wie gaat er mee met de caravan of camper?
Reizen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 Plaats reactie

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 97760
Do Okt 30, 2014 9:40 pm Reageer met quote

Oke, meeste stemmen gelden. Wat een mooi plaatje Ell. Ik heb de kapitein nog niet gehoord, want deze moet zijn boot ter beschikking stellen en varen. Dan kan de vergadering gesloten worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Bell55

Superlid
Superlid
Antw.: 2246
Do Okt 30, 2014 10:09 pm Reageer met quote

Ik sluit me aan bij de meerderheid hoor Wink Laat de kapitein dan maar de doorslag geven Very Happy

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Do Okt 30, 2014 11:14 pm Reageer met quote

Ik ben zowel in Noorwegen als in Zuid Frankrijk geweest dus ga geen voorkeur uitspreken voor welke bestemming dan ook.

Het is echter wel zo dat het jacht momenteel in dok ligt in Le Havre. De planning is dat het jacht eind volgende week weer te water wordt gelaten. Ook vind er onderhoud plaats aan de motoren en de ontziltingsinstallatie.

Wanneer alles weer helemaal vaarklaar zal zijn is nu nog niet te zeggen maar als er niks tegen zit dan is de verwachting rond 11 november. Dan moet het jacht natuurlijk nog naar Nederland varen maar dat is hooguit een dagje varen.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26745
Vr Okt 31, 2014 1:05 pm Reageer met quote

Ik laat mij verrassen. Een stukje varen is nooit weg of dat nu naar het noorden of het zuiden is..

Hangt natuurlijk wel van het scheepstype af...

Smile

Faber quisque fortunae suae

elvira

Superlid
Superlid
Vr Okt 31, 2014 2:00 pm Reageer met quote

Jk ben aan het orienteren en aan het vergelijken mensen. Zoals ik eerder zei: De reizen zijn voor de achtergrond (dus niet de hoofdzaak) omdat dankzij Google maps en youtube de mensen de hele wereld rond kunnen reizen. Ook ik maar daar dankbaar gebruik van. Waar het om gaat is het verhaal, het samenspel met elkaar en lol te hebben. (net als in een toneelstuk). Goed idee van Tympaan het als verrassing te houden! Is het in het Noorden, Oosten? Of het Westen, Zuiden?

elvira

Superlid
Superlid
Za Nov 08, 2014 6:33 pm Reageer met quote

Op de 11de van de 11de is het zover. We gaan dan met de Thalys naar Parijs waar we moeten overstappen op de trein naar Le Havre. Daar is Chess aanwezig die ons zal ontvangen. Vandaar begint onze cruise naar het noord, zuid, west of oost. (dat is een verrassing.)
Als je wil kan je nu al naar Parijs gaan om daar te logeren en de stad te bezichtigen. Maar kosten van het verblijf zijn voor eigen rekening.
De tickets voor de trein krijgen jullie. De Thalys gaat heel snel, ik zag (waar ikzelf vandaan vertrekt) Rotterdam-Parijs 2.36 uur over zal doen. Het Rotterdams station is pas verbouwd en het schijnt heel mooi te zijn, moet er nog steeds een keer gaan kijken. (in werkelijkheid)

Pagina 25 van 25 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25

Plaats reactie