Gezellig babbelen met Loezie
Het Grand Caf
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 3414, 3415, 3416 ... 3470, 3471, 3472  Volgende Plaats reactie

papaya

Stamgast
Stamgast
Antw.: 207
Do Sep 23, 2021 6:19 am Reageer met quote

Hallo allemaal,

Madelief, jij dus in Zaltbommel geweest, dat ken ik goed, ik kwam heel, heel veel in Hedel, en dan ging ik altijd naar Bommel hoe wij dat noemde.
Een reuze gezellig stadje, heerlijk winkelen.
Dus geslaagd met een nieuwe blouse en trui, veel plezier ermee.

Conny, wat prachtig zijn de bloemen, heerlijk om naar te kijken.
Fijn dat je geslaagd bent voor laarjes, heb je weer nodig als de winter komt.
En dan zo'n heerlijke Magnum gegeten, ze zijn echt zalig, maar hier niet te betalen, bijna 5 euro per stuk, dus dan heb ik er geen trek meer in.
Koop liever een kilo ijs, in de smaak die ik wil, dan betaal ik maar ca.3 euro, dat scheelt wel een stuk.

Loes, maar 4 graad bij je, dat is inderdaad koud, maar wat zou je er van vinden een doosje hier heen te sturen?
Wij hebben 35 graad, feeling 47 graad en 96% vochtigheid, geen zuchtje wind en bewolkt.
Niemand doet echt iets, je kan ook niet veel werken, het water stroomt van je lichaam af.
Heb al 2 dagen de hulp weer vroeg ( na 1 uurtje) naar huis gestuurd, en morgen hoeft ze niet te komen.
Dit is een onmenselijke warmte, dat je kan niemand aan doen om dan te werken.
Het is niet zo zeer de temp. maar de vochtigheid, als je na gaat dat de mobieltjes het scherm nat zijn, kan je denken hoe het is.
De laatste 3 dagen ben ik ook nog ziek geweest, flinke verkoudheid opgelopen, ja is normaal, de hele dag alles open, en onder de fan, in de nacht de airco op 20 graad, om iets te kunnen pitten.

Heerlijk dat jullie aarbeien hebben, zalig met slagroom, wat een luxe.
Aarbeien kan ik hier het beste kopen als ze bevroren zijn, dan weet ik dat ze goed zijn, maar verse?? dan is de eerste laag goed en daaronder beschimmeld, en dat voor veel geld.
Slagroom moet ik wel mee oppassen, want ook ik zou het zo uit de kom gaan zitten lepelen, doe het vaak op het ijs.
Op het ogenblik heb ik een pindakaas tik, elke keer lepels vol uit de pot snoepen, en sweetie maar vragen, waarom de potten steeds bijna leeg zijn.

Elly, eindelijk zie je nu dat je heus niet de hele dag moet poetsen, je huis straalt van schoon zijn, dus inderdaad lekker eens een dagje overslaan, en dan die dag dat doen wat je zelf wilt.
Vroeger had ik altijd mijn eigen vrije poetsdag, de donderdag nam ik voor mij zelf en deed echt niets aan het huishouden, tenminste geen poetsen, wassen of strijken, ging dan heerlijk de hort op, echt een dag voor mij alleen.
Is ook duur bij jullie om bij de kapper haaren te verven, zeker weten, als je het zelf kan doen, het zelf doen, is jou winst.
Hier betaal ik ook zo veel, tenminste vroeger, maar nu heb ik het al heel lang gewoon mijn eigen kleur grijs, doe er niets meer aan.
En krijg steeds complimenten dat ik zo'n mooie kleur grijs heb, zie het zelf nooit of het nu mooi is of normaal.

Oeps, net een grote nachtvlinder binnen gekomen, moet op de muggennet deur gezeten hebben, want ik liep net even het terras op, dus heeft de vlinder de kans gezien om binnen te komen.
Laat maar zitten, gaat vanzelf wel weer weg, of morgen weer naar buiten.
Kan hem of haar toch niet pakken, vliegt de kamer rond en ook tegen het plafond, dat is 5 meter hoog, hoe kom ik daar bij??

Nothing is forever.
All we have is, what is between hello and goodbye
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

El58

Superlid
Superlid
Antw.: 2385
Do Sep 23, 2021 8:47 am Reageer met quote

Goedemorgen .

Papaya wat een temperatuur bij jou . Ik zou er niet kunnen wonen.
Dan moet je ook niks doen . En veel water drinken.
Ik ga vandaag mijn " vrije dag nemen " .

Wel straks boodschappen halen .

De kermis gisteren was niet veel aan .
Geen grote drukte .

Nu koffie

El58

Superlid
Superlid
Do Sep 23, 2021 10:22 am Reageer met quote

Ook moet ik onze afspraak morgenavond restaurant afzeggen . Ega is nog niet fit het begint weer beetje opnieuw .hoesten diaree en wisselende suikerwaardes .
Wel pech morgen zijn we 39 jaar getrouwd .

Hij heeft weer een thuistest gedaan was negatief en ook geen koorts hoofdpijn .

Buiten koud maar de zon is er .

Loezie

Superlid
Superlid
Antw.: 39157
Do Sep 23, 2021 10:45 am Reageer met quote

Goede morgen.

Daar zijn we weer Laughing

Marianne wat een hitte daar bij jullie, ik zou graag een doosje kou willen sturen.
Dus ook een paar dagen niet lekker geweest.
Hoe gaat het met Sweety?
Pas maar op dat je niet aan de poeperij gaat met die pindakaas Laughing

Elvira, daarom schreef ik dat de thuiskapper wel iets duurder zal worden omdat de prijzen van de kapper omhoog zijn gegaan.

Leuk Conny dat je geslaagd bent voor laarsjes,
ik heb gisteren avond ook een magnum op Laughing

El, je man zou eens naar de huisarts moeten, want dit duurt toch
wel lang.
En ach...uit eten kan je altijd nog.

Nu eerst koffie

Achter de wolken schijnt de zon

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 10031
Do Sep 23, 2021 11:45 am Reageer met quote

Goedemorgen allemaal,

Wat een temperaturen Papaya, daar zou ik niet zo goed tegen kunnen.
Aardbeien zijn er hier meer dan genoeg. Loes zal je wel een doosje sturen, wel met de spoedpost denk ik, dan blijven ze wel even goed.

Conny hrlijk een magnum, daar trakteer ik me zelf ook weleens op, daar kan ik echt van genieten net als jij.
Leuk dat je laarsjes gescoord hebt, veel plezier ermee.

El Ega is dus nog niet helemaal beter, hopelijk gaat het elke dag iets beter. Dus het minder poetsen kan je wel bevallen?

Elvira heb jij ook een thuiskapster? Ik ben heel tevreden over de mijne.

Gisteren gezellig gaan lunchen met mijn broer en schoonzusje, was nog heel gezellig. Bloemetjes gekocht voor op het balkon dat er nu weer fleurig uitziet. Een geranium staat nog in volle bloei misschien overleeft die de winter wel weer. Heb ik nog een keer gehad, toen zaten er in het voorjaar meer dan dertig knoppen in.

Fijne dag allemaal!

het zijn de kleine dingen die het doen

Madelief46.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 273
Do Sep 23, 2021 11:59 am Reageer met quote

Goedemorgen, hoera

wij mogen weer ik hoop zonder problemen.

El geen idee hoe rundvleessoep smaakt, ik doe wel de soep trekken met rundvlees bijvoorbeeld voor groentesoep. of denkt hij het is vanzelf gekomen het zal wel vanzelf weggaan ook.

Conny Ik word niet zo gauw misselijk of ik moet echt iets eten dat bedorven is dan kots ik op zijn Hollands gezegd de boel onder. El je moet eens tegen je man zeggen dat hij naar de dokter moet gaan,
Heb je niet gekeken naar Prinsjesdag, ik even om te zien wat Maxima aan had. ik kijk wel graag naar de debatten.
Leuk dat je geslaagd ben bij Bristol voor laarsjes ik ben daar nooit geweest wel bij Scapino en van Haren heb ik ook pas ontdekt.

Voor Wim ben ik een tien euro kwijt maar daar hoef ze alleen maar met de tondeuse overheen.

Papaya, wij zeggen ook Bommel hoor.
Wij hebben weinig last gehad van muggen wel van vliegen, dat komt doordat de buren verderop de hond in de tuin laten poepen op kunstgras, dat blijft er lekker op liggen brrrrr.

Marlie zijn je broer en schoonzus bij jou op visite geweest, ik herinner mij dat ze nogal ver weg wonen

Loes dus jij heb een vrije dag genomen, je moet zeker naar Flip.
Laughing

Ik heb ook een vrije dag genomen alleen heb ik geen Flip om heen te gaan

Laatst aangepast door Madelief46.1 op Do Sep 23, 2021 12:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt

El58

Superlid
Superlid
Do Sep 23, 2021 12:00 pm Reageer met quote

Ik heb de boodschappen binnen.

Ega drinkt nu vaak AA en eet gevulde koeken als suiker laag is en daar krijgt hij diaree van als ik het goed hebt gelezen op het net .
Ook is zijn werklaptop nog niet gemaakt waardoor hij een hoop mist en hij zit dan vaak in de stress .

Nu koffie

El58

Superlid
Superlid
Do Sep 23, 2021 12:02 pm Reageer met quote

Madelief ik heb ook de rundersoep getrokken met soepvlees en mergpijp .
Geniet van je vrije dag

Loezie

Superlid
Superlid
Do Sep 23, 2021 12:52 pm Reageer met quote

Nee hoor Madelief, ik heb elke dag een vrije dag Laughing
Morgen mag ik weer naar Flip.

Marlie, geen aardbeien maar een doos kou wil ik op sturen naar Marianne Laughing

El, wat is AA.

El58

Superlid
Superlid
Do Sep 23, 2021 1:53 pm Reageer met quote

Loes AAIs een sportdrank .

Net met H 55 min. gelopen het waaide behoorlijk .

Dadelijk lunchen en erna iets terug kijken op tv

marlie49

Superlid
Superlid
Do Sep 23, 2021 2:13 pm Reageer met quote

Conny je ziet de prijzen van een thuiskapster lopen nogal uiteen. Ik zal het maar gewoon zeggen: ik betaal 18,00 en ze knipt erg goed. Ze komt al 20 jaar bij mij, zijn intussen bevriend geraakt. Ze blijft altijd even praten en koffiedrinken.

Madelief hier is ook een tientjeskapper, maar daar moet je wel zlf naar toe gaan. Mijn broer en schoonzus wonen hier 38 km vandaan. Als we gaan lunchen doen we dat op de helft, dan hoeven we niet zo ver te reizen.

Loes een doos kou, dan kan Papaya beter even de diepvries open zetten.
Laughing

El wat een leuke foto van Hayley, ze past mooi in het midden van de natuur.

Loezie

Superlid
Superlid
Do Sep 23, 2021 2:23 pm Reageer met quote

Leuke foto El.
Zit in AA dan niet te veel suiker?

Marlie, ik betaal 31.50 euro voor wassen en knippen.

Dochterlief kwam ook nog even, dus ben ik weer op de hoogte.

marlie49

Superlid
Superlid
Do Sep 23, 2021 2:28 pm Reageer met quote

Loes wassen doe ik zlf van tevoren en fhnen doe ik na het knippen ook zelf. Vind ik best veel wat jij betaalt. Gezellig dat je dochter er was.

Loezie

Superlid
Superlid
Do Sep 23, 2021 2:36 pm Reageer met quote

Marlie, wassen deed ik zelf ook, maar sinds corona is het verplicht bij de kappers zaken dat hun je haar wassen.
Ach ik vindt het ook wel lekker.
Is ook incl fohnen

marlie49

Superlid
Superlid
Do Sep 23, 2021 2:55 pm Reageer met quote

Loes ik kan niet alle shampo's verdragen, ben allergisch voor parfums, vandaar dat ik liever zelf mijn haren was. Ik vind koffiedrinken het fijnste van het bezoek van P. (kapster) Laughing

El58

Superlid
Superlid
Do Sep 23, 2021 3:17 pm Reageer met quote

Loes bij onze kapper knippen wassen 30 eur

Ja in AA zit soort suiker in wat snel opneemt .
Nu hij vaak laag zit drinkt hij dit vaak erna iets van koolhydraten vaak gevulde koek .

De zon is beetje aan het verdwijnen.

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 121895
Do Sep 23, 2021 5:18 pm Reageer met quote

Ja, net als Marlie vind ik het best veel wat je moet betalen Loes. Bij ons in de kapperszaken is het niet verplicht om hun haar te laten wassen. Alleen verplicht om een afspraak te maken, wat vroeger niet hoefde. Ik betaalde de laatste keer 25 euro. kon wel koffie pakken uit de automaat Laughing Maar kortgelden vond een kaartje in de brievenbus, dat een thuiskapster wilde knippen, dus ik dacht laat ik het maar eens proberen dus een afspraak gemaakt voor over een aantal weken, omdat ik pas in die kapperswinkel was geweest. Maar ik moet haar nog voor het eerst ontmoeten Marlie alleen moet ik met cash betalen, was gewend om overal te pinnen. Ook op de markt, hebben heel veel marktverkooplui een pinapparaatje Snap niet als een thuiskapster veel klanten heeft ook niet zo''n ding aanschaffen .

Tajaaaa, ik zie het wel als het zover is.
leuke foto van Harley op het pad. Ik vermijd zoveel mogelijk iets waar suiker inzit, bang om diabeet suiker type 2 te krijgen. je krijgt heel veel kado bij het stijgen van je leeftijd waar je niet op zit te wachten lol:

El58

Superlid
Superlid
Do Sep 23, 2021 5:50 pm Reageer met quote

Elvira ega heeft type 1 vanaf zijn 16 jaar . Dat is heel anders dan ouderdomsuiker type 2 .

Ik ga rond half 5 H weer uitlaten .
Restaurant morgen avond is geannuleerd .

Eet smakelijk en fijne avond

Conny48

Stamgast
Stamgast
Antw.: 475
Do Sep 23, 2021 8:06 pm Reageer met quote

Goedenavond,ik kom alleen even zeggen
dat ik hier gisterenmiddag weer niet kon komen,op alle andere topics wel,heel raar.
Ik moet zo naar de super,mijn verhaal schuif ik door naar later.
Mooie avond!

I'm a strong woman,because a strong woman raised me.

marlie49

Superlid
Superlid
Do Sep 23, 2021 9:16 pm Reageer met quote

Elvira ik ben benieuwd wat je van de thuiskapster vindt, de mijne beviel zo goed dat ze al bijna twintig jaar komt. Ja wl cash betalen, maar dat maakt niks uit.

Conny we lezen je morgen dan wel weer, fijne avond! Mooi herfstplaatje.

Ben runder stoofvlees aan het maken, een soort jachtsausrecept, lekker met rijst erbij. Moet wel lang op staan.

Allemaal een hele fijne avond!

Laatst aangepast door marlie49 op Vr Sep 24, 2021 12:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt

Pagina 3415 van 3472 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 3414, 3415, 3416 ... 3470, 3471, 3472  Volgende

Plaats reactie