Klessenbessen bij Scharretje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 2447, 2448, 2449  Volgende Plaats reactie

JOYuitPer

Superlid
Superlid
Antw.: 1059
Ma Jun 18, 2012 11:40 pm Reageer met quote

tsjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee te gek geweldig bedankt he , fantastisch, maar hoe moet ik dat nou zelf doen,..................??????????? ik voel als of ik mijn dienstbode heb.

Over de kleding van sporters, mijn man ik worden altijd heel boos als het om internationale wedstrijden gaat, of club verband, er zijn statuten die voorschrijven welke kleding er op wedstrijden gebruikt moeten worden. Wij dus altijd in Rood en wit, maar ook hier is de kleding aangepast en de sponsers, zal in Nl. ook wel zo zijn slaat dus nergens meer op. Zo kun je dus nooit meer zien wie er tegen wie uitkomt hele slechte zaak vinden wij.

Zeg dat spel moet ik nog wel leren hoor begrijp de clou nog niet. tot gauw en nog vreselijk bedankt he

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

johnw49

Superlid
Superlid
Antw.: 6788
Ma Jun 18, 2012 11:47 pm Reageer met quote

Leuke foto's hoor

Groetjes, John
Met grootmoeders gerechten op het fornuis
Halen we vergeten geuren weer in huis
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Loezie

Superlid
Superlid
Antw.: 37062
Di Jun 19, 2012 12:00 am Reageer met quote

Haha leuk he Joy?

Biedt zich aan dienstbode Very Happy

Kijk in je pb tje Wink

Achter de wolken schijnt de zon

JOYuitPer

Superlid
Superlid
Di Jun 19, 2012 12:20 am Reageer met quote

o daar gaan we weer wat is pb tje???????????

sorry hoor moet overal uitleg voor hebben, ik lijk wel een oen.

Over huidskleur een aardig verhaaltje wat me overkwam jaaaaaaaren geleden met mijn zoon Onno.

Voor kinderen is het altijd een kriem om de stad in te moeten en zeker voor een 3jarige, ja dat vind ik hoor is niks voor ze) dus als ik een keer de stad in moest (vind het zelf ook vreselijk, niks voor mij) moest Onno ook mee, maar als leuke tegenhanger gingen we dan een gevuld broodje eten (met kip ragout mmmmmmmmmm) waar hij ook gek op was en dus na de boodschap (gelukkig maar 1) die tent in. Bij het inlopen daar, zag ik al een zeer klein vrouwtje 1.54mtr mij met openmond en ogen aankijken en dan weer naar Onno, ( ojeeee, niet weer he) dus bestel de lekkere broodjes een colaatje erbij en ging pardoes aan de bar met mijn rug naar het vrouwtje toezitten. Toen afrekenen, maar het vrouw stond nog steeds op de zelfde plaats ons aan te staren, oeps............ ik had gehoopt molletje te kunnen zijn op dat moment en ja hoor daar kwam de vraag: is dat jou kind? ja hoor helemaal, nou dat kan niet, het is toch echt zo, nee kan niet jij witte en hij indiaan, slik, nou daar ging mijn antwoord aan haar (ik was het spuug zat altijd dat gezeik over mij en mijn zoon) kent u die discotheek daar verderop in de straat, nee die kende ze niet (ik ook niet, maar goed) nou daar is het toch zo donker, geen idee wie de vader van mijn zoon is...................................... de blik was verbijsterd en ik kon amper mijn lach in houden, vele malen heb ik dit aan derden verteld. Onno is mijn geadopteerde zoon van hier(6 uur oud was hij), de liefste jongen die er is.

Ik moet het ook niet in mijn hoofd halen een paar x per week een taxie te nemen want na enige minuten komt de vraag, "waar komt u vandaan" America, neeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeee uit Characato( is een dorp verderop) de verbijstering is soms heel lang maar uiteindelijk wordt er toch geroepen dat ze dat niet geloven, meestal stel ik gelijk te tegenaanval op waar komt u vandaan, ook dat slaat in als een kogel, een bekkie vol tanden meestal, jajajaja, zo slaan we ons er doorheen soms, ze hebben geen geluk als ik mijn mobiel ter hand neem en hele verhalen aan een dode mobiel zit te vertellen in het nederlands, houden ze vanzelf op, je moet toch wat verzinnen als je geen zin hebt om te praten over altijd weer het zelfde, sorry voor de goede mensen.

JOYuitPer

Superlid
Superlid
Di Jun 19, 2012 12:29 am Reageer met quote

In Suriname was het al net zo met mijn oudste zoon, die blonde gekrulde haren had altijd moest iemand hem door zijn haren strijken helemaal knettergek werd hij daarvan, leerde me zelf aan die mensen ook liefderijk door hun kroes haartjes strijken, ze keken me dan verwonderd aan......... ik zei nooit wat, maar werkte wel. Kinderen vinden dat niks, maar blijkt dat ouderen het dus ook niks vinden. jaja

Loezie

Superlid
Superlid
Di Jun 19, 2012 12:41 am Reageer met quote

PB tje is dat mailtje wat jij net hebt beantwoord.

PB tje betekent privé berichtje

Je lijkt echt niet op een oen, we hebben het allemaal
moeten leren.

Je hebt dus weer pb Wink

Loezie

Superlid
Superlid
Di Jun 19, 2012 12:45 am Reageer met quote

Haha wat een verhaal Joy.

Hoe oud is Onno nu?

Volgens mij heb je een foto van hem en die wil ik dan plaatsen.

Ik ga naar bed.....welterusten

johnw49

Superlid
Superlid
Di Jun 19, 2012 12:53 am Reageer met quote

Leuk verhaal weer Joy.

Zo zie je maar weer, de mensen zitten vol met "aannames" en vooroordelen, die dan later feiten gaan worden....

Voor hen die slapen gaan welterusten en slaap lekker

Groetjes, John

JOYuitPer

Superlid
Superlid
Di Jun 19, 2012 6:17 am Reageer met quote

Onno wordt as. 1 juli 30 en heeft twee koters van 10 en 9 jaar, jaja hij was er veel te vroeg bij.

Dat krijg je als je over anderen zegt dat ze niet op hun kinderen letten, moet ik mijn eigen koek happen, leer je ook weer van, harde leerschool hoor, maar de jongens zijn minstens zo liefs als hun pappie.

De grootste wens van Onno is terug naar nederland te gaan, hij mist het vreselijk, in de jaren 1990 tot 1994 zat hij in Utrecht op de Beijaard op school hij vond het prachtig en heeft nog steeds kontakt met zijn maten van de klas.

Ellen52.1

Superlid
Superlid
Antw.: 6485
Di Jun 19, 2012 9:43 am Reageer met quote

Het is weer dinsdag en de zon schijnt, heel wat anders dan gisteren Laughing

Joy ook geweest, wat een leuke verhalen allemaal, erg gezellig. Dat is wel lang geleden hé dat je zoon hier is geweest, toen was het waarschijnlijk wel leuk in nederland maar dat is allang niet meer zo hoor Laughing Het zou hem best wel eens heel erg kunnen tegenvallen als hij hier weer zou gaan komen wonen.

Ina ook weer thuis Question Ligt vast nog lekker te slapen, wat zal zij moe zijn en ook blij om weer thuis te zijn Laughing

John, weet jij hoe lang het duurt als je de pc opschoont Question En als je eventueel alles opnieuw installeerd, hoe lang duurt dat dan Question

Koos hoeft pas tegen half 12 weg, wilt hij voor die tijd natuurlijk nog eerst een terrasje pakken, ach ja ik arme ziel hobbel voor de gezelligheid mee Laughing

Maar nu eerst hier een bakkie nemen. Tot later Exclamation

Loezie

Superlid
Superlid
Di Jun 19, 2012 9:59 am Reageer met quote

Picture resized

Wat is het toch heerlijk als je wakker wordt en de zon schijnt Laughing

Kan je wel zeggen Bella, wat een verschil met gisteren.

Straks nog even de klimop snoeien die tegen de schuur staat
want dan kan het afval gelijk in de kliko die wordt morgen geleegd.

Ik kreeg een mail van mijn buurman dat hij morgen weer
thuis komt vanuit Amerika.
Ik zal dan maar een bloemetje voor hem halen.

Buurman neemt zijn kleinzoon van 16 jaar mee die hier
2 weken blijft. Dan gaat hij alleen terug naar Amerika.

Ina.....welkom thuis....je zal zeker harstikke moe zijn.

Nu even koffie

johnw49

Superlid
Superlid
Di Jun 19, 2012 10:32 am Reageer met quote

bellaatje schreef:
John, weet jij hoe lang het duurt als je de pc opschoont Question En als je eventueel alles opnieuw installeerd, hoe lang duurt dat dan Question

Goedemorgen allemaal,

Dat kan afhankelijk van het aantal bestanden en de grootteervan wl een paar uen gaan duren Bellaatje.

Maar daar hoef je dan verder ook niet bij te blijven hoor. Ik laat de PC hier 's nachts wel eens voor aan staan, je kunt het ook vaak zo instellen dat hij zelf afsluit als het klaar is.

Groetjes, John

Laatst aangepast door johnw49 op Di Jun 19, 2012 10:54 am, in totaal 2 keer bewerkt

johnw49

Superlid
Superlid
Di Jun 19, 2012 10:41 am Reageer met quote

Goedemorgen dames,

Ook hier een zonnetje, doet toch meteen heel anders aan hé?

@Joy, hier heeft Bellaatje wel een punt te pakken, he is inderdaad niet meer zo gezellig in Nederland als in de begin jaren 90.

Het lijkt wel of iedereen "verhard" als het ware. Als je iemand groet buiten, dan kijken ze al zo van:"Wat wil die vent van mij?" ook mensn van onze generatie en dat is jammer.
Je moet oppassen dat je er zelf ook niet in mee gaat.

Ook de crimminaliteit is schrikbarend gestegen en zal nog wel erger worden met al die bezuinigingen. Maar de straffen zijn hier ook zo belachelijk laag dat ze daarom lachen.

Maar ik ben niet somber hoor en blijf gewoon groeten buiten! Smile want zo zal er overal wel iets zijn.

Allemaal een fijne dag vandaag

Groetjes, John

Loezie

Superlid
Superlid
Di Jun 19, 2012 10:47 am Reageer met quote

Heel herkenbaar hoor John.

Ik blijf ondanks alles altijd groeten.

Mijn moeder zei altijd: groeten kost geen pond Very Happy

Soms zie je bijv. in de super dat de mensen zo sjaggie
kijken en dan zeg ik: ook een goede morgen Laughing
Bij de meeste krijg ik een glimlach op hun gezicht.

johnw49

Superlid
Superlid
Di Jun 19, 2012 10:56 am Reageer met quote

Precies Loezie!

Gisteren in de supermarkt zei het meisje van de vleeswaren: "Nou meneer, een compliment hoor, u bent vandaag de eerste die uit zichzelf goedendag zegt"

Her was drie uur in de middag, triest eigenlijk hoor.....

Groetjes, John

scharretje.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4347
Di Jun 19, 2012 11:05 am Reageer met quote

Goeden morgen zonder zorgen hoop ik voor ons allemaal,En wat een leuken foto s ja het viel mij ook wel op dat jullie niet het zelfde gekleed zijn misschien iets voor de sponsers van het oranje voetbal,en kunnen jullie dat zwarten teneu wel krijgen van de verloren wedstrijden Rolling Eyes Rolling Eyes En Joy ik weet er wel raad op hoor als ze mij die vraag doen dat kan men hier in Holland ook nog wel doen hoor,waar kom je vandaan? dan bedoeld men er mee te zeggen uit welken stad of dorp. Maar dan geef ik ze altijd gelijk lik op stuk ,en zeg dan bij mijn moeder uit haar buik en in de bedstee,kijken ze je wel aan,maar dan zeg ik u toch zeker ook wel?
En dan is het gesprek wel over,want anders ben je toch maar inport of dat geen mensen zijn,als je van een anderen stad naar een dorp gaat wonen. En Yoki ook weer in haar eigen vertrouwde bedje aan het slapen ze zal zeker moe geweest zijn ,Je moet ook altijd zo vroeg op de vlieghavens zijn ,soms ook al een paar uur van te voren,En dan hebben ze ook nog al eens vertraagging ook nog. Ach ik moest er wel om lachen dat je man er zo vroeg bij was om vader te woorden,hij zal gedacht hebben eerst even proberen of ik het wel kan hahaha. En ja dan zit je wel met de gebakken peren,maar wel fijn dat de kinderen nog wel naar hem toe komen,je hoort wel anderen geluiden ,dat de moeder dat niet meer wil hebben, maar ik zeg altijd je heb daar wel twee mensen voor nodig gehad dus niet alleen de moeder, Ik kan wel razend woorden dat ze tegen woordig zo maar de kinderen wat aan doen,
om dat het huwelijk niet goed gegaan is,de kinderen zijn daar al de dupen van ,en dan slachten ze ze nog af ook.
Mijn schoondochter die ook advocaat was zei wel eens tegen haar klanten jullie GAAN scheiden,en ik MOET scheiden om dat ik kanker heb. en zo voelde dat voor haar toen in die jaren ,Maar ja het was haar beroep gelukkig gaat het heel goed thuis voor mijn zoon en zijn kinderen ze doen het fantasties en voelen het ook als een plicht aan hun moeder om goed te studeren , En ze er ook wel de hersens er voor hebben dat is ook niet een ieder gegeven, Zeg schar je zit wel weer op je praat stoel vind je ook niet,ach ja meid het huisje is toch aan kant gemaakt gisteren ,en het huis moet wel mij dienen,en ik niet het huis. De was machien draait al weer de zon die schijnt wat wil een mens nog meer gezondheid en dat kan ik niet geven anders zag de wereld er wel vrolijker uit , Ik zeg wel eens scharretje wat zal het toch mooi zijn als je kon toveren,maar helaas mensen dat is in een sprookjes boek. Maar daar om maak er een mooien dag van geniet van het leven, al kan het voor sommigen nog zo zwaar zijn ,Ik leef met jullie allemaal mee hoor,of je nou mee leest of schrijft,wij zijn allemaal mensen uit èèn stuk.groetjes en liefs van scharretje doei

Picture resized

scharretje.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4347
Di Jun 19, 2012 11:07 am Reageer met quote

Shownieuws: Yolanthe en Wesley zijn gesignaleerd in een babywinkel!

Even later kwamen ze weer naar buiten met een nieuwe broek voor Wesley.

Very Happy Very Happy Very Happy

Ellen52.1

Superlid
Superlid
Antw.: 6485
Di Jun 19, 2012 11:18 am Reageer met quote

Onze schoonzoon wilt de pc wel helemaal voor mij nakijken en opschonen en eventueel opnieuw installeren maar hij zei dat ik de pc dan 4 dagen kwijt ben, vind ik toch een beetje te lang Laughing Misschien als wij in september op vakantie zouden gaan maar zie nog wel.

Anders alleen maar eerst de boel opschonen.

Ja de maatschappij verhardt zich in rap tempo en denk wel dat het nog veel erger zal gaan worden. Kan mij niet voorstellen dat wanneer de mensen weten hoe het nu hier is dat ze naar nederland terug zouden willen gaan.
Het is allang niet meer zoals 20 jaar geleden.

Ga even het mannetje eruit halen anders hoeft hij geen terrasje meer te gaan nemen, mij maakt het niet Laughing

Loezie

Superlid
Superlid
Di Jun 19, 2012 11:38 am Reageer met quote

De klimop is gesnoeid Laughing wat ben ik toch een snel mens Rolling Eyes

Ja schar ik weet het nog van je schoondochter toen ze ziek was.
Is toch heerlijk dat je zoon en de kinderen het goed doen.

Leuk show nieuws schar?

Vier dagen is wel lang hoor Bella?

Nu maar even naar het tuincentrum want het wordt
hier alweer bewolkt.

Voor donderdag geven ze een waarschuwing, schijnt nog
zwaarder weer te worden dan gisteren.

johnw49

Superlid
Superlid
Di Jun 19, 2012 11:38 am Reageer met quote

Bellaatje, je schoonzoon zal best wel een idee hebben wat er zoal op jouw PC staat dus 4 dagen is helemaal niet zo vreemd hoor als alles weer opnieuw geïnstalleerd moet worden.
Succes ermee!

Groetjes, John

Pagina 4 van 2449 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 2447, 2448, 2449  Volgende

Plaats reactie