Gezellig babbelen met Loezie
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 3438, 3439, 3440 ... 3470, 3471, 3472  Volgende Plaats reactie

El58

Superlid
Superlid
Antw.: 2384
Ma Okt 25, 2021 8:18 pm Reageer met quote

Conny ik was vanmorgen bij een vriendin die niet gevaccineerd wil worden
En er was geen corona zei ze wij werden voor de gek gehouden door het nieuws
Nou ik mij verdedigd maar dat had geen zin 45min was het niet gezellig .
En was gauw weer thuis .

Net samen bezig geweest om een oude koffer in de grijsbak te krijgen . De deksel staat iets open . We zien wel of die wordt geledigd woensdag .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Conny48

Stamgast
Stamgast
Antw.: 475
Di Okt 26, 2021 12:52 am Reageer met quote

Dat is dan lastig zo'n gesprek El.
Als ze verder wel een aardige vriendin is kun je afspreken om
het onderwerp corona te laten vervallen.
En het over leuke onderwerpen te hebben.

Plaatjes plakken lukte vandaag even niet,helaas.

Goede nacht allemaal!

I'm a strong woman,because a strong woman raised me.

papaya

Stamgast
Stamgast
Antw.: 207
Di Okt 26, 2021 3:00 am Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ondanks dat we in een rot tijd zitten, komt af en toe ook eens geluk op je pad.
Gisteravond was sweetie om 22.00 even zijn bed uit, had bijna de hele dag erin gelegen, zo moe is hij.
Maar omdat er skieen geweest was in de ochtend, wilde hij graag even de herhaling kunnen kijken op de sport zender, daarmee hij het toch gezien had.
Hij was net aan het door zappen en opeens ziet hij staan op de duitse zender " Maandag 25 Oct.2021 van 9.00- 12.00 consulaire spreek uur van het Zwitserse consulaat" in ....
Sweetie riep gelijk, morgen komt de consuul naar ...., nee niet te geloven, normaal in Nov.
Wat een geluk dat sweetie het nog zag staan, we moeten ja elk jaar ons persoonlijk melden, en papieren afgeven dat we nog in leven zijn, voor de AOW.wij kijken nooit de duitse TV hier, want dat zijn allemaal overgenomen programma's en heel slecht beeld en geluid.
Had sweetie geen tv aan gehad en was niet gaan zitten zappen, hadden we helemaal naar Santo Domingo gemoeten, 11 uur reis heen en weer.
We wisten helemaal niet, dat het nu nieuw in October is.
Maar we hebben toch nog ruim 3 uur moeten wachten tot we aan de beurt waren.
Gelukkig is het in een restaurant, dus heerlijk koffie gedronken en ontbijt genomen, dan is het ook leuk als je elk jaar de zelfde mensen tegen komt.
Er wordt wat af gebabbeld, hoe gaat het. enz.enz.
Dus ons programma van vandaag is helemaal veranderd, we hadden beide naar het ziekenhuis gemoeten, sweetie bloedonderzoek, en ik gastrologe en ook bloed onderzoek, dus alles moet morgen gedaan worden, is hier nog al makkelijk, je hoeft geen afspraak te maken, gaat er gewoon naar toe.

We hebben het nu ook druk met ons huis, vandaag is de schilder gekomen, en is begonnen met de buitenboel.
Hij heeft 2/3 van het terras klaar, tenminste de paaltjes, er zijn over 100 paaltje die geverfd moeten worden, en daar gaat enorm veel tijd in zitten.
Echt kl.. werk, dan de zuilen en de muren, dus dan is hij voorlopig nog wel bezig.
Daarna moet het hele huis van binnen geverfd worden, sweetie ziet er tegen op, maar ik heb hem beloofd dat hij niets hoef te doen, ik neem gewoon 1 of 2 extra poetsvrouwen voor te helpen.
De meubels verplaatsen, schilderijen haal ik zelf wel van de muren.
Dan zal het de laatste keer zijn dat ik het huis van binnen laat verven, na mij de zonvloed.
Alleen weet ik nog niet welke kleur voor in de woning, lijk mij wel mooi zacht grijze muren, maar net een tikkie grijs, niet te veel, want ik heb al alles grijs/wit binnen en buiten.
Maar moet nog even overleggen voor de kleur, ene kant zeg ik ja, de andere kant weet ik het nog niet precies.

Ik schrijf morgen weer, iedereen komt aan de beurt, maar voor vandaag stoppen erbij, koffie en beentjes hoog.

Nothing is forever.
All we have is, what is between hello and goodbye

papaya

Stamgast
Stamgast
Di Okt 26, 2021 3:11 am Reageer met quote

Ga er maar aan beginnen met al deze kleine paaltjes, dit loopt helemaal rond om van de straatkant tot aan het terras.

Nothing is forever.

El58

Superlid
Superlid
Di Okt 26, 2021 9:33 am Reageer met quote

Goedemorgen .

Papaya wat een geluk dat sweetie op tijd dat bericht zag .
Dan is je dag wel ineens anders .

Grijs op de muren mooi hier is nu veel zandkleur beige bruin de mode kleuren .
Die witte paaltjes pffff inderdaad heel veel werk

Vandaag even naar het dorp en boven aan de gang .

Nu koffie

Loezie

Superlid
Superlid
Antw.: 39155
Di Okt 26, 2021 10:09 am Reageer met quote

Goede morgen.

Wat fijn Marianne dat de consul er was, maar 3 uur wachten is ook wel lang.
Die paaltjes noemen wij hekwerk, ja dat is een heel werk.
Grijs is een mooie kleur voor binnen, ik heb het al jaren.

Madelief, moest jij die foto van je man eraf halen? Laughing
Moest wel lachen.

Conny, donderdag mag ik weer naar Flip.
Die nieuwe kansen mag jezelf bedenken Laughing

El, je hoeft je niet te verdedigen t.o. je vriendin, het is haar keus,
Gewoon over leuke dingen praten.

Moet je naar pianoles Marlie?

Nu eerst koffie

Achter de wolken schijnt de zon

El58

Superlid
Superlid
Di Okt 26, 2021 11:22 am Reageer met quote

Ik ben bijna klaar de badkamer is weer gedaan en alles afgestoft waar vogelpoep op de ramen zat eraf gehaald .
Alleen nog stofzuigen .

Mijn dagcrème v.h. Kruidvat weg gedaan smeert niet fijn en trekt slecht in .

Tegen 10 uur ga ik naar het dorp eerder zijn de winkels niet open .

Loezie

Superlid
Superlid
Di Okt 26, 2021 11:55 am Reageer met quote

Ik heb nog niets gedaan El Laughing

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 10031
Di Okt 26, 2021 11:55 am Reageer met quote

Goedemorgen allemaal,

El zo'n discussie heb ik ook gevoerd, maar je hebt er niks aan, zij blijven toch bij hun standpunt en ik neem aan van jij ook. Gewoon fijn naast elkaar laten staan er zijn onderwerpen genoeg om over te praten.

Conny ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik die mooie plaatjes van jou wel eens op FB gebruik. (is wel een beetje pronken met andermans veren) Wink

Papaya wat een geluk dat jullie élf uur reizen bespaard is gebleven dankzij dat je man het op tv zag dat het gemakkelijker kon. (levensbewijs)
Wel een heel werk in huis om alles te schilderen, sterkte! Jullie hebben een práchtig huis.

Loes geen pianoles vandaag, ze zijn dicht vanwege vakantie.

De rookmelder is nog niet geplaatst, ik hoop vandaag, want je moet er toch voor thuis blijven. Als je niet thuis bent moet je een andere afspraak met ze maken.

Fijne dag voor allemaal!

het zijn de kleine dingen die het doen

Madelief46.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 273
Di Okt 26, 2021 12:23 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

Marlie heel misschien ga ik vanmiddag naar Action anders donderdag im moet nog een keus maken

Goh Conny wat verstandig een eigen rolstoel, hier krijgen mensen van de gemeente een scootmobiel, daar moet je ook eens na informeren als gebruik je hem niet dan zet je hem gewoon in de schuur.
Ik zit niet op facebook gek misschien maar ik ben daar een beetje angstig voor, raar hè.
Wat zijn dat voor broden met die rare naam Conny ik heb daar nooit van gehoord

El dat soort gesprekken lopen altijd op herrie uit, ik ben ook niet ingeënt als ik ergens op visite ga dan vertel ik het wel van tevoren, ik mag dan toch langs komen, mochten ze dat niet goed vind dan heb ik daar alle begrip voor.

Papaya wat een werk zeg volgend jaar komen ze ons de buitenboel verven ik zie erg als een berg tegen op, gelukkig blijf Wim dan thuis 

Ja Loes dat moest ik doen van Wim hij zei stel je toch voor dat ze onder mijn hoofd en naakte afbeelding zetten  

Hij heeft wel gelijk wij hadden ooit afgesproken geen foto's te plaatsen  op internet, ik wijk daar weleens vanaf 

Zo nu even de was ophangen dan aan het eten beginnen

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 121881
Di Okt 26, 2021 12:43 pm Reageer met quote

Vandaag een droge dag dus ga ik straks ff winkelen. Het coronabewijs wat ik telefonisch had aangevraagd is binnen. Het is maar een jaar geldig! Ik hoop niet dat we die prik, net als ieder jaar die griepprik moeten halen.
Toch loopt het weer op en ik hoop dat ze weer de winkels niet gaan sluiten, of dat we die mondkapjes moeten gaan dragen, ik krijg het benauwd van die dingen in de winkels. Afstand bewaren is niet erg.
Nu eerst koffie en dan mij aankleden want ik loop nog in pyama. Goed dat hier geen beeldscherm is Laughing Prettige dag iedereen.

El58

Superlid
Superlid
Di Okt 26, 2021 12:50 pm Reageer met quote

Madelief niet ingeënt is jou goed recht . En ik zet hier soms foto van iets op maar haal het later weg .

Marlie weer thuis blijven voor de melders vervelend.
Ach discussie vriendin was heftig . Ze kijkt ook nooit op tv naar nieuws of heeft tv bijna nooit aanstaan . Ook worden wij vergiftigt en gaan sneller dood .
Daarom ga ik er niet meer over praten met haar .

Zo alle producten van 1+1 bij de etos is binnen .
Ook sokken gehaald bij de hema voor Ega .

Nu even zitten en dan weer wandelen met hondje .

We eten sperziebonen aard en de dunne verse worstjes .

Loezie

Superlid
Superlid
Di Okt 26, 2021 1:32 pm Reageer met quote

Madelief, je krijgt pas een scootmobiel als je toestemming krijgt van de w.m.o. nou ja krijgen is er niet meer bij, want je moet wel maandelijks een bedrag betalen. Dat geldt ook voor bijv. een lift in huis.

Heb je zo.n lelijke pyama aan Elvira Laughing

Buurman kwam ook nog even.

Conny48

Stamgast
Stamgast
Antw.: 475
Di Okt 26, 2021 7:44 pm Reageer met quote

Goedemiddag,
Ik ben met vriendin op stap geweest,zij heeft een mooie winterjas
gescoord en ik allemaal kleine dingetjes.
Alvast een mooie kaart en cadeaubon van Xenos voor een oudcollega
die met pensioen gaat,ik mag meedelen in de feestelijkheden.
We gaan lekker eten in een wereldrestaurant.
Na het shoppen een taartje gegeten in een lunchroom.
Werd niet gevraagd naar de code.

Marlie,al gebruik je al mijn plaatjes,ik vind het prima
hoor,ik zoek ze zelf op googel dus ze zijn niet
mijn eigendom..je zat dus voor niets te wachten..
Vervelend,ik vind het altijd wel netjes als mensen zich
dan afmelden.

Madelief,veel mensen vinden FB eng,ik heb dat niet.
Maar je moet doen waar jij je happy bij voelt..
Je kunt het zo instellen dat alleen mensen die jij
uitnodigt kunnen reageren,bij een open FB kan iedereen
lezen en meekletsen,ik heb het ook alleen voor vrienden.

Elvira,ik ben een rasoptimist,maar met die corona weet
ik het niet hoor,ik denk wel dat er weer wat strengere
maatregelen komen.

El,kon je iemand anders niet blij maken met die dagcreme??
Ik zweer bij de dag/nachtcreme van Holland & Barrett.
Ik heb die met honing,ruikt heerlijk en smeert ook lekker.
Vaak hebben ze een aanbieding,de tweede pot gratis.

Papaya,wat een enorme bof dat Sweety dat zag op tv,11 uur reizen
dat is toch niet te doen..de schilder kan aan de bak bij jullie hoor!
Ik heb een afwijkende smaak,grijs,bruin en zwart komen niet
in mijn huis,ik hou erg van kleur,daar word ik vrolijk van.
Alleen mijn eetkamerstoelen zijn bruin,maar als ik andere
ga kopen moet dat ook een kleurtje worden.

Loes,gelukkig dat ik zelf mag kiezen!
Ik heb ook nog niets gedaan,daar ben ik heel goed in!
Oh ja,toch de kattenbak verschoond...

Mooie avond,kijken of het lukt met een plaatje.

I'm a strong woman,because a strong woman raised me.

Laatst aangepast door Conny48 op Di Okt 26, 2021 8:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt

El58

Superlid
Superlid
Di Okt 26, 2021 7:51 pm Reageer met quote

Conny ik heb ook FB op alleen vrienden staan .

Dag creme was van kruidvat en al half leeg . Nu oli of olaz 7 effects.
Die had ik altijd maar redelijk duur .
Nu dus niet .

Eet smakelijk en fijne avond .

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 121881
Di Okt 26, 2021 8:09 pm Reageer met quote

Nou nee Loes, zo lelijk was hij niet hoor. Over pyama gesproken,ik was al een poos op zoek naar een nachtponnen met lange mouwen, ik heb er maar een, de rest hebben korte mouwtjes, meer tshirtsmodellen. Nu is er bij ons een lingeriezaak, die weggaat en korting geeft. Dus ik naar binnen, ze hadden leuke, maar niet in mijn maat.
Ja, er hing er een, die mij wel wat te groot is, ( maat kano ) maar de juffrouw zei, dat ik wel ff mocht passen. Hij zat lekker ruim, alleen de mouwen veel te lang, maar die sla ik wel om of knip er een stukje van af dus vanavond iets nieuws in bed Laughing verder wat hobbyspullen gearresteerd bij boekenvoordeel. Nu ja, zo voordelig vond ik ze nu ook weer niet, Action is daar goedkoper in, maar die is buiten de route. En daar ff geen geduld voor om er naar toe te lopen Ik wilde vanmiddag aan de slag. Zo druk bezig geweest, daarom gun ik me geen tijd om te koken, brood met yorkham is best. . Fijne avond.

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 13275
Di Okt 26, 2021 9:15 pm Reageer met quote

Up

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend

papaya

Stamgast
Stamgast
Wo Okt 27, 2021 5:22 am Reageer met quote

Hallo allemaal,

Elly, je schreef over een vriendin die niet de covid spuit wilde hebben en allerlei smoesjes erbij bedacht.
Nu zal ik een stukje hier neer zetten, uit een officiele mail met iemand uit een ander land. ( Jab) is de uitdrukking van covid vaccin.

Ik vind het crimineel dat ze je die jab hebben gegeven, daarmee hebben ze je nog veel meer troep ingespoten en je immuun systeem zo’n grote oplawaai gegeven, dat dat ernstige gevolgen kan geven. Waarom heb je geen nee gezegd? Als je degene die dat deed zou vragen wat er in die injectie zit, zouden ze geen antwoord hebben, want dat hebben ze niet geleerd. Ze, de medische verpleging, werken alleen op instructies van de AMA, die op hun beurt weer door de WHO en FDA wordt geinstrueerd.
Ik word zo ziek van alle vrienden die de jab gewoon gehaald hebben om allerlei onnozele redenen, zoals, dat ze denken dan weer vrijheid te hebben, te kunnen reizen etc. of om van het gezeur af te zijn of gewoon omdat hun echtgenote nee zegt en zij er tegenin willen gaan. Hoe kun je zo zijn? Mensen die alleen naar de msm hebben geluisterd en niet zelf een onderzoek hebben gedaan. En dat hoeft niet eens, een logisch verstand is alleen nodig. Je kunt toch op je vingers natellen, dat de media, die zo aandringt en zelfs bonussen aanbiedt, en de mensen zo bang maakt dat er wat aan de hand is? Nooit zijn autoriteiten zo te keer gegaan, zo snel van aardig naar sadist overgezwaaid met andere vaccins. Er werd gewoon aangeraden een flu vax te nemen, het was vrijwillig, maar nooit zag je voorbeelden van staatshoofden en filmsterren, die zich lieten injecteren.
Nooit hebben ze de economy stilgezet voor een ziekte, die minder slachtoffers had en veel grotere overlevings of beter worden kans, dan de flu, nooit een mask gedwongen, nooit mensen opgesloten in hun huis.
Daarbij komt dat ze zelf, de elites dus, zonder mask allerlei parties geven en bijwonen, naar Davos vliegen en met zijn allen zg de wereld problemen oplossen etc etc. Het zijn criminelen van de bovenste top.
Als je dat ziet dan vraag je jezelf af, wat is er aan de hand? En dat is de New World Order, die ze zomaar willen introduceren, waarbij de overheid, de politie, de juridische en medische wereld wordt omgekocht om de eigen landgenoten te verraden en een dodelijke injectie te geven. Ik kan het niet anders uitleggen, maar ik had het al binnen enkele weken door en deed mijn research. Zg in N. Italie stapelden zich de doodskisten op, elke dag waren er weer duizenden doden bij.
Toevallig is mijn buurvrouw Italiaans en haar familie, oudtantes, neven en nichten, wonen in juist dat deel van Italie en zij wist te bevestigen, dat er helemaal niets aan de hand was. Het was allemaal toneel.
Nee, de jab is niet voor de virus ontwikkeld, de virus is voor de jab ontwikkeld. Het hoort bij de NWO, depopulatie. Te beginnen bij alle oude van dagen, dan de zwakkelingen, de minder ontwikkelden, gebrekkigen etc. Nu zijn ze after our kids. Deze nmra jab zorgt ervoor dat de kids gesteriliseerd worden, zodat ze geen kinderen meer kunnen krijgen. Het is de grootste schande in de moderne tijd, crimes against humanity.

Dit is ook iemand die tegen de vaccin is, maar ook alleen meeloopt met de tegenstanders.
Haar hele fam. knetter gemaakt om vooral niet de vaccin te nemen.
Mooier nog, zelfs geen Windows meer op haar pc heeft, omdat Gates, Google, WA, FB, alle hotmail, yahoo etc weg, want die hebben schuld aan Covid-19
De grote bazen willen alleen maar geld ermee verdienen, en dat mensen nog meer ziek worden als ze de vaccin hebben gekregen, daarmee ze weer nieuwe medicijnen nodig hebben, en hun er weer aan verdienen.
( jammer, dat deze persoon nooit op een IC gewerkt heeft, en in Italia waar werkelijk duizende doden zijn gevallen door Covid-19)

Kijk Elly, jou vriendin is niet de enigste die er zo over denkt.
Er zijn nu eenmaal mensen, die gewoon niet willen inzien, dat pandemien al in het 14de jaar honderd waren.
Dat er elke keer wel weer eens in de zovele jaren een pandemie komt.
Pest, Thypus, spaanse griep, etc.etc. alleen het Covid heeft al meer dan 6–8 Mio. doden wereldwijd, (Stand: Mei 2021)
Je kan het beter links laten liggen, want je komt er toch niet tegen aan.
Ik reageer er helemaal niet op, want als je de waarheid niet onder ogen wilt zien, zal je het ook nooit zien.

Loes, jij schreef dat je ook grijze muren hebt in je huis, zou je mij een foto willen sturen hoe het eruit ziet.
Je kan dat gewoon via email doen als je wilt, ik ben echt benieuwd hoe het eruit ziet.
Want als ik het eenmaal op mijn muren heb, en het valt tegen, kan ik niet weer opnieuw beginnen met verven.

Elvira, jij houd dus van nachtjaponnen, zou niets voor mij zijn, want ik lig dan steeds met dat kreng ergens tussen mijn benen ingewikkeld.
Draag altijd ( door de hitte hier) een topje en korte soort van pyama broek.
Ben blij voor je, dat ook al zijn de mouwen te lang, schaar erin, je geslaagd bent.
Misschien komen er nu meer te koop, nu het bij jullie kouder gaat worden.

Conny, wat leuk heerlijk winkelen met een vriendin, en dan ook nog op het feest van een oud collega mag komen, wow je treft het goed.
Zag ook een bericht over dag creme staan, mijn vriendin heeft uit Duitsland een dag en nachtcreme voor mij meegebracht.
Het is van het merk Cien ( Lidl/Aldi) en dan met granaatappel, heerlijk fris in je gezicht en trekt super in, dus geen vette troep voor uren.
Misschien kan dit ook bij jullie gekocht worden.

Marlie, wij hadden ook een rookmelder, vooral om als het nodig is, vlug je huis uit kan komen.
Maar hier heeft sweetie dat ding met een bezem kapoerem gelagen, omdat hij ook midden in de nacht afging, en het ergste was, de politie voor de deur stond.
De buren hadden het ook gehoord, en dachten dat er of ingebroken werd, of een overval, dus gelijk de politie naar ons gestuurd.
Wel heel fijn dat we zulke buren hebben, maar sweetie was zo p.nijdig op de brandmelder, dat hij gelijk een mepper gegeven heeft.
Later kan je er om lachen, maar op het moment beslist niet.

Trouwens, de betonen paaltje die geverfd zijn, waren er geen over de honderd wat ik dacht, maar precies 242 de schilder vroeg voor de grap, of ik alle die over 100 waren wilde verven, hij had ze vandaag geteld.
Lijkt nooit zoveel, maar is het wel omdat het rond het terras loopt.
Hij heeft nu alle paaltjes klaar, en gaat de randen doen morgen, daar is hij ook 2 dagen mee bezig, plus de rand van het dak aan de buitenkant.
Volgende week de buiten muren, dat gaat vlugger, want kan die met een roller doen, de paaltjes en randen moeten met de kwast.
Dan volgende week ook beginnen met de binnen boel, als alles helemaal klaar is, kan de vloer rond om buiten verzegeld worden, dat stinkt het ergste, wordt met bootslak gedaan.
Dus voorlopig nog wel werk aan de winkel, maar het zal er daarna weer mooi uit zien.

Nothing is forever.

El58

Superlid
Superlid
Wo Okt 27, 2021 9:49 am Reageer met quote

Papaya wat jij schrijft is even goed concentreren .maar vind ik het ook beetje niet allemaal waar .
Als baby zijn we ook gevaccineerd en is roodvonk mazelen enz weg .
Alleen de bijbelbelt die niet willen vaccineren daar komt mazelen en kinkhoest aardig opzetten .
.Ik geloof de wetenschap .
Maar iedereen mag er over zeggen wat ie wilt .

Ik moet strijken en verder zie ik wel .

Nu koffie.

El58

Superlid
Superlid
Wo Okt 27, 2021 10:23 am Reageer met quote

Ik heb veel gisterenavond geappt met schoonzus haar moeder 86 was opgenomen in ziekenhuis met een zware longontsteking en slecht nieren . Kreeg net een app ze was vannacht overleden.
Ik weet dat zij nu in een gat valt want haar moeder ze kwam er bijna elke dag .
En wij weer een begrafenis.

Pagina 3439 van 3472 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 3438, 3439, 3440 ... 3470, 3471, 3472  Volgende

Plaats reactie