Op de koffie bij IneMaartje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 779, 780, 781 ... 997, 998, 999  Volgende Plaats reactie

moontje

Superlid
Superlid
Antw.: 3705
Wo Jan 09, 2019 4:30 pm Reageer met quote

Theaterhotel in Almelo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

moontje

Superlid
Superlid
Wo Jan 09, 2019 4:36 pm Reageer met quote

moeke lief pas op hoor bij de klus en groendienst bij landelijke thuiszorg is ook een meiske pas begonnen van 20 jaar , ik ben zo bij voor jou moeke lief en zoals oe keind haar moeke kent stopt ze wat toe , ben ik ook als ze doen zoals het hoort , ja zou zo fijn zijn e moeke voor oe keind maar heaas doet den albert dat nog steeds niet !! jaaaaa leuk e moeke ik kan van hieruit zien hoe jou oogskes nu glinsteren si van blijdschap !! kuske op oe marsepeinen nuske this mor omda gij het zijt zelle hahah Love

joke

Superlid
Superlid
Antw.: 22553
Wo Jan 09, 2019 4:44 pm Reageer met quote

Ine is toch een uitkomst voor jou
dat ze het bij jou komen bezorgen en wat lief
ook nog iets extra voor dat meisje.

Moontje jammer dat ze dat bij jou dan niet hebben hoor
wat een prachtige foto van dat Theaterhotel in Almelo
wat sjiek en mooie stoelen zeg.
dat wordt genieten vanavond Anneke.

Bewegen is gezond voor lichaam en geest
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

moontje

Superlid
Superlid
Wo Jan 09, 2019 4:49 pm Reageer met quote

ja joke ze hebben hier we een Carrefour drive maar kost 10 euro en daar is het één en ander mee gebeurd boodschappen betaald en er niet bij zijn , bestelling geplaatst betaald en niks komen leveren zo een 2 keer ,ik hoop echt dat den albert dat hier ook gaat doen zelle !! en zeker zal anneke genieten dat is een stoel om niet meer uit te komen e zo mooi zeg amai groetjes moontje

inemaartje

Superlid
Superlid
Antw.: 6986
Wo Jan 09, 2019 5:48 pm Reageer met quote

thumleft Moontje, dank je wel. thumright Joke, dank je wel thumleft

My old day is just my friend.

moontje

Superlid
Superlid
Wo Jan 09, 2019 6:14 pm Reageer met quote

men lief moeke zonder dank en euh dat is wederzijds moeke dank oe wel

voor jou moeke en wie binnenkomt hij blijft heet staan zelle

Laughing

inemaartje

Superlid
Superlid
Wo Jan 09, 2019 7:07 pm Reageer met quote

Jeempie wat lekker! Love

sibilla68

Superlid
Superlid
Antw.: 2421
Wo Jan 09, 2019 7:08 pm Reageer met quote

Ha koffiegenietsters, ik kom jullie even groeten. Ik was hier al en had een heel verhaal geschreven, overal op geantwoord. Floep!! Alles weg. Confused
De koffie met croissant heb ik eerst genuttigd, ondanks mijn darmen, die de laatste dagen regelmatig opspelen. We zien wel waar het schip strandt, die koffie van Moon ziet er zo aanlokkelijk uit.
Je hebt ook leuk gegoogeld, mooi zeg, dat theater in Almelo! in een dergelijke ambiance ben je echt ene avondje 'uit'. Geniet er maar van Anneke, leuk dat jullie nog kaarten konden krijgen.
De Januarivogeltjes, mooi om weer te lezen, Ine. Het blijft een actueel gedicht. Fijn dat je de boodschappen weer in huis hebt. Ja, hier hoor ik ook van studenten, die door de supers worden ingehuurd om boodschappen te bezorgen. Lijkt me niet verkeerd. AH is trouwens niet duur met die bezorgkosten. Heel wat anders dan bij jou Moon, die Carrefour kan er wat van. En er ging/gaat daar steeds van alles mis, niet te geloven gewoon. Jammer, dat je steeds van anderen afhankelijk bent.
Grappige foto heb je weer gemaakt, met die koffiebonen. Het maken van zulke plaatjes is echt jouw specialiteit, vind ik. Laughing
Joke, je hebt lekker gefietst lees ik en een mooie foto gemaakt. Ook voor jou een heel goed en vooral gezond 2019.
Lieve mensen, ik weet niet meer wat ik nog meer heb geschreven. Inmiddels is het vier uur in de middag, ik ga even wat drinken. Het is hier heel gezellig, ik hoop dat ik straks nog even langs kan komen. Misschien is een van jullie of meerdere hier dan nog voor een avondthee of iets anders? Zelf hou ik het voorlopig even bij de thee.

inemaartje

Superlid
Superlid
Wo Jan 09, 2019 10:27 pm Reageer met quote

Voor vanavond ga ik onderzeil,
tv kijken en dan de avond afsluiten.
Mijn maaltijd heeft me moe gemaakt,
was heerlijk!
Zoete aardappels uit de oven,
kaassoufflés,
gekookte aardappeltjes met mayo
en een halve avocado.
Glas witte wijn erbij.
bounce
Lorita kwam langs haar nieuwe trap
op tafel eens kijken naar de maaltijd
en snoepte van de zoete aardappel
en nam een stukje gekookte aardappel
maar meteen mee.
dog cat monkey rendeer albino
Eindelijk heb ik mijn nieuwe toetsenbord.
Al was ik hevig gewend geraakt aan het oude
waar bijna geen letter meer opstond geek
Maar de spatie bleef steeds hangen en
dat was geen doen.
book study
Het was vandaag een gemoedelijk gebeuren
bij Op de koffie. coffee
We zijn allemaal koffie komen drinken, erg leuk.
Tot morgen hoop ik. wave

moontje

Superlid
Superlid
Wo Jan 09, 2019 11:28 pm Reageer met quote

goedenavond men lief moeke en koffiebuskes

as dit geen mooie afsluiter is weet ik het ook niet meer ik hoop dat je veel plezier hebt aan je nieuwe toetsenbord moeke lief dat is even wennen e ? had je bij oe vorige contact lijm gebruikt mss haha en je hebt lekker gekookt wij hebben witte boontjes in tomatensaus gegeten en cordon beu met aardappeltjes en een youhurtje als dessertje en ik we zijn voldaan voor vandaag , haha ik zie ons loritake al trapke af een aardappelke pikken en het andere trapke weer op gaan en heeft ze geen avokado mee gepikt ? zo ik dank iedereen voor de leuke complimenten op de bewerkingen en wens de zieke beterschap toe en zeg graag tooooot morgen vruuuuug ik zorg wel voor de koffie of thee dat altijd warm blijft staan Laughing kuske voor mun moeke lief en hartelijke lieve groetjes voor de kofieibuskes moontje het koffieboontje

likkerdelik van ons tomyboyke

sibilla68

Superlid
Superlid
Do Jan 10, 2019 1:55 am Reageer met quote

Ik hing op de bank en besloot naar bed te gaan. Maar de laptop stond nog aan en dus kom ik jullie even welterusten wensen.
Ine en Moon hebben heerlijk gegeten, lees ik. Wij hadden nog een restje boerenkool van gisteren. gebakken eitje met spek erbij en een boterham, klaar voor vandaag. Laughing De buik houdt zich redelijk, gelukkig.
Fijn, dat je weer een goed leesbaar toetsenbord hebt, Ine.
En Lorita een nieuwe trap?
Moon, ik hoop dat ik morgenochtend van je koffie kan genieten. Soms ben ik nogal laat uit bed deze week. Maar als je de koffie voor me warm wil houden, kom ik graag even langs. Black, weet je nog? Laughing
Een warme groet voor jullie allebei en voor de andere koffiegenootjes Anneke, Joke, Popke, Roodmutsje en Koffiekaatje. Welterusten, tot morgen.

Anneke123

Stamgast
Stamgast
Antw.: 371
Do Jan 10, 2019 11:34 am Reageer met quote

Goedemorgen allemaal : Very Happy
Het was een mooie avond gisteren
Heerlijk genoten van een mooi concert
Met aan het eind de radetskimars Cool
Duurdde tot 2130 u
We waren op de fiets en het was best koud op de terugweg
Maar is niet zo ver fietsen naar het centrum
Ine wat heb jij lekker gesmuld gisteren
En moon ook al zo heerlijk gegeten
En loretta ook hapje mee gepikt
Sibilla kwam nog even langs weltrusten zeggen
Hoop je je vandaag wat beter voelt
Ik wens jullie een mooie dag

moontje

Superlid
Superlid
Do Jan 10, 2019 12:08 pm Reageer met quote

goedemorgen men lief moeke , en koffiebuskes

ooo anneke wat fijn dat het meegevallen is en is dat piet die ik zie zitten of toch niet ? ja dat zal wel fris geweest zijn op de terugweg , ben blij dat je genoten hebt ,, geniet nu maar van je dag groet moon
men lief moeke ligt nog lekker onder de wol denk ik zo vandaag 6 maand geleden dat men lieve vake ons verliet mis hem nog steeds de lieverd dei hij was zo ik wens men moeke een rustige dag toe en alle koffiebuskes ook een mooie rustige dag en de koffie blijft heel heet staan voor die nog moeten langs komen e dus vergeet niet te blazen !!! dikke warme ochtenknuffel voor men moeke , en koffiebuskes hartelijke lieve groetjes moontje het koffieboontje

zoals jullie kunnen zien blijft de koffie heet staan e !!

joke

Superlid
Superlid
Antw.: 22553
Do Jan 10, 2019 12:15 pm Reageer met quote

Goedemorgen koffie leutjes,

Ine een nieuw toetsen bord dat is wel fijn kan je al die letters
weer goed zien en dan heb je ook heel veel getikt als je het niet meer
kon zien Laughing kun je weer jaren mee vooruit
en wat heb je lekker gegeten zeg en een nieuw trapje voor Lorita en ook even een hapje meegegeten.

Sibilla ook lekker een restje boerenkool en fijn dat je buik
nu wat rustig is er heerst best veel griep en leuk dat plaatje.
Anneke een leuke avond gehad was niet druk zo te zien
en op de fiets terug best wel koud hoor maar wel gezond Wink
Moontje we nemen nog maar een lekker bakkie en zal wel effe blazen een warme groet voor jullie allemaal.
Straks even op de fiets zoals elke dag en begin de dag met een dansje
en begin de dag met een lach dat komt alles wel goed.
kijk vooruit in het leven en ook al mis je hem iedere dag
dat hoort bij het leven al valt dat echt niet mee .

Bewegen is gezond voor lichaam en geest

sibilla68

Superlid
Superlid
Do Jan 10, 2019 1:08 pm Reageer met quote

Goeiemorgen Moon, Anneke, Joke natuurlijk ook Ine als ze straks komt. En misschien ook Popke, Koffiekaatje en Roodmutsje?
Fijn, dat je een leuke voorstelling had, Anneke. Op de fiets terug, ja dat zal zeker fris zijn geweest. Ik ben niet echt ziek, beetje kwakkelig was het, net niet. En ik deed en doe ook gewoon de dingen, die gedaan moeten worden, alleen wat minder en met de heerlijke hulp van mijn echtgenoot. Dat is een luxe, dat besef ik goed. Vanochtend ben ik toch maar weer even gaan sporten, rustig aan, is goed voor lijf en leden, haha.
Jullie fietsen is ook goed voor alles, Joke, ik snap dat je daar van geniet, ook al valt het soms wat tegen met het weer. Leuk, die wens van je: begin de dag met een dansje en begin de dag met een lach, dan komt alles goed.
Mooie foto heb je erbij geplaatst.
Ine, ik denk aan je: 6 maanden gaan snel, en ook weer niet. Het gemis blijft.
Moontje, koffieboontje, ik drink even een bakkie met je mee. Straks hebben we weer iemand uitgeleide t4 doen in de kerk, het is druk hier de laatste weken.
Lieve koffiegenietsters, een warme groet van mij, maak er wat van vandaag.
(ik wilde een koffiekop met mijn hoofd erop plaatsen, maar hij pakt het bestand niet. Confused )

inemaartje

Superlid
Superlid
Do Jan 10, 2019 3:53 pm Reageer met quote

joke schreef:

Straks even op de fiets zoals elke dag
en begin de dag met een dansje
en begin de dag met een lach
dan komt alles wel goed.
kijk vooruit in het leven
en ook al mis je hem iedere dag
dat hoort bij het leven
al valt dat echt niet mee .

Goedemorgen lieve koffietjes.
coffee Laughing Love
Joke, je hebt er een gedicht van gemaakt.
Het heeft een mooie cadans.
Reëel hoor want het is waar wat je zegt.
En dan de prachtige toren.
Ik blijf ernaar kijken!
Christoffel met ons Jezuskind.
Patroon van de reizigers.
Waar staat deze pracht?

Anneke, leuk die foto van de zaal.
Gezellig geweest en de Radetskymars toe. jocolor
Het beloonde wel dat jullie gegaan zijn. thumleft
Zo'n concert vrolijkt je leven op en dat doet de mens deugd.
Stoer hoor, fietsen door weer en wind!
Is gezond en je hebt gratis de training voor lijf en leden.
Ik heb veel respect voor jou, voor jullie.
Zo positief als je in het leven staat.

Moontje, ha het bakske koffie staat klaar
en heet zeg je erbij. Ja dan blaas ik wel.
Je vroeg gisteren of Lorita avocado had meegepikt.
Nee, ze draaide haar kopje af, lust ze niet.
Twee keer geprobeerd maar nee, afgewend weer.
Leuk is dat he, dat zo'n vogel precies weet wat ze wil.
Net een mens maar misschien iets slimmer.
Lorita eet precies wat ze op kan en nooit te veel.
Moest ik ook eens aanleren geek
Zou me kilootjes schelen Mr. Green
Waar denk jij piet te zien in de zaal?
Ik denk hem ook te zien. Laughing
Ik wil nog zeggen dat ik je waardeer in hoge mate.
Jeu brengen in het leven, is jou wel toevertrouwd.
Waardevol als je bent. sunny

O maar Sibilla, ik zie dat je de dingen
gewoon doet zoals je gewend bent.
Sporten, zingen, eten opwarmen, en wat nog meer.
Het gaat mooi door bij jou, fijn is dat.
Ja je zegt het zelf, mede dankzij Wils aandeel.
Mooi geregeld hoor, zo'n handige man in huis geeft rust. thumright
Je vecht nogal eens met de pc, merk ik.
Floep, de tekst weg en foto's die niet willen. Shocked
Maar de koffie is bij jullie toch wel bruin he? Laughing

Ik heb ook al een poos vervelende klachten.
Wilde er geen aandacht aan geven.
Ik heb al genoeg aan mijn hoofd. scratch
Vanmorgen weer erg draaierig geweest.
Dan word ik wel een beetje veel angstig.
Maar met rustig blijven, kom ik ver, dat weet ik wel.
En een extra medicijntje, hoop doet leven, zeg ik maar.

Laatst aangepast door inemaartje op Do Jan 10, 2019 4:44 pm, in totaal 1 keer bewerkt

Anneke123

Stamgast
Stamgast
Antw.: 371
Do Jan 10, 2019 4:14 pm Reageer met quote

gmiddag allemaal Even pauze na de doche te hebben gepoetst en de bovenverdieping de vloeren gedweilt
Neee dat is piet niet moon We waren alvroeg in de zaal maar later stroomdde het vol hoor Het was helemaal uitverkocht
De burgermeester en nog wat bestuurders waren er ook die zaten op de voorste rij
De burgermeester woont bij ons in de wijk Ik weet niet precies welke woning maar wel welke laan
Wij fietste er langs en de dienstauto stond wel bij hem voor de deur
Er waren ook nog meer bewoners bij ons uit de straat
Toen het concert afgelopen was stond de dienstauto van de gemeente wel voor Ik zei tegen piet zullen we hier mee terug gaan Nou ik denk niet dat ze dat goedvinden hihi
Maar we gaan ff lunchen en dan moeten er nog boodschappen worden gehaald en morgen weer oppasdag
Groetjesssss

Kiss

moontje

Superlid
Superlid
Do Jan 10, 2019 4:17 pm Reageer met quote

goedemiddag men lief moeke jazeker de koffie staat nog altijd heet dus blazen e moeke blazen haha ja ik weet dat ons loretje fruit eet maar dus geen avokaat ze weten goed wat ze willen e onze dietjes , en stoppen op tijd en stond wij toch ook moeke Laughing awel moeke lief waar piet zou zitten daar in de zaal links ? zie jij dat ook dan ? dank je wel moeke dat is wederzijds hoor en oei draaierig geweest deze morgen is niet fijn voor jou moeke !! doe maar rustig aan hoor !! helemaal met jou eens joke en jazeker drink mor een bakske koffie hoor het staat ervoor geniet van je dag ,, sibilla jou koffie staat er ook maar die heb je al op fijne dag iedereen en moeke rustig aan e gij !!! kuske oe keind en groetjes koffiebuskes moontje het koffieboontje

moontje

Superlid
Superlid
Do Jan 10, 2019 4:25 pm Reageer met quote

ooo haha sorry anneke ik dacht dat het piet was , kon toch e ? en jullie zijn al goed bezig geweest zo te lezen en nu luchen en boodschapen gaan doen op de fiets ? geniet er samen van tot later groet moon

sibilla68

Superlid
Superlid
Do Jan 10, 2019 11:41 pm Reageer met quote

Ha koffietjes, ik kom jullie nog even groeten. Ik zie dat Ine, Moon en Anneke vandaag ook nog binnen zijn geweest. Zo, Anneke, de burgervader woont bij jou in de laan? Chic zeg, hihi. Ja, die zal zeker wel op de eerste rij hebben gezeten, zo gaat dat. Ach, dat geeft ook niks, als je zelf maar hebt genoten en dat hebben jullie. Fijn dat de zaal vol was, geeft toch een bepaalde sfeer. Ik heb Piet niet gezien in de zaal, maar volgens mij was het ook niet goed te zien. Al zijn de foto's wel mooi.
je bent ook goed bezig geweest, lees ik: de bovenverdieping gedweild en de douche gepoetst, geeft een goed gevoel hé, alles weer schoon.
Was je weer draaierig vanmorgen, Ine? Wees maar voorzichtig, nou ja dat doe je vanzelf wel. Die andere klachten zijn ook vervelend, ze werken vaak belemmerend, maar ik snap dat je daar niet steeds bij stil wilt staan. Sterkte, lief mens, ik meen het.
Moon als ik vroieg genoeg ben zal ik voor jou eens een bakkie troost neerzetten. En voor de andere koffietjes ook natuurlijk. Die van jou is altijd extra lekker, je maakt er altijd iets speciaals van.
Zojuist heb ik naar Rail away gekeken, van de EO. De treinreis ging door Noord-Amerika/Canada, het Ontariodistrict. Schitterende natuur! Zo'n reis zou ik ook wel eens willen maken, maar ik vrees dat dit een droom zal blijven. Nou ja, er mag wat te dromen overblijven, ze hoeven ook niet allemaal uit te komen, toch? Wink
Nu ga ik jullie groeten voor de nacht en nog even naar Poirot kijken. Slaap wel allemaal, tot morgen.

Pagina 780 van 999 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 779, 780, 781 ... 997, 998, 999  Volgende

Plaats reactie