wie gaat er mee met de caravan of camper?
Reizen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 Plaats reactie

debelg

Superlid
Superlid
Antw.: 9687
Do Jun 12, 2014 1:02 pm Reageer met quote

elvira schreef:
Ja, ik las het Loezie. Maar ik heb nu al een paar naar huis gestuurd. Very Happy Very Happy

we zijn er weer bij ,hoor.

sterven is het toetje van het leven
japans gezegde
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 97838
Do Jun 12, 2014 5:44 pm Reageer met quote

Heel leuk dat jullie terug zijn deBelg en theDon Maar na lang nadenken besluit ik toch maar om huiswaarts te gaan.Ik zit ook een beetje met mijn gezondheid (in het echt) en ik weet niet wat er verder met me gebeuren gaat, dokter zou overleggen met het z.h. Ik zit daar een beetje mee Hoop op medicijnen en geen operatie. Daarom kan ik nu geen leuke capriolen verzinnen die Clara en Greta zullen uithalen bijv. Dus het zou een beetje saaie topic worden. Een andere keer zijn weer andere provincies aan de beurt.(bij leven en welzijn) Ff een vraagje aan jullie, moeten we dan weer met een camper reizen of met bijv een auto en dan in hotels overnachten? Meesten stemmen gelden!

debelg

Superlid
Superlid
Do Jun 12, 2014 5:51 pm Reageer met quote

jammer dat er op deze manier een einde aan moet komen,maar jouw gezondheid gaat voor alles.ik wens je dan ook ,mede namens don veel sterkte .volgende keer liefst met de camper en caravan.
voor jou als dank

japans gezegde

debelg

Superlid
Superlid
Do Jun 12, 2014 5:58 pm Reageer met quote

libelle blijf nou hier ,ik blijf toch ook? Crying or Very sad

japans gezegde

elvira

Superlid
Superlid
Do Jun 12, 2014 6:01 pm Reageer met quote

Dank je wel Libelle. Dank je wel deBelg Dus we gaan langzaam richting huiswaarts, we moesten toch allemaal dezelfde kant op. Dus reden we met drie campers achterelkaar over de snelweg en vanavond slapen in onze eigen bed.
Ik bedank Marguerite, Libelle, DeBelg, theDon, Tympaam voor hun bijdragen hier.

Laatst aangepast door elvira op Do Jun 12, 2014 6:03 pm, in totaal 1 keer bewerkt

debelg

Superlid
Superlid
Do Jun 12, 2014 6:04 pm Reageer met quote

libelle49 schreef:
Lees nou even wat ik schreef voor jou bericht Belgje. Zo kun je toch geen dialoog voeren.

Hoe moet ik nou nog op politiek reageren als je niet weet of het wel mag van de leiding, of dat er brieven komen om mij ook een ban te geven. Ik voel me dan niet vrij. zo onbehoorlijk ben ik toch niet?

Heel gek, iedereen ontkent dat ze over jou en de anderen geklaagd hebben, maar er is wel geklaagd, laat die zich eens bekend maken? Ik klim weer in de brandnetels, ik ben nu toch geprikkeld, maakt niks meer uit

lieve vriendin,
maak je nou niet druk,zolang jij eerlijk voor je mening uitkomt zal er voor jou heus geen ban komen.laat je echter niet uitlokken .

japans gezegde

debelg

Superlid
Superlid
Do Jun 12, 2014 6:12 pm Reageer met quote

Jmoet je niet laten uitlokken, daar wordt je niet wijzer van.

japans gezegde

elvira

Superlid
Superlid
Do Jun 12, 2014 7:22 pm Reageer met quote

Dank je wel lieve mensen. Dus Marguerite is weer thuis, dat is snel gegaan Very Happy Ik weet ook niet wat ze verder gaan doen met mij.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26749
Vr Jun 13, 2014 10:41 am Reageer met quote

Sterkte en beterschap, Elvira.
Ik heb de zeilboot weer netjes bij de verhuurder teruggebracht dus daar hoef je je geen zorg meer over te maken.

Very Happy

Faber quisque fortunae suae

elvira

Superlid
Superlid
Vr Jun 13, 2014 2:50 pm Reageer met quote

Dank jullie wel, hoop een andere keer weer eens andere provincies te bezoeken.

debelg

Superlid
Superlid
Vr Jun 13, 2014 5:15 pm Reageer met quote

Ik zal graag met je meegaan, al was het alleenmaar voor de lol die we steeds hebben.gaan we met de camper en/of carava, ik heb plaats voor vier personen.de eerste twee zijn voor don en mezelf.

japans gezegde

elvira

Superlid
Superlid
Vr Jun 13, 2014 5:40 pm Reageer met quote

Ja, deBelg ik doe het ook voor de lol en de fantasie. Heel graag de campers met meerdere personen, want dan hebben we mindere campers nodig. Ik dacht aan Tympaan als derde persoon, want die was deze keer alleen, had gehoopt op Humor. Misschien de volgende reis. ik had jullie reakties nodig om deze "reis"' te maken. Met alleen fantasie figuren zoals als Clara ect. is het misschien minder leuk.Het is op het ogenblik lekker rustig op het form sinds die onderwerpen over "je weet wel" weg zijn. Nu ik sluit dit topic, het was erg leuk om te doen.

Pagina 4 van 4 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats reactie