wmv naar avi
Foto- & videobewerking
Plaats reactie

volledig

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 20
Di Jan 08, 2013 1:32 am Reageer met quote

Weet iemand een goed programma om wmv files om te zetten naar avi ?
Ik wil mijn fotstoryfilmpjes met de mediaplayer op tv afspelen maar hij kent alleen maar avifiles denk ik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Di Jan 08, 2013 1:52 am Reageer met quote

Een Mediaplayer zou toch meer moeten kunnen 'lezen' dan .avi bestanden maar goed.

Ik kan je adviseren de converter van Xilisoft. Wel even goed opletten dat je de juiste neemt want ze hebben vrij veel verschillende. Zorg ook dat je de goede versie neemt ( voor 32 of 64 Windows systeem ).

Succes er mee.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

MrEsceha.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 233
Di Jan 22, 2013 4:53 pm Reageer met quote

Ik speel mijn fotoseries af in wmv.

Ik importeer de foto's in Windows Movie Maker. Met dat programma kunt u (van af Vista) een DVD maken.

Mooier is om de foto's eerst te importeren in het gratis programma Photo Story 3. Dan kunt u begingen toepassen en is de show niet beperkt tot het simpel vertonen van foto's.

Voorbeelden.
Vorige week:
Wandeling in park Elswout Heemstede
https://www.youtube.com/watch?v=rf3c_ycpfy0

Gisteren:
Wandeling in park Hartekamp Heemstede
https://www.youtube.com/watch?v=Lxa4CaEHHxQ

Noot:
1.
Met Photo Story 3 kunt u exact aangeven via een frame welk deel van de foto u wilt vertonen.
2.
Het formaat is 3:4
3.
Mocht u het formaat willen wijzigen (en ook de kwaliteit) kan dat via het gratis programma Quick Media Converter.

a.
U zult via de genoemde links zien dat ik van de eerste breedbeeld 16:9 heb gemaakt.

b.
U zult zien dat ik de tweede upload ook iets breder heb gemaakt, doch zeer bewust niet volledig breedbeeld, aangezien anders de in die reportage voorkomende eenden, etc. een wel heel vreemd formaaat zouden krijgen.

Ik werk al jaren met genoemde programma's, dus vragen staat vrij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pagina 1 van 1

Plaats reactie