Klessenbessen bij Scharretje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2570, 2571, 2572 ... 2590, 2591, 2592  Volgende Plaats reactie

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 11526
Ma Aug 12, 2019 11:09 am Reageer met quote

De was hangt al buiten te drogen.
Peter is met de auto naar de garage en volgens de monteur zal het waarschijnlijk een kleinigheidje zijn en vanavond de auto weer klaar. Iets van een hendeltje of zo.
Madelief, Peter is niet echt handig in die dingen en dan kun je er maar beter van afblijven. Ieder zijn ding. Vraag je hem om een deel van een machine te construeren is dat geen probleem, want hij is werktuigbouwkundig tekenaar-constructeur. Ieder zijn ding, hé. Laughing

Marlie, de KPN winkel zit in Eindhoven en dat is niet om de hoek. Als de auto niet snel klaar is, moet het maar wachten. Ik heb al zo lang zonder mobiel gekund, kan dat ook er nog wel een weekje bij.
Ik ga aan de strijk, want de overhemden zijn gisteren al gewassen en nu droog.
Eerst koffie!

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Madelief46

Superlid
Superlid
Antw.: 1805
Ma Aug 12, 2019 12:45 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

Ik zat vanmorgen te denken aan Liliane ik heb meelij met haar zij heeft het afgelopen jaar heel wat voor haar kiezen gehad het overlijden van haar ma dat gaat ook niet in je kouwe kleren zitten, ik hoop dat ze na deze operatie voorlopig een rustige tijd krijgt.

Ik ben al door het huis gegaan en alles is weer spic en span ik was om 3 uur vannacht al klaarwakker ik ben er uit gegaan en ik heb een uurtje gewerkt toen weer mijn bed ingedoken en toch weer een uurtje geslapen ik ga er altijd uit als ik wakker ben anders ga ik maar draaien en dan wordt manlief wakker.

Fijne dag allemaal

Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volg orde

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 7728
Ma Aug 12, 2019 2:01 pm Reageer met quote

Goedemiddag,

De overbuurvrouw was hier en we hebben gezellig samen koffiegedronken en gebabbeld.

Henny dat wordt dus een keertje naar Eindhoven gaan, maar inderdaad je overleeft het wel. Wink De auto zal dan straks wel weer in orde zijn.

Madelief ik heb ook aan Liliane gedacht, het is nu ongeveer 12.00 uur ze zal wel op OK liggen. Straks hopelijk een goed geslaagde operatie. Ze heeft inderdaad veel voor haar kiezen gehad afgelopen jaar.

Vanmiddag een rustige middag, ook weer fijn.

Voor jullie een fijne middag

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

Madelief46

Superlid
Superlid
Ma Aug 12, 2019 5:05 pm Reageer met quote

Laten wij daar maar van uit gaan Marlie dat de operatie geslaagd is.

Leuk dat je het zo gezellig heb gehad gisteren met je dochter en kleinzoon en van morgen met je overbuurvrouw, ik heb vanmiddag op het balkon gezeten er stond een lekker windje ik hoorde de onweer in de verte maar nu is het hier donker aan het worden en het gerommel komt steeds dichter bij, ik het de ramen op de slaapkamers al dicht gedaan.

Nu even aan de cappuccino

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3602
Ma Aug 12, 2019 6:35 pm Reageer met quote

Voor LILIANE ...

STERKTE en ik duim voor je !!

HARTelijke groetjes .............

hehety

Superlid
Superlid
Ma Aug 12, 2019 6:40 pm Reageer met quote

Natuurlijk leven we allemaal met Liliane mee. Het is ook precies wat Madelief schreef: Ze heeft zeker veel voor haar kiezen gehad. Nu zal ze wel uit de narcose zijn en dat ze snel weer naar huis mag. Wel met handboeien zodat ze niets kan doen wat ze beter niet kan doen. Laughing
We zullen wel snel van haar horen.
De monteur moest een kabeltje bestellen en die wordt morgenvroeg geleverd. Dan is de auto tegen de middag klaar. De kosten vallen dus mee.
Vanmiddag ben ik even in de buurt wezen struinen en kon mooie plaatjes maken.

Zo hebben jullie een beetje een idee. Laughing

Ik wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

Elise2

Superlid
Superlid
Ma Aug 12, 2019 6:48 pm Reageer met quote

O wat staat er veel schitterends op de site !! Moet veel inhalen en nog bekijken Is hier nu ook erg hot en door de ongelukken tegen de elec. palen, rock and roll elektra soms !

Maar kwam dit plaatje tegen .. Geld ook voor de HEERTJES..... nátuurlijk !!''

Madelief46

Superlid
Superlid
Ma Aug 12, 2019 7:18 pm Reageer met quote

Wat een prachtige foto’s Henny chapeau hoor.

Ik denk niet dat Liliane morgen op het forum komt ze moet eerst maar eens even bekomen van die operatie.

Ik wens jullie een hele fijne avond

marlie49

Superlid
Superlid
Ma Aug 12, 2019 7:31 pm Reageer met quote

Mooie plaatjes Henny, leuk dat roodborstje!
Hoe is het met je been?

Liliane is geholpen, nu is het: gaan genezen! We zullen haar wel zien hier als ze er aan toe is.

Madelief je zult vast vannacht lekker slapen, je hebt wat in te halen.

Ben benieuwd morgen hoe het met Wies is, haar zoon was geweest en houdt contact met de verpleging. Gelukkig maar!

Fijne avond voor jullie!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

Elise2

Superlid
Superlid
Di Aug 13, 2019 1:29 am Reageer met quote

Slaap Lekker ! Ga even naar Dj. muziek !!

hehety

Superlid
Superlid
Di Aug 13, 2019 11:58 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers.
Wat een mooie roos, Elise.
Marlie, gisteren, met het douchen, is toch de pleister nat geworden en dat beet. Dan maar een dag eerder een nieuwe pleister er op. Toen ik de wond schoon veegde van wondvocht en zo kwam toch een wond die er schoon en kleiner er uit zag. We zijn weer terug bij vorige weer dinsdag, voor de botsing met het pak rijst van vrijdag. De schade is dus ingehaald. Laughing

Wat ik wel minder vind is de miscommunicatie tussen huisartsenpraktijken onderling bij vakantie invallen. Mijn Ester van mijn eigen arts had bij Bosman de pleisters besteld en meteen ook doorgegeven aan mijn verzekering dag het voor langdurig gebruik is. Toen is die aanvraag goedgekeurd en vallen de kosten onder de verzekering. De assistente die mij nu behandeld heeft de pleisters aangevraagd via de apotheek en die hebben die goedkeuring niet. Nu moest ik 58.57 euro betalen voor 7 pleisters die nog niet eens dezelfde afmetingen hebben. Niet ovaal, maar vierkant en minder plakrand. Vannacht is het wel goed blijven zitten. We zullen zien.
De nota kunnen wij indienen bij onze verzekering, maar om daar bij te kunnen moet gecontroleerd worden via een app die ze dan toesturen, maar alleen van mijn telefoon.
Probleem. Die telefoon doet het niet. Evil or Very Mad
Als ze gewoon Bosman gebeld had was er niets aan de hand geweest. Gelukkig kunnen wij het betalen, maar laat je maar eens op de bijstandsniveau zitten...
Volgende week komt het wel weer goed.

Hoe zou Liliane door de nacht gekomen zijn? Ook vannacht heb ik aan haar gedacht.

M, veel plezier bij Wies.
Madelief nog plannen?
Vanmiddag ga ik even naar mijn vriendin. Dan kan Peter thuis wachten op het telefoontje om de auto op te halen.
Hoe dan ook. Eerst
Laughing

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Di Aug 13, 2019 12:25 pm Reageer met quote

Goedemorgen

Over miscommunicatie gesproken dat kunnen ze in Alkmaar ook daar is het dak van het AZ-stadion ingestort niemand wist dat het zo slecht gebouwd was en achteraf wist iedereen het en ze doen met zijn alle of ze niets weten, tja Henny wij zullen er mee moeten leven.

Marlie het is lekker weer om met Wies te gaan wandelen, geniet van je middag samen met Wies.

Hoe zou Liliane het maken, ze zal nog wel zwak zijn denk ik.
Ik ben vanmorgen al bij de Albert Hein geweest ik moest een DVD
van Follow the money retour zenden naar Bol.com want de twee DVD pakte niet.

Nu even aan de koffie fijne dag allemaal

hehety

Superlid
Superlid
Di Aug 13, 2019 4:41 pm Reageer met quote

Ja, Madelief. Zo ook op Schiphol en Eindhoven met al die storingen die enorm veel vertragingen oplevert. Vluchten missen en zo meer. Alles moet veel goedkoper en automatisch, of met tijdelijk personeel. Uiteindelijk zijn de kosten veel en veel hoger dan als ze vast, professioneel en meer en beter opgeleiden mensen aannemen. Maar ja, dat noemt met vooruitgang. Rolling Eyes
Peter is met de auto naar zijn werk. De auto is weer gemaakt Hij heeft mijn telefoon mee om op de terugweg naar de KPN winkel te gaan. Dat gaat ook wel goed komen.

Naar mijn vriendin geweest en we zijn weer bij geklept. Ik ga afsluiten en wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Di Aug 13, 2019 6:33 pm Reageer met quote

Henny wat jammer dat je weer terug bij af bent met de wond, en dan ook nog geen excuses van die vrouw. Eigenlijk zou zij die pleisters moeten betalen. Wat een geld zeg, terwijl de goedkeuring er al was. Naast elkaar doorwerken kunnen ze heel goed tegenwoordig.
Fijn dat je telefoon weer in orde is straks.

Met Wies ging het een stuk beter,we hebben lekker in het park gewandeld.
Er kwam een grote hond naar Sacha toe en snuffelde aan haar, en inééns uit het niks haalde hij uit. Gelukkig trok ik Sacha op tijd weg. Brrr..... daar heb ik het niet zo op.

Madelief hier regent het nu flink, we zijn juist op tijd naar het park kunnen gaan.

Hopelijk met Liliane alles goed, en kan ze weer aansterken.

Fijne middag/avond voor jullie!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

hehety

Superlid
Superlid
Wo Aug 14, 2019 10:48 am Reageer met quote

Nog even een

Voor Liliane
Zodat ze weet dat we haar missen en hopen dat ze weer snel op de been is.
M, die hond was toch niet los, hé.
Het is mij trouwens wel opgevallen dat vaker oudere honden aangevallen worden door jonge honden. Dominantie gedrag, denk ik. Een oudere hond is zwakker.
Nu ik er over na denk, zie je dat ook vaak in de mensenwereld.

Madelief, krijg je nu andere Dvd's opgestuurd, of wil je je geld terug?
Peter zijn auto doet het weer prima en mijn telefoon is ook weer, in de KPN winkel, prima afgesteld. Het is zo gedaan, als je maar weet hoe: Gewoon alles achter elkaar ingeven en dan op oké drukken. Wij deden dat na elke code en dan werkt het niet.
Tijd voor een lekker bakkie

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Wo Aug 14, 2019 12:28 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

Ik heb al een andere dvd binnen gekregen en gisteravond met seizoen 3 zet er een barst in een dvd vanmorgen heb ik een mailtje daar over gestuurd.

Alle boodschappen zijn weer binnen het was rustig in de winkels vanmiddag nog even naar de stad want ik zag van de afgelopen maand een leuk stelletje in de etalage staan en hoe meer ik er aan denk des te hebberig

wordt ik,

Nu even de troep opruimen en dan aan de koffie

Fijne ddag

marlie49

Superlid
Superlid
Wo Aug 14, 2019 12:53 pm Reageer met quote

Nee Henny de hond zat aan de lijn en de vrouw die erbij was was niet de eigenaresse van de hond. Ze snuffelden eerst aan elkaar dus we dachten dat het goed zou gaan. En toen ineens haalde hij uit. Gelukkig trok zij de hond weg en ik Sacha natuurlijk. Meestal gaat het juist heel goed met andere hondjes en Sacha. Maar de vrouw zei dat de hond getraumatiseerd was. Tja, maar dan toch maar liever niet in de buurt van mijn hondje.

Madelief ben benieuwd of je het stelletje gaat kopen, gewoon doen!

Moet zelf vanmiddag ook een paar boodschappen doen.
Nu nog even stofzuigen.

Fijne dag!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

hehety

Superlid
Superlid
Wo Aug 14, 2019 5:34 pm Reageer met quote

Gelukkig was de oppasdame van de hond dus ook alert. Vaak reageert een hond zonder de eigen baas toch wat anders dan bij het baasje zelf.
Gelukkig niets ernstigs gebeurd. Laughing
Vandaag voor Peter sokken bij gekocht. Opeens sneuvelde het ene paar sokken naar het andere, dus maar meteen vier pakken van drie paar ingeslagen. Hij kan weer vooruit. Bij de kruitvat waren nu wel de opzettandenborstels in de aanbieding. Ook meteen twee pakken van vier borstels ingeslagen. Pik in het gaat herfst worden.

Madelief ook geslaagd voor dat stelletje?

Ik sluit af en wens iedereen een smakelijk eten toe en een smakelijk eten.

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Wo Aug 14, 2019 9:10 pm Reageer met quote

Goed ingekocht Henny, jullie kunnen weer vooruit met een en ander.
En.......nee gelukkig is er niks gebeurd met Sacha, maar ik hoop die hond niet meer tegen te komen!

Vanmiddag bij een overbuurvrouw op bezoek geweest, we zijn later samen een frietje gaan eten een straat verder. Heerlijke Franse frietjes en een fricandel-speciaal. Moet af en toe kunnen.

En Madelief heb je het stelletje gekocht? Ben toch benieuwd. Wink Laughing

Fijne avond!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

hehety

Superlid
Superlid
Do Aug 15, 2019 10:31 am Reageer met quote

Marlie, dus jullie hebben jullie prima vermaakt en nog een frietje als afsluiting. Het kan erger. Laughing
Net op FB gekeken, maar Liliane is daar nog niet geweest. Het zal wel een behoorlijke zware operatie zijn geweest, of flink tegengevallen. We blijven voor haar duimen dat ze snel weer op de been is.

Hier is het nog vrij grijs weer. Zo gaan hobbyen, maar eerst.

auteur onbekend

Pagina 2571 van 2592 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2570, 2571, 2572 ... 2590, 2591, 2592  Volgende

Plaats reactie