Avonturen in de Carabbian
Reizen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Plaats reactie

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 97770
Ma Feb 08, 2016 4:09 pm Reageer met quote

Al heel vroeg werden we gewekt, dus we moesten vlug ons gereed maken. Clara konden ze maar moeilijk wakker krijgen, omdat ze van het ziekenhuis medicijnen gekregen had tegen de pijn en dat ze goed zou slapen. Maar ze sliep te goed. Dus de bemanning stond ff met een probleem
Zoals ik begrepen had, was Libelletje en Kwubel alreeds vertrokken met de helikopter richting Nederland. We hebben nauwelijks afscheid van haar kunnen nemen, want het ging zo vlug. Dus alleen de twee auto's staan aan boord. Het overstappen van de "'Mistry" naar de yacht van Megan ging door ons vlot en bij Clara wat moeizaam, maar was toch uiteindelijk gelukt. Gelukkig hadden we Elvis geleerd om op het potje te doen Laughing want we hadden geen tijd om hem uit te laten. Hij was de enige hond aan boord. Misty, de hond van Chess was al in Nederland . (Vanwege deze loops was is zij eerder naar huis gebracht) zodat de reutjes er geen jacht meer op konden maken. De bemanning had het te druk om overal op te letten. Maar goed inmiddels varen we naar Fort Lauderdale.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

elvira

Superlid
Superlid
Ma Feb 08, 2016 4:53 pm Reageer met quote

Oh, ff je berichtje niet gelezen Turfje Ik denk dat ik aan het schrijven was, dus elkaar gekruisd. Fijn dat je het liet horen en ik wens je verder veel beterschap. Maar je kan ons verhaal toch lezen over de belevenissen, dan was je er toch een beetje bij. We zitten nu ook met een zieke aan boord, maar gelukkig hoefde we haar niet achter te laten in Cancun. Clara is niet zo goed in paardrijden, daarom steeds verkeerd aan het mengen. Het paard begreep er niets meer van wat hij moest doen Laughing ik heb Humor en Mar best gemist op deze reis.

elvira

Superlid
Superlid
Ma Feb 08, 2016 11:26 pm Reageer met quote

Megan's yacht is inmiddels in Fort Lauderdale aangekomen. Maar er kwam een mededeling dat vanwege de storm het privé vliegtuig niet kon opstijgen! Tjonge wat waait het behoorlijk hier. Er zit niets anders op dan op het yacht te blijven slapen en morgen te vertrekken.
Libelletje was dus net op tijd vertrokken en we hadden bericht ontvangen dat ze inmiddels thuis was. Maar goed we amuseren ons best op het yacht toch? We hebben een Skype gestuurd naar huis zodat ze daar in Holland niet ongerust hoefden te zijn. Wat fijn met de moderne communicatie middelen van tegenwoordig.

Oh, was Nicolaas dus Joost 1958! Maar ik dacht dat degene die een ban hebben niet meer in konden loggen?

elvira

Superlid
Superlid
Di Feb 09, 2016 7:28 am Reageer met quote

Het is nacht en ik slaap bij Clara in de hut om een beetje over haar te waken, want ze kan niet slapen van de pijn. Ook Elvis is erg onrustig, dat voelen honden aan. Ik zat te denken, waarom we haar en hem niet hebben meegeven aan Libelletje, dan was ze al thuis geweest. Maar dat is zo snel gegaan, want ze was vertrokken voordat we er erg in hadden.
Ik had gelezen dat ze medelijden met Joost had, ik wist niet dat hij Nicolaas was, maar voelde instinctief aan, dat deze man hier niet paste in ons verhaal. Deze reis is wat korter geworden dan eigenlijk de bedoeling was. Want niemand reageerden toen Chess vroeg naar welke plaats hij/zij
naar toe wilde gaan dat op de route lag.
Zoals het er naar uitziet is de storm grotendeels gaan liggen en krijgen we toestemming om te vertrekken. Het werd tijd met al die strubbelingen, want ook Karin voelt zich niet lekker. Maar ze is bij Chess in goede handen.
Dus vandaag gaan we echt opstijgen.

elvira

Superlid
Superlid
Di Feb 09, 2016 8:40 am Reageer met quote

Wat een nacht mensen! Was het niet Clara die mij wakker hield, dan was het Elvis. Deze had hoge nood maar wilde niet op de po op een vreemde yacht. Gelukkig kwam hij het vragen. Dus zat er niets anders op dan mijzelf een beetje aan te kleden en met hem naar buiten gaan. De wind was inderdaad minder geworden. Dus dwaalde ik midden in de nacht over de kade in Amerika. Kwam geen kip tegen op dit uur. Ziezo, dat luchtte op bij Elvis. We gingen terug en ik hoopte maar dat ik in slaap zou vallen.

Anna J

Superlid
Superlid
Antw.: 11160
Di Feb 09, 2016 2:17 pm Reageer met quote

En..... ben je nog in slaap gevallen Elvira?
Ja vreemd he, ik kon Joost ook niet goed peilen.
Ben benieuwd of mijn nieuwe auto van de markt in Havanna straks in Rotterdam klaar staat. Very Happy
Maar anders zorgt Chess er wel voor. Laughing
Hopelijk gaat het weer beter met de zieken, we zijn bijna thuis!
Turfje gelukkig ook weer aan de beterende hand.
Ons laatste ontbijt was weer heerlijk aan boord van het jacht.
Al met al een onvergetelijke tijd in de Caribbean Very Happy Very Happy

elvira

Superlid
Superlid
Di Feb 09, 2016 4:43 pm Reageer met quote

Ja, heb een beetje kunnen slapen Anna. We zullen ff op Chess moeten wachten wanneer hij het sein geeft om te vertrekken.Want het is zijn vliegtuig. Ik weet dat vaak aan het woord bent geweest, maar iemand moet toch een verhaal vertellen. Je bent de enige die hier het meeste reageerde van de deelnemers Anna. Uiteraard kan je van onze "zogenaamde personen" niets verwachten. Ze gingen mee om daar "stunts" mee uit te halen. Want ik wil echte personen niet kwetsen, zoals een gebroken been bezorgen. Ik weet ook niet wanneer je auto zal aankomen, maar in elke geval veel plezier er mee.
Intussen hebben we Megan en haar bemanningsleden bedankt voor de gastvrijheid. En onze bagage verzameld in de hal waar we van boord gaan. De bagage van Tympaan, Anna, Chess, Karin, Greta, Clara, Bert en mijzelf staan verzameld in de hal waar we van boord zullen gaan. Elvis is erg verwend door de bemanning en veel uitgelaten, maar hij mis toch zijn kameraadjes Misty en Kwurbel. Daardoor heeft hij geen zin om zijn ondeugende stunts uit te halen.

elvira

Superlid
Superlid
Di Feb 09, 2016 8:13 pm Reageer met quote

https://www.youtube.com/watch?v=gx9ytubmh-U

In afwachting dat het vliegtuig zal opstijgen, na een paar strubbelingen, wat wij niet konden helpen . ff een song uitgezocht ter afsluiting van onze reis
Het liedje heet: Green green grass of home. Want vakantie is altijd leuk beste mensen, maar op een gegeven moment verlang je toch weer naar je eigen huis toch?

Laatst aangepast door elvira op Do Feb 11, 2016 6:58 pm, in totaal 1 keer bewerkt

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Wo Feb 10, 2016 3:03 am Reageer met quote

Nikita was op tijd met de jet op Miami airport. Met het busje vertrokken we vanaf het jacht. Het was slechts 50 miles rijden dus eigenlijk een muizenstukje.
In Nederland was er een zware storm, maar boven de oceaan was het weer best rustig. De terugvlucht verliep dan ook zonder problemen.
Karin gaat mee naar mijn huisje en met jaar ga ik morgen naar de huisarts, dat meiske is nog steeds niet helemaal lekker.
Het jacht is onderweg naar Rotterdam en hun reis verloopt, vooralsnog, ook voorspoedig.

Het is weer een leuke reis geweest en we hebben veel mooie dingen gezien.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

elvira

Superlid
Superlid
Wo Feb 10, 2016 3:21 am Reageer met quote

Dank je wel Chess dat we op jou mooie yacht mochten verblijven, van je vliegtuig gebruik mochten maken. Het was een mooie tocht, ik hoop dat Anna, Tympaan, Libelletje en de lezers er ook van genoten hebben. Maar eerlijk gezegd, heb ik voorlopig of vergoed geen zin meer in reisverhalen te schrijven. Beterschap voor Turfje, Clara en Karin.
We zijn weer thuis en gaan naar ons eigen bedje.

EINDE

Chess.1

Superlid
Superlid
Wo Feb 10, 2016 3:36 am Reageer met quote

Blijft natuurlijk wel de vraag hoe ik opeens in een ander topic op het woord "bruiloftstaart" kwam ........... Laughing Laughing Laughing

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Chess.1

Superlid
Superlid
Wo Feb 10, 2016 3:37 am Reageer met quote

En nu mag er een slotje op, Moddertje....... Cool

elvira

Superlid
Superlid
Wo Feb 10, 2016 3:38 am Reageer met quote

Ga je met Karin trouwen Chess?

Chess.1

Superlid
Superlid
Wo Feb 10, 2016 3:46 am Reageer met quote

elvira schreef:
Ga je met Karin trouwen Chess?

Hahahaha ................ aagje !! Exclamation

elvira

Superlid
Superlid
Do Feb 11, 2016 7:55 pm Reageer met quote

Inmiddels kreeg ik een bericht dat het yacht "Mistry" in Rotterdam is aangekomen. Dus Anna kan haar auto komen ophalen. Omdat het voor haar toch een heel eind reizen is, hebben Greta en Bert besloten (zij wonen immers in Vlaardingen) deze naar Utrecht te brengen, om daar de "'Mexicaanse dream"' te overhandigen aan Anna. Dat is voor haar en hun dus ong. halverwege de woonplaats en deze keer de werkelijkheid.
Chess en Karin hebben in gezelschap van John ff een bezoek gebracht aan Clara. Met Karin ging het erg goed, maar ze zijn erg raadselachtig over hun romance Laughing John blijft een paar dagen bij Clara logeren en zij hadden besloten om volgend jaar te trouwen. Dit zullen ze doen in Hawaii. En de sint bernhard hond had het ook gehoord toen ze dat aan elkaar beloofden. Dus die was getuige en vond het goed, want hij knikte met zijn kop Laughing Ik heb alvast een weddingsong voor hun uitgezocht.

https://www.youtube.com/watch?v=AMF0Wuk8x0c

The End

Pagina 9 van 9 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Plaats reactie