Klessenbessen bij Scharretje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2404, 2405, 2406 ... 2447, 2448, 2449  Volgende Plaats reactie

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 9075
Zo Jun 23, 2019 5:07 pm Reageer met quote

Inderdaad Henny de grootte valt reuze mee en die hortensia mag gerust op tijd water krijgen. Laughing
Trouwens:water bij de buren laten weglopen zou jij nooit doen, integendeel.
Elly kan soms plagen hoor. Smile

Elise leuke plaatjes weer. Smile

Wens jullie nog een fijne middag/avond!

het zijn de kleine dingen die het doen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 12097
Zo Jun 23, 2019 5:46 pm Reageer met quote

Precies, marlie. Daarom heeft gisteren de hortensia water gehad en de buren niet. Laughing
Vandaag krijgt ze ook nog water mits de natuur zelf dat niet gaat doen.

Het is er benauwd genoeg voor.

Als Ellie/heelie van plagen en grapjes houdt valt ze hier niet uit de boot.
Wij zijn hier altijd heel lief en aardig voor elkaar en plagen nooit

Hoe dan ook: Je bent welkom Ellie

Ik wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend

El10.1

Superlid
Superlid
Antw.: 9464
Zo Jun 23, 2019 6:10 pm Reageer met quote

Plagen mag je ook bij mij rustig doen al ben ik wel een naief iemand en denk bijna altijd alles te serieus .

Hetty de andere foto zie ik pas dat ie netjes op jouw grond sta . mooi zo veel schaduw heb je nu

Mijn schoonmoeder [89]kreeg van het verzorgingshuis glaasje ranje en was weer blij dat ik geweest was. er was verder niemand op 1 broer na die even half uurtje binnen was .

ik ben net binnen en ga zo H een heel kort rondje gunnen in de hoop dat ze wat doet .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1919
Zo Jun 23, 2019 7:39 pm Reageer met quote

Heelie als ik het goed begrijp over 2 weken en 2 dagen komen ze weer thuis tja Canada is ook wel ver weg hè lijk me wel spannend ga jij ze afhalen van Schiphol of vinden ze de weg naar huis zelf wel. Was het niet warm bij je schoonmoeder want ik denk dat ze niet meer thuis woont maar in een verzorgingshuis gezien haar leeftijd, ik zeg dat omdat de meeste airco’s in die tehuizen te koud staan

Henny ik ben benieuwd hoe je haar wordt geknipt neem je een kort koppie of half lang. Inderdaad van boven af lijk de tent niet zo groot

Marlie ik heb precies het zelfde gedaan als jij vandaag en ik denk dat ik de aankomende dagen dat ook doe.

Volgens mijn Elise heeft Verstappen verloren hij kijk bepaald niet blij

Ik ga stoppen en wens jullie een fijne avond

Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volg orde

Rotomaori

Stamgast
Stamgast
Antw.: 466
Zo Jun 23, 2019 10:50 pm Reageer met quote

Ppppffffff..... wat een warm weer vandaag. Vanmorgen extra vroeg van huis gegaan om nog een fietstocht te maken. Deze keer door het bos op de Veluwe, lekker in de schaduw was het goed vol te houden. Daarna vrijwel de gehele dag buiten gezeten, ook in de schaduw.
Madelief46 schreef:
Ja dat begrijp ook wel dat jullie Tim graag naar damesvoetbal en dameswielrenner kijkt zou ik ook doen als ik man was die leuke korte broekjes en die mooie benen, wie weet kijkt Rotomaori daarom ook graag naar damesvoetbal………………maar dat horen wij wel van Rotomaori.......... toch
Ik kijk zeker graag naar het damesvoetbal en er zitten zeker een aantal leuke dames bij hoor! Zodadelijk ga ik naar Brazilië tegen Frankrijk kijken wordt vast weer leuk!
Daarna snel naar bed, morgen weer vroeg op, er staat weer een drukke week te wachten. Ook een warme week, gelukkig hebben we airco in de werkplaats.

Tot later,
Rotomaori

El10.1

Superlid
Superlid
Zo Jun 23, 2019 11:01 pm Reageer met quote

madelief nee ik haal ze niet af ,ze rijden zelf naar huis de auto staat daar geparkeerd ,ik rijd wel rond waar ik woon maar ben geen held en naar Amsterdam no way .

BIj schoonmoeder boven op haar kamer was het 25,5 en geen airco ,

hier binnen nu 23,5 morgen maar snel en vroeg even alles open zetten

fijne avond

hehety

Superlid
Superlid
Ma Jun 24, 2019 11:01 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers. Het gaat weer een warm dagje worden. Dus zo snel de boel aan kant werken en dan gaan hobbyen voordat het echt warm wordt. Ik kan heel goed tegen warmte, maar ze moeten daar boven niet overdrijven. Laughing

Madelief, ik wil een kort kapsel die normaal dekt. Niet opgeschoren of zo. Verder laat ik het aan de kapster over. Zij knipt mij al een jaar of 23 en ze kent mijn van haver tot gort en weet wel wat ik leuk vind en mij staat. Overigens wel een echte kapster die werkt bij een kapperszaak hier vlakbij. Laughing

Zo Ellie, dus nog een paar weken onverstorven weduwe. Het zal wel wennen zijn, zo alleen in huis met alleen je hondje. Aan de andere kant, je hoeft ook nergens rekening mee te houden, dus geniet daar ook van.
Wel lief dat ze elke dag naar je appen. Toch ook wel een teken dat ze je missen.
Dat je ze niet af haalt kan ik heel goed begrijpen. Als je daar niet gewend bent en al die drukte.

Marie, nog plannen voor vandaag?

Ik begin de koffie te ruiken, dus

auteur onbekend

El10.1

Superlid
Superlid
Ma Jun 24, 2019 11:12 am Reageer met quote

ik heb ze vandaag gesproken en gezien via videoapp. en ja we missen elkaar ,zal raar zijn als ik blij was dat ze weg zijn .

Hondje heeft al 35 min gelopen om kwart over 6 .

ik heb een was gedraaid en die hangt al en alles even vochtig afgedaan en ook de wc,s gedaan .

Straks boodschappen halen .

en vanmiddag even naar vriendin op de koffie .

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Ma Jun 24, 2019 11:15 am Reageer met quote

@Heelie: madelief nee ik haal ze niet af ,ze rijden zelf naar huis de auto staat daar geparkeerd ,ik rijd wel rond waar ik woon maar ben geen held en naar Amsterdam no way .

Net als ik dus

Hennie je laat Peter toch wel een foto maken als je haar kort is hoor, ik ben heel erg benieuwd hoe het geworden is.

@ Rotomaori: Ik kijk zeker graag naar het damesvoetbal en er zitten zeker een aantal leuke dames bij hoor! Zo dadelijk ga ik naar Brazilië tegen Frankrijk kijken wordt vast weer leuk!

Dan had ik je toch goed ingeschat Rotomaori

Marlie wij houden het vandaag ook weer rustig hè, ik ben al bijna klaar, ik was vanmorgen om kwart over vier er al uit ik kon niet meer slapen alhoewel wij vannacht prima geslapen hebben, tussen de middag doe ik mij oogjes weer een half uurtje dicht zo kom ik de dag wel door hoor

Fijne dag en tot later

hehety

Superlid
Superlid
Ma Jun 24, 2019 11:47 am Reageer met quote

Roto, jou vergeten en ik wilde mijn ongenoegen nog wel kwijt over het voetbal gisteren. Laughing
Toevallig gisteren op de wedstrijd Engeland Kameroen gekomen met zappen. Die vrouwen denken echt dat voetbal oorlog is en alles is toegestaan. Vals spel, enkels en tenen trappen. Smerig onderuit halen. Dan die coach... Rolling Eyes
Terecht er uit gespeeld en nu kunnen we weer sportieve voetbal genieten.

auteur onbekend

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Antw.: 3364
Ma Jun 24, 2019 12:48 pm Reageer met quote

Goeie morgen allemaal,

Voila hier zijn we weer. De strijk is al gedaan. Met de ventilator in mijn rug, vielen er nog zweetdruppels naar beneden. Buiten eten koken deze avond doe ik vandaag niet veel meer en zeker niks waar ik van zweet.

De deuren en vensters zijn allemaal toe en waar we rolluiken hebben zijn die beneden gebleven.

Morgen werkendag, op het werk is het goed, daar is airco maar op de treinen is het bijna niet te doen. Ik zal maar zorgen dat ik op het werk een flesje water in de frigo zet, dat ik dan mee naar huis kan nemen en op de trein drinken.

Gisteren gezellig met mijn zus gaan eten. We chatten wel veel maar zo eens oog in oog vertellen is toch anders.

Daarna naar een nichtje gegaan met ons beiden. En de broer van mijn nichtje (met vrouw) was er ook. Het was een leuk weerzien. Daarna nog een hele doos met oude foto's van mijn pa en zijn ouders gekregen. Die ga ik inscannen om bij te houden en om (als ik met pensioen ben) aan mijn stamboom toe te voegen.

Roto groot gelijk dat je vroeg gaat fietsen. Hier stond in de krant vandaag wat je eigenlijk met dit weer beter niet doet. En daar stond bij, in de dag gaan fietsen.

Hety, leuk die partytent. Zo heb je een ganse dag wel ergens schaduw. Goed gedaan. En 't is nog een leuke ook.

Heelie, ik rij ook niet graag met de auto. Maar in een stad of dorp vind ik het niet zo erg. Enkel op een autostrade rij ik niet graag. Zijn je man en zoon op vakantie in Canada? Ik kan geloven dat je zal blij zijn dat ze terug zijn. Maar fijn dat je met hen kan video-appen.

Elise, leuk dat je dingen voor het "goede doel" kan doen.

Marlie en Madelief hou jullie ook maar rustig vandaag. Madelief als je morgen de dode mussen telt, weet mij te zeggen hoeveel het er zijn hé. Laughing Laughing Laughing

Ik wens iedereen nog een fijne dag en tot woensdag.

Elke dag heeft een lach!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

hehety

Superlid
Superlid
Ma Jun 24, 2019 1:21 pm Reageer met quote

Zo, mijn hobby zit er ook weer op.

Nu ga ik Liliane na doen en lekker rustig houden. De luie stoel in. Beentje omhoog en genieten van mijn boek. Ventilator eerst even keren zodat het mijn richting op waait. Dan is het goed te houden. Laughing

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Ma Jun 24, 2019 3:37 pm Reageer met quote

Vanmorgen naar een gezamelijke vriendin gegaan die 70 jaar geworden was. Supergezellig zo met z'n allen rond de tafel met allerlei lekkers. Laughing
Sacha had er een speelvriendinnetje, dat ging er heel lief aan toe. Snuffelen, spelen en lekker rustig liggen aan het eind.

Madelief nu doe ik verder niets meer dan lekker luieren met een boek, t.v. en een puzzeltje.

Henny zelfs gehobby'd, daar is het mij even te warm voor, misschien vanavond nog even.

Elly fijn dat contact elke dag even met man en zoon,

Liliane wat gezellig samen met je zus naar je nichtje, leuk zo met de familie bij elkaar. Heerlijk dat op je werk airco is.
Ik heb hier een aircootje en een ventilator, die maken overuren! Laughing Laughing

Allemaal een fijne middag!

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Ma Jun 24, 2019 5:38 pm Reageer met quote

Liliane, wij hielden 1 x per jaar een familiedag voor alle broers en zussen en dar betaalde wij het hele jaar een bepaald bedrag voor en dat was best gezellig.

Wim heeft net de ventilators van zolder gehaald dus ze staan voor het grijpen

Was het een mannetje of een vrouwtje hondje, een leuk gezicht is het al hondjes met elkaar spelen onze honden deden dat ook altijd

Ik heb bar weinig gedaan en dat is me uitstekend bevallen , wij hebben nu de deuren tegen elkaar opengezet en het tocht lekker door.

Buiten is het 35 graden en binnen even kijken …..o jee 26 graden

Een fijne avond allemaal

hehety

Superlid
Superlid
Ma Jun 24, 2019 5:44 pm Reageer met quote

Ook lekker bezig geweest, marlie en heel gezellig.
Hier is nu mijn VENT thuis en mijn VENTilator werkt

Wij zijn naar het ziekenhuis geweest voor controle bij de uroloog.
Alles is weer helemaal gezond verklaard en ik hoef niet meer terug te komen. Eindelijk, naar ruim anderhalf jaar!

Gewoon door gaan zoals ik al doe en op tijd een Syna pauze in nemen als ik merk dat het nodig is.
En veel drinken, maar dat doet iedereen, zeker met dit weer wel.

Vanavond eten wij stokbrood met gerookte makreel en ik heb nog meloen en bleekselderij liggen. We zullen niet om vallen.
Het is erg warm bij het raam, dus ik sluit nu af en wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Ma Jun 24, 2019 7:47 pm Reageer met quote

Leuk idee Madelief om dat zo te doen met de familie.
Het waren twee vrouwtjes hondjes en ze speelden zó lief met elkaar. Er zat ook nog ergens een konijn in een hoek, dat vond Sacha reuze interessant, want het is eigenlijk een jachthondje. Maar ze snuffelde alleen.

Henny wat heerlijk dat je gezond verklaard bent, fijn idee!
Da's dubbelop Laughing een VENT en een VENTilator, ze blazen allebei Laughing

Liliane vond jij het nog een beetje vol te houden?

Ik heb zelfs een uur geslapen! Wink

Fijne avond allemaal!

El10.1

Superlid
Superlid
Ma Jun 24, 2019 10:40 pm Reageer met quote

Ik zit nu ook met de staande waaier beneden en die draait lekker.
Binnen nu 24,5 alles zit ook nog dicht . morgenvroeg weer open .

Maarten heeft het top gedaan .

Ik heb mijn naam nu in elly1 die 1 moest erachter anders kreeg ik de naam niet veranderd .

ja mijn mannen zijn nog tot 9 juli weg en elke dag 15 min .appen zo maak ik het ook een beetje mee en ja missen doe ik ze ,dat had ik niet van te voren gedacht .

Morgen vroeg hondje uitlaten en voor de rest alles s.morgens doen .
vandaag bijna 32 en morgen 35 ach heet die 3 graden verschil dat merk ik niet meer.

fijne avond

hehety

Superlid
Superlid
Di Jun 25, 2019 10:52 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers.
Het gaat vanavond een benauwd dagje worden, lijkt mij zo, maar een slimme meid is op alles voorbereid en ik heb nog lekkere dingen in de diepvries liggen.
Wij eten vanavond dus. Peter macaronischotel en ik een ovenschoteltje met ham, kaas, prei en aardappeltjes. Vanmiddag nog even een snelle soepje maken met gehaktballetjes. Bouillontablet stukjes asperges en paprika. Is dat ook op.

Elly, het is je toch gelukt met je naam veranderen. Een 1 er achter, want er is maar 1 Elly zoals jij! Laughing
Dat jij je mannen mist is toch niet verwonderlijk. Ik kijk er in ieder geval niet van op, want het zijn toch de mannen in je leven waar je echt van houdt. In de tijd dat Peter, dat is mijn man, vaak weg was belden wij elkaar ook elke dag op. Als is het maar om te weten dat het goed met elkaar gaat Fijn dat jullie toch elke dag naar elkaar kunnen appen. Daar kijk je vast naar uit Laughing

Madelief, hier is het ook 26 graden binnen. Buiten ook zoiets. Rustig aan en hoofd en voeten koel houden.

Marlie naar Wies, toch? Ik ben slecht in namen.
Na de kapper even langs mijn vriendin. Ik ben benieuwd naar haar gezicht als ik binnen stap. Ze weet niet dat ik vandaag mijn haren laat knippen.

Elise en Roto.
Vanavond zitten we er weer klaar voor en ik kijk er al naar uit.

Liliane, werk ze met plezier in je koele omgeving.

Nu is het tijd voor een kopje voor het echt warm wordt.

auteur onbekend

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Di Jun 25, 2019 10:59 am Reageer met quote

Goedemorgen

Elly hier in huis is het nu ook 24.5 graden, ik heb alles tegen elkaar open staan maar of dat help ik weet het niet.

Nooit geweten dat Sacha een jachthondje is, onze Beagles waren dat wel, ik heb een keer een documentaire gezien over Beagles over de jacht in Engeland ik ben me wezenloos geschrokken daar zag je hele andere Beagles wat waren die honden agressief en normaal is zo hondje ontzettend lief .

Henny gefeliciteerd met je gezondheid

Ook vandaag doe ik niets alleen een witte was draait en die hang ik uiteraard op en verder hou ik het voor gezien

Fijne dag

marlie49

Superlid
Superlid
Di Jun 25, 2019 1:33 pm Reageer met quote

Goedemorgen allemaal,

Gisterenavond later nog even gestreken, gelukkig is dat opgeruimd. Weer een nieuwe was in de machine maar dat is van later zorg. Wink

Henny vanmorgen niet naar Wies, want er is een hitte protocol afgegegeven, bovendien kan Sacha niet meer tegen hitte, loop maar hele korte rondjes met haar.

Madelief Sacha is een terrier, maar zo ontzettend lief. Volgens mij trainen ze honden om mee op jacht te gaan.
We houden ons maar weer heel rustig vandaag hè?

Vanmorgen vroeg is mijn buurvrouw overleden, ze was een hele lieve vrouw. Ben vier jaar met haar op stap gegaan en we hadden altijd plezier. Dat was wel even schrikken, had kippenvel op mijn armen.
Haar dochter kwam het even zeggen.

Fijne (rustige) dag en veel drinken hè?

Pagina 2405 van 2449 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2404, 2405, 2406 ... 2447, 2448, 2449  Volgende

Plaats reactie