Meer informatie gevraagd over een webwinkel.
Hobby en zo
Plaats reactie

John732

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 5
Do Mrt 07, 2013 5:00 pm Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik en mijn vrouw willen in onze slaapkamer een mooie kledingkast op maat hebben. Nu hebben we al wat offertes aangevraagt maar dat is allemaal best prijzig. Dus ik ben wat gaan zoeken op internet en kwam bij deze site uit. Hier kun je zelf online je kast laten maken. Deze moet je dan zelf thuis inelkaar zetten. Nu heb ik sinds mijn pensioen genoeg tijd om dit zelf te doen en mijn vrouw vertrouwt het me ook nog toe alleen kan ik nergens vinden of het een goede winkel is. Is er iemand die er al ervaring mee heeft?

Ik wil goede kwaliteit van planken ed. en dat ik weet of het allemaal past. Ik heb al een keer met ze gebelt en daar klonken ze allemaal vriendelijk maar ik wil toch even kijken of er hier iemand iets van weet?

Groet,
John (en Anneke)

Laatst aangepast door John732 op Do Mei 02, 2013 4:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

John732

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 5
Vr Mrt 08, 2013 2:29 pm Reageer met quote

Als iemand ervaringen heeft met een andere winkel kan die dat ook graag hier zetten. Ik wil graag goede kwaliteit voor een goede prijs. Hoeft niet spot goedkoop maar wel goedkoper dan een timmerman zeg maar.

Elder53

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 4
Di Apr 30, 2013 6:01 pm Reageer met quote

Ik zie dat hier nog niet op gereageerd is, en helaas kan ik je ook niet helpen! Ik was zelf ook op zoek naar een onderwerp waar ik een vraag kon stellen, dus misschien als ik dat hier doe brengt dat jouw vraag ook meteen weer onder de aandacht!

Het betreft het volgende: onlangs had ik het met mijn dochter over online winkelen toevallig en zij beveelde een website aan waar ik lingerie online kan kopen (hoop dat ik het zo goed heb gedaan). Zij winkelt wel vaker online en vindt het heel prettig maar ik heb nog helemaal geen ervaring hier mee. Zijn er mensen hier die al wel ervaring hebben mee hebben? Ik ben namelijk van plan om daar wel wat te bestellen aangezien ik niet zo heel goed ter been ben en niet meer ouderwets naar de winkels kan gaan om mijn middag daar bijvoorbeeld te besteden.
Het winkelen zal dus echt functioneel moeten zijn helaas..

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11405
Di Apr 30, 2013 6:45 pm Reageer met quote

een paar tips;
Kijk of er een KvK-nummer vermeld is,
staat het vignet van de webwinkels erbij?
wordt er melding gemaakt van een adres en/of tel. nummer?
daarnaast, elke naam, banknr, e-mail adres controleren via google,
en je kunt ook deze site raadplegen: https://www.opgeletopinternet.nl/index.php

met name op de genoemde site is veel info te vinden over oplichters.

Succes

Pagina 1 van 1

Plaats reactie