mamsie

Superlid
Antw.: 2137
|
Do Mei 31, 2007 12:31 am |
|
|
Nou Tenny je doet het uitstekend alles staat erop dus ga zo door! In ieder geval welkom hier.
|
|
 |
|
|

Advertentie

|
|
 |
|
|

Valentijntje

Superlid
Antw.: 1418
|
Do Mei 31, 2007 12:44 am |
|
|
Grappig, niemand noemt de computer, terwijl toch vele er lang achter zitten.
Mijn grootste hobby's zijn stijldansen en muziek maken. ( en luisteren) Maar dat staan ook allemaal op mijn website.
Maar alles wat met sport te maken heeft vind ik leuk om te doen en te kijken. Tuinieren doe ik ook graag.
Maar zo te lezen zitten jullie niet achter de geraniums te verpieten. Leuk hoor al die hobby's
Als ieder mens op deze wereld één mens gelukkig maakt, is iedereen gelukkig. |
|
 |
|
|

belladonna

Stamgast
Antw.: 654
|
Do Mei 31, 2007 2:25 am |
|
|
Ik ben gek op wolven.Hoop ze ooit in men leven nog es te zien in het echt.Dus niet in een zoo waar ze zowiezo niet thuishoren.Heb tatoo,s op men body van die mooie beesten.Verder ben ik gek op borduren..........maar niet heus.Ik hou van muziek,gipsy muziek,geweldig.
|
|
 |
|
|

Valentijntje

Superlid
Antw.: 1418
|
Do Mei 31, 2007 3:48 pm |
|
|
wendy51 schreef: |
Maar van 7 jaar terug was mijn grootste hobby de drumband daar speelde ik op een lira, wij hadden altijd heel veel optredens. Ja dit was mijn lust en leven heb het een hele tijd gemist. |
Maar als je het zo mist, waarom ben je dan gestopt, het is toch niet leeftijds gebonden?
Als ieder mens op deze wereld één mens gelukkig maakt, is iedereen gelukkig. |
|
 |
|
|

Jannie47

Regelmatige bezoeker
Antw.: 57
|
Do Mei 31, 2007 9:49 pm |
|
|
Ook ik heb verschillende hobby,s.
het maken van scrapboek albums is er een van.
Verder doe ik ook aan bloemschikken,werken in de tuin en natuurlijk het maken van kaarten.
Zo kan ik nog wel even doorgaan want er is altijd wel weer een nieuwe uidaging
groetjes
Jannie 47
|
|
 |
|
|

Marianus

Regelmatige bezoeker
Antw.: 35
|
Do Mei 31, 2007 11:11 pm |
|
|
Hoi allemaal,
Hobby's, eigenlijk te veel om op te noemen. Als het lukt fiets ik graag, wandel veel in de bossen, en heb dan meestal mijn fotocamera bij. Ben veel bij mijn caravan om daar in mijn tuintje bezig te zijn. Klus veel, thuis en bij/aan mijn caravan. Ben ik thuis, en dan moet je denken aan de donkere maanden, zit ik veel achter mijn computer. Luister graag naar alle soorten muziek. Houd op t.v. als mogelijk is alle autoraces (formule 1) bij. Daarnaast heb ik een interresse in spirituele onderwerpen, zoals tarot, pendelen, magnetiseren etc.

Picture resized
mijn caravan, waar vele klusuurtjes in zitten.
dat de zon voor iedereen elke dag mag schijnen
Laatst aangepast door Marianus op Za Jun 02, 2007 3:34 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
 |
|
|

gooilander

Stamgast
Antw.: 132
|
Vr Jun 01, 2007 7:29 pm |
|
|
Mijn hobby is onderzoek naar de geschiedenis van mijn streek. Over de resultaten schrijf ik stukjes. Vandaag heb ik iets geschreven over de konijnen van Oranje. Het is te vinden op de weblog GOOILAND.
Groeten,
|
|
 |
|
|

jalis

Superlid
Antw.: 4223
|
Vr Jun 01, 2007 9:08 pm |
|
|
Mijn hobby,s Jeu de boules
 Onze stacaravan met tuin.

Picture resized Ik wandel veel met mijn hondje

Picture resized en dan uiteraard de PC met name de vijftig plusser, tussen door eten drinken en slapen en het klokje is rond.
Ik vaar niet Links en ik vaar niet Rechts, ik vaar een vaste koers Recht door Zee.
|
|
 |
|
|

amida

Superlid
Antw.: 2039
|
Za Jun 02, 2007 3:43 pm |
|
|
Mijn hobby is schoonschrijven. Mijn hand-
schrift zo verbeteren dat het bijna kalligrafie
is.
Verder ben ik gefacineerd door reiki; tarot en
pendelen.Ik doe er verder niets mee en heb me er nauwelijks in verdiept maar ik ben er
zeer in geďnteresseerd.
Vrede & alle Goeds |
|
 |
|
|

Willem.J.1

Stamgast
Antw.: 369
|
Za Jun 02, 2007 4:34 pm |
|
|
Leuk Amida, kalligrafie heb ik vroeger op (de Grafische) school gehad. Vond dat erg leuk, maar doe het nooit meer.
En dan nog even nieuwsgierig: Wat is pendelen als hobby? En is het met de nadruk op delen of het pendelen van woning naar werk? 
|
|
 |
|
|

XXXXXXX.1

Stamgast
Antw.: 570
|
Za Jun 02, 2007 4:43 pm |
|
|
Amida schoonschrijven? Vind het prachtig als iemand dat kan; mijn man schrijft zo mooi dat iedereen denkt dat hij er speciaal voor gaat zitten terwijl mijn handschrift niet te lezen is. Kreeg ik op school al strafwerk voor lol.
Maar tarot, pendelen en Reiki daar heb ik ook wel belangstelling voor.
Ben in Venezuela naar een Reiki master geweest, die heel hoog daar in zat. Notabene een Duitse dame die al jaren daar woont.
Dat verhaal is te lang voor hier, maar ik spreek je wel een keer op de chat.
Mijn man die heel sceptisch in dit soort dingen is, moest zich zelf ook achter de oren krabben.
|
|
 |
|
|

hagar.1

Superlid
Antw.: 4679
|
Za Jun 02, 2007 6:40 pm |
|
|
Ja Kalligrafie lijkt me ook leuk. Het kan ook met mijn tekenprogramma. Al was het best moeilijk zo met de muis te schrijven.

|
|
 |
|
|

amida

Superlid
|
Za Jun 02, 2007 8:41 pm |
|
|
Penedelen is een vorm van voorspellen naar het schijnt WillemJohan. Men stelt dat de antwoorden op je vragen al in je onderbewuste zouden liggen. Maar zoals ik al schreef: Ik heb me er niet diepgaand mee beziggehouden.
En heb zo m'n twijfels maar het blijft me intrigeren.
Hagar voor mijn gevoel is schrijven iets wat je
doet met (vul-) pen en bij voorkeur op ongelini-
eerd papier. en schrijven op bijvoorbeeld op
een computer rangschik ik onder het produceren van teksten.Echt schrijven is een handmatig iets[/u]
Vrede & alle Goeds |
|
 |
|
|

roseleid

Nieuwe bezoeker
Antw.: 11
|
Do Aug 16, 2007 10:00 am |
|
|
Mijn grootste hobby's is knutselen met allerlei materialen Bloemschikken vind ik ook heel mooi .En stamboomonderzoek(genealogie)historie trek zowiezo mijn aandacht ze kunnen mij er uren mee zoet houden .De PC heb ik ontdekt ,er is een wereld voor mij open gegaan .Wat je daar allemaal niet op kunt ,geweldig ben blij dat ik het heb geleerd!
|
|
 |
|
|

snappy.1

Stamgast
Antw.: 535
|
Do Aug 16, 2007 2:38 pm |
|
|
mijn hobby's zijn ook knutselen boetseren van poppen en clown's borduren bloemschikken enz....laatse hobby is de pc heb me ingeleefd in power-point, publicher, photoshop.nu heb ik op het forum taalspelletjes gevonden en ben er wel van gebeten, ik vind het een prachtige manier om je hersenen te trainen.

Picture resized
een van de geboetseerde clowns
|
|
 |
|
|

redone

Superlid
Antw.: 5032
|
Do Aug 16, 2007 2:56 pm |
|
|
Nou ik heb eigenlijk al genoeg over mijn hobbys verteld, maar ik wil nog even vermelden dat het fotograferen een verslaving is geworden!!
Evenals het bijhouden van mijn weblogs. Maar tussendoor zit ik graag in Zeeland, om ff tot rust te komen. hahahaha.
groeten redone
ps. ook het paranormale heeft mijn interesse.
Kijk eens op mijn weblog, ik zou het leuk vinden! |
|
 |
|
|

hagar.1

Superlid
Antw.: 4679
|
Do Aug 16, 2007 3:10 pm |
|
|
amida schreef: |
Hagar voor mijn gevoel is schrijven iets wat je
doet met (vul-) pen en bij voorkeur op ongelini-
eerd papier. en schrijven op bijvoorbeeld op
een computer rangschik ik onder het produceren van teksten.Echt schrijven is een handmatig iets[/u] |
Ik heb in feite echt geschreven. Want ik heb met de muis echt de lijnen moeten trekken.
De computer is net als de vul-of ganzenpen enkel het gereedschap.
|
|
 |
|
|

amida

Superlid
|
Ma Sep 10, 2007 10:51 pm |
|
|
Het is wel een tijd geleden maar ik wil toch nog even reageren op je laatste bericht over schrijven. Inderdaad computergeproduceerde teksten. Een computer is net als een (vul) pen een hulpmiddel.
Maar voor mij gaat het handmatig schrijven toch de richting op van een ambacht. Net zoals er verschil is tussen een schrijnwerker en een industrieel meubelmaker.
Als ik een handgeschreven brief zie die zorgvuldig(qua letters)geschreven is op fraai papier; al dan niet handgeschept, met een mooie lay-out, dan kan ik bijna lyrisch worden.
Ik zie dit dan als een vorm van kunst.
Een hartelijke groet van Amida
Vrede & alle Goeds |
|
 |
|
|

stekel

Stamgast
Antw.: 227
|
Di Sep 11, 2007 9:21 pm |
|
|
Zal ik dan ook mijn hobby delen?
Ok het is dus guitaar muziek
Ik beoefen deze hobby alleen als er niemand luisterd want ik wil niemand met mijn gepingel lastig vallen maar ik kan me er wel helemaal in verliezen.

Picture resized[img]

Picture resized
Op mijn weblog kan je nog enkele probeersels vinden en uitproberen.
Groet
Peter
"Ik weet wat ik weet.............en wat ik niet weet wil ik ook weten" |
|
 |
|
|

msahc.1

Nieuwe bezoeker
Antw.: 1
|
Zo Okt 14, 2007 11:54 am |
|
|
Uiteraard is de computer een deel van mijn leven. Nu reeds 16 jaar vanaf ik er op het werk ben mee beginnen werken. Resultaat een computerclub met alles er op en er aan. Zie mijn website
Over het sporten van vroeger , zijnde voetbal , squah wodt alleen nog gesproken. Het zwemmen en fietsen is al wat overblijft. En het vissen is eigenlijk hetgeen er het meest overschiet en ik het liefst doe.
Het water maakt me rustig. Al de rest maakt me eerder nerveus. Terwijl iedereen zegt dat ik de drukte zelf antrek of opzoek. Je ziet ik ben misschien nog wat op zoek naar mezelf. Misschien omdat ik pas volgend jaar 50 wordt:-)
Vriendelijke groeten aan alle 50+ 'ers.
Msahc
Antwerp Hobby Computerclub vzw
|
|
 |
|
|
 |