overwinteren in benidorm
Reizen
Plaats reactie

zeehond46

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 2
Zo Okt 13, 2013 2:04 pm Reageer met quote

hallo beste 50 plussers.
Wij (mijn vrouw onze hond en ik) willen graag overwinteren in benidorm.
Het gaat om febr en maart 2014,en het is voor ons de eerste x,dus willen we vragen :wie weet er een goed appartement,met verwarming en waar de hond ook welkom is,en dan wat gaat dat ongeveer kosten.We gaan met de auto ,dus geen vliegreis erbij .bijvoorbaat dank gr Jan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Ma Okt 14, 2013 1:35 am Reageer met quote

Als wij die kant op gaan, gaan we altijd met de camper dus heb er persoonlijk geen ervaring mee. Van vrienden weet ik echter dat de appartement prijzen lopen vanaf ongeveer 625 euro per maand per appartement.

Een klein hondje is vaak geen probleem maar kom je met een New Foundlander dan zal het veel lastiger worden. Maar vraag ze dat gewoon even in een engelstalig mailtje.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Marjon54

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 9
Di Okt 15, 2013 3:55 pm Reageer met quote

Ben er afgelopen jaar met mijn man geweest, maar hebben geen hond. Vrienden van ons hebben in Los Jazmines gezeten in Benidorm en daar konden ze hun hond meenemen. Moet je maar even op google nakijken Very Happy

zeehond46

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Di Okt 15, 2013 11:33 pm Reageer met quote

bedankt ,ik ga er achteraan Very Happy

Liesje61

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 9
Di Nov 15, 2016 9:39 pm Reageer met quote

En Zeehond is het vorig jaar gelukt? Het begint weer koud te worden en misschien dat wij dit jaar ook gaan overwinteren. Hoe lang is aan te raden, wij denken zelf aan drie maanden.

Pluk.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4438
Di Nov 15, 2016 10:24 pm Reageer met quote

Liesje61 schreef:
En Zeehond is het vorig jaar gelukt? Het begint weer
koud te worden en misschien dat wij dit jaar ook gaan overwinteren. Hoe
lang is aan te raden, wij denken zelf aan drie maanden.

Even ter info Liesje: Dit topic is al oud en het laatste antwoord van
zeehond46 dateert van 15 oktober 2013 ...

Gringo

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 91
Do Feb 16, 2017 1:51 pm Reageer met quote

Er zijn vast meer mensen die ook in Benidorm overwinteren. Vrienden van mij gaan altijd naar Fuengirola. Daar hoor ik altijd goede berichten over.

Anja001

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Za Nov 11, 2017 5:18 pm Reageer met quote

Volgend jaar oktober ga ik met de bus een maand naar Benidorm toe en dat wordt voor mij de eerste keer.
Zelf heb ik een appartement via Marktplaats https://www.marktplaats.nl/z/vakantie/vakantiehuizen-spanje.html?categoryId=872&attributes=S%2C7555&startDateFrom=Always gevonden, iets dat ik steeds gedaan heb eigenlijk.
Wel is het mij opgevallen dat de appartement in Benidorm behoorlijk duurder zijn geworden omdat er zoveel landen afgevallen zijn.
Waar ik heel goede berichten van heb gehoord zijn twee plaatsjes iets van Benidorm af en dat zijn Altea (duurder dan Benidorm) en Torrevieja (goedkoper dan Benidorm).
Zou je besluiten volgend jaar te gaan dan is het aan te raden nu al te gaan kijken en te boeken want vaak is in mei alles al volgeboekt voor de winter en het appartement dat ik zelf heb geboekt is al meer dan een jaar van tevoren volgeboekt....en zo zijn er velen hoor

Pagina 1 van 1

Plaats reactie