wie gaat er mee met de caravan of camper?
Reizen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 23, 24, 25  Volgende Plaats reactie

Bell55

Superlid
Superlid
Antw.: 2247
Di Okt 28, 2014 12:42 pm Reageer met quote

Goedemorgen medereizigers!

Ik heb genoten van de trip en van jullie gezelschap Smile Kapitein, bedankt voor de veilige vaart! en bij een volgende trip haak ik graag weer aan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Di Okt 28, 2014 2:28 pm Reageer met quote

Ja het was een schitterende reis met veel avonturen.
En niet te vergeten de onvergetelijke reis met het jacht van Chess.

We hebben genoten !

Met Tympaan aan het stuur had Chess nog even de tijd om een visje te vangen onderweg.......

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 97824
Di Okt 28, 2014 2:32 pm Reageer met quote

Intussen zijn we in Rotterdam aangekomen. Uiteraard controleerde de douane onze ID bewijzen. Maar door de truc is de verstekeling goed aan wal gekomen. Anna had hem in haar hand, het was.....Heinrich. Very Happy Welkom in Holland Heinrich. Humor deed zijn naam eer aan en leidde de hem af met zijn droge humor,hij draaide zich helemaal om, Anna kon met Heinrich de douane passeren. Toen de groep bijeen op de kade stond, vroeg ik een applaus voor Chess en Tympaan, ze hadden ons toch veilig overgebracht. Terwijl ik ieder een fles wijn gaf, werd mijn verzoek voldaan en klonk een luid geklap.
Daarna namen we afscheid van elkaar, want iedereen ging zijn/haar eigen kant op.

Ik bedank de deelnemers/deelneemsters voor hun bijdrage. In mijn eentje te moeten schrijven was niet leuk geweest. Natuurlijk heb ik het meeste geschreven, maar ik was immers jullie reisleidster. We hebben met elkaar een leuk verhaal verzonnen.....is bijna een boekwerk geworden Very Happy Ik hoop jullie weer te ontmoeten in de toekomst. Byeeeeee.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26749
Di Okt 28, 2014 8:55 pm Reageer met quote

Het was inderdaad een onvergetelijke reis met veel leuke verrassingen. Elvira, bedankt voor je vakkundige reisleiderschap.
Ik wens iedereen weer een behouden thuiskomst...

Very Happy

Faber quisque fortunae suae

Anna J

Superlid
Superlid
Antw.: 11161
Di Okt 28, 2014 10:45 pm Reageer met quote

Ja het was een geweldige reis,
ik heb er van genoten.

Thuis gekomen wachtte Heinrich een verrassing Very Happy
Ze kunnen het heel goed met elkaar vinden.

debelg

Superlid
Superlid
Antw.: 9687
Wo Okt 29, 2014 12:53 am Reageer met quote

Elvirra, wat zou je er van vinden om naar Johannesburg en omgeving te gaan?
Het is wel ver , maar het is er wel warm. Laughing

sterven is het toetje van het leven
japans gezegde

elvira

Superlid
Superlid
Wo Okt 29, 2014 3:52 am Reageer met quote

Ik ff gekeken bij google maps, lijkt me wel een leuke plaats. Maar nu ff niet DeBelg. Zit net bij te komen van de afgelopen reis. Als we je reis uitkiezen dan wordt het wel vliegen en daar een auto huren, geen honden mee. Trouwens ook de anderen mogen hun wensen kenbaar maken! Misschien wil Chess en Tympaan liever een cruise? De meesten stemmen geleden.

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Wo Okt 29, 2014 4:23 am Reageer met quote

Het jacht waarmee we naar Londen zijn geweest is vanmiddag in Rotterdam op een zeeschip geladen en zal naar Caracas in Venezuela worden vervoerd. Van daaruit zal het naar Sint Maarten worden gevaren.

Het grote jacht blijft voorlopig in Europa.

Johannesburg is per jacht wel te doen hoor, ik schat dat dat 20 tot 25 dagen varen is vanaf Nederland. We zullen dan wel in Abidjan of Duala moeten stoppen voor bunkers.

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

grejo

Superlid
Superlid
Antw.: 23047
Wo Okt 29, 2014 12:02 pm Reageer met quote

Goede morgen mensen, Naar zuid Afrika? Ik ga niet mee , want ik had nu al heimwee.
Vandaar dat ik ook niet mee ging naar Londen. Ben er stiekem
tussenuit gepiept en nar huis gegaan. Very Happy Very Happy

debelg

Superlid
Superlid
Wo Okt 29, 2014 12:03 pm Reageer met quote

Met het vliegtuig zijn we er veel sneller, en ik ken daar een paar personen zodat we er heel goedkoop heen kunnen.ik heb wat hooggeplaatste vrienden bij de maatschappij south african airways de tickets kosten mij dan maar een paar euro.

japans gezegde

Tympaan

Superlid
Superlid
Wo Okt 29, 2014 12:47 pm Reageer met quote

Ik heb de voorkeur voor varen..

Stel dat voor de piloot z'n tijd gekomen is. Dan moeten we allemaal mee..

Maar ik kan mij voorstellen dat anderen niet van die zeebenen hebben en liever met het vliegtuig gaan.

Laten we we maar over stemmen..

Very Happy

elvira

Superlid
Superlid
Wo Okt 29, 2014 1:57 pm Reageer met quote

Een cruise zou ook kunnen, maar dan hoeven we toch niet per se daarmee naar Johannesburg? We kunnen toch ook in Europa blijven? Noorwegen bijv. is ook mooi. Duitsland, Zwitserland om maar een paar landen te noemen. Maar eigenlijk waar het in onze topic de hoofdzaak over gaat is ons verhaal, ons samenspel met elkaar. Het lachen met elkaar en leuke dingen vertellen. En geen "welles en "nietes" spel van maken. De reizen zijn meer voor de achtergrond, die kunnen de mensen ook bekijken op youtube. Maar nu nog ff een rustpauze. Dit is alleen een "vergadering" waar we de volgende keer naar toe zullen gaan.
Grejo, niemand is verplicht mee te gaan op een volgende reis als men zich eenmaal heeft aangemeld. Iedere reis staat op zichzelf. Maar meestal zie je dezelfde mensen terug omdat ze het leuk hebben gevonden. Op een reis heeft niet iedereen dezelfde smaak om iets te bezoeken en dat kan je vooral merken tussen mannen en vrouwen. De meesten vrouwen houden van winkelen, terwijl mannen liever een bar bezoeken. Daarom zei ik: ieder zijn eigen weg kiezen waarheen men wil. Ik denk dat misschien de mannen het vervelend vonden, om vooral steeds over het winkelen te lezen. Wat ik een beetje miste was dat een van de mannen niet iets vertelde over wat er binnen in de bar gebeurde of maar heel weinig. Bijv.:" in de bar was een heel meisje, ze kwam naast me zitten en ze zat me steeds te zoenen." Uiteraard gebeurde dat niet echt, zodat de getrouwde mannen onder ons zich niet hoefde te schamen voor hun vrouw. Maar het zou jullie bijdrage aan het topic kunnen zijn. Natuurlijk zijn we geen volleerde schrijvers/schrijfsters ( ik ook niet)en dat hoef ook niet. Maar ik ontdekte toch mensen met een rijk fantasie en zich goed in een verhaal kunnen inleven.

debelg

Superlid
Superlid
Wo Okt 29, 2014 6:34 pm Reageer met quote

Johannesburg is alleen maar het vertrekpunt , vandaar richting kaapstad dwars door de wildreservaat.een cruise trekt mij helemaal niet.maar als jullie dat graag willen, moeten jullie dat echt doen.

japans gezegde

elvira

Superlid
Superlid
Wo Okt 29, 2014 8:30 pm Reageer met quote

Voorstel van Marguerite lijkt me heel leuk, je kan er veel van vertellen. Douwe is er in werkelijkheid geweest. Ook ik ben weleens met zo'n groot schip mee geweest van Amsterdam naar Zweden, ook een heel mooi land. Als wij gaan, gaan we met een van de jachtboten van Chess. Hij heeft er genoeg. Maar deBelg dit is toch niet echt? Je hoef toch niet echt te gaan varen? En je heeft Chess' jacht in ons verhaal ook gestuurd toen we naar Engeland gingen? Wat vinden de anderen: Anna, Ell, Humor om een paar te noemen.?

grejo

Superlid
Superlid
Antw.: 23047
Wo Okt 29, 2014 9:50 pm Reageer met quote

Ja, leuk zeker in de tijd van de middernachtzon. Laughing

Anna J

Superlid
Superlid
Antw.: 11161
Wo Okt 29, 2014 11:38 pm Reageer met quote

Ja lijkt me geweldig om naar de Noordse landen te gaan.
Ik ben 1 x in Noorwegen geweest en in het zuiden van Finland.
Heb nog nooit het Noorderlicht gezien !
Zou leuk zijn als we dit dan met elkaar kunnen beleven Very Happy

elvira

Superlid
Superlid
Do Okt 30, 2014 2:27 am Reageer met quote

Niemand heeft het noorderlicht in het echt gezien Anna, behalve Douwe.
Gelukkig bestaat er youtube zodat we toch een tipje van de sluier kunnen meegenieten. Hoe gaat het met Henrich? De groetjes van Clara, Elvis wordt elke dag een stukje beter.

Tympaan

Superlid
Superlid
Do Okt 30, 2014 11:28 am Reageer met quote

Ik moet eerlijk bekennen dat ik meer een 'zomertype' ben en liever op een mooi jacht ergens in een tropische baai lig dan met drie jassen aan op de noordpool sta te bibberen, hoe mooi het op zich ook kan zijn..

Van de andere kant, het noorderlicht in het echt te zien lijkt mij ook wel een sensatie. En met z'n allen kan dat ook best gezellig zijn...

Met de verwarming op dat jacht van Chess zal het wel goed zitten, denk ik..

Ik ben benieuwd welke kant we uiteindelijk op gaan..

elvira

Superlid
Superlid
Do Okt 30, 2014 2:30 pm Reageer met quote

Naar Nice, Saint topez, Monaco Tympaan! Very Happy Maar lieve mensen we hoeven toch niet te bibberen, we zetten onze cv aan en we zitten lekker warm op de Noordpool wijze van spreken. Het gaat eigenlijk alleen maar om het verhaal en de lol die we onder elkaar hebben. En ik heb voor november zomerse temperaturen besteld Very Happy

Bell55

Superlid
Superlid
Antw.: 2247
Do Okt 30, 2014 3:04 pm Reageer met quote

Goedemorgen lieve mensen Smile

Zou het niet geweldig zijn om dit te gaan aanschouwen?

Ik heb het zelf nooit in levende lijve gezien dus het staat nog wel op mijn wensenlijstje.. Smile

Pagina 24 van 25 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 23, 24, 25  Volgende

Plaats reactie