Onderzoek naar zoek/surfgedrag
Archief Digitale fotografie & computers
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Bedrijfsfeest

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 2
Ma Mrt 20, 2006 3:20 pm Reageer met quote

Hallo allen!

Een nieuwe site, een nieuw forum: ik persoonlijk vind het hele voorgangen, mijn complimenten!
Zelf ben ik bezig met een klein onderzoekje (2 minuten) naar zoek- en surfgedrag van mensen. Ik wil u bij deze vragen deel te nemen aan dit onderzoek. Ik wil benadrukken dat het hier niet om een commercieel onderzoek gaat! U vindt de enquete onder de volgende link:

https://www.bedrijfsfeest.nl/enquete/50index.php

Ik dank u voor uw medewerking. Mochten er vragen/opmerkingen/klachten/oid zijn: post deze gerust: ik sta overal voor open!

Rest mij u een fijne dag toe te wensen!

Groeten van Coen Verver

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Hagar_.1

Superlid
Superlid
Antw.: 2801
Ma Mrt 20, 2006 4:13 pm Reageer met quote

Quote:
Ik wil benadrukken dat het hier niet om een commercieel onderzoek gaat! U vindt de enquete onder de volgende link:

Lijkt mij anders wel een commercieel onderzoek. Waarom zou u anders sponsorde linken willen bij Google? Uw site is ook bedoeld om geld te verdienen, dat noemen we commercieel. Niet dat dat erg is, mensen willen ook best helpen als het commercieel is.

Maar goed - Ikzelf klik nooit op gesponsorde linken. Reden: Ik zoek vaak naar informatie en altijd in de normale zoekresultaten. De gesponsoorde linken zie ik eigenlijk niet. Ik ben te veel gewend om in de normale resultatenlijst te kijken.

Hagar

"Memento mori"

Bedrijfsfeest

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 2
Ma Mrt 20, 2006 4:34 pm Reageer met quote

Beste Hagar,

bedankt voor uw reactie! Daarbij is uw redenering voor het verkiezen voor "normale" zoekresultaten boven de gesponsorde zeer nuttig en inmiddels vaak gehoord. Dit is ook direct het doel van mijn onderzoek: niet zozeer of het interessant is een link te sponsoren, maar meer: hoe kijken mensen op een pagina... Het gaat puur om interesse en annalyseren van zoek/surfgedrag van mensen. Ik begrijp dat daar eventueel marketing-interessante issues uit voortkomen, maar dit is niet de essentie van die onderzoek, dat wilde ik even benadrukken Wink
Ik hoop dat velen uw voorbeeld zullen volgen en ik zo een interessant beeld krijg van de hedendaagse "surfer" Uiteraard houd ik u allen op de hoogte!

Groeten van Coen

Hagar_.1

Superlid
Superlid
Ma Mrt 20, 2006 5:06 pm Reageer met quote

Ik vind reclame ook wel een interessant onderwerp.
Hoe reclame te maken? En heeft het eigenlijk wel effect?

Mensen bezoeken fora, webstekken, waarop tegenwoordig vaak reclame staat. Ik geloof dat het gros van de bezoekers, op dat soort fora en webstekken, de reclame alleen in het begin opmerken, maar later amper meer. Dan wordt de reclame eerder een vervelend bijverschijnsel, waar men maar mee moet leren leven.

Zo heb je ook de ongevraagde gemailde reclame. Je krijgt zoveel van die reclame dat je als het ware ziek van wordt. Ik vraag me wel eens af, wat die reclamezenders denken. "We sturen zoveel, en zo vaak mogelijk, dan zal er wel iemand kopen". Ik snap dat niet! Geen weldenkend mens koopt iets van een reclamespammer waar hij een hekel aan gekregen heeft.

Soms is de reclame een noodzakelijkheid, bijvoorbeeld om de kosten te dekken, om een forum open te houden.

Heeft iemand anders hier een mening over?

Hagar

"Memento mori"

oldtimerton

Superlid
Superlid
Antw.: 1183
Di Mrt 21, 2006 7:12 pm Reageer met quote

Hallo,

Ik vind reclame soms best heel mooi en erg duur en er wordt ondanks dat toch aardig meegestrooid, jammer misschien gaat het zijn doel voorbij.
Ook ik wordt razend van reclame vooral in mijn mailbox, allemaal onzin en heel veel sex gerelateerd. Je kan geen blad opslaan of de reclame loopt van de pagina's af, natuurlijk het is nodig voor het voortbestaan van zo'n blad maar het mist het doel van het blad erg vind ik. En zo ook op internet er staat zoveel reclame in de blokken dat je je doel bijna misloopt alleen doe ik net als Hagar.... "Ik sla ze over"

oldtimerton

Des te meer ik leer, hoe dommer ik mijzelf voel. (Tess van Rooijen)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Hagar_.1

Superlid
Superlid
Di Mrt 21, 2006 8:11 pm Reageer met quote

Razend worden moet je niet doen Ton, dat is het niet waard. En seks in je mailbox? Ik probeer het me nu voor te stellen. Wink

Even helemaal iets anders, dat oldtimer in je nicknaam, slaat dat op jezelf of heb je - of ben je gek op - oldtimer automobielen?

Hagar

"Memento mori"

oldtimerton

Superlid
Superlid
Di Mrt 21, 2006 8:27 pm Reageer met quote

Hallo Hagar,

Nee hagar rasend worden ben ik aan het afleren hoor!!!

Ik wordt 57 jaar dus nog erg jong, maar een nickname daar je best lang mee
zo heb ik mijn mail op hotmail oldtimerton@hotmail.com
en ja ik heb momenteel een PONTIAC CHIEFTAIN uit 1958 en hij is te koop.
Hij staat in een oldtimer museum bij een nicht.....vandaar dus

oldtimerton

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Hagar_.1

Superlid
Superlid
Di Mrt 21, 2006 9:54 pm Reageer met quote

Ik durf het bijna niet te vragen...

Hagar

"Memento mori"

oldtimerton

Superlid
Superlid
Di Mrt 21, 2006 10:27 pm Reageer met quote

Hagar,

Dat je nieuwsgierig ben dan heb ik al gemerkt en dat je een breed skala aandacht aan de dag legt ook. Wat hij moet gaan kosten 8000,00 euro penninkjes, helaas heb ik nu geen foto van maar dat zal binnenkort wel komen want er zijn natuurlijk mensen die er ook over nadenken te kopen. Hij is geheel in het rose met aan de zijvlakken creme kleuren 8 cil: gewone benz: 4 deurs
met lampen radio en twee diagolale banden extra met witte rand.
Heb hem gebruikt voor trouwerijen en natuurlijk toer-tochten met mede oldtimerfrieken. Ik heb hier geen plaats en niet genoeg molm om te onderhouden.

"Uw nieuwsgierigheid is hopelijk een beetje gezakt"

H.G. oldtimerton

Hagar_.1

Superlid
Superlid
Di Mrt 21, 2006 10:59 pm Reageer met quote

Nou nieuwsgierig zal ik wel blijven. Laughing

Hagar

"Memento mori"

Laatst aangepast door Hagar_.1 op Di Mrt 21, 2006 11:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt

oldtimerton

Superlid
Superlid
Di Mrt 21, 2006 11:01 pm Reageer met quote

Mijn Complimenten, heb jij deze toevallig????

oldtimerton

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk