Avonturen in de Carabbian
Reizen
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende Plaats reactie

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 97761
Ma Feb 01, 2016 4:41 am Reageer met quote

Lieve mensen, we gaan weer eens een leuke reis maken. ff weg uit het koude Nederland naar Cuba, Dominicaanse Republiek enz. Ik doe dit in samenwerking met Chess. Hij stelt zijn privévliegtuig beschikbaar om ons naar Tampa in Florida te vliegen, want daar ligt zijn jacht. Wie graag mee wil en een grappig fantasieverhaal kan vertellen, mag zich aanmelden. Chess staat vandaag op ons te wachten op Schiphol waar we verzamelen. Alle kosten worden door ons betaald, maar dat weten de deelnemers van de vorige keren immers al. We zouden het leuk vinden om jullie weer te ontmoeten. Dus pak jullie koffer in, vergeet geen zwemkleding en zonnebrandolie, dan zien Chess en ik jullie vandaag wel op Schiphol verschijnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Turfje.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 305
Ma Feb 01, 2016 4:46 am Reageer met quote

Lijkt me wel leuk ff kijken of ik weg kan en zo ja zie je me op schiphol

Very Happy

elvira

Superlid
Superlid
Ma Feb 01, 2016 4:50 am Reageer met quote

ha, daar is Turfje. We zien je wel verschijnen met een grote koffer.

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Ma Feb 01, 2016 4:50 am Reageer met quote

Klein foutje Elvira, ik ben aan boord van me jacht in Tampa. Me prive jet is onderweg naar Schiphol en zal daar landen rond 8 uur deze dag. Het blijft daar tot 20.00 uur vandaag en zal dan vertrekken naar Tampa.

Degene die mee willen moeten zich melden op Schiphol bij de balie prive vluchten. Ik heb jullie namen doorgegeven.

Jullie piloot is Nikita, een russische man die zeer ervaren is dus jullie zijn in goede handen.

Jullie kunnen 25 kilo bagage mee nemen per persoon.

Mijn zweedse bemanning staat klaar om jullie te verwelkomen en ik natuurlijk ook. Gaat weer een mooie reis worden !

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Turfje.1

Stamgast
Stamgast
Ma Feb 01, 2016 4:54 am Reageer met quote

25 kilo, te weinig Chess, wij zijn vrouwen he, minstens 50 kilo Smile
tot straks Laughing

Chess.1

Superlid
Superlid
Ma Feb 01, 2016 4:58 am Reageer met quote

Turfje schreef:
25 kilo, te weinig Chess, wij zijn vrouwen he, minstens 50 kilo Smile
tot straks Laughing

50 kilo make up Turfje ? Laughing

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Turfje.1

Stamgast
Stamgast
Ma Feb 01, 2016 5:03 am Reageer met quote

Nee gelukkig niet, ben beauty van nature Laughing
Maar wil wel goed tevoorschijn komen met captians dinner enz,en nog zoveel dingen waar mannen geen verstand van hebben

elvira

Superlid
Superlid
Ma Feb 01, 2016 5:06 am Reageer met quote

Oke Chess, de aankondiging een beetje vlug geschreven. We melden ons bij de balie, daar zal ik onze groep verwelkomen, samen met Clara, Greta en Bert. En Turfje is ijverig aan het inpakken. Laughing
ik hoop dat Nikita ( ik dacht dat het een meisjesnaam was?) wat Nederlands kan, of in ieder geval Engels, want Russisch kunnen we geen van allen denk ik.

Turfje.1

Stamgast
Stamgast
Ma Feb 01, 2016 5:08 am Reageer met quote

Kijk uit naar Nikita, ervaren man hou ik van hahah

Chess.1

Superlid
Superlid
Ma Feb 01, 2016 5:08 am Reageer met quote

Turfje schreef:

en nog zoveel dingen waar mannen geen verstand van hebben

Count me out ........ Very Happy Very Happy

Turfje.1

Stamgast
Stamgast
Ma Feb 01, 2016 5:10 am Reageer met quote

Ja zeker, concentreer me op Nikita, hahhaa

Turfje.1

Stamgast
Stamgast
Ma Feb 01, 2016 5:11 am Reageer met quote

Hoe oud is Nikita Rolling Eyes

Chess.1

Superlid
Superlid
Ma Feb 01, 2016 5:18 am Reageer met quote

Turfje schreef:
Hoe oud is Nikita Rolling Eyes

38, iets te jong voor jou ...... Laughing

Turfje.1

Stamgast
Stamgast
Ma Feb 01, 2016 5:21 am Reageer met quote

Gaan we meemaken, klinkt goed Laughing
nu ff slapen en straks opstappen, ben benieuwd Very Happy

Turfje.1

Stamgast
Stamgast
Ma Feb 01, 2016 5:24 am Reageer met quote

Night night, slaap lekker zie je op het schip Wink

elvira

Superlid
Superlid
Ma Feb 01, 2016 6:22 am Reageer met quote

Niet flirten met Nikita turfje want hij heeft al een vriendin die heet Iwan Laughing ik kan niet slapen van opwinding. Trouwens Chess heeft nog een leuke stuurman aan boord, weet zijn naam naam niet meer van de vorige keer. Een adonis om te zien! Ik bedoel niet de Engelsman John, want die is in love met Clara, ze skypen regelmatig met elkaar en John komt ook weleens naar Nederland.

elvira

Superlid
Superlid
Ma Feb 01, 2016 1:16 pm Reageer met quote

Oké Libelletje, we zien je in Tampa. De Sint- Bernhard en de kat van Clara blijven thuis, deze keer thuis. We willen voorkomen dat Elvis weer zijn behoefte moet doen in een bloemenvaas waar een gat in zit, zodat het vloerkleed van Chess' luxe jacht nat wordt. De buren passen op hen.

Chess.1

Superlid
Superlid
Ma Feb 01, 2016 3:59 pm Reageer met quote

Het toestel is inmiddels geland op Schiphol en staat te wachten.

Rond 20.00 uur zal het vertrekken richting Tampa.....

Laatst aangepast door Chess.1 op Ma Feb 01, 2016 4:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt

elvira

Superlid
Superlid
Ma Feb 01, 2016 4:58 pm Reageer met quote

Laughing ik zie me al hangen aan het vliegtuig van Libelletje. Ik ga toch liever mee met dat luxe vliegtuig van Chess . Er zijn inmiddels vijf mensen verzameld op Schiphol. Oh kijk, daar zie ik libelletje met Kwurbel aankomen! Ff kennis maken met haar hond, ik hoop dat hij ons niet bijt. In ieder geval hebben we bescherming mocht daar ginder mensen ons
lastig vallen.

elvira

Superlid
Superlid
Ma Feb 01, 2016 7:41 pm Reageer met quote

We hebben inmiddels kennis gemaakt met Nikita, een aardige man trouwens. gelukkig spreekt hij goed Engels. Dat is immers de voertaal bij het vliegverkeer. Kwurbel is niet weg te slaan bij Clara, hij ruikt zeker dat zij ook een hond heeft. Ze heeft een beetje spijt dat ze haar Sint-Bernhard ook niet heeft meegenomen, als gezelschap voor Kwubel. Greta zei, waarom ga je hem niet ff ophalen? Waarop Clara de buren opbelde en de buurman zou Elvis komen brengen. Ik hoop dat Chess het goed vind. Maar meer dan twee honden nemen we niet mee.! Elvis gaat samen met Kwurbel mee in Libelltje's helikopter. Zoals jullie weten van de vorige keer zit hij vol streken, ( net als de. Sint- bernhard Beethoven) dus we moeten hem goed in de gaten houden, dat hij niets uitvreet in een vreemd land.
Waar blijven de anderen toch? Tympaan waar ben je? Anna.? ......... Maar zij is meestal heel laat hier op de topic. Douwe...volgens mij was je in die landen geweest? . Mensen die een leuk verhaal kunnen verzinnen, aansluitend op de verhaallijn van de vorige persoon zijn van harte welkom.

Pagina 1 van 9 Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Plaats reactie