Bajes-azc geplunderd
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende Plaats reactie

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Vr Apr 29, 2016 1:37 am Reageer met quote

Ach Kees, hij wist binnen 5 minuten te reageren op mijn berichtje, maar nu moet hij vermoedelijk eerst overleggen met de achterban........

Nu is er niks mis met overleg, maar ik heb toch me bedenkingen bij mensen die blijkbaar hun eigen bijdrages niet kunnen verdedigen of verantwoorden.

Maar, het kan ook zo zijn dat hij nu te druk is met de netwerken waar hij aan refereerde, ik heb geen idee.

We wachten het af......

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Rianne43.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1340
Vr Apr 29, 2016 2:18 am Reageer met quote

Waarom beklagen jullie je niet bij de moderatie ?
Over smerige insinuaties gesproken............
Walgelijk vind ik jullie.

Turfje.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 305
Vr Apr 29, 2016 2:28 am Reageer met quote

Chess, Laat je niet opfokken door RobJ59 .
Die is al die aandacht niet waard.
Weet wel beter!
Je bent een heel integere man, leg het naast je neer!
De sop van de kool niet waard

Wink

Turfje.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 305
Vr Apr 29, 2016 2:44 am Reageer met quote

Goed lezen Rianne43 en dan pas oordelen
Je hebt op het verkeerde paard gewed in deze.
Slaap lekker

Rianne43.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1340
Vr Apr 29, 2016 2:52 am Reageer met quote

Turfje schreef:
Goed lezen Rianne43 en dan pas oordelen
Je hebt op het verkeerde paard gewed in deze.
Slaap lekker

Vind ik lief van je Turfje dat je die twee mannen te hulp schiet, ze kunnen het gebruiken.
De heeft zich lange tijd ten onrechte arts genoemd en de ander heeft een hele rits juristen en rechters ter beschikking (denkt hij zelf) om aanklachten tegen ons in te dienen.
Maar Turfje wij mogen hier niet zomaar dingen schrijven als ze niet over stelende asielzoekers gaan.
Welterusten.

Chess.1

Superlid
Superlid
Vr Apr 29, 2016 3:17 am Reageer met quote

Turfje schreef:
Chess, Laat je niet opfokken door RobJ59 .
Die is al die aandacht niet waard.

Je kent me goed genoeg om te weten dat ik zijn, in mijn ogen, infantiele praat op geen enkel moment serieus neem.

Turfje schreef:
Je bent een heel integere man

Fijn te lezen van iemand die me wel kent.

Maar, toch ben ik benieuwd naar zijn onderbouwing, ook al is hij de ..............

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

Chess.1

Superlid
Superlid
Vr Apr 29, 2016 3:20 am Reageer met quote

Rianne43 schreef:
Waarom beklagen jullie je niet bij de moderatie ?

Waarom zou ik me moeten gaan beklagen bij de moderatie?

Als ik dat moet gaan doen bij elke, in mij ogen, debiele bijdrage dan zou ik daar een dagtaak aan hebben.

Maar goed, over een paar uurtjes vlieg ik weer terug naar Nederland en mogelijk is Robje inmiddels op weg naar Bangkok of Singapore, dat laatste zullen we nooit weten denk ik.

Chess.1

Superlid
Superlid
Vr Apr 29, 2016 3:42 am Reageer met quote

Rianne43 schreef:

Walgelijk vind ik jullie.

En heb je het vermoeden dat dat wederzijds is ?

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12870
Vr Apr 29, 2016 8:32 am Reageer met quote

Rianne43 schreef:
De heeft zich lange tijd ten onrechte arts genoemd

Ik neem aan dat je mij bedoelt met deze insinuatie, die je er met de haren bijsleept en op geen enkele manier hard kunt maken.

Bovendien ben ik niemand tegengekomen die diefstal goedkeurt. Je fantaseert er duchtig op los en beschuldigt vanuit je hersenspinsels maar prijs je gelukkig dat je in goed gezelschap verkeert want je bent de enige niet.

Gelukkig hebben een paar mensen de moed om je door en door verziekte clubje lasteraars wat tegengas te bieden.

En wat Rob betreft: leg uit wat je bedoelde, geef ruiterlijk toe dat je fout zat of ga ergens anders de boel verzieken maar hou op met dat laffe gedraai en gekonkel.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Vr Apr 29, 2016 8:51 am Reageer met quote

Jullie lezen kennelijk wat jullie graag willen lezen maar ik laat me geen ziekelijke uitspraken in de mond leggen.
Je kunt iets positief of negatief uitleggen, het half volle en half lege glas.
Dat er hier naar netwerken en smerige zaakjes verwezen wordt distantieer ik mij volledig van en laat ik voor jullie competenties.
Sommigen plaatsen hier lelijke beschuldigingen naar mijn kant en die moeten ze dan maar eens verantwoorden naar de moderatie want ik vind dit te ziekelijk voor woorden.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12870
Vr Apr 29, 2016 9:44 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:
En wat Singapore betreft; jij als behulpzaam mens zal daar wel goed voor de kleine kindertjes gaan zorgen. Succes er mee.

Je gaat er in het openbaar continu over door. Wees dan consequent en grijp je kans om eveneens in het openbaar uit te leggen wat je precies bedoelde met die gewraakte zin. Met je hardnekkige wijzen naar anderen laad je steeds meer verdenking op je dat je suggestie inderdaad die van pedofilie
was. Aanvankelijk had je 'jongetjes en meisjes' in plaats van 'kindertjes' geschreven. Toen was het nog duidelijker.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

RobJ59

Superlid
Superlid
Vr Apr 29, 2016 10:02 am Reageer met quote

Keesvi schreef:
RobJ59 schreef:
En wat Singapore betreft; jij als behulpzaam mens zal daar wel goed voor de kleine kindertjes gaan zorgen. Succes er mee.

Je gaat er in het openbaar continu over door. Wees dan consequent en grijp je kans om eveneens in het openbaar uit te leggen wat je precies bedoelde met die gewraakte zin. Met je hardnekkige wijzen naar anderen laad je steeds meer verdenking op je dat je suggestie inderdaad die van pedofilie
was. Aanvankelijk had je 'jongetjes en meisjes' in plaats van 'kindertjes' geschreven. Toen was het nog duidelijker.

Ga ik er in het openbaar continue over door????
Ik reageer alleen maar op naar mijn mening smerige beschuldigingen.
Ik hoef helemaal niets uit te leggen aan jou of anderen hier, je leest maar wat je wilt lezen.
En nogmaals;
Dat er hier naar netwerken en smerige zaakjes verwezen wordt distantieer ik mij volledig van en laat ik voor jullie competenties.

Verder zoeken jullie het maar lekker uit met de naar mijn mening smerige gedachten die jullie hier ten toon spreiden.

Chess.1

Superlid
Superlid
Vr Apr 29, 2016 10:21 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:

Verder zoeken jullie het maar lekker uit met de naar mijn mening smerige gedachten die jullie hier ten toon spreiden.

Waarmee voor mij het overduidelijk is dat je geen verantwoording voor je uitspraak wenst te nemen en niet in staat bent om er nog een draai aan te geven.

Je hebt voor mij in ieder geval meer dan duidelijk gemaakt wat voor misselijkmakend eng ventje je bent.

En nogmaals, waar het hart van vol is ...........

Dat je voor deze opmerking slechts 2 punten hebt gekregen zie ik als "bewijs" dat het moderatie team jou redelijk de hand boven het hoofd houdt. Anderen hadden er waarschijnlijk een ban van een maand voor gekregen of langer. Maar dat is slechts mijn indruk.

RobJ59

Superlid
Superlid
Vr Apr 29, 2016 10:37 am Reageer met quote

Chess schreef:
RobJ59 schreef:

Waarmee voor mij het overduidelijk is dat je geen verantwoording voor je uitspraak wenst te nemen en niet in staat bent om er nog een draai aan te geven.

Je hebt voor mij in ieder geval meer dan duidelijk gemaakt wat voor misselijkmakend eng ventje je bent.

En nogmaals, waar het hart van vol is ...........

Dat je voor deze opmerking slechts 2 punten hebt gekregen zie ik als "bewijs" dat het moderatie team jou redelijk de hand boven het hoofd houdt. Anderen hadden er waarschijnlijk een ban van een maand voor gekregen of langer. Maar dat is slechts mijn indruk.

Ben benieuwd of de moderatie jou nu ook een hand boven het hoofd houdt? Je benoemt de volgende tekst namelijk feitelijk;

Verder ben ik klaar met deze onzinnige discussie, veel plezier.

Chess.1

Superlid
Superlid
Vr Apr 29, 2016 10:45 am Reageer met quote

RobJ59 schreef:

Verder ben ik klaar met deze onzinnige discussie, veel plezier.

Waarmee je, voor mij, overduidelijk maakt, dat mijn interpretatie van je woorden volledig correct is. Laat iedereen maar voor zichzelf bepalen hoe hij of zij verder over jou gaat denken, daar hebben ze mijn mening niet voor nodig.

Hoe ik over je denk zal je nu vast wel duidelijk zijn.

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Vr Apr 29, 2016 10:50 am Reageer met quote

De enige die er een (verkeerde) draai aan heeft gegeven ben jij Chess.
Ik kon het er niet uit opmaken, wat jij er van maakt, maar waarschijnlijk komen die (negatieve) gedachten bij mij gewoon niet op.

De "strijd" tussen de dissidenten en de variabelen is blijkbaar weer opgelaaid nu jij weer teruggekomen bent na je ban.
Dat jij met je insinuatie de anderen van jouw groepje hebt meegekregen zou mij dan ook niets verbazen.
Ik hoop niet dat dit nu uit rancune ontstaan is, maar het lijkt er wel op.

En nee.....ik heb niet overlegd in "ons groepje", alleen die opmerking al, geeft al aan dat je rap met je conclusies klaar staat en die voor waar aanneemt.
En dat zegt weer alles over dit "conflict"

Chess.1

Superlid
Superlid
Vr Apr 29, 2016 10:57 am Reageer met quote

humor schreef:
De enige die er een (verkeerde) draai aan heeft gegeven ben jij Chess.
Ik kon het er niet uit opmaken, wat jij er van maakt, maar waarschijnlijk komen die (negatieve) gedachten bij mij gewoon niet op.

Hoe heb jij die opmerking dan gelezen?

Nog even buiten het feit dat de opmerking vrij snel is aangepast.

humor

Superlid
Superlid
Vr Apr 29, 2016 11:03 am Reageer met quote

Dat aanpassen gebeurt regelmatig , daar kan ik niets aan verbinden, dat is geen bewijs voor het een of het ander.

Alleen als mensen in een bepaalde richting denken, gaan ze vaak mee met de stroom der (negatieve) gedachten.
Dat is hetgeen wat ik er uit op maak in dit geval.

Chess.1

Superlid
Superlid
Vr Apr 29, 2016 11:04 am Reageer met quote

humor schreef:
Dat aanpassen gebeurt regelmatig , daar kan ik niets aan verbinden, dat is geen bewijs voor het een of het ander.

Alleen als mensen in een bepaalde richting denken, gaan ze vaak mee met de stroom der (negatieve) gedachten.
Dat is hetgeen wat ik er uit op maak in dit geval.

Hoe heb jij die opmerking dan gelezen ?

humor

Superlid
Superlid
Vr Apr 29, 2016 11:06 am Reageer met quote

Ik heb de opmerking gelezen maar ik verbond daar niets aan en was zelfs verbaasd dat er punten voor werden gegeven, maar daar laat ik me verder niet over uit dat zou tegen de regels zijn.

Pagina 4 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats reactie