We zitten hier gezellig en we zitten hier oké
Schrijven & dichten
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende Plaats reactie

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 29883
Wo Mei 25, 2016 1:21 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Tympaan schreef:
omdat je je gelijk niet zal krijgen...

Misverstand. Ik wil slechts steekhoudende argumenten voor of tegen zien. Mijn mening daarover is daar ondergeschikt aan.

Daar heb je tot nu toe weinig blijk van gegeven, lijkt mij zo..

Faber quisque fortunae suae
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10804
Wo Mei 25, 2016 1:43 pm Reageer met quote

Benneke schreef:

Zelden hen ik een misselijker manier gezien om, een met een glimlach begonnen onderwerp, om zeep te helpen.

De enige misselijke manier die ik gezien heb hier, is dat benneke zich verschuilt achter valse gedichtjes om zijn gelijk te halen. Shocked ....vind ik.....

En dat was (zoals iedereen zich nog wel herinnert) niet de eerste keer.

Vere1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 84
Wo Mei 25, 2016 1:56 pm Reageer met quote

We zitten hier gezellig en we zitten hier oké ??????????? Question

Laughing Laughing

humor

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 2:11 pm Reageer met quote

vere schreef:
We zitten hier gezellig en we zitten hier oké ??????????? Question

Laughing Laughing

Juist Vere.....

............ wij zitten daar niet mee.

Want we zitten hier gezellig
En we zitten hier oké

Laughing Laughing

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8550
Wo Mei 25, 2016 2:12 pm Reageer met quote

[quote="Libelletje"]Benneke, ik zei al eerder, je doet schijnheilig. Je begon met een glimlach en ik lachte terug. Ik dacht: dat is de Benneke die ik mij herinner, destijds niet wetende wat een enge man je eigenlijk bent. Jij nam je kans en schreef dat versje over Europa moslimvrij en koude douche en valse smoes.

Dat is eng Benneke, glimlachen en dan misbruiken. Brrrr.

Ik heb geen koorknapen, ik heb geen volgers en ook is niemand mijn lovertje, zoals Nandes stelde uit wanhoop omdat hij niks zinnigs kon zeggen. Ik heb vrienden.

Ik schreef het al Libelle, jij stookte het vuurtje op, waarna je verdween en nu was jij je handen in onschuld. De schijnheiligheid ten top.
Jij begon om een paar onschuldige regels opeens je gal te spuwen en nu ga je mij nog verwijten dat ik woedend zou zijn.....
Ga toch fietsen vrouwtje, mensen zoals jij kunnen alleen maar mijn medelijden opwekken. Misschien kan je er zelf niets aan doen dat je zo bent, het zal wel in je karakter zitten.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

humor

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 2:14 pm Reageer met quote

.......en wie begon met het vuurtje.................. Very Happy

Tympaan

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 2:28 pm Reageer met quote

Benneke schreef:
[

Ik schreef het al Libelle, jij stookte het vuurtje op, waarna je verdween en nu was jij je handen in onschuld. De schijnheiligheid ten top.
Jij begon om een paar onschuldige regels opeens je gal te spuwen en nu ga je mij nog verwijten dat ik woedend zou zijn.....
Ga toch fietsen vrouwtje, mensen zoals jij kunnen alleen maar mijn medelijden opwekken. Misschien kan je er zelf niets aan doen dat je zo bent, het zal wel in je karakter zitten.

Waarom denk jij, Benneke, dat jij, desnoods onder het mom van een gedichtje, wel iedereen op de hak mag nemen maar wordt je zo kwaad als een ander dat bij jou doet...?

Is dat niet iets wat je bijvoorbeeld Wilders altijd verwijt...

christoffel

Superlid
Superlid
Antw.: 2997
Wo Mei 25, 2016 2:59 pm Reageer met quote

voor de verandering maar eens een liedeke .
https://youtu.be/e5pqGz8xcgY

Aan het onmogenlijke, is niemand gehouden.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Benneke

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 2:59 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:

Waarom denk jij, Benneke, dat jij, desnoods onder het mom van een gedichtje, wel iedereen op de hak mag nemen maar wordt je zo kwaad als een ander dat bij jou doet...?

Waaruit maak je op dat ik kwaad ben Tympaan?. Verstandige mensen zoals ik worden niet kwaad, die hebben alleen maar medelijden met mensen, die uit frustraties de lelijkste dingen schrijven.

Trouwens in dat gedichtje werd niemand op de hak genomen, het was slechts een verwijzing naar een discussie.

kennelijk voelen een aantal mensen dit al als een aanval en gaan ze helemaal door het lint. Het makkelijkste is dan de schrijver maar aan te vallen. Het probleem bij zich zelf zoeken, komt niet eens in hen op.

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Wo Mei 25, 2016 3:00 pm Reageer met quote

De terminologie van het clubje is aardig gesynchroniseerd valt zo hier en daar op. Wat concreter gezegd, een zekere verruwing van taalgebruik. Van mekaar kunnen ze nog wel wat leren dus, voor de rest zijn ze wat hardleers en halsstarrig. Vooral het eigen gelijk voert de boventoon.

En benneke moet de titel van het topic veranderen want die is niet meer zo heel erg passend.

Benneke

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 3:05 pm Reageer met quote

Bas12 schreef:
De terminologie van het clubje is aardig gesynchroniseerd valt zo hier en daar op. Wat concreter gezegd, een zekere verruwing van taalgebruik. Van mekaar kunnen ze nog wel wat leren dus, voor de rest zijn ze wat hardleers en halsstarrig. En vooral het eigen gelijk voert de boventoon.

En benneke moet de titel van het topic veranderen want die is niet meer zo heel erg passend.

Verkeerd geschreven beste Bas. Benneke "Moet" helemaal niets. Benneke is een onafhankelijke man, die zelf zijn koers wel bepaalt.

Met "Het clubje" bedoel je waarschijnlijk jezelf, Humor, Tympaan cs. Je hebt dat aardig onder woorden gebracht. Daar wil ik je best mee complimenteren.

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Wo Mei 25, 2016 3:08 pm Reageer met quote

Benneke schreef:
Bas12 schreef:
De terminologie van het clubje is aardig gesynchroniseerd valt zo hier en daar op. Wat concreter gezegd, een zekere verruwing van taalgebruik. Van mekaar kunnen ze nog wel wat leren dus, voor de rest zijn ze wat hardleers en halsstarrig. En vooral het eigen gelijk voert de boventoon.

Verkeerd geschreven beste Bas. Benneke "Moet" helemaal niets. Benneke is een onafhankelijke man, die zelf zijn koers wel bepaalt.

Met "Het clubje" bedoel je waarschijnlijk jezelf, Humor, Tympaan cs. Je hebt dat aardig onder woorden gebracht. Daar wil ik je best mee complimenteren.

Benneke onafhankelijk? Je wekt anders niet echt de indruk beste Benneke.
Je laat je teveel meesleuren met bepaalde mensen als ik kijk naar je taalgebruik wat sinds enige tijd nog wat slinkser is geworden.

Tympaan

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 3:13 pm Reageer met quote

Benneke schreef:

Het heeft geen zin om te ontkennen dat jij ook in een "clubje" opereert, Benneke. Je veegt wel graag je eigen straatje schoon maar dat is toch niet helemaal de waarheid.

Het is een ontstane situatie. Niet meer en niet minder...

pienvangmail.co m

Superlid
Superlid
Antw.: 3735
Wo Mei 25, 2016 3:21 pm Reageer met quote

RobJ59 schreef:
pieneke schreef:
laat iedereen toch eerlijk over zijn naam blijven, anders wordt een
mens gestoord ervan. en er zijn al zoveel gestoorden in het land,
ook in de politiek, nu die sylvana weer erbij, gaat goed. gestoorden nemen de overhand

Ja, sylvana die zich aansluit bij DENK waarvan de leider, Wilders een kanker gezwel noemt, dan ben je goed bezig.

ach zij heeft geen voeling met de gewone pol.partijen zei ze, nee logisch, volgens sommigen suries is ze nooit normaal geweest, geeft niet ik zelf ben prettig gestoord, maar zou het land er niet mee willen opzadelen. ik denk dat ze alleen om het salaris erbij zit, en dan snel wachtgeld. hoop dat dat dan afgeschaft is walg van dat mens.
wil alleen onrust zaaien net als de parttij waar ze bij gaat, verlengstuk van die in turkye die me erg doet denken aan snorretje 1930/1945
misschien wel zijn incarnatie Laughing Laughing

groetjes pieneke; leef en laat leven, zonder overlast te geven

pienvangmail.co m

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 3:36 pm Reageer met quote

Benneke schreef:
Tympaan schreef:

Waaruit maak je op dat ik kwaad ben Tympaan?. Verstandige mensen zoals ik worden niet kwaad, die hebben alleen maar medelijden met mensen, die uit frustraties de lelijkste dingen schrijven.

Trouwens in dat gedichtje werd niemand op de hak genomen, het was slechts een verwijzing naar een discussie.

kennelijk voelen een aantal mensen dit al als een aanval en gaan ze helemaal door het lint. Het makkelijkste is dan de schrijver maar aan te vallen. Het probleem bij zich zelf zoeken, komt niet eens in hen op.

foei foei, je mag nooit van jezelf zeggen dat je verstandig bent, dat is hoog van de toren blazen, en wie hoog klimt, kon laag vallen Laughing

pienvangmail.co m

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 3:38 pm Reageer met quote

christoffel schreef:
voor de verandering maar eens een liedeke .
https://youtu.be/e5pqGz8xcgY

ja ja dat liedje heb ik in de oorlog en erna vaker gehoord, maar komt er iets van????

Tympaan

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 3:54 pm Reageer met quote

Mooi stukje Beethoven is nooit weg. Maar daar zal het wel bij blijven, vrees ik...

l.rozewater

Superlid
Superlid
Antw.: 3022
Wo Mei 25, 2016 4:00 pm Reageer met quote

Jan rutgers: Hoe kom je er bij, dat ik op wat voor manier boete zou moeten doen?

Omdat je mij voor leugenaar heb uitgemaakt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Fyrano

Superlid
Superlid
Antw.: 2063
Wo Mei 25, 2016 4:05 pm Reageer met quote

En we zitten hier gezellig en we zitten hier oké ....................
ha, ha, ha.

l.rozewater

Superlid
Superlid
Antw.: 3022
Wo Mei 25, 2016 4:22 pm Reageer met quote

klopt, want wanneer je vanonder die steen vandaan bent.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Pagina 3 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Plaats reactie