reisverslag
Reizen
Ga naar pagina Vorige  1, 2 Plaats reactie

Turfje.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 305
Di Jun 07, 2016 2:13 am Reageer met quote

Chess schreef,
Ja, en piraatje zeilen als volwassene is nog niet zo simpel want je gewichtsverdeling is dan een belangrijke factor.

Maar momenteel zie ik toch meer in een Jongert. Laughing Laughing

Jongert, ietsepietsje meer beenruimte dan Optimist Rolling Eyes

Ben op zoek naar 1mansbootje, zeilen hijsen en gaan!
FJ'tje, Laser/Motje of iets dergelijks, kan ik wel handelen alleen!
Is voor op de Randmeren, mijn thuis haven!
Gooi het aan een boei, loop erheen, hijs de zeilen en gaan wanneer ik wil, zalig lijkt me dat
Love

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Di Jun 07, 2016 2:25 am Reageer met quote

Turfje schreef:

Ben op zoek naar 1mansbootje, zeilen hijsen en gaan!
FJ'tje, Laser/Motje of iets dergelijks,.........

Klik hier

Of deze :

Klik hier

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Turfje.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 305
Di Jun 07, 2016 2:39 am Reageer met quote

Ja zoiets Laughing
Bedankt voor het mee denken,
trusten Very Happy

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Vr Jun 10, 2016 1:07 am Reageer met quote

Ik was nog nooit in de stad Amersfoort geweest, moest er vandaag heen voor een klein klusje.
Een werkelijk mooie binnenstad met veel echt oude gebouwen, veel terrassen, kleine straatjes en hofjes.
De moeite waard.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Aquarel

Superlid
Superlid
Antw.: 2570
Zo Jul 31, 2016 8:51 pm Reageer met quote

Deze week teruggekomen van vakantie in het warmste plekje van Duitsland. De Kaiserstuhl. Ten westen van Freiburg. Heerlijk tussen de wijngaarden, op terrasje of balkonnetje. Vroeger gingen we met de kids kamperen op campings in het Zwarte Woud. Alles werd in ons kleine autootje gepropt.
Nu, met z'n tweeŽn, boeken we een huisje, dat gaat prima, de duitse degelijkheid zorgt voor betaalbare schone fewo's met vriendelijke eigenaren. Het Zwarte Woud is o zo mooi en je kunt er in 1 dag heen rijden. We komen dan soms terecht in zo'n klein stil dorpje, waar de tijd lijkt te hebben stilgestaan.
Het weer is meestal prima. Bij grote hitte kun je afkoelen in een van de vele prachtige zwembaden. Je kunt er voor weinig geld lekker eten. In de Kaiserstuhl is de Elzas net over de Rijn.
Je kunt er alle kanten op. Niet alleen met de auto, maar ook met het openbaar vervoer dat met de Konuskarte gratis is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats reactie