Verenigen tegen immigranten invasie
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende Plaats reactie

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Di Apr 05, 2016 5:28 pm Reageer met quote

Marguerite1 schreef:
Libelletje, natuurlijk staan die asielzoekers niet voor de grens van de rijke olielanden freedom te roepen, want daar is geen freedom.

Van je broeders moet je het hebben toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 7992
Di Apr 05, 2016 5:49 pm Reageer met quote

Dat Nederland vol is wordt natuurlijk iedere dag gelogenstraft. Ook in 1980 werd geroepen het is vol. Hoeveel zijn er daarna niet bij gekomen.
Alleen bij de uitverkoop van V&D zag ik dat het wel erg druk was

Nou Don, dan ga ik nu maar weer naar mijn tweede huis in Frankrijk, maar niet nadat ik mijn kapitaal via de Panama route heb veilig gesteld, want van belasting betalen is nog nooit iemand beter geworden. Laughing

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26725
Di Apr 05, 2016 5:58 pm Reageer met quote

Benneke schreef:
Dat Nederland vol is wordt natuurlijk iedere dag gelogenstraft. Ook in 1980 werd geroepen het is vol. Hoeveel zijn er daarna niet bij gekomen.

Nou Don, dan ga ik nu maar weer naar mijn tweede huis in Frankrijk, maar niet nadat ik mijn kapitaal via de Panama route heb veilig gesteld, want van belasting betalen is nog nooit iemand beter geworden. Laughing

In 1980 wat Nederland dus al vol. Dan is het nu dus intussen al wel overvol.
Hetgeen ook al wel duidelijk zichtbaar is...

Veel plezier in je tweede huis. En belasting betalen is enkel maar voor de dommen..

De juiste mentaliteit, Benneke....

Faber quisque fortunae suae

dikkiedik

Superlid
Superlid
Antw.: 1139
Di Apr 05, 2016 6:11 pm Reageer met quote

Dertien asielzoekers zijn maandag per abuis van Griekenland naar Turkije teruggestuurd,weeffoutje moet je maar denken

Tympaan

Superlid
Superlid
Di Apr 05, 2016 6:27 pm Reageer met quote

Daar staat tegenover dat er naar alle waarschijnlijkheid een veel groter aantal door de mazen van het net zullen glippen en toch kans zien om in Europa te komen...

dikkiedik

Superlid
Superlid
Antw.: 1139
Di Apr 05, 2016 7:43 pm Reageer met quote

laaste nieuws 100 vluchtelingen ondergedoken in Chios,die willen niet terug naar Turkije

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 97247
Di Apr 05, 2016 7:46 pm Reageer met quote

Turkije zou eens een afspraak moeten maken met de Arabische Emiraten, koeweit...kielekiele hopsasa.... en nog meer landen daar vlak bij. Ze zijn veel groter dan ons land en hebben ook zo'n beetje hetzelfde geloof en klimaat. Maar die rijke landen willen geen vluchtelingen. Europa zit er maar mee, waarom zij niet en wij wel?

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11390
Di Apr 05, 2016 8:26 pm Reageer met quote

elvira schreef:
Turkije zou eens een afspraak moeten maken met de Arabische Emiraten, koeweit...kielekiele hopsasa.... en nog meer landen daar vlak bij. Ze zijn veel groter dan ons land en hebben ook zo'n beetje hetzelfde geloof en klimaat. Maar die rijke landen willen geen vluchtelingen. Europa zit er maar mee, waarom zij niet en wij wel?

omdat je binnen de islam ook verschillende stromingen hebt.
Kijk maar eens op Wikipedia -> islam stromingen

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11390
Di Apr 05, 2016 8:36 pm Reageer met quote

twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen.
En zo zal het ook enigzins gaan met de div. geloven in één straat.

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Di Apr 05, 2016 10:44 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
nandes schreef:

Jij mag dat percentage van 15% niet zo groot vinden, ik vind het al veel te groot gezien de ruimte in de rest van de wereld en de problemen in Europa zelf...

Je zou eens moeten leren om te nuanceren, bij jou is alles teveel, te groot, te weinig, te klein en ga zo maar door

Jij probeert ons al tijden lang wijs te maken dat alle vluchtelingen naar europa, nee sterker nog Nederland komen.

15 % naar Europa Laughing Laughing

En jij zou eens moeten leren om enigszins normaal te discussiëren. Het heeft geen enkele zin om virtueel te gaan stampvoeten want daar bereik je mij mij in ieder geval niets mee...

Jij probeert ons wijs te maken dat er niets aan de hand is en dat het hooguit om een gezellig groepje vakantiegangers gaat...

Probeer eens naar een ander televisieprogramma te kijken dan de fabeltjeskrant en de onbenulshows...

Dan zou je kunnen zien dat er een niet aflatende stroom gelukszoekers de Zuid-Europese kusten bestormen en daarbij steeds brutaler worden..
En inderdaad, allemaal willen ze Europa in en niemand gaat naar Rusland of de rest van de wereld...

en jij zou dan eens inde spiegel moeten kijken en lezen wat je zelf tikt, een typisch geval van de pot verwijt de ketel.

Een niet aflatende stroom???, de stroom is duidelijk minder geworden,men wijt dit aan het (winter)weermaar ook de strakkere regels zullen daar aan meegewerkt hebben.

En nee ze willen niet allemaal naar Europa, 15 % slechts.

Beter was 0 omdat het niet nodig zou moeten zijn.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

nandes

Superlid
Superlid
Di Apr 05, 2016 10:50 pm Reageer met quote

Libelletje schreef:
Ja, en het westen is nog een heel veel andere richting, dus zie ik nog nit waarom wij wel en zij niet.

douwe zegt het goed naar mijn mening, die verschillende stromingen maakt het voor sommige landen onmogelijk om daadwerkedlijk aan opvang te doen, wel storten deze landen grote sommen geld aan het unhcr.

Dat jij dat niet ziet Libelle geloof ik niet zo, jij weet er zoveel van dat je dit ook wel weet

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Di Apr 05, 2016 10:57 pm Reageer met quote

Waarom zouden verschillende stromingen het voor andere landen moeilijk maken?

Onze zwarte Piet en het kindje in het kribbetje passen ook niet erg bij "hun stromingen".... Very Happy

Onee....die worden hier passend gemaakt....... Laughing

nandes

Superlid
Superlid
Di Apr 05, 2016 11:55 pm Reageer met quote

humor schreef:
Waarom zouden verschillende stromingen het voor andere landen moeilijk maken?

Onze zwarte Piet en het kindje in het kribbetje passen ook niet erg bij "hun stromingen".... Very Happy

Onee....die worden hier passend gemaakt....... Laughing

neem de moeite en verdiep je er eens in, Libelle kan veel van je vragen beantwoorden.

nandes

Superlid
Superlid
Wo Apr 06, 2016 1:03 am Reageer met quote

Libelletje schreef:
Nandes, Europa en Nederland geven ook heel veel, dat jij dat niet ziet Nandes, jij weet er toch zoveel van?

Nou, saoedië Arabie heeft duitsland veel geld geboden omdat die zoveel vluchtelingen opnam. Geld voor..... Moskeeën. Wist jij dat? 200 moskeeën, google maar even.

En dan nu?

Een melding over een vluchteling met mogelijke foto's van extremistische partijen en strijders op zijn Facebookpagina is in behandeling genomen door de districtsrecherche.

Daarnaast wordt het steeds onrustiger in de noodopvang door de stagnerende doorstroming naar het registratiecentrum in Ter Apel. Dit levert kleine ongeregeldheden op, waarbij soms overmatig alcoholgebruik in het spel is.

Ze moeten naar Ter Apel, ze zullen er daar blij mee zijn. Pfff

https://www.telegraaf.nl/f/25541291

Ja Nederland doet ookzijn plicht.

200 moskeen voor 800.000 vluchtelingen is zoveel niet, honderden miljoenen naar unchr, google ook maar ff.

De betreffende vluchteling ( als het zo is) oppakken en direct terugsturen.

Onrust in Ter Apel, het zou zo maar kunnen, maar het moet gezegd, het gaat er nogal rustig aan toe in het Nederlandse vluchtelingenwerk, ( gelukkig maar)

Het loopt allemaal nogal rustig, tuurlijk er zijn wel wat incidenten, maar je kunt niet alles Afrekenen op incidenten.

Het nieuws gaat zijn gangetje, de vluchteling levert geen nieuws meer, ja griekenland en turkije maar verder??
Hot is de belastingontduiking via panama, het schijnt dat ook het front national van marie le pen erbij betrokken is.
ze is nogal goeie maatjes met GW, zou hij er ook zijn pensioen gestald hebben?

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Wo Apr 06, 2016 8:36 am Reageer met quote

Benneke schreef:

Jij hebt vast ook nog wel plek voor 100 man in je huisje of in je schuur........als je ze staand laat slapen kunnen er nog wel een paar bij.

Tympaan

Superlid
Superlid
Wo Apr 06, 2016 9:43 am Reageer met quote

nandes schreef:

Een niet aflatende stroom???, de stroom is duidelijk minder geworden,men wijt dit aan het (winter)weermaar ook de strakkere regels zullen daar aan meegewerkt hebben.

Inderdaad, een niet aflatende stroom overvalt de Zuid-Europese kusten. Je hoeft enkel maar je ogen open te doen om dat te kunnen zien.

Die zogenaamde strakkere regels worden overal aan de diverse laarzen gelapt en de winter is alweer voorbij...

15% van wat..?? 15% van alle kansarmen van de wereld passen echt niet in Nederland en ook niet in Europa...

Quote:

Dat is het enige zinnige wat ik van je lees...

Tympaan

Superlid
Superlid
Wo Apr 06, 2016 9:48 am Reageer met quote

douwe schreef:
twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen.
En zo zal het ook enigzins gaan met de div. geloven in één straat.

En zodra er maar genoeg bij elkaar zitten gaan die hun geloofsdisputen hier verder uitvechten en daar zit je dan al Nederlander tussen...

Dan kun je je woongenot verder wel vergeten...

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Wo Apr 06, 2016 10:11 am Reageer met quote

Het te dicht op elkaar wonen geeft allerlei irritaties. Kijk maar eens naar de rijdende rechter.

Wij Nederlanders zijn erg gesteld op onze privacy en dat mag en willen we graag zo houden, sterker dat moeten we zo houden.
En dat is mijn uitspraak.

nandes

Superlid
Superlid
Wo Apr 06, 2016 10:46 am Reageer met quote

Tympaan schreef:
nandes schreef:

Inderdaad, een niet aflatende stroom overvalt de Zuid-Europese kusten. Je hoeft enkel maar je ogen open te doen om dat te kunnen zien.

Die zogenaamde strakkere regels worden overal aan de diverse laarzen gelapt en de winter is alweer voorbij...

15% van wat..?? 15% van alle kansarmen van de wereld passen echt niet in Nederland en ook niet in Europa...

Quote:

Dat is het enige zinnige wat ik van je lees...

Ja dat kun je idd zien, de stroom is duidelijk minder geworden.

die regels worden pover het algemeen goed gevolgd.

en blijven opletten, we hadden het niet over alle kansarmen, we hadden het over mensen die oorlogsgebieden ontvluchten, vluchtelingen dus.

Tympaan

Superlid
Superlid
Wo Apr 06, 2016 11:02 am Reageer met quote

nandes schreef:

Ja dat kun je idd zien, de stroom is duidelijk minder geworden.

Maat dat je kat maar wijs. Ze staan hooguit te wachten tot het beter weer wordt.

Quote:

die regels worden pover het algemeen goed gevolgd.

De opvolging is inderdaad pover, om niet te zeggen: gebrekkig.

Quote:

en blijven opletten, we hadden het niet over alle kansarmen, we hadden het over mensen die oorlogsgebieden ontvluchten, vluchtelingen dus.

En waarschijnlijk zal jijzelf wat beter moeten opletten, want in de eerste plaats komt er van alles meedrijven wat helemaal niet uit een oorlogsgebied komt en ten tweede is een vluchteling slecht een vluchteling totdat hij het eerste de beste veilige land bereikt heeft. Daarna is het gewoon een asielzoeker...

Ten tweede zijn er op zoveel plaatsen wel oorlogen en gewapende conflicten aan de gang...
Moeten die dan ook allemaal maar hierheen komen..? Of maken we onderscheid tussen de een wel en de ander niet. En wat zijn daar dan de criteria voor..?

Pagina 5 van 7 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Plaats reactie