wie gaat er mee met de caravan of camper?
Reizen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 23, 24, 25  Volgende Plaats reactie

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10810
Za Okt 18, 2014 12:43 am Reageer met quote

Hoe wist je dat ik in Helmond zat ???
Dju , hele invasie morgen dus in Helmond.
Weet je wat....: ik verwacht jullie op de koffie in mijn weekendhuisje.

Humor's "weekendhuusje"

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Anna J

Superlid
Superlid
Antw.: 13593
Za Okt 18, 2014 1:15 am Reageer met quote

Nou da's ook toevallig !
Ben ik hier in de buurt......

Ook al hoor ik niet tot het vaste clubje,
lijkt het me toch erg leuk om morgen even aan te bellen bij Humors' weekendhuisje Laughing

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 129095
Za Okt 18, 2014 1:23 am Reageer met quote

Haaa, daar is Humor. Een kasteel? Heel toevallig hebben we een tussenstop in Heeswijk/Dinther waar we de kasteeltuin gaan bezoeken.(had dat echt van te voren op papier staan) Wel, we zien je in Helmond Humor. Op onze vorige reis hebben we echt in een kasteel geslapen, weten jullie het nog?
Anna, als je wil mag je ook mee hoor.ff een vraagje. Kom je voor een daagje of kom je ook met een camper /caravan? Je bent van harte welkom.

Anna J

Superlid
Superlid
Za Okt 18, 2014 1:32 am Reageer met quote

Hahaha ik kom zomaar even aanbellen Very Happy
Ben erg nieuwsgierig naar het weekendhuisje.
Bovendien heb ik nog nooit een carnaval meegemaakt.

Mijn hond is dood,
ik mis hem erg en verheug me op al jullie leuke honden hier.

Heb geen caravan Elvira, maar verheug me enorm op Limburg. Very Happy

elvira

Superlid
Superlid
Za Okt 18, 2014 1:52 am Reageer met quote

Ja, Limburg is erg mooi.Ik heb in het echt ook geen camper Anna. Behalve Marguerite heeft niemand in het echt een camper of caravan dacht ik? Maar in dit topic mogen we fantaseren.(gewoon een leuk verhaal maken, tussen al die serieuze topics)Of je kan met iemand meerijden en logeren in diens camper? DeBelg heeft bijv.plek zat.Of bij Grejo of Marguerite? Ook de sint-Bernhard is maar bedacht. Ooit was er op tv. een uitzending over een sint-Bernhardhond die Beethoven heette. En die allerlei kattenkwaad uithaalde, we zullen waarschijnlijk met Elvis ook heel wat te stellen krijgen de komende dagen.Anders is het zo'n saaie reis. Ik verklap niets.

Laatst aangepast door elvira op Za Okt 18, 2014 3:54 am, in totaal 1 keer bewerkt

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10810
Za Okt 18, 2014 2:44 am Reageer met quote

Oww leuk, dat je onverwacht ook langskomt Anna.
Ik zal morgen bijtijds alles klaar zetten voor de brunch Very Happy
Wordt een gezellige drukte geloof ik.

elvira

Superlid
Superlid
Za Okt 18, 2014 11:39 am Reageer met quote

Dat geeft niet hoor Marguerite dat je niet van shoppen houdt, ieder mag doen wat hij/zij leuk vind. Is al fijn dat je helemaal uit Australie bent over gekomen. We komen hier ook bijeen omdat we elkaar kennen van onze vorige reizen. Een soort meeting.Zou je ook een keer met Elvis en Luuk willen wandelen?
Vandaag hebben we Den Bosch verlaten en zijn op weg naar Helmond. Maar eerst hadden we een tussenstop in Heeswijk/Dinther om het kasteelpark te bezoeken.Dat was een groot park rondom het kasteel. We hadden het naar ons zin en de honden ook. We hadden bijna een bekeuring op weg naar Heeswijk/Dinther. Dat kwam zo. Elvis zat op stoel naast Clara. En ik zat achter hen. (Clara reed met Marguerite mee) Op een gegeven moment passeerde een politieauto ons en gaf ons een stopteken om op de vluchtheuvel te gaan staan. De agent vertelde dat de hond op de achterbank moest, omdat het de tegenliggers af zou leiden als ze een grote hondenkop in de voorruit zagen. We kwamen er met een waarschuwing van af en konden verder rijden. Maar het was of Elvis begreep dat het over hem ging, want hij gromde lelijk tegen de agent. Iets wat hij maar zelden doet. Dus hij kwam naast mij op de achterstoel, maar na 10 minuten werd hij het zat en ging liggen met zijn kop op mijn schoot. Nu weegt die kop erg zwaar, dus ik zat vrij ongemakkelijk, maar wilde hem toch niet wegduwen.Maar ik was best blij toen we in Heeswijk/Dinther aankwamen. Dus nu op weg naar Helmond waar we eerst de honden op de camping achterlaten en daarna door rijden naar het kasteel Helmond waar we hoogstpersoonlijk ontvangen zullen worden door de kasteelheer sir Humor Very Happy

Loezie

Superlid
Superlid
Antw.: 42056
Za Okt 18, 2014 11:54 am Reageer met quote

Ik heb je uitnodiging gekregen voor het concert van Andre Rieu
Elvira, dank je wel.
Als het zover is dan sluiten wij ons aan want Jack moet
wachten op zijn nieuwe been (echt waar)

Jullie zien ons wel verschijnen Very Happy

Achter de wolken schijnt de zon

elvira

Superlid
Superlid
Za Okt 18, 2014 3:16 pm Reageer met quote

Eigenlijk had dat als verrassing moeten wezen Loezie.oeeeiiii ! Als we in Maastricht zijn geeft Andre Rieu toevallig een concert op het Vrijthof en dat is al heel gauw.( Eerst bezoeken we Weert.) Vooraf hebben we een diner in een restaurant, daarbij zullen Loezie en Jack ook aanwezig zijn en de anderen hoeven niet te koken in de camper/caravan. Daarna gaan we naar het concert.Zijn er ook mensen hier die liever niet naar dat concert naar dat concert willen? Dan kan ik er rekening mee houden,want de kaartjes zijn heel duur.
Inmiddels waren we bij het " vakantiehuisje" van Humor aangekomen. Het kasteel stamt uit de 14de eeuw en is heden ten dage een museum.
Anna was er al en ook haar hadden we begroet, zij kreeg van Mar een uitnodiging om samen deze vakantietrip verder te reizen. Als ze het wil natuurlijk, dan komt Greta bij jou Grejo en hoef je niet alleen te reizen.

Very Happy Very Happy

Loezie

Superlid
Superlid
Antw.: 42056
Za Okt 18, 2014 4:14 pm Reageer met quote

Oeps....heb ik mijn mond voorbij gepraat Confused

Tegen die tijd zijn ze het wel vergeten Elvira Very Happy

Achter de wolken schijnt de zon

Anna J

Superlid
Superlid
Za Okt 18, 2014 4:34 pm Reageer met quote

Het is een geweldig vakantiehuisje van Humor,
en wat is de tafel mooi gedekt !
Ja het lijkt me super om met je mee te rijden Marquerite,
ben ook benieuwd hoe je Australische wijntjes smaken.

We kunnen hier wel de hele dag blijven Very Happy

grejo

Superlid
Superlid
Antw.: 23059
Za Okt 18, 2014 5:06 pm Reageer met quote

Tja, wat een gedoe . Ik kom wat later bij je Humor want we hadden bandenpech. Gelukkig van de auto en niet de caravan. Een enorme spijker was dwars door de band en dan weet je het wel. Wachten en nog eens wachten. Maar als we er zijn wil ik ook de wijntjes van Mar proberen. Dat concert lijkt me ook wel wat.

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Za Okt 18, 2014 5:16 pm Reageer met quote

Ik moest even wat wielen monteren onder me vakantieverblijf maar ben nu van de partij.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

elvira

Superlid
Superlid
Za Okt 18, 2014 5:19 pm Reageer met quote

Geeft niet hoor Loezie.Je bent zo enthousiast en dat kan ik begrijpen. Ik heb nog 2 kaartjes over en ik weet nog wel iemand. Dat wordt dan onze "mysterie guest" als hij of zij "ja" zegt. Very Happy
Dat is dan geregeld met Anna. Intussen zijn we in Helmond- centrum aangekomen op de Noord Koninginnewal. We zagen een ijssalon en hadden best trek in een ijsje, want hoewel het okt. is, is het nog steeds heerlijk weer. Nadat we ff gezeten hadden liepen we verder. We konden onze hart ophalen aan de winkels. Hoop maar niet dat we veel modezaken tegenkomen, want Clara en Greta zijn gek op kleding. Nu hebben de zusjes Comen wel figuren, waar iedere vrouw jaloers op zou zijn. Uiteraard is iedereen vrij om iets anders te doen, maar ik schrijf een verslag waar ikzelf bij ben, snap je? Het zou heel leuk zijn als iemand schreef hoe hij/zij deze middag heeft doorgebracht. Maar het is natuurlijk niet verplicht.
Greta, Clara en ik houden dus van winkelen en als er nog meer liefhebbers zijn, die sluiten gewoon bij ons aan. Ik denk dat de heren in ons gezelschap liever ergens een duveltje gaan drinken op een terras? In de Marktstraat zagen we een aparte kleine modezaak. Maar als ik zo naar de prijzen keek, die gingen ver boven mij budget. Maar Clara was al naar binnen, gevolgd door Greta. En ik ging samen met Grejo maar op mijn gemak bij zitten in een van de stoelen, want het kon best nog een poosje duren. De winkeljuffrouw was heel aardig en zei tegen Clara. "Ik dacht eerst dat Pamela Anderson de zaak binnenstapte, maar die praat geen Nederlands." Waarop Clara vertelde dat ze de echte Pamela had ontmoet toen we in de States waren. Ze had af en toe nog steeds contact met haar via skype. Hoewel Clara en Greta zusjes zijn, hebben ze toch een verschillend uiterlijk. Greta is donker van haar. Voldaan met hun nieuwe aanwinst liepen we verder.Anna was met Marguerite ergens anders naar toe en die zien we vanavond wel weer op de camping. En de 4 heren zaten op het terras lekker van het zonnetje te genieten, met 2 honden aan hun voeten en Luuk op schoot.Want de dieren zolang alleen op de camping achter te laten, konden ze niet over hun hart verkrijgen.Ze zijn ze daarom na onze brunch wezen halen.

elvira

Superlid
Superlid
Za Okt 18, 2014 5:27 pm Reageer met quote

Welkom Chess.Was zo druk aan het schrijven had je nog niet gezien. Je zal best een bekijks krijgen onderweg met dat gevaarte. Jij komt uit deze streek, is het niet? Laat me raden Baarle-Nassau?
Leuk om weer wat van je te horen Grejo. Hoop dat de bandenpech gauw is opgelost. Wat ik vragen wil, hou je van winkelen? Of ga je liever net als Marguerite liever iets anders doen. Ben best nieuwsgierig waar ze is geweest vanmiddag samen met Anna.

elvira

Superlid
Superlid
Za Okt 18, 2014 8:10 pm Reageer met quote

we zijn weer terug op de camping even voorbij Helmond. We zitten met zijn allen buiten om ons eten te laten zakken. DeBelg kwam iedereen verrassen met een zelfgemaakte soep, want hij kan fantastisch koken. We zitten ff bij te praten hoe we dag hebben gevonden. Morgen staat de stad Weert op het programma. Daar is een (echte) camping." De roompot" genaamd met vakantiehuisjes en een grote plas waar je waterfietsjes kan huren.Het zal best druk zijn, want het herfstvakantie.
Straks halen deBelg en theDon weer hun gitaren tevoorschijn, want die zijn niet voor niets meegenomen.

debelg

Superlid
Superlid
Antw.: 9687
Za Okt 18, 2014 8:37 pm Reageer met quote

Als het kampvuur brand gaan we gezellig zingen en spelen.chess kan jij ook zingen ?
Ik kan redelijk zingen en don ook, van de dames weet ik het niet.
libelle wel die kan mooi zingen.
Het belangrijkste is dat we met z'n allen lol hebben.

sterven is het toetje van het leven
japans gezegde

grejo

Superlid
Superlid
Antw.: 23059
Za Okt 18, 2014 8:48 pm Reageer met quote

Nee, ik hou niet van winkelen Elvira!
Maar met een wijntje bij het kampvuur lijkt me wel wat.
En als ik genoeg wijn krijg kan ik heel mooi zingen.
Wat een mooi bootje chess, maar om te varen moet je toch niet in het zuiden zijn? Morgen met zijn allen op de waterfiets begrijp ik.

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Za Okt 18, 2014 8:52 pm Reageer met quote

grejo schreef:

Wat een mooi bootje chess, maar om te varen moet je toch niet in het zuiden zijn?

Daarom zitten er nu wielen onder ....

Cool

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

debelg

Superlid
Superlid
Antw.: 9687
Za Okt 18, 2014 9:00 pm Reageer met quote

Chess, als je er vleugels aan zet, kan je dan ook vliegen?
ik vind het wel een leuk sloepje , hoor.
wil graag eens met jou het water op, voor een test vaart.
grejo, een wijntje krijg je, maar dan ook zingen , hè.

sterven is het toetje van het leven
japans gezegde

Pagina 2 van 25 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 23, 24, 25  Volgende

Plaats reactie