Widevine Video Optimizer
Foto- & videobewerking
Plaats reactie

Jarie.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 33
Zo Dec 16, 2012 5:35 pm Reageer met quote

Wie kan mij helpen, ik heb Horizon gekregen van UPC maar ik kan Widevine Video Optimizer niet geinstallerd krijgen. Mijn laptop installeerd hem niet. Mijn laptop is 64 bits en ik werk met Widows explorer 8. Telkens bij het proberen meldt de computer dat het is geinstallerd maar is niet volledig,doe ik misschien iets niet goed. Bij mijn anderen computer werkt het wel en kon ik zonder moeite Widevine installeren en kan ik TV kijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Jarie.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Zo Dec 16, 2012 6:01 pm Reageer met quote

Mijn anderen computer heeft inderdaad 32 bits, kan ik dit op de laptop omschakelen naar 32 bits.

Jarie.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Zo Dec 16, 2012 7:05 pm Reageer met quote

Ja,ik werk met windows 7

Jarie.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Ma Dec 17, 2012 12:06 am Reageer met quote

Hallo, the Don ik heb gedaan naar u advies maar als ik naar start/programmas ga zie ik bij mij alleen maar Explorer (64) bits staan en ik kan geen twede explorer vinden. En ik kan natuurlijk ie 9 installeren maar daar lees ik nog veel problemen mee van anderen computer eigenaren. Dus ben daar een beetje angstig voor om dit te insalleren op mijn leefdtijd,ben gepensioneerd en 73 jaar oud, the Don alvast bedankt voor uw hulp en reactie,groetjes Jarie.

Ik heb geprobeerd IE9 te installeren maar de computer meldt dan. Installatie mislukt omdat er al een nieuwere versie is geinstalleerd.

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Ma Dec 17, 2012 1:05 am Reageer met quote

Jarie schreef:
Wie kan mij helpen, ik heb Horizon gekregen van UPC maar ik kan Widevine Video Optimizer niet geinstallerd krijgen. Mijn laptop installeerd hem niet. Mijn laptop is 64 bits en ik werk met Widows explorer 8. Telkens bij het proberen meldt de computer dat het is geinstallerd maar is niet volledig,doe ik misschien iets niet goed. Bij mijn anderen computer werkt het wel en kon ik zonder moeite Widevine installeren en kan ik TV kijken.

Kijk eens in de map waar dit programma staat op je C drive. Als er twee bit versies zijn dan staan die vrijwel altijd in een aparte map.

Zit er geen 64 bits versie bij dan kan je die wellicht wel ophalen op de site van UPC.

IE 9 kun je tegenwoordig best installeren hoor, ik heb die nu ook een tijdje draaien en heb er weinig problemen mee.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie