wie gaat er mee met de caravan of camper?
Reizen
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende Plaats reactie

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 97234
Vr Jun 06, 2014 6:57 pm Reageer met quote

Hier is een weer een verzonnen verhaaltje. Vorige keer hadden we Nederland bekeken met een fietstocht. (van Utrecht naar Zandvoort)
We gaan deze keer per caravan/ camper door Nederland. (kreeg het idee omdat Tympaan met een caravan verscheen) En met zo'n ding kunnen we ook verder weg. We starten in Groningen bij de Martinitoren. Ik sta daar met Greta, Bert en Clara te wachten (we hebben twee campers voor ons viertjes)op mensen die zin hebben om met hun caravan/camper mee te gaan. Je hoef natuurlijk niet echt zo'n ding in bezit te hebben Very Happy
We maken met elkaar gewoon een leuk verhaaltje ervan. ik heb niets voorbereid, dus zie wel wat er onderweg gebeurd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

debelg

Superlid
Superlid
Antw.: 9687
Vr Jun 06, 2014 8:32 pm Reageer met quote

Natuurlijk ga ik mee.ik Neem de camper wel mee.don zal ik jou ophalen?2 chauffeurs op een camper is ideaal.guusje mag ook mee , leuk voor blackie

sterven is het toetje van het leven
japans gezegde

elvira

Superlid
Superlid
Vr Jun 06, 2014 8:36 pm Reageer met quote

Ja, dat is het beste twee mensen per camper, als dat kan. Dus de honden gaan ook mee? Dat kan....maar ze moeten wel af en toe uitgelaten worden. Enfijn, dat regelen jullie maar.

debelg

Superlid
Superlid
Vr Jun 06, 2014 9:05 pm Reageer met quote

Hoi libelle , ga je ook gezellig mee ? Leuk met die (b)aardige man .ook tympaan en humor zou ik graag mee zien gaan.komop mensen geneer je niet en zeg JA..

japans gezegde

elvira

Superlid
Superlid
Vr Jun 06, 2014 9:47 pm Reageer met quote

Doen ze vast wel deBelg als ze het lezen. We blijven nog wel een poosje staan en we vermaken ons best in de stad Groningen. Een slaapplaats hebben we al Very Happy En met twee waakhonden zoals Guus en Blackie wat kan ons gebeuren? Leuk Libelle dat je meegaat, maar met wie ga je? Misschien met Marguerite?? Hoop maar niet dat ze met een kangeroe aankomt draven Very Happy Een heel leuk verhaal over jullie camper

debelg

Superlid
Superlid
Za Jun 07, 2014 12:44 am Reageer met quote

Dat je de taal een beetje kwijt bent, is wel te merken. Waar praten jullie eigenlijk over tijdens zo'n rit? Voorhuid van een auto??????een zon die 's nachts schijnt???ik geniet van je mooie verhalen , libelle. Maar ik wil wel wat meer uitleg over die vreemde zaken.

Laughing Laughing Laughing

japans gezegde

debelg

Superlid
Superlid
Za Jun 07, 2014 9:11 am Reageer met quote

zie hier mijn campertje,waar ik vele duizenden kilometers mee gereden hebt.don ik wil jou graag meenemen .in deze camper is plaats voor vier volwassenen

japans gezegde

debelg

Superlid
Superlid
Za Jun 07, 2014 11:43 am Reageer met quote

natuurlijk mar,ik ben gans Europa en half Afrika rond getoerd met deze camper.ben er zelfs mee naar het midden-oosten geweest, ook zuid Afrika heb ik ermee verkendop de parkeerplaats neem ik gewoon twee plekken achter elkaar.

japans gezegde

debelg

Superlid
Superlid
Za Jun 07, 2014 11:52 am Reageer met quote

ga maar gewoon naar schiphol,dan pikken we je daar wel op.

japans gezegde

elvira

Superlid
Superlid
Za Jun 07, 2014 12:02 pm Reageer met quote

We stonden bij de Martinitoren en zagen Marguerite en haar Cully aan komen rijden. Natuurlijk hebben we hun camper ook bewonderd net zoals die van de anderen. Dat oudje van Libelle mag er best wezen.Vooral langs het voorhuid gestreeld, dat voelde lekker zacht aan Very Happy Misschien neemt Libelle haar man mee??? Alleen is maar alleen nietwaar.
In ieder geval hebben we mooi weer vandaag. en we gaan maar vertrekken. Degenen die mee willen pikken we onderweg wel op.Misschien komt Tympaan wel op de fiets deze keer Very Happy Maar dan moet hij heel hard trappen. Dus voorlopig 5 campers achter elkaar. We gaan richting Veendam. om daar te pauzeren. Een eind doel heb ik eigenlijk niet in mijn hoofd....ligt er aan hoe deze topic verloopt...wel de route, want die moet toch een beetje met de werkelijkheid kloppen.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26725
Za Jun 07, 2014 1:21 pm Reageer met quote

Poeh poeh... Was dat trappen..
En dat met dit warme weer. Maar daar ben ik dan...
Eigenlijk zou ik liever een camper hebben zonder wielen maar met een mast en zeilen. Maar soms is het goed om weer eens iets anders te doen dus pakken we de camper. Dat lijkt mij altijd nog prettiger dan zo'n sleurhut achter je auto. In Veendam kun je vast wel een camper huren en dan kunen we een beetje kijken of dat ook wel bevalt.

Vooruit. We gaan....!

Faber quisque fortunae suae

elvira

Superlid
Superlid
Za Jun 07, 2014 1:38 pm Reageer met quote

Van harte welkom Tympaan, dus deze keer een camper. We zijn inmiddels in Veendam en je wordt op je wenken bediend. De fiets kan wel achterin. Misschien dat je in de toekomst nog gezelschap krijgt, je weet maar nooit wie zich aanmeld. Clara was behoorlijk aan het flirten met een ober in een restaurant waar we de lunch gebruikten, maar deze was er niet van gediend. Ik was boos op haar en zij zei geen woord tegen me toen we weer vertrokken. Dus was een geen leuke stemming in onze camper.Nu dat begint al goed mensen!

elvira

Superlid
Superlid
Za Jun 07, 2014 3:00 pm Reageer met quote

Nu we toch in Veendam zijn, wil ik weleens kennismaken met de beroemde huisreiger die Douwe en Ineke jarenlang gevoerd hebben met hondenbrokken op een vork.En ik denk dat sommigen van ons ook dat beest willen aanschouwen. Dus gingen we naar de nieuwe eigenaars en warempel de reiger was ook aanwezig! Het beest zat er wel beetje verwaand bij met al die belangstelling, Blackie en Guus blaften tegen hem, want ze zagen hem als een concurrent die de hondenbrokken afpakte. Want er werd stevig gevoerd door ons met de hondenbrokken die eigenlijk voor Blackie en Guus bestemd waren. Ach ja, onderweg kopen we wel weer een nieuwe blik. Morgen maar eens een verslag uitbrengen bij Douwe, want we overnachten bij de Rietlanden in Emmen.
Dus jullie kunnen rekenen op een invasie Douwe en Ineke! Dat is nu het leuke van een tour door Nederland, de formers en chatters wonen overal. Dus als jullie een stoet van 6 campers voorbij zien komen, zwaai dan of nodig ons uit! Very Happy

elvira

Superlid
Superlid
Za Jun 07, 2014 5:01 pm Reageer met quote

In de Veenlustpassage zit een Albert Heijn Marguerite. We gaan er zo langs dan kunnen de anderen ook hun benen strekken en winkelen.
Ik zoek alles op via google maps Mar. want in werkelijkheid ben ik er ook nooit geweest.Wat interessant is schrijf ik op. Maar we overnachten in het Valterbos te Emmen. En morgen gaan we Emmen eens bekijken,moet straks nog ff alles bekijken op google maps.Gaat best wel tijd in zitten, maar dat geeft niet. Ik denk dat theDon en Humor weg zijn.

elvira

Superlid
Superlid
Za Jun 07, 2014 7:57 pm Reageer met quote

Inmiddels in het Valterbos aangekomen. Nu kunnen voor ons maaltijd zorgen van de verse groenten die we vanmiddag hadden gekocht. Clara had aan geboden om te koken, zodat ik naar buiten liep om mensen te ontmoeten die ook "vrijaf" waren. Toen ik langs de camper van deBelg kwam stegen heerlijke geuren mij te gemoed. Hoop dat hij wat extra's maakte, want als Clara er niets van terecht zou brengen, kon ik daar misschien terecht Very Happy Maar Greta verzekerde mij, dat ondanks alle ondeugende uitspattingen, haar zus een goede keukenprinses was. En inderdaad toen het eten klaar was, had Greta niet teveel gezegd. We aten buiten zoals de anderen en ook de honden Blacky en Guus hadden het naar hun zin. Nadat ieder de afwas had gedaan, gingen we met zijn allen in een kring zitten om gezellig te kwebbelen over de afgelopen dag uiteraard ontbrak het "duveltje"(bier) niet bij de mannen. Ze worden straks zelf nog een duveltje! Very Happy

elvira

Superlid
Superlid
Za Jun 07, 2014 8:28 pm Reageer met quote

Ja, toevallig had ik ook het plan om morgen naar de dierentuin te gaan Libelle. Na het koffiedrinken bij Douwe en Ineke gaan we gelijk door.We moeten ook vragen of ze ff op Blacky en Guus willen passen, want die mogen niet in de dierentuin. Leuk dat je man gitaar speelt net als theDon. DeBelg kwam als verrassing met gehaktballen aan tijdens het borreluurtje Oooo, dat had ik dus geroken toen ik langs de camper kwam! Wat smaakte die bal heerlijk, het was half om half gehakt, dus niet te droog en het recept staat bij de topic hoe je gehaktballen moet maken.
Ik had Emmen vanmiddag zitten te bekijken op google maps het leek me wel een leuke stad als ik die foto's zag. Hoe komen er bij om slecht te beoordelen?

elvira

Superlid
Superlid
Zo Jun 08, 2014 2:26 am Reageer met quote

Wat een consternatie vanmorgen! Blacky bleek zoek te zijn! Debelg kwam in paniek langs de 5 campers rennen. Iedereen was gelijk wakker en al snel stonden we buiten en riepen:"Blacky,Blacky" Debelg zei:"Dat heeft hij nog nooit gedaan, het is de braafste hond die ik ken." en ik vulde in gedachten bij...dus nu de stoutste hond die er bestaat Very Happy
Maar ja, hij is in een vreemde omgeving en theDon sloot de deur van de camper zorgvuldig af, want stel dat ook Guus er vandoor zou gaan.
Terwijl we zochten gingen mijn gedachten naar de vorige avond. We hadden over de dierentuin gesproken en de honden zaten met gespitste oren erbij. Blacky was misschien boos of jaloers. Want zijn baasje zou andere dieren gaan bezoeken en Guus en hij mochten niet mee. Nee, ze zouden achtergelaten worden bij vreemden mensen.
Intussen was een groepje verder het bos ingegaan, maar kwamen na een uur terug zonder resultaat.Ik zat een beetje op hete kolen, want we hadden afsproken om 10 uur bij Douwe te zijn en de klok sloeg half 9. Maar ik vond het best erg voor deBelg, want dieren zijn als kinderen voor hun baasje.En we konden niet wegrijden zonder dat beest.Marguerite dacht om Guus mee te nemen het bos in, zodat hij misschien met zijn reuk Blacky zou vinden.Guus begreep wat de bedoeling was. Dus Guus aangelijnd en Marguerite, deBelg en theDon volgen hem verder het bos in. Opeens bleef Guus staan en blafte luid. En plotseling kwam Blacky uit de struiken aanrennen. Toen hij zijn baas zag kwispelde hij blij met zijn staart. Dus we konden toch nog bijtijds vertrekken richting centrum.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26725
Zo Jun 08, 2014 9:05 am Reageer met quote

Nog even een stevige wandeling gemaakt om de gehaktballen van gisteravond te verteren. Niets is beter om 's morgensvroeg door de nog stille natuur te lopen en alleen maar vogelgekwetter te horen.
Nu zit ik even aan de koffie en zie dat het wolkendek weer langzaam dichttrekt. Maar even mijn oude zeilpak uit de kast halen..

Zo. Ik ben klaar voor vertrek naar de dierentuin...

Faber quisque fortunae suae

elvira

Superlid
Superlid
Zo Jun 08, 2014 11:12 am Reageer met quote

Oooooo. is Cully een hond??? Ik dacht dat je man zo heette Marguerite Very Happy Very Happy Very Happy Ja, is een goed idee, want met drie honden bij Douwe en Ineke op visite te gaan is een beetje teveel en ze mogen ook niet in de dierentuin.
Tympaan gaat met een zeilboot door de dierentuin Very Happy Of het zeilpak is bedoeld om de voorhuid te beschermen! ik zit te schudden van het lachen om Cully en het zeilpak, maar dat is ook de bedoeling van dit topic nietwaar.

elvira

Superlid
Superlid
Zo Jun 08, 2014 12:45 pm Reageer met quote

We werden hartelijk ontvangen bij Douwe en Ineke. Ze hebben het erg naar hun zin in hun nieuwe woonplaats. Momenteel zijn we in het dierenpark. Het weer werkt gelukkig goed mee, een hoop mensen dachten hetzelfde als wij hoe ze hun vrije dag zouden besteden. Want het is behoorlijk druk. Met veel moeite hebben we ook een plekje voor onze campers kunnen vinden.

Pagina 1 van 4 Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats reactie