Kan ik veilig op vakantie deze zomer ???
Reizen
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 Plaats reactie

amber

Superlid
Superlid
Antw.: 6850
Ma Jan 25, 2016 6:33 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
amber schreef:
Tympaan schreef:
Hizhi.o schreef:
Tja.... en dat is dan een leeftijdgenoot.

Jammer.

Wat heeft het begrip 'leeftijdgenoot' nu eigenlijk te betekenen binnen deze discussie...?

Zou je op een bepaalde leeftijd allemaal dezelfde mening moeten hebben dan..?

Niet allemaal dezelfde mening...natuurlijk niet......maar wel een bepaalde mate van volwassenheid toch?

En wat versta je dan onder 'volwassenheid'....

Als ik het niet met jou eens ben mag ik daar niets van zeggen..?

Ik schreef dan ook: niet allemaal dezelfde mening, natuurlijk niet.
Van mensen van onze leeftijd kan je natuurlijk wel een bepaalde mate van volwassenheid en onderscheidingsvermogen verwachten.
Ben jij het niet eens met mij dan mag je daar natuurlijk tegenin gaan (en dat doe je dan ook, zelfs zeer regelmatig)3 Laughing

Marokkaans/Arabisch koken; verras jezelf en anderen en bezoek eens mijn Weblog.
Klik daarvoor op WWW hieronder en je bent er meteen......
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26745
Ma Jan 25, 2016 6:49 pm Reageer met quote

amber schreef:

Ben jij het niet eens met mij dan mag je daar natuurlijk tegenin gaan (en dat doe je dan ook, zelfs zeer regelmatig)3 Laughing

Laughing Laughing

Anders zou het maar een saai forum worden..

Very Happy

Faber quisque fortunae suae

tulp50

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 4
Vr Jan 29, 2016 8:17 pm Reageer met quote

Natuurlijk kan dat, er zijn nog zoveel landen waar je naar toe kunt gaan, alle landen om ons heen. Maar ook wat verder weg.
In elk land zijn drukke en rustige gebieden, ben je wat angstig voor veel mensen bij elkaar ga dan naar een natuurgebied.
Europa heeft zoveel te bieden, ook dicht bij huis. Ook je eigen land kun je her ontdekken.....
We zitten hier op een site van 50 +, vrij veel van ons werken niet meer actief in een bedrijf. Je kunt dan buiten het hoogseizoen op vakantie gaan en een rustig gebied uitzoeken.

Maak jezelf niet angstig als het niet nodig is. Er ligt echt niet achter elke boom een terrorist. Zoek de brandhaarden niet op.....geniet van het leven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Ma Feb 01, 2016 2:46 pm Reageer met quote

De wereld is beslist onveiliger geworden met al die aanslagen. Daarom is het niet overdreven om te stellen dat ik bepaalde landen, gebieden of met het vliegtuig reizen liever vermijd.

Geertrui64.1

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 16
Wo Feb 03, 2016 6:54 pm Reageer met quote

Volgens mij kun je prima op vakantie gaan dit jaar. Het is in Frankrijk, Spanje, Denemarken enz. net zo veilig als in Nederland denk ik. Het is misschien wel onveiliger geworden maar dat geldt ook voor Nederland. En ik zou nu niet kiezen voor Pakistan, Syrië, Irak.... maar daar heb ik eerder ook nog nooit voor gekozen Wink
Oh en bungeejumpen vind ik ook niet veilig. Shocked

De G is van Geven, Genieten, Geluk, de G is van mij
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Wo Feb 03, 2016 8:28 pm Reageer met quote

Je kunt wel veilig naar Thailand maar ik ga daar niet meer heen. Een verschrikkelijke stank in Bangkok en een smeertroep all over the place . De mensen gooien alles van hun af ratten en kakkerlakken hebben overal vrij spel ook de sanitaire voorzieningen zijn erg matig. Mij niet meer gezien. Idem voor India, Egypte.

dikkiedik

Superlid
Superlid
Antw.: 1139
Do Feb 04, 2016 9:03 pm Reageer met quote

Wij gaan naar Zwitserland,ben al die schooiers op die terrasjes die je alles aansmeren spuugzat

Pagina 3 van 3 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats reactie