webpagina maken
Archief Digitale fotografie & computers
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

zonnebloem123

Stamgast
Stamgast
Antw.: 224
Do Mei 03, 2012 3:46 pm Reageer met quote

Voor mijn bedrijfje wil ik de bestaande (waardeloze) webpagina eindelijk eens wat oppeppen ,zonder dat me dat veel geld kost .

Heb al een beetje gesurfd maar zie door de bomen het bos niet meer Sad

Wie heeft tips hoe ik zoiets aanpak.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

aard

Superlid
Superlid
Antw.: 2052
Do Mei 03, 2012 10:38 pm Reageer met quote

Het ligt er aan wat je zelf kan, heb je verstand van html of maak je de website met WYSIWYG ( wat je ziet is wat je krijgt?)

Er zij ook heel veel gratis webtemplates die je naar eigen hand kan zetten met b.v. dreamweaver, maar ook daar is wel enige kennis van het programma nodig. Dan is er ook nog Joomla en zo zij er nog wel een paar te noemen.

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

gira-sol

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 1
Za Mei 05, 2012 3:57 pm Reageer met quote

Om het "eenvoudig" te houden: kies een template uit in het Artisteer programma en bewerk dan de artikelen met Joomla. Zoals met alles wat nieuw is, is het even snuffelen en uitproberen, maar als je het onder de knie hebt, is het een makkelijke en snelle manier om een website te maken en actueel te houden. Succes!!

zonnebloem123

Stamgast
Stamgast
Antw.: 224
Za Mei 05, 2012 4:43 pm Reageer met quote

bedankt ik ga er eens in duiken

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk