AVG Free 2012-storing
Archief Digitale fotografie & computers
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

mellina

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 31
Za Apr 28, 2012 9:36 pm Reageer met quote

Hallo
Al jaren gebruik ik AVG Free tot volle tevredenheid.
Sinds kort echter gaat er bij het scannen het volgende mis:Zodra de scan start schiet hij na een paar seconden op "pauze" en moet ik op "doorgaan"' klikken om door te gaan.Dit gaat om de paar seconden door zolang de scan duurt en ik ben dus genoodzaakt er bij te blijven zitten.Op het forum van AVG heb ik een tijd geleden al een oproep gedaan voor een oplossing,hier echter geen antwoord op gekregen.
Vervolgens heb ik AVG verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd.Ook dit heeft niet geholpen.
Hoop dat hier mensen zijn die mogelijk een oplossing weten.
Met vriendelijke groet Mellina.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

hagar.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4679
Zo Apr 29, 2012 2:12 am Reageer met quote

Ik heb geen oplossing, maar wel een tip. De-installeer AVG, en download het gratis anti-virus programma Avast. Ik gebruik dat ook al vele jaren naar tevredenheid. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

mellina

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 31
Zo Apr 29, 2012 3:10 pm Reageer met quote

Dank jullie beiden.Ik heb de test beveiligings software van de Consumentenbond opgezocht en hier o.a.Avast en Security Essentials gevonden.Deze laatste werd als beste getest.Heb AVG verwijderd-ook dit ging niet zomaar,moest met een recovery tool en Sec.Essentials gedownload.
Nogmaals dank voor jullie reacties,groet Mellina.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk