Klessenbessen bij Scharretje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2571, 2572, 2573 ... 2590, 2591, 2592  Volgende Plaats reactie

Madelief46

Superlid
Superlid
Antw.: 1800
Do Aug 15, 2019 11:26 am Reageer met quote

Goedemorgen

Marlie daar had ik gisteren al over geschreven maar ik denk dat ik niet op oké heb gedrukt, maar het is goede gekomen hoor ik heb dat stelletje gekocht tevens een geruite broek met een topje dat is de nieuwe wintercollectie, ik heb het gelijk maar onder in de kast gelegd want anders zeg Wim weer “heb je nou nog niet genoeg kleren” niet dat hij dat erg vind hoor maar hij moet er wel altijd iets van zeggen.

Ik zag ook Henny dat jij heel wat heb ingeslagen, jij bent net als ik bang dat we misgrijpen.

Ja joh over een operatie moet je niet te licht denken hoor, want een dokter heeft mij een keer verteld al is de operatie nog zo klein het lichaam raakt daar gestrest van, want in feite heeft men daar niets in te zoeken zei hij.

Zal ik jullie eens wat vertellen ik heb mij koud gedoucht was wel even slikken maar achteraf vond ik het best wel lekker, in ons oude huis aan de dijk deed ik dat altijd maar in dit huis doe ik het voor het eerst.

Even aan de cappuccino en dan weer aan de slag in het huisje

Fijne dag allemaal

Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volg orde
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 7722
Do Aug 15, 2019 12:45 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

Henny aan de hobby, hier is het erg bewolkt, zal wel regen worden.

Madelief groot gelijk dat je mooie dingen kocht voor jezelf, dat zijn deleuke dingen des levens.

Heb ook aan Liliane gedacht, ik hoop dat ze binnenkort weer even binnen kan wippen. Maar een operatie valt niet mee inderdaad.

Vanmiddag even naar de andere vrijwilligster van W. koffiedrinken, ben benieuwd wat zij er van vindt. Ze doet altijd de was voor W.

Wens jullie een fijne dag toe!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 11519
Do Aug 15, 2019 1:33 pm Reageer met quote

Hier zijn al buien.
De was wel boven gevouwen en in de kasten. Hobby, vanmiddag.

Madelief, het scheelt ruim 15 euro. Daar wil ik wel wat tandenborstels voor inslaan. Laughing

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Antw.: 3353
Do Aug 15, 2019 5:06 pm Reageer met quote

Goeie middag allemaal,

Hier zijn we weer. De operatie is goed verlopen maar de revalidatie gaat heel lang duren. De brace die ik had zal ik 6 a 8 weken moeten aanhouden (ook om te slapen). Ik moet ook in een hoek van 45 graden slapen zodat mijn schouder en arm gesteund is. Dus is Rik gisteren een ziekenhuisbed gaan huren want we hadden geprobeerd om kussens onder ons matras te leggen, maar dat was niet handig.

Nu op mijn rug slapen kan ik al niet goed en nu met de pijn van de operatie slaap ik dus bijna niet. Dus ik voel me maar een vaatdoek, zo slap.

Mijn mannen doen wel hun best om mij alles uit handen te nemen. En ondertussen is Tim zijn spullen aan het inpakken want woensdag verhuist hij definitief.

Ik ga niet veel meer typen nu, want het is niet handig, maar vanaf morgen doe ik gewoon weer mee.

Nog een fijne dag allemaal en dank jullie wel voor de steun.

Elke dag heeft een lach!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

hehety

Superlid
Superlid
Do Aug 15, 2019 5:13 pm Reageer met quote

Uit gehobbyd en de boodschappen binnen.
Kippenpootjes zijn gebraden en vanavond mag Peter de prei in de oven roosteren.
Ik ga eindelijk doen wat ik al een paar dagen wil doen: Verder in mijn boek lezen.
Dat gaat over een paar kinderen vlak voor de oorlog en hoe ze gehersenspoeld worden in zomerkampen voor de Hitler jugend Ongelofelijk hoe geraffineerd dat ging. Het verhaal is geschreven, op waarheid berust en hoe moeilijk de jongen hij kreeg een gewetensconflict: Hoort hij nu bij de Duitsers, of bij het verzet?

De schrijver is Devin Murphy. De kleinzoon van Professor Hans Jonker die een van de oprichters was van de TU in Eindhoven.

De schipper.

https://www.boekbeschrijvingen.nl/murphy-devin/murphy.html

auteur onbekend

hehety

Superlid
Superlid
Do Aug 15, 2019 5:17 pm Reageer met quote

Daar is Liliane weer!

Wij zijn écht blij je weer te zien en hebben je gemist. Nu rustig aan blijven doen, hé.

Hebben jullie geen gezondheidswinkel, een soort gele kruis waar je die steunen kunt huren? Vraag eens na. Het is maar een idee van mij.
Laughing

auteur onbekend

hehety

Superlid
Superlid
Do Aug 15, 2019 5:19 pm Reageer met quote

Ik wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3602
Do Aug 15, 2019 6:17 pm Reageer met quote

BETER IETS ALS NIETS.... alvast voor LILIANE..........

Hoop dat ze een fijn mooi en een lekker bedje voor je hebben...

enne...........

+ XXX

p.s. stroom en internet rock and rollt soms wat.. hier... door die ongelukken tegen de elec. palen... Maar als er een gaatje is en ik op mijn gemakje kan schrijven dan.......... Fijne

Straks weer voetbal kijken daar, hoop beter als gisteren hadden we maar 1/4 gezien telkens het beeld stil ! Problems met de verbinding !!

marlie49

Superlid
Superlid
Do Aug 15, 2019 6:48 pm Reageer met quote

Welkom weer terug Liliane, gelukkig is de operatie voorbij en kun je langzaam maar zeker weer opknappen. Wel vervelend dat je in een andere houding dan normaal moet slapen. Heel veel beterschap hoor!!

Het heeft hier straks gestortregend. Nu alleen nog bewolkt.
Was gezellig vanmiddag, even bij kunnen kletsen en lekker koffiegedronken.

Wens jullie allemaal een hele fijne avond!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

Madelief46

Superlid
Superlid
Do Aug 15, 2019 6:59 pm Reageer met quote

Hallo Liliane ik ben blij dat je even wat van je laat horen, en de komende dagen wil ik je hier dan ook niet meer zien, je kom maar terug als je weer een beetje opgeknapt ben, wij lopen niet weg hoor, en laat je maar lekker verwennen door je twee mannen, niet te veel natuurlijk dat is ook weer niet goed want dan wordt maar verwaand van en dan ga je met een air rond lopen en van dat soort mensen daar hou ik niet van.
Liliane wees zuinig op je zelf dan komt alles weer goed, tot gauw meisje

Henny ik ga morgen weer naar de bieb. Want ik heb nu drie boeken waar ik niets aan vind dus die ga ik gauw omruilen.

Ik denk dat ik iets gemist heb Marlie, is er iets gebeurt met Wies omdat je met een vrijwilliger koffie gaat drinken, ik hoop dat het niet iets ernstigs is

Ik heb vanmiddag de bovenverdieping gedaan was ik vergeten ik vond al dat ik zo vroeg klaar was vanmorgen.

Allemaal een hele fijne avond en tot morgen

marlie49

Superlid
Superlid
Do Aug 15, 2019 7:49 pm Reageer met quote

Nee hoor Madelief, er is nu niets aan de hand. Die andere vrijwilligster doet de was voor Wies en loopt weleens bij haar binnen. (zij was vroeger een buurvrouw van Wies)
Deze vrijwilligster had niets gemerkt aan Wies, maar haar zoon en ik en het personeel wél. Ik ga wel eens bij die andere vrijwilligster koffiedrinken en zij komt ook weleens bij mij vandaar..............

Liliane laat je maar lekker verwennen, we zien je wel weer als je iets aangesterkt bent en niet meer zoveel pijn hebt.

Nogmaals fijne avond! Laughing

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

hehety

Superlid
Superlid
Vr Aug 16, 2019 10:43 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers.
Wat zijn jullie wreed tegen Liliane.

Als ze haar ervaringen kwijt wil en er over schrijven, moet ze dat gewoon kunnen doen. Al is het met een pen of aanwijsstokje in haar mond om hoofdletters te kunnen schrijven. Ik noem maar wat.
Natuurlijk geen hele brieven, maar Liliane is een grote meid en weet wel wat ze kan.
Maar het is zeker waar dat jij je niet moet forceren. Daar is niemand mee gebaat en zeker jij niet. Vind de gulden middenweg en rustig aan. We bedoelen het allemaal goed. Laughing

Marlie, over die buurvrouw heb je het eerder gehad. Toch heel goed dat jullie met elkaar contact hebben. Zo blijven meer dingen niet onopgemerkt en dat is alleen maar gunstig.

Madelief naar de bieb. Nieuw leesvoer op de plank is zeker niet verkeerd.

Het is vrijdag en ik ga eens met een bezem door het huis

Bij wijze van spreken zodat we weer schoon het weekend in gaan. Toch, eerst

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Vr Aug 16, 2019 11:26 am Reageer met quote

Goedemorgen,

Ik vind dat ik even streng moest optreden

want als ze even de kans krijgt gaat ze haar hele huis kuisen.

Ik heb net een klein wasje weg gestreken nu even met de swiffer door het huis en vanmiddag naar de stad en naar de bieb.

Allemaal een hele fijne dag

.

marlie49

Superlid
Superlid
Vr Aug 16, 2019 11:57 am Reageer met quote

Goedemorgen,

Wat een heerlijke stapel boeken Henny Laughing Kunnen we mee vooruit voorlopig. Liliane is niet flauw met zichzelf, want ik vond dat ze best gauw weer terug was hier. Hoe is het met jouw wond?

Madelief die swiffer is een uitkomst hè? Ziet alles er weer netjes uit bij jou.
Moet eigenlijk ook nodig naar die bieb, volgende week maar, had niet veel bijzonders meegenomen, maar ik had haast vorige keer.

Het is guur en herfstachtig, maar geef mij maar dit weer i.p.v. die hitte.

Fijne dag!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

marlie49

Superlid
Superlid
Vr Aug 16, 2019 11:59 am Reageer met quote

Madelief volgens mij hadden ze medicatie te snel afgebouwd bij Wies, afgelopen dinsdag ging het alweer een stuk beter.

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Antw.: 3353
Vr Aug 16, 2019 4:20 pm Reageer met quote

Goeie middag allemaal,

Ik ben wachtende op het wit gele kruis voor de wondverzorging. Die doen dat heel goed, aleeen... je weet nooit om hoe laat ze komen. Gelukkig is het maar 3 x (vandaag, dinsdag en vrijdag). En de dag dat ze komen mag ik 's morgens een douche nemen (verband op schouder is met plastic over).

Omdat ik tijdens de douche niet mag bewegen met mijn arm, moet ik er een opgerolde handdoek in plastic ondersteken. Met de nodige hulp van Rik is het gelukt.

En omdat ik me verveelde ben ik broodpudding aan het maken. Allemaal overschotjes van koeken, brood, daar wat peperkoek en speculaas bij, weken in melk. Daar dan nog wat geweekte rozijntjes in en een appeltje. 45 min in de oven en het is klaar.

Marlie hier is het lekker warm, wel met veel wind maar toch aangenaam.

Madelief, zo ben ik hé. Maar af en toe zeg ik "ai dat doet pijn" en dan weet ik dat ik dat niet moet doen. Laughing Laughing Laughing

Ik weet dat jullie het goed bedoelen, maar jullie kennen me een betje. 'k Ben dikwijls nogal hevig... maar nu voel ik goed wat kan en niet kan. En typen mag ik doen, dat is goed tegen de stijve vingers Laughing

Dat ziekenhuisbed is Rik gaan huren bij de thuiszorgwinkel. Voor 17 euro per maand kan je niet sukkelen hé.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag toe.

Elke dag heeft een lach!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

hehety

Superlid
Superlid
Vr Aug 16, 2019 5:01 pm Reageer met quote

Dus ook wondverzorging, Liliane. Toch goed dat dat door verpleging gedaan wordt, want die hebben er beter kijk op.

Dat bewegen met je vingers goed voor je is, wil ik wel geloven.
Maar wat Madelief bedoeld is ][/
Quote:

En omdat ik me verveelde ben ik broodpudding aan het maken. Allemaal overschotjes van koeken, brood, daar wat peperkoek en speculaas bij, weken in melk. Daar dan nog wat geweekte rozijntjes in en een appeltje. 45 min in de oven en het is klaar.

Je moet je toch wel in acht houden, hoor. Laughing

Ik ben klaar met wat ik voor ogen had te doen. Peter komt zo thuis om met mij even naar de assistente te gaan voor mijn wondverzorging. Ik vraag haar wel om de laatste goede pleister er op te plakken met veel pleisterrand er om heen op te plakken. Die vierkante heeft veel te smalle plakrand. We willen zondag, als het weer mee zit, naar het open lucht museum gaan in Eynderhoof in Limburg en dan moet een pleister niet belemmeren met lopen.
Ik sluit af en gaan nog even lezen voordat Peter komt.
Daarom wens ik iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Vr Aug 16, 2019 6:12 pm Reageer met quote

Heel verstandig Liliane om een ziekenhuisbed te huren want je ligt elkaar alleen maar in de weg en Rik moet ook zijn rust hebben en jij trouwens ook.

Het zal wel moeilijk voor je worden als Tim echt weg is, moeten jullie dan nog dingen verhuizen voor Tim of kan hij daar gelijk in, want het is zo 21 augustus hè en dan ben jij nog niet beter, maar ook dat zal jullie wel lukken want jullie zijn niet voor 1 gat te vangen.

Marlie het is hier lekker weer de hele dag al er staat een zacht briesje en de zon is ook niet zo fel wij hebben de hele middag op het balkon gezeten.

3 nwe boeken afgehaald bij de bieb. dus ik kan weer vooruit.

Fijn dat het nu weer beter gaat met Wies wel een beetje dom van het verzorgingshuis omdat te snel te doen, ze waren misschien bevangen door de hitte want toen was het erg warm.

Marlie ik kan ook niet buiten mij swiffer ik heb daar 3 stuk van echt handig

Allemaal een hele fijne avond en tot morgen

marlie49

Superlid
Superlid
Vr Aug 16, 2019 7:39 pm Reageer met quote

Fijn Liiane dat de mannen je goed helpen en fijn dat je toch wat kunt typen, zo blijven wij fijn op de hoogte van je wel en wee. Laughing
Dus Tim gaat woensdag echt verhuizen, een grote dag voor jullie en ook voor hem, zal toch wel een hele verandering zijn.

Madelief vanmiddag was het hier ook heerlijk aangenaam zomerweer, heb ook even op het balkon gezeten. Je hebt weer nieuw leesvoer, fijn.
De swiffer zou ik ook niet willen missen hoor, alleen al niet voor de Franse slag. Wink af en toe.

Een aangename avond voor allemaal!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3602
Vr Aug 16, 2019 10:00 pm Reageer met quote

Voorde liefhebbers vanavond 21 uur.................. hier om 15 uur direkt..

Veel plezier !

Pagina 2572 van 2592 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2571, 2572, 2573 ... 2590, 2591, 2592  Volgende

Plaats reactie