Gezellig babbelen met Loezie
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 3469, 3470, 3471 ... 3615, 3616, 3617  Volgende Plaats reactie

Loezie

Superlid
Superlid
Antw.: 40845
Di Nov 30, 2021 8:34 pm Reageer met quote

Up

Achter de wolken schijnt de zon

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Conny48

Superlid
Superlid
Antw.: 1550
Di Nov 30, 2021 8:39 pm Reageer met quote

I'm a strong woman,because a strong woman raised me.

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 125645
Di Nov 30, 2021 11:05 pm Reageer met quote

Och, gezellig de kerstliederen Marlie. Ik heb vandaag juist “Rudolph the red nose rendeer “ in mijn hoofd. Ik vind het zo vrolijk liedje. Morgen Is het de eerste december en dan komen alle kerstspullen weer te voorschijn. Hier en daar zie ik de kerstboom al staan aan de overkant. Althans de lichtjes als het donker is, neem aan dat die aan een kerstboom horen Laughing

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 10444
Di Nov 30, 2021 11:23 pm Reageer met quote

Conny niet alleen Stille nacht, maar O Denneboom, en vrolijke liedjes in Kerstsfeer. Wat een leuk sinterklaasplaatje, al moet hij kotsen van zijn eigen letters. Shocked Laughing
Serena had koekjes en ik had luxe koffie en kransjes voor haar meegenomen. Daar was ze blij mee.

Elvira jij houdt dus ook wel van vrolijke Kerstliedjes. Leuk om mee te zingen.

Welterusten voor straks!

het zijn de kleine dingen die het doen

papaya

Stamgast
Stamgast
Antw.: 258
Wo Dec 01, 2021 4:23 am Reageer met quote

[color=darkblue]Hallo allemaal,
Pff. wat zijn jullie allemaal druk bezig geweest op het topic.
Kom helemaal niet meer na met alles.

Conny, je plaatjes zijn geweldig, en ik ga er een stiebietzen van je en op FB zetten, is wel zo leuk.
Je logeer hondje dus ook weer naar huis, ach het is wel gezellig zo'n beestje in huis, ik mis mijn 2 honden nog steeds.
Conny wees voorzichtig met je rug, neem de rust dat het weer genezen kan, niets tillen of schouwen, laat een ander dat maar doen.

Elvira, jij houd dus ook van kerstliederen, het geeft toch sfeer als je ze hoord.
Maar niet zoals het hier gaat, vanaf 2 Nov. overal te horen, dan wil je geen winkel meer in, overal het zelfde.
Zal volgende week wel een cd draaien voor mijn hulp met kerstliederen, die kan ze de hele dag luisteren, knettergek is ze ermee.
Trouwens, ik zag dat de buren naast ons, ook vandaag de kerstboom neergezet hebben, niet dat ik naar binnen kan of doe kijken, maar door de lichtjes die door de ramen schenen zag ik het.
Trouwens, of je nu TV kijkt of aan de pc zit in de avond, maakt helemaal geen verschil.
Dat is een fabeltje uit vroegere tijden, toen de TV nog buizen hadden, en de pc ook anders gebouwd was.
Tegenwoordig is dat heel anders geworden, maar de fabels blijven maar door bestaan.
Net zo goed dat er steeds weer gezegt wordt, dat je was met koud water niet bacterien vrij wordt, je moet de was van de Domi's eens zien, die wassen allemaal met koud water, en de witte was is werkelijk spierwit.
Neem maar eens wat waspoeder in je hand, doe er een klein beetje water in en maak een soort papje, als je wrijft voel je hoe warm het gaat worden.

Elly, ja, dat is het nadeel als je een hond hebt, regen of geen regen, je moet er toch mee gaan lopen.
Gelukkig hoef je geen kaplaarzen aan te trekken, wij hadden bij sterke regen, gelijk de straten blank staan, dus kaplaarzen aan trekken.
Vorige week hebben we 38 uur aan een stuk wolkenbreuken gehad, kan je niet voorstellen wat een water massa er naar beneden komt.
Het is echt brutaal geweest, en de temp. is gelijk binnen een paar uur gedaald van 35 naar 23 graad.
Daar is iedereen wel blij om, want het bleef maar heet, nu in de nacht 22/23 graad en overdag 27/28 dus beter uit te houden.
Voor ons is de nacht nu wel koud, dus ga ik mijn dunne duvet op mijn bed gooien, vooral koude benen.

Trouwens benen, met mijn knie gaat het helemaal niet goed, ik loop echt te janken van de pijn, krijg nu ook een donkere plek erop.
Oxycodon helpt voor geen cent, beter voor geen $ want elk tabletje kost $1.80 per stuk, medicijnen worden niet betaald door het ziekenfonds.
Heb vanmiddag de orthopeed gebeld, en verteld dat ik het zo niet meer uit kan houden, kan morgenvroeg om 10.00 al terecht bij hem, als eerste patient.
Weer een hele rit naar Puerto Plata, mijn vriend rijdt voor mij, maar je bent weer lang onderweg.
Iets moet er nu wel gebeuren, want zo wil en kan ik niet verder, elke 30 minuten, de ijszak wisselen, gelukkig heb ik er 4, en nog 2 kleinere.
Die heb ik nu onder mijn bracess gedaan, daarmee hij goed zitten blijft, in de nacht doe ik een rekverband heel licht erover heen, daarmee het niet gaat verschuiven.
Dus kunnen jullie wel na gaan, dat ik 30 min. op bed lig en er dan weer uit moet, slapen weet ik al lang niet meer wat dat is.
Vandaag kregen we onverwachts bezoek in de middag, en die schrokken hoe ik eruit zie, grijs ingevallen gezicht, dikke wallen onder mijn ogen, dat is dan toch wel heel normaal, geen schoonheid dus.

Vandaag hebben we beneden een nieuwe buurman gekregen, kan er niet veel van zeggen, is een Canadees, maar kijken hoe het gaat lopen.
Woon nu met 3 mannen samen, jammer geen vrouw erbij, was toch ook wel gezellig geweest.
Maar aan de andere kant, vrouwen kunnen ook heksen zijn, je weet maar nooit.

Mijn vriendin in Canada belde mij vandaag nog even op en vertelde, dat er 3 pakketen onderweg zijn, die als het goed is nog voor de kerst aankomen, 2 voor haar en 1 voor mij.
Het 2de pakket moest ik gelijk openen en in de diepvries stoppen.
Ze had een foto gestuurd met wat erin zit, voor sweetie ice pops, die vind hij zo lekker, je kan ze hier wel kopen, maar die zijn niet te (vr)eten zo vies van smaak.
Sweetie, heeft vaak geen honger meer, maar wel trek in een ice pop, zal eens kijken of ik de zakjes ergens kan vinden om het zelf te maken.
Die uit Canada heeft ze jaren geleden ook eens meegebracht, mensen kinderen wat waren die lekker, en daarbij is het gewoon maar water ijs.
[/color]

Nothing is forever.
All we have is, what is between hello and goodbye

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 125645
Wo Dec 01, 2021 9:33 am Reageer met quote

Papaya, dus bij jullie vieren ze ook de kerst zoals heel veel landen. Vandaag de boom en de rest te voorschijn halen met daarbij een leuke kerstc.d opzetten. Het winkelcentrum is al een poos versiert met kersttakken en ballen. Dus is het niet vreemd om begin dec. ook maar te beginnen thuis. Ja, Papaya het geeft bijzonder sfeer met de kaarsen.
Over die Canadees moest ik ineens denken aan een liedje van vroeger, “Trees heeft een Canadees, oh wat is dat meisjesnaam haar Sas” Laughing Hier op de praatprogramma’s Ned 1 en bij Beau gaat het zowat heel het programma over die virusvariant. Kan mij best voorstellen maar iedere dag
Wordt je wel een beetje zat. Weet je wat ook opviel bij de reclame eerst laten iets zien over een paard van de Sint en het volgende filmpje zie je mensen in kersttruien te voorschijn komen. Dan wordt een huis aan de buitenkant versiert met lichtjes, uiteraard geeft dat een mooi gezicht als het donker wat verder deze maand brengen zal moeten we afwachten.

El58

Superlid
Superlid
Antw.: 3380
Wo Dec 01, 2021 10:41 am Reageer met quote

Goedemorgen .

Papaya heel veel sterkte met je knie . En pech 3 mannen en geen vrouw .

Ik hou nog helemaal niet van kerstmuziek nu .
Als jullie dat wel willen dan moet je skyradio opzetten .

Buiten liep ik weer in een bui en heel harde wind .

Ik wilde naar het dorp maar rukwinden en veel regen .
.nu koffie

Laatst aangepast door El58 op Wo Dec 01, 2021 11:47 am, in totaal 1 keer bewerkt

Loezie

Superlid
Superlid
Wo Dec 01, 2021 11:24 am Reageer met quote

Goede morgen.

Dat wordt een spannende ochtend Marianne, ben heel benieuwd wat de orthopeed gaat doen. Heel veel sterkte.

Conny, wat is dat pijnlijk he als je door he rug gaat,
jij ook sterkte.

Het gaat hier goed te keer, is echt herfst Laughing

Nu eerst koffie

El58

Superlid
Superlid
Wo Dec 01, 2021 12:56 pm Reageer met quote

Het is vandaag een herfstdagje op 1 dec.

IK ben nu klaar met de koelkast alles is schoongemaakt in 2 dagen , ik had geen zin het in een keer te doen.

Buiten nu droog maar er komen buien /regen aan na half 12 droog.

Dan duim ik dat ik eindelijk droog met H kan wandelen .

marlie49

Superlid
Superlid
Wo Dec 01, 2021 2:10 pm Reageer met quote

Goedemorgen allemaal,

Oei Papaya dat is niet goed met je knie, gelukkig laat je de fysio er even naar kijken. En dan de pijn, die is moeilijk te verdragen.

Loes het gaat bij jullie dus nu te keer, hier waait het wel maar niet zo heel hard, ben wel nog niet buiten geweest..... Laughing

El ik denk dat jullie hetzelfde weer hebben als wij hier. Het zou na de middag droog zijn, hopelijk kun je droog wandelen met H.

Elvira ik woon aan een plein dat is nu heel mooi versierd, er staan bomen waar nu lichtjes in branden en bij de Jumbo hebben ze de voorgevel versierd met een netwerk van lichtjes, heel sfeervol allemaal.

Conny ben inderdaad maar voorzichtig met je rug, niks forceren.
Jij houdt je dus aan de tien geboden, die zijn ook wel het voornaamste die regels. Cool

De wandelingetjes schieten er wel een beetje bij in nu het zo regent, misschien vanmiddag als het droog is.

Fijne dag allemaal!

Loezie

Superlid
Superlid
Wo Dec 01, 2021 2:20 pm Reageer met quote

Hier is het een poosje droog Marlie, maar de lucht ziet er wel
raar uit.

Elvira, staat de boom al? Laughing

El58

Superlid
Superlid
Wo Dec 01, 2021 2:37 pm Reageer met quote

Ik heb H uitgelaten v. 11 tot bijna half 12 droog met de zon .
Ik hoop dat er buien komen kan je wachten, maar regen tjonge hier in is anderhalve dag flink water gevallen . Droogte kennen we niet meer.

Marlie leuk lichtjes in de bomen en jij woont op een plein.
In het centrum .?

Even zitten en dan stofzuigen .

marlie49

Superlid
Superlid
Wo Dec 01, 2021 3:41 pm Reageer met quote

Nee El niet in het centrum, maar wel dichtbij het centrum, ongeveer 10 minuutjes lopen, met de fiets een paar minuten.
Ik twijfel nog of ik een boom zet of niet. Vorig jaar was mijn hondje er nog bij, ik heb er foto's van toen ze onder de kerstboom ging liggen.

Laatst aangepast door marlie49 op Wo Dec 01, 2021 8:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt

El58

Superlid
Superlid
Wo Dec 01, 2021 4:28 pm Reageer met quote

Marlie gewoon de boom opzetten en dan leuke herinneringen ophalen van Sasha .

Ik ben iets op tv aan het terug kijken .

Loezie

Superlid
Superlid
Wo Dec 01, 2021 4:42 pm Reageer met quote

Marlie, ik zet ook geen boom.
Vindt er niets aan om er alleen tegen aan te kijken.
Ik zet wel wat verlichting neer.

Loezie

Superlid
Superlid
Wo Dec 01, 2021 4:48 pm Reageer met quote

Twee oudere vrouwtjes staan te praten

nadat ze elkaar al een tijdje niet meer hebben gezien.

Nadat ze naar elkaars gezondheid hadden geïnformeerd,

vroeg de ene hoe het ging met de andere haar man.

"Oh ! Fred is vorige week gestorven.

Hij ging in de tuin een bloemkool uit de grond halen voor het middageten, .

kreeg een hartaanval en viel temidden van de groentetuin dood neer."

"Mijn God ! Wat heb je toen gedaan ?", vroeg ze.

"Ik heb dan maar een blik erwten geopend ..."

Madelief46

Stamgast
Stamgast
Antw.: 165
Wo Dec 01, 2021 6:07 pm Reageer met quote

Goedemiddag.

Ik vanaf kwart over twaalf tot 2 uur  in de stoel geslapen, ik ben gewoon een beetje gammel.

Loes ik heb bijna mij hele leven   Nivea  gebruikt totdat ik  Uiencrème ontdekte daar zweer ik bij.
Loes ik bedoelde Utrecht waar de hoertjes zaten.

Hoe kan dat nu Conny in je rug geschoten ben je dan gevallen of zo, want zo te horen is het best ernstig, ik hoop dat het gauw over is meid.

Ik ken niet zoveel liedjes gelukkig voor de benenden buren want als ik er weel eentje ken, zing ik heel hard mee.

Marlie ik weet niet wat een appelbol is, wel een appelflap, maar het maak niet uit joh als het beestje maar een naam heb.

Papaya, ik ben benieuwd wat de dokter zeg over je knie want het klink best heftig.

Het weer hier is verschrikkelijk heel veel wind en heel veel regen, Wim is vanmorgen mee gedaan voor de boodschappen hij vond het te donker buiten dus hij reed, soms heb ik het gevoel dat hij dingen niet ziet hij rijdt veel te dicht langs de stop, ik zeg er maar niks van want anders is hij in zijn eer aangetast.

Net gestreken, nu ga ik even zitten Wim kom rond de klok van 4 weer thuis.

Een kerstboom heb ik al jaren niet meer, ik dacht dat het zo gezellig zou staan, niks voor mij ik ben mij huisje kwijt als die boom er staat

Oooh Loes wat een rot mens om zo maar blik erwten open te treken

Fijne dag verder

Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken.

El58

Superlid
Superlid
Wo Dec 01, 2021 7:18 pm Reageer met quote

Ik ben net binnen maar H is weer eruit geweest 17 min en nu gaat het regenen tot later de avond .

Eet smakelijk en fijne avond

marlie49

Superlid
Superlid
Wo Dec 01, 2021 8:20 pm Reageer met quote

Loes Laughing Laughing Laughing wat een koele kikker die vrouw!

El ik denk dat ik de Kerstboom inderdaad toch maar zet, want mijn dochter en gezin komen met de Kerst naar mij, en die vinden het heel gezellig. Ik misschien ook wel als hij er eenmaal staat. Als ik weg zou gaan deed ik het niet.

Madelief jij zingt dus wel heel hard als de benedenburen het kunnen horen. Laughing Wink Ik hou van beide niet, niet van een appelbol en ook niet van een Bossche bol, dus geen probleem. Ik eet wel vlaai Laughing

Fijne avond allemaal!

Conny48

Superlid
Superlid
Antw.: 1550
Wo Dec 01, 2021 8:25 pm Reageer met quote

Goedemiddag,
De kasten zijn weer gevuld!
Gelukkig konden we de auto iets dichter bij huis zetten.
Wel aan de achterkant en in een bui,ik heb bijna alles naar
binnen gezeuld,Print is zo kortademig,hij hijgt als een karrepaard.
Mijn rug is weer helemaal goed gelukkig..dankzij Tantum.

Papaya,wat een getob met je knie,hoe hou je dat vol??
Ik hoop dat er toch iets aan te doen is en je
weer wat nachtrust krijgt.
Ik had vroeger van Tupperware ijsmakers.

Wij zetten de boom 2 weken voor kerst en dan
plak ik sterretjes op het voorraam en nostalgische
posters,elk jaar een beetje hetzelfde en vooral niet
te veel. Print heeft een mooi kerstlandschapje gemaakt
met een treintje en daar staat de boom naast.

Madelief,ik zou Buddy toch maar eens naar de oogarts
sturen,straks maakt hij brokken op de weg.
Als jij geen zin hebt in een boom,moet je het niet doen.
Als je een grote kamerplant hebt kun je daar ook een
lichtsnoer in hangen.

Loes,in je eentje is er ook niet veel aan,ik zou dan ook
geen boom zetten,maar wel een kerststukje op tafel.
Kijk je nog naar het Containerdorp?Die Richard wat een type..
Wat een kille vrouw met haar blik doperwten!!silent

Marlie,jij twijfelt nog over een boom,wij hebben
een paar jaar ook geen boom gezet,geen zin in.
Ik kocht toen een paar kleine kamerdennetjes.
Eentje staat nu in de voortuin en die is erg
gegroeid en heel mooi vol geworden.
Wat leuk dat je een pakje kreeg uit de VS.

El,wie tuigt bij jullie de boom op,jij of Bob?
Vreselijk die harde wind/storm,in het westen
gaat het helemaal tekeer..
Ben je nog droog over gekomen met H?

Elvira,veel plezier met het optuigen van je boom.
En geniet maar lekker van kerstmuziek.
Ik vind dat nummer van Chris Rea zo mooi..
"Driving home for Xmas."
Of "Let it snow"

Mooie avond!

I'm a strong woman,because a strong woman raised me.

Pagina 3470 van 3617 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 3469, 3470, 3471 ... 3615, 3616, 3617  Volgende

Plaats reactie