Verplaatsen weblog (volgorde) onderwerpen
Archief Weblog hulpforum
Plaats reactie

Renť Schupp

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 18
Di Nov 06, 2007 6:26 pm Reageer met quote

Middels pijltjestoets kan men de categoriŽn verplaatsen. Dit is duidelijk; echter hoe kan ik aan de categoriŽ gekoppelde hoofdstukken op gewenste volgorde zetten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

fransen

Stamgast
Stamgast
Antw.: 304
Za Nov 10, 2007 12:33 pm Reageer met quote

Renť Schupp schreef:
Middels pijltjestoets kan men de categoriŽn verplaatsen. Dit is duidelijk;

Mij ook, maar:
Quote:
echter hoe kan ik aan de categoriŽ gekoppelde hoofdstukken op gewenste volgorde zetten?

dit niet, want wat bedoel je met de "hoofdstukken op gewenste volgorde zetten?"

(door het gebrek aan verdere info, ga ik er maar vanuit dat je over het forum hebt)

============================

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

hagar.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4679
Za Nov 10, 2007 1:17 pm Reageer met quote

Fransen- Hij heeft het over de vijftigplusser-blogs.

Normaal is er geen optie voor om hoofdstukken van volgorde te veranderen. De volgorde gaat volgens post-datum. Maar als je elk hoofdstuk opnieuw publiceert dan kun je de publicatie-volgorde doen zoals je wil.

Ga op het eerste hoofdstuk staan in artikelmanager, en kies artikel aanpassen.

Elk artikel heeft 3 afvink-opties bij extra opties staan bij het opslaan. Kies de optie: Datum van vandaag gebruiken bij opslaan En zo alle hoofdstukken doen (wel op de volgorde die jij wil).

Onderaan komt wat het eerste werd gepubliceerd.
Bovenaan wat het laatst werd gepubliceerd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Renť Schupp

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Za Nov 10, 2007 5:44 pm Reageer met quote

Beste allemaal,
Kennelijk heb ik niet goed duidelijk gemaakt wat ik bedoel. Met hoofdstukken bedoel ik de artikelen die ik heb gekoppeld aan categorieŽn. Uiteraard is het via Beheer mogelijk om de categorieŽn te verplaatsen middels pijltjestoetsen. Aangezien de artikelen op datum worden gesorteerd is mijn verzoek om de artikelen eveneens te kunnen verplaatsen. Intussen heb ik van Danny begrepen dat dit voorlopig niet mogelijk is. Als hij iets meer tijd heeft zal hij een sorteerfunctie inbouwen waardoor men de artikelen naar wens kan verplaatsen. Hartelijk dank voor uw reacties.
Renť Schupp

hagar.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4679
Za Nov 10, 2007 10:42 pm Reageer met quote

zucht..

Renť Schupp

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Zo Nov 11, 2007 1:14 pm Reageer met quote

Beste Hagar,

Ondanks de zelfspot "Hagar is niet goed wijs" neem ik toch uw bericht serieus. Heb inderdaad artikelen kunnen verplaatsen middels de keuze aanvinken. Hartelijk dank!
Renť Schupp

Pagina 1 van 1

Plaats reactie