old timer en APK
Hobby en zo
Plaats reactie

zonnebloem123

Stamgast
Stamgast
Antw.: 224
Za Mei 04, 2013 11:12 am Reageer met quote

Is de apk keuring een wassen neus of gewoon een vorm van werkverschaffing voor garagisten?

Onze old timer werd een week of 4 geleden niet goed gekeurd op een aantal onderdelen veroest e.d

Dus wij het wagentje naar de garage gebracht om die dingen te laten reparen en de garagist zou dan ook meteen zorgen dat de wagen gekeurd zou worden.

Het is een Renault old timer dus de wagen gaat voor onderhoud naar een Renault garage maar wel in dit geval ff over de grens in Belgie.

De onderdelen lieten ff op zich wachten ,geen probleem.

Alles wat was afgekeurd was gerepareerd dus we dachten nu komt de auto goed door de keuring!!

Mooi niet dus kun je je voorstellen dat ze nu bij het zelfde keuringstation 4 weken later terwijl de auto 4 weken in de werkplaats heeft gestaan weer werd afgekeurd nu op andere dingen zelfs de tank zou nu ineens loshangen en een draag stang? zou ineens doorgeroest zijn :weetni:

Ik weet echt niet wat ik daar van moet denken de reparatie heeft ons een rib uit het lijf gekost en nu is het nog steeds niet goed????

Wat is die APK voor een bezeikerij?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

debelg

Superlid
Superlid
Antw.: 9687
Za Mei 04, 2013 4:10 pm Reageer met quote

dat is inderdaad een soort van werkverschaffing,dat houdt de garage`s aan het werk. Wink

sterven is het toetje van het leven
japans gezegde

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Za Mei 04, 2013 11:43 pm Reageer met quote

Anders was de werkeloosheid nog groter en mensen met een oldtimer kunnen die paar centen best betalen.

zonnebloem123

Stamgast
Stamgast
Ma Mei 06, 2013 10:21 am Reageer met quote

ron1 schreef:
Anders was de werkeloosheid nog groter en mensen met een oldtimer kunnen die paar centen best betalen.

We rijden in een old timer vanwege de geen wegenbelasting en zeer lage verzekeringspremie!
Niet gaan generaliseren aub.

zonnebloem123

Stamgast
Stamgast
Ma Mei 06, 2013 10:23 am Reageer met quote

theDon schreef:
De APK is een melkkoetje niets meer of minder.

De APK wordt momenteel door vele garages heel goedkoop aangeboden met in het achterhoofd van daar houden wij werk aan over.
Zeker mensen die geen verstand van auto's hebben, gaan het schip in.

Ik blijf altijd bij de APK aanwezig en heb nog nooit een afkeuring gehad.
Dat komt omdat ik al vanaf mijn 20ste jaar, mijn eigen auto's, ik heb er 23 gehad, zelf onderhield.
Daarnaast heb ik ook aan vele auto's van familie en kennissen gesleuteld en ben lid van een autoclub geweest.
Mijn advies, laat je auto keuren en vraag of je er op kan wachten en neem iemand mee die er verstand van heeft.

Een geintje; weet je wat Renault betekend...... Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd. Laughing

Gelukkig dan maar dat deze een Renault Rodeo is!

Pagina 1 van 1

Plaats reactie