wie gaat er mee met de caravan of camper?
Reizen
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Volgende Plaats reactie

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 97834
Do Okt 16, 2014 7:52 pm Reageer met quote

Met de herfstvakantie voor de deur is het weer tijd om een paar daagjes er op uit te trekken.En ik heb gewacht totdat deBelg ook van de partij kon zijn, zodat onze vriendenclub compleet is. Deze keer halen we onze caravan of camper weer van stal voor onze provincie bezoek.(voor een fietstocht is het nu een beetje te koud) We gaan richting het zuiden en starten in Den Bosch. Jullie mogen, net als de vorige keer, de hond mee nemen.Het zal voor Luuk de eerste keer zijn, maar hij zal best wennen aan de andere honden.Clara en Greta zijn ook van de partij met de camper. Ik deel de camper met Greta en Clara( Bert blijft thuis) En daarbij de sint Bernhard van Clara, die ze van de zomer heeft gekocht. Het is een heel lief beest, een echte goed sul, maar heeft wel veel plek nodig. Dus het wordt krapjes in de camper.Ik heb totaal niets voorbereid wat voor avonturen we zullen beleven. Kwam vanavond pas in mijn hoofd om een klein reisje te maken. Hoop dat mijn vrienden deze keer weer meegaan, wie meld zich aan?We staan in Den Bosch bij de st. Jan op jullie te wachten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

debelg

Superlid
Superlid
Antw.: 9687
Do Okt 16, 2014 8:22 pm Reageer met quote

Natuurlijk ben ik van de parij, blackie en mijngitaar gaan ook mee.
ik kom met de camper en heb plaats voor nog 3 medereizigers Laughing

sterven is het toetje van het leven
japans gezegde

elvira

Superlid
Superlid
Do Okt 16, 2014 8:47 pm Reageer met quote

Neem je TheDon en Luuk mee in je camper deBelg? Ik hoop dat Blackie en Luuk met elkaar kunnen opschieten, maar dat zal best gaan.Leuk dat jullie weer meegaan!

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Do Okt 16, 2014 8:52 pm Reageer met quote

Ja wat is het nu een caravan of een camper ik wil wel enige duidelijkheid !!!!!

elvira

Superlid
Superlid
Do Okt 16, 2014 8:58 pm Reageer met quote

Dat mag iedereen kiezen Ron. Tympaan komt bijvoorbeeld altijd met zijn caravan.

debelg

Superlid
Superlid
Do Okt 16, 2014 9:03 pm Reageer met quote

Ron, je mag ookmee met een tent. Maar dan moet je wel opschieten hoor.
Natuurlijk mag don en luuk bij mij in de camper, graag zelfs. Laughing

japans gezegde

elvira

Superlid
Superlid
Do Okt 16, 2014 9:08 pm Reageer met quote

Dan moet Ron wel een vervoermiddel hebben om de tent te vervoeren. Hij kan moeilijk met de tent onder zijn arm achter ons aan gaan lopen Very Happy Very Happy
Of Tympaan moet hem een lift aanbieden.Die is toch alleen?Hoop dat Humor ook weer van de partij zal zijn.

debelg

Superlid
Superlid
Do Okt 16, 2014 9:10 pm Reageer met quote

Als donmet mij mee rijdt , kan ik er nog twee passagiers bij hebben.
ruimte genoeg.en een koelkast vol

japans gezegde

elvira

Superlid
Superlid
Do Okt 16, 2014 9:15 pm Reageer met quote

Oke, deBelg als de grote sint Bernhard vannacht teveel plek inneemt, zodat ik niet goed kan liggen, brengen we hem wel bij jou in de camper Very Happy Maar pas op, want hij snurkt, volgens Clara

debelg

Superlid
Superlid
Do Okt 16, 2014 9:18 pm Reageer met quote

Dat doen don en ik ook , blackie kan er ook wat van , hoor

japans gezegde

debelg

Superlid
Superlid
Vr Okt 17, 2014 12:05 pm Reageer met quote

ik heb nog niets van don gehoord.
tympaan ,rij jij ook met mij mee?
libelle,voor jou heb ik ook nog wel een plek.
ik sta nu nog bewaakt in de Brabanthallen,maar kom naar je toe elvira.
hier wat plaatjes van mijn nieuwe caravan.de oude werd te slecht.

zoals jullie zien ,is er ruimte genoeg. Laughing

japans gezegde

grejo

Superlid
Superlid
Antw.: 23047
Vr Okt 17, 2014 12:29 pm Reageer met quote

Goed, ik ben onderweg met de caravan. De hond is al oud, dus die gaat niet mee. De poezen blijven ook liever thuis. Het is een hele toer om te vertrekken want in de tuin moet nog veel gebeuren. Maar wat ontspanning op z'n tijd is ook goed. Wanneer gaan we verder? Of is iedereen nog niet aanwezig? Voor de zekerheid neem ik toch de fiets maar mee. Je weet nooit of dat nog van pas komt.
Je nieuwe caravan/camper ziet er goed uit Belg!

elvira

Superlid
Superlid
Vr Okt 17, 2014 2:46 pm Reageer met quote

Hartelijk welkom Marguerite en Grejo. Er is altijd wel iemand die voor je kan rijden Marguerite, dat is geen bezwaar.Greta wil dat wel doen had ze gezegd, want het is erg krap in onze camper met dat enorme beest.Hoop dat Libelle, Humor en Tympaan zich nog aanmelden. En drie honden is toch eigenlijk ook prima. Elvis telt immers voor tien!
Dat is een mooie camper deBelg! Die heeft weer iets bijzonders op de kop getikt Very Happy
Vanmorgen werd ik heel vroeg wakker gemaakt toen ik een gehijg bij mijn oor voelde. Ik keek recht in een grote kop en een paar bruine hondenogen. Elvis had zijn tong uit zijn bek en stond te hijgen. Daarna gaf hij een lik in mijn gezicht, dus ik was gelijk gewassen. Maar ik wilde nog ff doorslapen en stuurde hem weg. Toen ging hij naar Clara met hetzelfde ritueel. We verblijven vandaag nog in Den Bosch. Er is hier een hoop te zien. Allereerst de sint Jan, daar staan we toch vlakbij. Voor degenen die willen uiteraard.Clara ging niet mee, want ze ging de drie honden uitlaten. En van daaruit naar een restaurant voor een kop koffie met een lekkere bossebol.Alle kosten zijn voor mij. Ik heb ook een paar uitstapjes gevonden hier in Den Bosch.(en natuurlijk onze route Brabant -Limburg) maar als jullie een leuk uitstapje weten, mag je dat gerust zeggen. Het gaat erom met elkaar onderweg lol te hebben en veel te lachen.
We gaan maar naar onze eerste uitstapje. Onze "vaste clubje"Tympaan, Humor en Libelle
vinden ons wel....als ze willen, niemand is verplicht en Ron mag uiteraard ook mee als hij wil, af en toe een leuke reaktie hier geven is best.Misschien beleef je wat onderweg en wil het graag vertellen. Ons eerste uitje is het carnavalsmuseum want tenslotte zitten we in Brabant Very Happy Den Bosch heet in carnavalstijd "Oeteldonk" Hebben de deelnemers weleens carnaval meegemaakt? Vlakbij het museum is de Jeroen Boschtuin, waar we heerlijk kunnen wandelen. De honden vinden het prachtig, maar ze moeten wel aan de lijn.Luuk kan het goed met Elvis en Blackie vinden al zijn van verschillende maten. Maar dat zijn tenslotte mensen ook.

debelg

Superlid
Superlid
Vr Okt 17, 2014 3:38 pm Reageer met quote

foto van het carnavalmuseum

japans gezegde

debelg

Superlid
Superlid
Vr Okt 17, 2014 3:44 pm Reageer met quote

Zoete Lieve Gerritje

Is het een vrouw? Of toch een man?
Een enkele historicus beweert zelfs dat het
om een koe gaat in het fameuze liedje ‘Zoete Lieve Gerritje’.
Dit uit 1875 daterende nummer verhaalt over een reis
naar de Bossche markt en het drinken van brandenwijn.
Zover is bekend en historisch verantwoord.
In 1953 zag de toenmalige VVV-directeur
in het lied genoeg aanknopingspunten om de stad
een nieuw imago te geven door het herintroduceren
van dit welbekende Brabantse folkfiguur.
Sinds 1958 staat op de hoek van de Lepelstraat
en de Korenbrugstraat dit hardstenen beeld
(van een vrouwelijk figuur) op een bakstenen sokkel.
Beeldhouwer Leo Geurtjens creëerde een boerin
die omhoog kijkt (naar alle passerende bezoekers)
met aan haar zijde een trotse haan en een korf,
symbolen uit lang vervlogen tijden waarmee mensen
vroeger naar de markt kwamen.
Achter het beeld staan op de muur een aantal
regels geschreven uit het eeuwenoude liedje.

japans gezegde

elvira

Superlid
Superlid
Vr Okt 17, 2014 5:44 pm Reageer met quote

Heel lief dat deBelg wat foto's plaatst, mijn lap is nog steeds een beetje van slag.
Nadat we in de het park te hebben gewandeld, liepen we richting het centrum. Ik zag dat den Bosch een heel mooi stadhuis heeft.En tegenover het stadhuis waren diverse terrasjes. Dus we gingen heerlijk in het zonnetje bij "in de kleine wereld" zitten. ff uitrusten van onze wandeling. Natuurlijk wilden de dames ff winkelen, althans Greta en Clara zijn daar altijd voor te porren, ik weet niet of Mar en Grejo graag winkelen?Uiteraard is iedereen vrij om te doen wat hij/zij wil in DenBosch. deBelg en theDon bleven liever op het terras bij de honden. Dus konden de dames op pad. Moe maar voldaan van het winkelen kwamen we weer bij "in de kleine wereld".

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26749
Vr Okt 17, 2014 6:41 pm Reageer met quote

Okay. Ook mijn caravan is weer rijklaar. Eerst alle kippen er weer uitgejaagd en de hogedrukspuit er overheen gehaald. Interieur drooggeblazen en het beddegoed verschoond.
Nog even een paar nieuwe bandjes er om en ik ben weer helemaal klaar voor de tocht...

Faber quisque fortunae suae

grejo

Superlid
Superlid
Antw.: 23047
Vr Okt 17, 2014 7:10 pm Reageer met quote

De schoenen die ik op de markt kocht zitten niet echt lekker, dus wandelen gaat voorlopig niet meer. Terraszitten des te beter, dus maar een wit wijntje.
Waar laat je je kippen Tympaan? In de soeppan zeker? Of vliegen de gebraden haantjes ons straks in de mond? Trouwens ook lekker op de bbq. Met een groepje zijn ze zo op.

Laatst aangepast door grejo op Vr Okt 17, 2014 7:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt

elvira

Superlid
Superlid
Vr Okt 17, 2014 7:11 pm Reageer met quote

Welkom Tympaan. Leuk dat je deBelg en theDon komt versterken, want die voelden zich knap eenzaam tussen al die vrouwen. Very Happy
Intussen zijn we op de camping even voorbij Den Bosch. (weet niet of daar in werkelijkheid een camping is, we doen in onze fantasie maar alsof) Het liep tegen etenstijd en iedereen was bezig met het eten klaarmaken. Ook in onze camper stond het eten op en terwijl Elvis langs het kooktoestel liep liet deze toch een scheet! Het stonk zeker wel 5 minuten, zodat we ff onze neus moesten dichtknijpen in de kleine ruimte. Het is een hele lieve hond maar hij kan geen fatsoen! Ziezo, het eten zit er weer in en het heeft best gesmaakt.

elvira

Superlid
Superlid
Vr Okt 17, 2014 7:56 pm Reageer met quote

Kon je de schoenen niet ruilen Grejo? Want we gaan de komende tijd toch veel op pad meis. Maar nu zitten we heerlijk buiten. Het is nog licht en deBelg en Thedon hebben hun gitaren gestemd, zodat we straks na ons drankje ff gezellig kunnen zingen.Maak niet uit wat, maar we beginnen met"Dat gaat naar den Bosch toe" En als het donker wordt steken we een kampvuur aan. Wat zitten we toch gezellig in een kring mensen met hier en daar een hond ertussen. Very Happy Morgen gaan we naar Helmond, dat is de laatste Brabantse plaats en dan rijden we Limburg in. Wat is ons land toch mooi.

Pagina 1 van 25 Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Volgende

Plaats reactie