullen er niet beter op worden met al het geroep over herstelbetalingen waar het Russisch volk straks ook nog voor opdraaien kan, denk je ook niet?
Het westen zou een gebaar moeten maken naar de bevolking, een soort van handreiking indien ze met Poetin en diens oorlog af zouden rekenen, want die macht die heeft men natuurlijk wel. Poetin kan niet iedereen achter de tralies zetten

Kwam net op twitter een wonderlijk bericht van AJ Boekestijn binnen
Quote:
Telegram-kanaal General SVR zegt insider-informatie uit Kremlin te hebben. Zo zou Poetin hebben staan wankelen op de trap en is hij vervolgens hard neergekomen op zijn rug en zij.
Door de klap - en „oncologische problemen” aan zijn darmen - zou de 70-jarige president zichzelf ook hebben bevuild. Er zouden meteen meerdere artsen ter plaatse zijn geweest om Poetin te helpen. Of dit waar is weet niemand.

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5976
Vr Dec 02, 2022 8:08 pm Reageer met quote

Er zal wel iets van waar zijn, het staat ook in de Telegraaf Laughing

Mijn mening vorm ik zelf!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pien2022

Superlid
Superlid
Vr Dec 02, 2022 9:22 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:
Pien2022 schreef:

Pien, die vijandelijke gevoelens zullen er niet beter op worden met al het geroep over herstelbetalingen waar het Russisch volk straks ook nog voor opdraaien kan, denk je ook niet?
Het westen zou een gebaar moeten maken naar de bevolking, een soort van handreiking indien ze met Poetin en diens oorlog af zouden rekenen, want die macht die heeft men natuurlijk wel. Poetin kan niet iedereen achter de tralies zetten

Kwam net op twitter een wonderlijk bericht van AJ Boekestijn binnen
Quote:
Telegram-kanaal General SVR zegt insider-informatie uit Kremlin te hebben. Zo zou Poetin hebben staan wankelen op de trap en is hij vervolgens hard neergekomen op zijn rug en zij.
Door de klap - en „oncologische problemen” aan zijn darmen - zou de 70-jarige president zichzelf ook hebben bevuild. Er zouden meteen meerdere artsen ter plaatse zijn geweest om Poetin te helpen. Of dit waar is weet niemand.

Dat vallen zag ik net langs komen en dat klopt wel, want is op meerdere nieuwssite te lezen.

Kijk, we gaan die Russen niet met zachte handschoentjes aanpakken, denkt Zelensky en zijn regering en terecht. Want wat zich afspeelt in Oekraïne aan oorlogsmisdaden is echt zo afschuwelijk en barbaars. Ze schieten verdomme dat hele land aan de gort. Tuurlijk moeten ze herstelbetalingen doen en dat is gelijk een sterk signaal naar alle andere landen dat na zo barbaars te keer gaan in een land waar je niet thuis hoort→ er herstelbetalingen geëist worden en de oorlogsmisdadigers voor het Haagse Tribunaal moeten komen.

HEt Westen heeft echt geen enkele macht in Rusland. Kan alleen mochten daar ooit democratische processen op gang komen dat op dat moment op de een of andere manier gaan ondersteunen. Maar het westen kan echt zich niet gaan mengen in de politiek van Rusland laat staan een bevolking proberen te beïnvloeden. Dat zal vanuit de jeugd naar de rest van de bevolking moeten gaan, want de jeugd weet vaak heel goed wat er zich afspeelt daar die
Engels kennen en allerlei westerse nieuwssites al jaren volgen en velen zijn er gevlucht.

Vanuit het andere forum vind ik deze ook wel heel interessant

Quote:
Washington keurt verkoop luchtdoelraketten aan Finland goed
De Amerikaanse regering heeft groen licht gegeven voor de mogelijke verkoop van draagbare Stinger-luchtdoelraketten aan Finland, ter waarde van zo’n 380 miljoen dollar. Dat heeft het Pentagon donderdag bekendgemaakt.

De Finnen, die zich opmaken om toe te treden tot de NAVO, azen op 350 warmtezoekende raketten plus uitrusting, maar de verkoop van de gevoelige apparatuur moest eerst door Washington goedgekeurd worden.

Indien bevestigd, zal de transactie “de defensie- en afschrikkingscapaciteit van Finland versterken”, volgens een verklaring. “Dit cruciale wapentuig zal de land- en luchtverdedigingscapaciteit op de oostflank van Europa versterken en de prioriteiten van het Europees Commando van het Amerikaanse leger ondersteunen.”

Washington keurde maandag ook al de verkoop van meer dan 80 precisieraketten aan Helsinki goed voor in totaal 323 miljoen dollar.

Na de inval van Rusland in Oekraïne hebben Finland en Zweden in mei een gezamenlijk verzoek ingediend om toe te treden tot het Atlantisch Bondgenootschap, waarmee ze afstand doen van tientallen jaren van militaire neutraliteit. Het verzoek, dat unaniem moet worden aanvaard door alle 30 NAVO-lidstaten, werd intussen door alle lidstaten behalve Turkije en Hongarije bekrachtigd

Dat is een enorme versterking van Europa als het gaat om de oostflank te verdedigen tegen agressie vanuit Rusland. Pas mal→ niet verkeerd!

NicolaasP

Superlid
Superlid
Za Dec 03, 2022 12:45 pm Reageer met quote

Olie....

verbod import olie Rusland
"Vanaf 5 december 2022 importeren landen in de Europese Unie geen ruwe aardolie meer uit Rusland. En vanaf 5 februari 2023 geldt dit ook voor aardolieproducten uit Rusland, zoals diesel en kerosine. Doel van deze maatregelen is om ervoor te zorgen dat Rusland minder geld binnenkrijgt om de oorlog tegen Oekraïne te betalen."

Opnieuw proberen we het Poetin nog wat moeilijker te maken, maar we weten niet in wat voor ellende we terechtkomen wanneer Poetin, zoals eerder met zijn gas, reageert met nog veel meer dwarshout dan waarmee wij hem proberen te treffen, door dus helemaal geen olie meer te leveren, aan geen enkel westers land.

"Er geldt een tijdelijke uitzondering voor de invoer van ruwe olie via pijpleidingen naar EU-lidstaten die vanwege hun geografische ligging specifiek afhankelijk zijn van Russische leveringen en geen haalbare alternatieven hebben. 21 nov. 2022"
consilium europa eu

Tuurlijk ben ik wel vóór deze extra druk op de ketel, zoals voor alles wat we kunnen doen om Oekraïne uit Poetins houdgreep te bevrijden, maar dit kan wel weer voor extra verdeeldheid zorgen binnen de EU

Roman Kent

Ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1812
Za Dec 03, 2022 4:03 pm Reageer met quote

kunnen wij van het forum 50+ geen cyberaanval doen op het Kremlin??

Pien2022

Superlid
Superlid
Za Dec 03, 2022 4:44 pm Reageer met quote

Ron1.1 schreef:
kunnen wij van het forum 50+ geen cyberaanval doen op het Kremlin??

Ik ben voor. Alleen is er een groep die daar buitengewoon adekwaad in is en die ik ook volg namelijk anonymous

https://mobile.twitter.com/LatestAnonPress?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1497994644864520206%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F2639206%2F5%2F25

Quote:
We show what the mainstream media ignore.
Anonymous operations around the world.
Occupation movement and resistance.

En andere groeperingen die het Kremlin regelmatig plat leggen of nog leuker, anonymous????? die de TV uitzending hebben overgenomen en bv laten zien wat er werkelijk in Oekraïne gebeurt.

Maar Ron, ik doe met je mee want ben voor!

Interessant artikel Nicolaas waarvoor dank.

Inderdaad weten we niet hoe Poetin reageert. Maar dat de maatregelen pijn doen ,met name voor de rijke elite in Rusland is wel zeker. Het kan geen pijn genoeg doen, want dit moet echt stoppen.

Rusland is overigens zelf begonnen met EU landen af te sluiten van de olie import maar het treft Rusland erger denk ik zo op lange termijn als de EU landen. Dat is een misrekening geweest van het Kremlin.

Pagina 62 van 69 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 67, 68, 69  Volgende

Plaats reactie