Klessenbessen bij Scharretje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2406, 2407, 2408 ... 2447, 2448, 2449  Volgende Plaats reactie

El10.1

Superlid
Superlid
Antw.: 9464
Do Jun 27, 2019 12:30 pm Reageer met quote

goedemorgen .

ik had vanmorgen weer mooie foto,s via de whats app van mijn mannen 3min gezien en gesproken via video whats app .ze moesten vroeg op om de ferry te halen gaan ze 17 uur varen naar dorp naar het volgende hotel .

het gaat goed met ze en lopen en klimmen heel veel ,het uiteten is erg duur en in hun hotels logdes, suites is soms wifi dan weer niet .

ik dood mijn tijd met vriendinnen bezoeken ,tv kijken ,kleuren en met hondje spelen lopen verzorgen en af en toe even shoppen kijken .

Marlie nu 2 overleden bah niet leuk dat hou je toch vaak paar dagen in je hoofd ..

Maar ik lees ook dat met die hitte meer ouderen soms overlijden .
Bij schoonmoeder was ook de buurvrouw 84 overleden .

Is alles goed gegaan met Sasha in die hitte,en ook geen last van dei rupsen
ik loop nu een route waar geen eiken staan .heen en weer 23 min .

Hetty alvast gefeliciteerd en gaan jullie niet uiteten op je verjaardag ?

Nu is het buiten heerlijk maar binnen niet en vooral boven .

Jullie schrijven veel dus reageren wordt even minder maar ik lees alles wel

Ik ga straks nog even naar het dorp en verder is alles weer gedaan voor vandaag

grtjes en fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1919
Do Jun 27, 2019 12:41 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

Dat dacht ik wel Marlie dat jullie genoten hebben, en lekker gegeten ook nog.

Henny schuin tegenover ons dat is geen seniorencomplex gewoon appartementen daar wonen allemaal gegoede lui in en allemaal op leeftijd dat zijn boeren die er mee gestopt zijn, om de haverklap zie je daar ziekenauto’s voor de deur staan en elke dag een stuk of 6 verpleeghulpen in heb begin werd ik daar gewoon een beetje depri van want ik kijk er precies op.

Wim en ik doen ook niets meer aan verjaardagen als we iets nodig hebben dan kopen wij dat gewoon.

Ik heb vanmorgen het bed verschoond gewassen en buiten opgehangen net weer van de lijn afgehaald en opgevouwen en in de kast gelegd de tweede was hangt ook al buiten deze kan ik ook zo opvouwen en opruimen.

De huiskamer met d Franse slag gedaan de bovenverdieping doe ik niets aan, de broek van manlief korter gemaakt , en nu vind ik het welletjes voor vandaag, alleen het eten nog maar ik eet makkelijk shoarma met rijst een sla

Tot later en een fijne dag

Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volg orde
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 9075
Do Jun 27, 2019 12:45 pm Reageer met quote

Goedemorgen allemaal,

Henny volgens mij zijn hier de mensen ook bezweken door de hitte, plus ze hadden allebei een hartkwaal dus..........beiden bovendien 86 jaar.
Leuk dat Peter vrij neemt morgen, dat wordt een gezellig dagje! Laughing

Madelief jij deed dus boodschappen gisteren, was dat wel te doen in die warmte? Je zult wel genieten van de koele bries die vandaag waait. Laughing
Ik genoot zeker van het bezoek van mijn dochter, alleen als ze dan weer weg is valt de stilte op hier. Heb Sacha maar een lekkere knuffel gegeven.

Elly je mannen maken er op die manier wel een reuze vakantie van en ze laten jou lekker op afstand meegenieten. Laughing

Liliane ik hoop voor jou vandaag een voorspoediger reis, gelukkig hebben ze op je werk airco.

Vandaag wat rommelen in huis en vanmiddag even naar een vriendin.

Een fijne dag voor jullie!

het zijn de kleine dingen die het doen

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 12097
Do Jun 27, 2019 4:43 pm Reageer met quote

Zo, een hele berg weggestreken. 9 overhemden/ blouses. Een driekwart broek en een tafelkleed. Uit gehobbyd.

Nu ga ik zo weer doen wat mij gisteren goed bevallen is. Genieten van een drankje en een hapje in de tuin met een goed boek.

Wat leuk dat ze foto's sturen, Elly, zo vier je toch een beetje de vakantie mee en weet je waar ze het over hebben.
Ja met het eten zullen ze daar de prijzen ook wel weten. Dat hoort er nu eenmaal bij.
Nee, wij gaan morgen niet uit eten. Volgende week hebben we al een familie etentje en de week er op een meeting van een verhalensite Web Tales, waar ik lid van ben. Dan is het ook weer een lopend buffet.
Morgen gaan we lekker BBQen. Dat vind ik zeker zo leuk.

Marlie en Madelief, jullie geloven het niet, maar er is net spontaan een donkerblauwe driekwart broek aan mijn vingers blijven plakken. Laughing
Bij schoenmaker daar tegenover heb ik er een mooie, witte leren riem bij gezocht en de schoenmaker heeft de riem een heel end korter gemaakt door de gespkant los te schroeven, de roem een heel end in te korten. Weer een gat er in gestanst om de gesp weer vast te zetten en klaar. Henny is weer het dametje

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend

hehety

Superlid
Superlid
Do Jun 27, 2019 5:33 pm Reageer met quote

Ik sluit af en wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Do Jun 27, 2019 5:49 pm Reageer met quote

Natuurlijk valt er een stilte als je een gezellig middag met je dochter heb gehad en daarna weer alleen bent, wees maar blij dat je Sacha heb Marlie.

Ik denk dat je al uit gerommeld ben Marlie, was het gezellig bij je vriendin, ik denk dat Wies met deze dagen niet zo leuk heeft gehad, dat dat ze je gemist zal zeker zo zijn.

Goh Henny ik ben nog steeds niet jaloers op je hobby hoor, deze hobby trek me meer aan [Nu ga ik zo weer doen wat mij gisteren goed bevallen is. Genieten van een drankje en een hapje in de tuin met een goed boek. ]
Hannie daar heb je goed aan gedaan om zo broek te kopen en op donkerblauw kan je van alles dragen je zal er plezier mee hebben, maar even over riem ben jij zo mager dan?

Elly dood haar tijd ook met verschillende dingen, ik denk dat je blij zal zijn dat je mannen weer thuis zijn

Ik heb vanmiddag een beetje zitten hangen ik had nergens geen zin dat komt omdat ik de warmte een beetje zat ben,

Ik wens iedereen een fijne avond en tot morgen

marlie49

Superlid
Superlid
Do Jun 27, 2019 6:47 pm Reageer met quote

Goed gedaan Henny een blauwe broek te kopen en een mooie riem erop.
En nog gehobby'd ook nog.

Ben bij een vriendin geweest die had lekkere kersen voor me meegebracht.
Fruit is heerlijk nu dat verfrist!

Madelief komende week ga ik twee keer naar Wies, op dinsdag voorlezen en woensdag is ze jarig, dus even feliciteren. We halen het wel in.

Allemaal een fijne avond!

El10.1

Superlid
Superlid
Do Jun 27, 2019 7:58 pm Reageer met quote

Madelief ja ik zal echt blij zijn als het 9 juli 17:00 uur is .dan zijn ze thuis .
Want ik laat het niet blijken maar ik mis ze best veel .

Het is stil savonds en weekend overdag gaat goed ..

hehety

Superlid
Superlid
Do Jun 27, 2019 9:19 pm Reageer met quote

Madelief, ik log nu in omdat ik erg moest lachen om deze zin van je:
zo broek te kopen en op donkerblauw kan je van alles dragen je zal er plezier mee hebben, maar even over riem ben jij zo mager dan?

Nee, hoor. Ik heb maat 44 voor broeken.
Gewoon een accessoires zoals een sjaal, speld, brousse, ketting en zo meer. Laughing
Ik hoef niet mijn broek op te houden en de broeksriem aan te trekken. Gewoon een kers op de taart. Zoiets als een kers van Marie op de taart.
Sorry, maar ik kon het net laten om je er even mee te plagen.

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Vr Jun 28, 2019 12:17 am Reageer met quote

MARLIE zul je bedoelen Henny!!!!! Shocked
Iedere derde keer dat je mijn naam fout schrijft geef ik het even aan.
Die kers vind ik verder prima, ik had er toch genoeg. Laughing

hehety

Superlid
Superlid
Vr Jun 28, 2019 10:59 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers.

Ik zal er vandaag niet veel zijn, maar een puzzel staat klaar.
Even wat aan de kant ruimen en boodschappen voor het bezoek dat vandaag komt. En voor vanavond de BBQ natuurlijk.

Tijd voor koffie met...

auteur onbekend

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Vr Jun 28, 2019 11:17 am Reageer met quote

Goedemorgen,

Henny van harte gefeliciteerde met je verjaardag, ik wens je een hele fijne dag, en ik snap dat je vandaag niet hier komt, geef niet hoor dan hebben wij ook een rustig dagje, ik kan ook plagen hoor net als jij.

Elly ik begrijp het hoor, nog even doorbijten, ze staan zo weer op de stoep hoor

Ik heb nog geen idee wat k ga doe, maar dat horen jullie later wel, een fijne dag

marlie49

Superlid
Superlid
Vr Jun 28, 2019 12:32 pm Reageer met quote

Gefeliciteerd met je verjaardag Henny

En voor jou en iedereen een fijne dag!

hehety

Superlid
Superlid
Vr Jun 28, 2019 3:42 pm Reageer met quote

Dank jullie wel!
Madelief, kom ik je toch nog even pesten! Laughing
Van Peter heb ik een heel mooi tafelkleed gekregen met vlindermotief -hoe komt ie op het idee?- Laughing èn een grote bos gele rozen. Alles in huis, het bezoek kan komen.

O ja, hier werd ik blij van toen ik vanmorgen de gordijnen open schoof. Die plant is vanmorgen gaan bloeien.

auteur onbekend

Laatst aangepast door hehety op Vr Jun 28, 2019 3:43 pm, in totaal 1 keer bewerkt

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3602
Vr Jun 28, 2019 3:43 pm Reageer met quote

Happy Birthday * For he's a jolly good fellow - André Rieu

https://youtu.be/BKNLsrv0du8

Fijne dag !!

HARTelijke groetjes

hehety

Superlid
Superlid
Za Jun 29, 2019 10:40 am Reageer met quote

Dank jullie wel en Elise, wat heb je weer een leuk plaatje uitgezocht.

Het was geen druk, maar wel een heel gezellig feest en daar gaat het om. Vandaag gaat het bloedje heet worden, Dus nu nog weg wegruimen en dan rustig aan doen.

Elly, het gaat nu aftellen worden voordat jij je mannen weer in je armen kunt nemen. Nog even geduld.
Ook een vroeg kopje koffie zal er wel in gaan. Laughing

auteur onbekend

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Za Jun 29, 2019 11:30 am Reageer met quote

Goedemorgen lieve mensen,

Ik heb niet zo lekker geslapen van die hazenslaapjes en ik heb nog gedroomd dat ik in verwachting was

, en het rare is dat ik toen ik wakker werd een beetje pijn in mij buik had, het moet toch niet gekker met mijn worden

Wim is het schuurtje op het balkon aan het opruimen, lief hé

Maar nu aan de koffie, fijne dag allemaal

El10.1

Superlid
Superlid
Za Jun 29, 2019 11:30 am Reageer met quote

H fijn dat je een leuke dag hebt gehad met je verjaardag .

Mijn mannen als ze wifi hebben doen ze soms video whatsappen ,dan zie ik ze ook.

Vandaag nog wat shoppen en Hondje verzorgen .

Morgenmiddag ga ik naar schoonmoeder en verder heb ik een rustig weekend .

fijn weekend allemaal

hehety

Superlid
Superlid
Za Jun 29, 2019 1:05 pm Reageer met quote

Madelief, zwanger nog wel.

Mag ik Peettante worden? Laughing

Elly, hier is ook alles binnen. Deuren dicht en straks voetbal kijken. Veel plezier morgen bij je schoonmoeder.

auteur onbekend

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Antw.: 3364
Za Jun 29, 2019 1:32 pm Reageer met quote

Goeie middag allemaal,

Na 2 minder warme dagen krijgen we weer een hete! Dus deze morgen snel naar de bakker geweest, de bank en met Tim naar het autocenter om een lampje te vervangen.

Deze middag hoop ik een dutje te doen want ik heb er deze nacht niet veel van gebakken. En straks moet ik naar een feestje in Haaltert (zo een 70 km van hier). Een collega wordt 60 jaar en zijn zoon heeft een verrassingsfeest georganiseerd.

We zijn met 3 uit deze streek en gaan alle drie (zonder ons mannen) samen naar daar. Dat zijn auto's gespaard hé. En ik moet dan deze nacht enkel van Leuven naar Tienen alleen terug. Dat is nog te doen. Het feest gaat door op een voetbalveld en de kantine. Hopelijk voorzien ze daar parasols.

Hetty, ik hoop dat je een hele fijne verjaardag gehad hebt. Fijn dat Peter verlof genomen had. En dat hij een leuk geschenkje had. Een mooie bloem is dat.

Elly, leuk dat je de mannen weer kunnen zien hebt. Veel plezier bij je schoonmoeder hé.

Madelief, gelukkig zijn dromen bedrog Laughing Laughing Laughing Dus Hetty, je kan dat meter-schap op je buik schrijven. Very Happy Spijtig voor ons anders had ik ook eens beschuit met muisjes kunnen eten (kennen wij hier niet).

Elise en Roto, alles kits (of kids??? Laughing ) met jullie.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag.

Elke dag heeft een lach!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Pagina 2407 van 2449 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2406, 2407, 2408 ... 2447, 2448, 2449  Volgende

Plaats reactie