Klessenbessen bij Scharretje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2569, 2570, 2571 ... 2590, 2591, 2592  Volgende Plaats reactie

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Antw.: 3354
Za Aug 10, 2019 7:53 am Reageer met quote

Brr ik kan niet slapen. Ik was nochtans heel moe. Ben wakker geworden met honger, dus een boterhammetje met plattekaas gegeten en dan in de zetel gaan liggen, maar het helpt niet.

Buiten is de wind zijn gang aan het gaan en het regent.

Elise, hier was er ook nog laat voetbal. Welke match weet ik niet, maar Rik heeft nog gekeken.

Fijne dag allemaal.

Ik dacht er aan: als ik nu al eens voor koffie zorg, dan hebben jullie direct iets om van te genieten!

Elke dag heeft een lach!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 11521
Za Aug 10, 2019 11:31 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers.
Liliane, dat is wel schrikken. Geen wonder dat je niet goed kon slapen. Dat moet wel nog even bezinken. Shocked
Echt rustig aan gaan doen, meid. Voor je eigen bestwil.

Gisteren naar de invallende huisartspraktijk geweest voor wondcontrole en verzorgen. De assistente heeft er toch nog even een huisarts naar laten kijken, want mijn been was weer dikker en de wond wat opgezet. Gisterenochtend had ik gelukkig een lange spijkerbroek aan, want er was een pak rijst tegen die been, precies op de wond gevallen. Ik stond bij de Jumbo, aan de balie af te rekenen en een vrouw achter mij kwakte haar boodschappen zo op de band. Daarbij gleed dat pak rijst van de band en butste tegen mijn been aan.

Dat doet dus flink pijn en ik riep ook verschrikt: 'Au!'
Dat mens vond dat ik mij niet moest aanstellen. Ook nadat ik zei dat het tegen de open been viel. Daar had zij geen boodschap aan. Een medewerkster zag wel dat ik het even moeilijk had en vroeg of ze wat voor mij kon doen. Ze heeft mijn tas boodschappen op mijn scheurmobiel gezet en mijn karretje op z'n plek gezet. Onderweg naar huis zakte de pijn weer en in de middag heb ik gewoon wat kunnen poetsen.
De arts zei dat ik goed weg ben gekomen en de wond niet echt zwaar beschadigd was. Ik ben door dat geintje alleen een week terug gezet in de genezing, maar dat komt weer goed. Laughing
Vanmorgen was mijn been weer gewoon slank het voelt weer rustiger aan.
Dadelijk Peter even onder handen nemen. Vanmiddag ik naar de kapper.

Maar eerst wakker worden met een kopje

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Madelief46

Superlid
Superlid
Antw.: 1801
Za Aug 10, 2019 12:25 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

Goh Liliane dat zijn geen prettige vooruitzichten gelukkig dat je maandag gelijk geholpen wordt want als dat langer geduurd had zat je constant in spanning maar dat zal nu ook al het geval zijn vandaar dat je afgelopen nacht zo slecht geslapen heb, gelukkig hebben jullie alles al goed voorbereid voor de verhuizing van Tim ander had je dat er ook nog bij, nou meisje ik wens je veel sterkte de komende dagen.

Wat een lomperd die vrouw Henny, ik kan daar met mijn pet niet bij dat mensen zo doen ik zou me rot schamen als ik die vrouw was, gelukkig is het toch weer goed gekomen met je been,

Nou ik, ik heb ook de halve nacht wakker gelegen kramp in mijn buik het leek wel of ze met een paar mensen in mijn buik staken, ik ben er ook uit gegaan en ik ben ook in de stoel gaan zitten, ik hou vandaag wel een beetje rekening met wat ik eet.

Ik hoop dat de rest vind het forum niets mankeert, allemaal een hele

fijne dag

Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volg orde

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 7724
Za Aug 10, 2019 12:49 pm Reageer met quote

Goedemorgen allemaal,

Liliane wat erg, dat moet toch wel heel pijnlijk zijn een pees bijna helemaal gescheurd. Bovendien op korte termijn weer een operatie. Dat ze dat niet gelijk gezien hebben? Duim voor je dat het goedkomt.

En dan Henny, wat een lompe vrouw zeg, niet eens even medeleven betonen. Aardig van die winkeljuffrouw die hielp tenminste even.
Hopelijk niets beschadigd daardoor. Hou het maar goed in de gaten.

Madelief steken in de buik, ook niet prettig. Verstandig dat je even uitkijkt met wat je eet.

Allemaal veel beterschap!

Hier waait het behoorlijk en er komen donkere wolken voorbij. Binnen evengoed 24,5 gr. Mij te warm nog.
Straks even stoffen en zuigen en een boodschap doen.

Wens jullie een hele fijne dag!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

hehety

Superlid
Superlid
Za Aug 10, 2019 6:30 pm Reageer met quote

Madelief ook al aan de sukkel. Shocked
Gelukkig gaat het vandaag weer de goede kant op met mijn been. Laughing
Ik ben ook weer naar de kapper geweest en nu is het wel lekker kort zoals wij het in gedachten hadden, tenminste Peter. Hij klaagde nog dat hij lange haren tegen kwam. Nu is het lekker kort en de oren weer vrij.
Ze had het de vorige keer wat langer gelaten zodat ik nog kon overwegen nog een keer lang te laten groeien. Nee, het blijft nu echt kort.

Ik wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Za Aug 10, 2019 6:35 pm Reageer met quote

Af en toe nog een steekje maar dat mag geen naam hebben ik kijk niog wel uit met wat ik eet

ik had nergens zin in vandaag alleen een klein wasje gedraaid en die ga ik nu ophangen

Hier waait het ook erg ik zal eens kijken hoe warm het hier in huis is 23.5 met het balkondeur open ik heb ook even buiten gekeken en daar is 25 graden Marlie

Een fijne avond allemaal

marlie49

Superlid
Superlid
Za Aug 10, 2019 8:15 pm Reageer met quote

Je haren dus weer gekortwiekt Henny, lekker fris met dit warme weer.

Madelief hier is het binnen nog steeds 24,5 gr. buiten waait het heerlijk!
Heb de boodschappen gedaan en een was opgehangen, bed verschoond en zitten lezen. Tussendoor met Sacha gelopen en zodoende de middag goed omgekregen.

Liliane hoe is het met de pijn, maar niet teveel doen, laat de mannen de honeurs maar waarnemen. Wink

Fijne avond allemaal!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3602
Za Aug 10, 2019 9:45 pm Reageer met quote

Even voor de liefhebbers AJAX - EMMEN om 13.45 uur hier dus ga zo foetsie !! Veel Kijkplezier !

De tijd vliegt weer vanochtend geen stroom ook, niet bijgelezen nog... maar wat in het vat zit... enne..........

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Za Aug 10, 2019 10:47 pm Reageer met quote

Goeie avond allemaal,

De kast van Tim steekt in elkaar en staat op zijn plaats. Mijn mannen hebben dat goed gedaan. En ik heb ondertussen briefjes in 2 blokken appartementen gestoken om te zeggen dat Tim de 21e verhuisd en dat er verkeersborden zullen staan om niet te parkeren met excuses voor de overlast. Je kan je (toekomstige) buren maar best te vriend houden hé.

Deze namiddag een uurtje in de zetel bij geslapen. Hopelijk lukt het deze nacht beter.

Elise, hebben de goeie gewonnen. Club Brugge alvast wel, dus mijn ventje is weer "gelukkig".

Madelief gaat het weer? Was het je maag of eerder je darmen? Hou je eten maar enkele daagjes in het oog.

Hety, dat die mevrouw dat pak laat vallen, tot daar aan toe. Maar haar reactie zeg!!! En als jij dan zegt dat het een open been is, nog geen excuses of vragen of ze kan helpen. Wat een dom mens. Gelukkig zijn de verkoopsters bezorgd om je. En gelukkig is er geen schade aan je been. En een belangrijke beslissing genomen, haartjes blijven kort. Ik vind dat heel handig hoor.

Marlie, je hebt je dag ook wel omgekregen. Ja de was moet af en toe eens gebeuren hé Laughing Laughing Laughing Ik ben er ook aan het draaien. Spijtig dat ik met die arm de was niet aan de lijn kan hangen. Het waait hier goed, het zou rap droog zijn. Zou dat de wind zijn die jullie deze morgen hadden, want het is niks koud.

Ik wens jullie een hele fijne avond toe.

Elke dag heeft een lach!

hehety

Superlid
Superlid
Zo Aug 11, 2019 12:05 pm Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers.
Liliane, fijn dat je wat beter hebt kunnen slapen. Morgen is de grote dag, hé. Dan moet je wel wat uitgerust zijn.
Marlie, ik moet wel weer wennen aan de behoorlijk korte. Het is niet zo kort dan van Liliane, maar het komt in de buurt.
Hier gaat vandaag de machine zijn werk ook weer doen, morgen weer strijken. Peter heeft vanmorgen de partytent weer opgepompt. Hij had hem leeg laten lopen met het stormachtige weer en dat is nu weer over. Toch wel handig zo. Laughing
Morgen mag onze auto weer naar de garage. Hij kan opeens niet meer in zijn achteruit gezet worden. We beginnen dat toch wel een beetje beu te worden, al die onverwachte kosten ook al vallen ze achteraf wel mee. . Kijken wat de garagehouder zegt wat het geintje gaat kosten. Anders kopen we gewoon een andere auto, want hij moet wel betrouwbaar zijn. Zeker nu de winter er aan komt. Hij is al een aardig bejaarde heer, de auto, en diesels gaan lang mee, maar toch. Een versnellingsbak kost toch wat meer dan een paar tientjes. Peter neemt morgen in ieder geval wel vrij, want de wagen zal weggesleept moeten worden.
Dat is zorgen voor morgen, Vandaag is vandaag en die begint met koffie!

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Zo Aug 11, 2019 1:10 pm Reageer met quote

Goedemorgen allemaal,

Betrouwbaarheid is erg belangrijk bij een auto Henny. Ik had vóór deze ook een auto die het soms ineens af liet weten. Dat kun je niet hebben. Ik kocht ook een andere die het prima doet.(weg ergernis)
Wat bedoel je met "korte" Henny, misschien ben ik nog niet goed wakker. Shocked

Liliane alvast héél veel sterkte voor morgen, hopelijk gaat het na de operatie snel bergop met je schouder.
Vandaag maar een rustdagje inschakelen, want het is al snel maandag.

Madelief zijn de steken nu weg? Hopelijk wel want dat is zeer vervelend.

Vanmiddag tref ik mijn dochter halverwege, gaan we bijkletsen en koffiedrinken natuurlijk!

Fijne zondag allemaal!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

hehety

Superlid
Superlid
Zo Aug 11, 2019 1:37 pm Reageer met quote

Gewoon een woord vergeten. Shocked Het korte haar. Laughing
Veel plezier vanmiddag met je dochter.

auteur onbekend

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3602
Zo Aug 11, 2019 4:23 pm Reageer met quote

Voor de LIEFHEBBERS 3 Voetbalwedstrijden vandaag, hier de 1e al over 12 min. 8.30 uur FEYENOORD - HEERENVEEN

HARTELIJKE GROETJES ............

hehety

Superlid
Superlid
Zo Aug 11, 2019 5:35 pm Reageer met quote

Veel kijkplezier, Elise

Vandaag zijn wij aan de beurt met problemen met de Phone. Ook via de chat kon de medewerkster mij niet verder helpen van de KPN. Ondanks al haar geduld en uitleg, plus opzoekkennis. Aan haar ligt het niet.
Morgen maar naar een KPN winkel en anders naar een nieuwe telefoon uitkijken. Het gaat prima zo Rolling Eyes
Maar uiteindelijk gaat het wel goed komen.
Ik sluit af en wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

Rotomaori

Stamgast
Stamgast
Antw.: 409
Zo Aug 11, 2019 6:18 pm Reageer met quote

De eerste drie dagen van het werk zitten er alweer op. Heb nu dus weer minder tijd voor de computer. Dit zal voorlopig nog wel zo blijven, want er komen nog drukke tijden aan, vooral september wordt een drukke maand. Van de week hoor ik hier meer over tijdens een vergadering. Door de drukte kan ik niet zo vaak hier aanwezig zijn. Sad

Momenteel zijn er veel wespen en die dringen ook je huis binnen via de ventilatiegaten in de spouwmuur. Ik zag ze daar de laatste dagen in- en uitvliegen. Nu heb ik gisteren een aantal wespenbekjes gehaald en in de gaten gestopt geplaatst en gelukkig het helpt. Geen last meer! Hier had ik de ladder bij nodigt en zo heb ik ook meteen maar even de dakgoten schoon gemaakt.

Vanmorgen nog lekker gefietst, deze keer niet door het bos, maar meer in een omgeving met boerderijen en weilanden.

Ik groet u allen en graag tot later,
Rotomaori

Madelief46

Superlid
Superlid
Zo Aug 11, 2019 6:48 pm Reageer met quote

Goedemiddag

@ Liliane: En ik heb ondertussen briefjes in 2 blokken appartementen gestoken om te zeggen dat Tim de 21e verhuisd en dat er verkeersborden zullen staan om niet te parkeren met excuses voor de overlast. Je kan je (toekomstige) buren maar best te vriend houden hé.
Dat is heel erg netjes zo deden wij dat ook ook als wij een tuinfeestje gaven zomers dan deden wij ook briefje in de bussen van buren en als ze zin hadden mochten ze ook komen, ja Liliane de buren moet je te vriend houden, `Beter een goede buur dan een verre vriend, zou mijn moeder zeggen
Liliane heel veel sterkte morgen, ik zal aan je denken, en als alles achter de rug is , dan niet gelijk je huis weer gaan kuisen, dat de je maar als alles genezen is

Ja Henny garagekosten zijn erg duur, wij hebben daar nooit last van gehad omdat Wim alles zelf repareerde en ik altijd bij een importeur van vrachtwagens gewerkt heb dus ik weet wel een beetje wat de kosten waren nu niet meer.

Ik heb een auto die is 22 jaar oud en die heeft mij nog nooit in de steek gelaten.

Het zal wel weer gezellig geweest zijn samen met je dochter hè Marlie, waren je kleinkinderen er ook bij.

Elise mijn man heeft al vierkant oogjes de TV staat hier op voetballen

Rotomaori wespenbekjes wat zijn dat nou weer, kan je ze ook met stopverf dicht

Wij hebben vanmorgen langs de Lek gereden en een lekker ijsje gegeten

Fijne avond

marlie49

Superlid
Superlid
Zo Aug 11, 2019 9:07 pm Reageer met quote

Het was inderdaad weer supergezellig met mijn dochter, mijn oudste kleinzoon was erbij en kletste gezellig mee.

Madelief jullie zijn wezen fietsen dus langs de rivier, heerlijk.

Nou begrijp ik het Henny "korte haar" bedoelde je. Even naar de KPN telefoonwinkel dus, daar komen ze er wel met jullie telefoon uit.

Roto je vindt het vast niet erg dat er een drukke tijd aan zit te komen, veel werkplezier en we zien je wel weer af en toe hier.

Liliane heel veel sterkte voor morgen meid!!!

Fijne avond allemaal

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Zo Aug 11, 2019 9:11 pm Reageer met quote

Goeie avond allemaal,

Heb een drukke maar fijne dag achter de rug. Deze voormiddag mosselen gemaakt. Is wel niet zo heel veel werk maar de mosselsaus maak ik zelf. Ondertussen nog wat was gedraaid.

Deze middag zijn mijn broer en schoonzusje langs geweest. Het was van voor 2002 geleden dat ze hier nog geweest waren. We zien hen wel dikwijls omdat ze in hetzelfde dorp wonen als waar ons ma woonde. Maar tot hier komen, zat er zo niet in. Heerlijk veel gekletst. Mijn schoonzus heeft momenteel een opleving (voelt zich momenteel heel goed en heeft veel energie) en ze heeft geen pijn. Ook al blijft de kanker verder woeden. We hebben het er over gehad dat het zo een rare ziekte is. Men gaf haar een jaar nog te leven en het zijn er nu al 2,5 jaar. Ze is zo blij dat ze haar kleindochtertje 1 jaar heeft zien worden en hoopt haar ooit nog naar de kleuterschool te zien gaan.

Toen ze weg waren, heeft Tim al de was opgevouwd en ik snel nog gestreken. Dan zijn we gerust deze week. Het valiesje klaar gemaakt.

Morgen moet ik om 6u opstaan om nog iets te eten. Ik mag niet "te" nuchter zijn voor mijn suiker. En ik word toch maar om 12u geopereerd.

Dus wanneer jullie mij weer zien is nog een kleine vraag, maar zo gauw ik met 1 hand kan typen Laughing ben ik hier weer.

Madelief, wees gerust, nu ik de strijk weg gewerkt heb ben ik gerust. De rest deze week is voor Rik!

Wat een betrouwbare auto betreft: ik heb ooit (35 j geleden eens een "nieuwe" Lada gekocht. Jawatte, dan viel er een venster naar beneden, dan begon de afkoelingsventilator te roken, dan kreeg ik een deur niet meer open. Die heb ik snel door verkocht hoor. Met zo iets voel je je niet op je gemak.

Roto, ik ken ook geen wespenbekjes Embarassed Laughing Als je ons zo af en toe eens goeiedag komt zeggen is het goed hoor Roto. Je kan niet alles doen hé. Veel werkgenot.

Hety, ik hoop dat je phone-problemen snel opgelost geraken.

Marlie, fijne namiddag met je dochter gehad?

Ik wens iedereen nog fijne dagen en tot later.

Elke dag heeft een lach!

hehety

Superlid
Superlid
Ma Aug 12, 2019 10:06 am Reageer met quote

Even voor dat ik aan de boterham en koffie ga.
Liliane, veel sterkte en we duimen voor je. Het komt vast goed!

auteur onbekend

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Ma Aug 12, 2019 10:38 am Reageer met quote

Goeie morgen allemaal,

Ik zit startensklaar om naar het ziekenhuis te vertrekken. Maar het is nog te vroeg. Dus kom ik snel even goeie dag wensen.

Geniet van jullie dagje.

Elke dag heeft een lach!

Pagina 2570 van 2592 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2569, 2570, 2571 ... 2590, 2591, 2592  Volgende

Plaats reactie