Toepassingen verwijderen in Firefox
Archief Digitale fotografie & computers
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Hansk

Stamgast
Stamgast
Antw.: 121
Do Apr 26, 2012 8:06 pm Reageer met quote

Kan iemand mij vertellen hoe ik in Firefox een heleboel de zelfde toepassingen, onder opties, kan verwijderen?
Bij het openen van een pps bestand vraagt hij steeds waarmee het geopend moet worden.
Die staan er nu dus zo'n 50 keer op.
Alvast bedankt voor het mee denken.

Vriendelijke groet, Hansk
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

hagar.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4679
Vr Apr 27, 2012 2:18 am Reageer met quote

Ik heb gekeken bij toepassingen en er is daar geen mogelijkheid om de ingestelde toepassingen te verwijderen.

Je kunt proberen de Firefox terug te zetten naar de standaard instellingen. Sluit Firefox af eb zoek in je startmenu naar Firefox (veilige modus)
Start die.
In het schermpje dat verschijnt vink alleen de optie
Alle gebruikersvoorkeuren naar standaardwaarden terugzetten aan. Klik daarna op Wijzigingen doorvoeren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

hagar.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4679
Vr Apr 27, 2012 2:32 pm Reageer met quote

Dat je steeds gevraagd wordt welk programma je moet openen kun je ook bij extra/opties/toepassingen veranderen. Ga op de pps-toepassing staan en klik op het pijltje om een menuutje te openen, geef daar aan welk programma je steeds gestart wil hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Hansk

Stamgast
Stamgast
Antw.: 121
Vr Apr 27, 2012 10:41 pm Reageer met quote

Sorry Hagar, dat werkt bij mij niet helaas.

Vriendelijke groet, Hansk
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk