Afbeeldingen plaatsen op 50+
Foto- & videobewerking
Plaats reactie

Mod.1

Moderator
Moderator
Antw.: 1584
Di Jul 08, 2014 4:17 pm Reageer met quote

Ik kreeg de volgende vraag doorgestuurd:

Quote:
Over het onderwerp
Foto's plaatsen

Aan wie die leest,
Het plaatsen van foto's lukt al maanden niet meer. Er staat "bladeren", en dan moet het "bestand" zijn. Mijn foto's staan op PICASA. In het verleden lukte het altijd en zag ik de foto's als voorbeeld alvorens ze te plaatsen. Wát moet ik doen?
Groeten
Daphne Laanen (Joy8 )

Hallo Joy8,

Picassa is een programma dat alle afbeeldingen op uw harde schijf opzoekt en ze dan kan laten zien. De afbeeldingen staan echter niet IN Picasa, maar nog gewoon in de mappen waar ze origineel op uw pc stonden.

Als u een afbeelding op 50plusser wil plaatsen heeft u dus helemaal geen Picasa nodig. U moet gewoon nadat u op Upload afbeelding geklikt hebt, zelf naar de juiste map ergens op uw pc gaan en daar de afbeelding die u uploaden wilt selecteren, en dan op Ok of Openen klikken. Het is dus zaak te weten waar op uw PC uw afbeeldingen staan die u wil uploaden.

Een stap voor stap uitleg vindt u hier.
-----

Met Picasa kunt uw wel zien waar de foto staat op uw PC.
In Picasa: klik met de rechtermuisknop op een foto en kies: copy full path
De locatie van de afbeelding staat nu op het virtuele klembord.

Ga dan naar de 50+ site daar waar u een foto wil plaatsen en ga naar upload en bladeren

De gekopieerde foto-locatie kunt u dan rechtstreeks plakken (ctrl V) bij bestandnaam in het scherm dat opent nadat u op upload afbeelding en bladeren hebt gedrukt. Zie afbeelding hieronder.

Om te plakken ga met de cursor in het witte veld achter Bestandsnaam staan, en druk ctrl V, of klik met rechtermuis knop, en kies dan plakken.

Na het plakken op Openen of OK klikken.
en zo verder...

Ben je nieuw? Lees ook de forum en algemene regels eens door. klik op www
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

divera2

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 9
Do Aug 27, 2015 10:06 pm Reageer met quote

lukt maar niet om mijn foto,s te verwijderen en nieuwe foto ook helemaal mis gegaan wie oh wie kan mij helpen met dit probleem
weet ook niet hoe ik iemand kan bereiken op het forum
bij voorbaat dank

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11407
Do Aug 27, 2015 11:30 pm Reageer met quote

divera2, je moet met de oude, originele naam inloggen om die oude dingen te bewerken. Mocht je je wachtwoord niet meer weten, kun je die opvragen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Pagina 1 van 1

Plaats reactie