Kan geen reacties plaatsen bij artikel weblog
Archief Weblog hulpforum
Plaats reactie

hamertjetik.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4525
Ma Sep 28, 2009 12:31 pm Reageer met quote

'k ben aktief op een bepaald weblog en sinds 3 dagen krijg ik bij ťťn van de geplaatste artikelen elke keer de helft van de pagina op mijn scherm waardoor je geen reakties meer kan lezen cq plaatsen. Ga ik op dezelfde weblog naar een ander artikel dan is er geen enkel probleem. wie weet hier raad mee. Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

Het leven larderen met een vleug spiritualiteit, veel plezier en ondeugd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Ma Sep 28, 2009 2:01 pm Reageer met quote

Mischien een stukje teveel eraf getikt, of heeft de weblog beheerder je geband?? Hahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3245
Ma Sep 28, 2009 2:17 pm Reageer met quote

U heeft waarschijnlijk code in het veld code geplakt. Bijvoorbeeld voor een filmpje of een foto via tinypic. Als (embed of insluiten) code niet goed wordt geplakt geeft dit problemen waardoor de pagina in Explorer maar voor de helft wordt ingeladen. Reageren is dan alleen via Firefox mogelijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

hamertjetik.1

Superlid
Superlid
Ma Sep 28, 2009 2:21 pm Reageer met quote

Vijftigplusser schreef:
U heeft waarschijnlijk code in het veld code geplakt. Bijvoorbeeld voor een filmpje of een foto via tinypic. Als (embed of insluiten) code niet goed wordt geplakt geeft dit problemen waardoor de pagina in Explorer maar voor de helft wordt ingeladen. Reageren is dan alleen via Firefox mogelijk.

Ik ben niet de beheerder van de weblog , maar een bezoeker, of eh begrijp ik je verkeerd. Wink

hamertjetik.1

Superlid
Superlid
Ma Sep 28, 2009 2:22 pm Reageer met quote

ron1 schreef:
Mischien een stukje teveel eraf getikt, of heeft de weblog beheerder je geband?? Hahaha

Laughing Laughing Laughing aan jou heb ik ook niks merk ik wel.

hagar.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4679
Ma Sep 28, 2009 2:45 pm Reageer met quote

Je hebt in feite al een antwoord op je vraag, HT. Er is waarschijnlijk iets mis in het artikel waardoor niet alles getoond wordt.

Als je de naam van dat weblog en artikel vermeldt, kunnen anderen ook kijken of hetzelfde gebeurt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

hamertjetik.1

Superlid
Superlid
Ma Sep 28, 2009 3:04 pm Reageer met quote

Dank voor je antwoord Hagar, hierbij de weblogegevens.

https://www.majong.vijftigplusser.nl/

Artikel

I am your man Leonard Cohen en Simon Vinkenoog

franslj.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1448
Ma Sep 28, 2009 3:09 pm Reageer met quote

Open je dit artikel: https://ben-en-alie-mulder.vijftigplusser.nl/?page=article&warticle_id=64354&BoslaantjesZandpadenherkansing in Explorer, opent of laadt de explorer dit voor een gedeelte, maar als je dezelfde link in FireFox opent, laadt hij het hele artikel..

Lastig, om steeds te switchen van explorer naar firefox, want de melding van een email van vijftigplusser komt binnen en er staat een link op, om naar het betreffende artikel te gaan en dan opent dit in Explorer, maar slechts voor een gedeelte.

Dan explorer sluiten en firefox openen, om op het betreffende weblog, het artikel te gaan zoeken en eventueel te reageren.

Groet.. franslj.

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5097
Ma Sep 28, 2009 3:12 pm Reageer met quote

Hoi Hamertje, ik kom ook niet op dat weblog, althans het artikel dat jij noemt, ik denk dat het filmpje niet goed is geplaatst!!

Kijk eens op mijn weblog, ik zou het leuk vinden!

franslj.1

Superlid
Superlid
Ma Sep 28, 2009 3:13 pm Reageer met quote

Klopt, Ria en HT.. ook ik geraak niet in het betreffende artikel, maar denk wel, dat de 'maker' ervan dit kan oplossen door de 'code' te corrigeren.

Groet.. franslj.[/b]

hagar.1

Superlid
Superlid
Ma Sep 28, 2009 4:20 pm Reageer met quote

Ik zie wel heel het artikel plus filmpje, maar er is wel iets mis met de code van het youtube-fimpje. Het is incompleet. De beheerder van dat blog kan dat fixen, door de embed-code goed in het code-vak te plakken. Wat Thijs dus al zei.

hagar.1

Superlid
Superlid
Ma Sep 28, 2009 4:40 pm Reageer met quote

franslj schreef:
Open je dit artikel: https://ben-en-alie-mulder.vijftigplusser.nl/?page=article&warticle_id=64354&BoslaantjesZandpadenherkansing in Explorer, opent of laadt de explorer dit voor een gedeelte, maar als je dezelfde link in FireFox opent, laadt hij het hele artikel..

Frans ik heb even naar die code gekeken in het blog bij Ben-en-Alie. Ik vond tussen de vette en lichte tekst de opmaakcode van office 2000. Alie moet dus dat artikel uit een office 2000 document gekopieerd hebben. Die opmaakcode veroorzaakt de fout in Explorer. Sommige browsers kunnen namelijk niet voorbij onbekende code lezen als het ware. Firefox kan dat blijkbaar wel en negeert de onbekende opmaakcode.

hamertjetik.1

Superlid
Superlid
Ma Sep 28, 2009 4:51 pm Reageer met quote

Dank voor alle uitleg

, 'k heb de beheerdster van het weblog even op dit topic geattendeerd zodat ze begrijpt wat er aan de hand is. hello2

hamertjetik.1

Superlid
Superlid
Ma Sep 28, 2009 5:24 pm Reageer met quote

Ze heeft het filmpje verwijderd en we krijgen weer de hele pagina. thumright

franslj.1

Superlid
Superlid
Ma Sep 28, 2009 6:00 pm Reageer met quote

Hagar schrijft;
Quote:
Frans ik heb even naar die code gekeken in het blog bij Ben-en-Alie. Ik vond tussen de vette en lichte tekst de opmaakcode van office 2000. Alie moet dus dat artikel uit een office 2000 document gekopieerd hebben.

Dank voor je meedenken, Hagar. Ik maak de beheerster van het betreffende blog hierop attent.

Groet.. franslj.

benenalie

Stamgast
Stamgast
Antw.: 291
Ma Sep 28, 2009 6:35 pm Reageer met quote

Hoi Frans.....de informatie heb ik uit een word document gehaald..zou dat het probleem zijn???
De foto via Tinypic eraf gehaald....toen bleef het probleem nog!!
Inmiddels.....moet ik zeggen...vandaag loopt alles wat beter op mijn weblog en andere weblogs bekijken en reageren!!

Groetjes Alie
dank je voor je informatie via mijn gastenboek,naar dit onderwerp!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

franslj.1

Superlid
Superlid
Ma Sep 28, 2009 7:29 pm Reageer met quote

Geen idee, Alie of het aan een wordducument ligt. Soms schrijf ik iets in word 2003 en dan weer in word 2007... kopiŽer het geheel en plak het in het invulveld van vijftigplusser.

Meestal gaat het uitstekend met uploaden en daarna reageren, maar soms gaat het wel eens fout... 'n 'bytefoutje' zullen we maar zeggen.

Belangrijk is hoe het probleem op te lossen en te voorkomen.

Groet.. franslj.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie