Alleen op vakantie gaan.
Voorstellen en persoonlijke berichten
Plaats reactie

Monica52

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 1
Do Aug 23, 2018 4:51 pm Reageer met quote

Ik ben nu 5 jaar alleenstaand en ga alleen op vakantie. Huur dan een huisje, soms eenvoudig en soms wat luxer. Houd van fietsen en wandelen en neem mijn hondje mee. Wat me opgevallen is de laatste jaren, is dat ik geen andere alleenstaanden tegen kom. Zie alleen maar echtparen en gezinnen terwijl er steeds meer alleenstaanden zijn. Gaat echt iedereen naar een hotel of met een groepsreis mee? Groet Monica

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Eenzamefietser7 5

Superlid
Superlid
Antw.: 18771
Do Aug 23, 2018 4:59 pm Reageer met quote

Monica52 schreef:
Gaat echt iedereen naar een hotel of met een groepsreis mee? Groet Monica

Ik wel, maar dat houdt niet in dat ik mij ondergeschikt voel aan echtparen.
Sterker nog, de afgelopen periode was ik in TsjechiŽ. Dit was een groepsreis. In plaats van me op moeten trekken aan de groep, trokken veel mensen zich op aan mij: met Engels of Duits kom je op de meeste plaatsen niet ver.
Een paar maal had ik verwonderde blikken tegenover me toen ik in de taal van het land begon...
En dat terwijl ik een beperking (aanrijding zebrapad) heb opgelopen.

Laatst aangepast door Eenzamefietser75 op Do Aug 23, 2018 11:29 pm, in totaal 1 keer bewerkt

inemaartje

Superlid
Superlid
Antw.: 13376
Do Aug 23, 2018 10:15 pm Reageer met quote

Monica52 schreef:
Ik ben nu 5 jaar alleenstaand en ga alleen op vakantie. Huur dan een huisje, soms eenvoudig en soms wat luxer. Houd van fietsen en wandelen en neem mijn hondje mee. Wat me opgevallen is de laatste jaren, is dat ik geen andere alleenstaanden tegen kom. Zie alleen maar echtparen en gezinnen terwijl er steeds meer alleenstaanden zijn. Gaat echt iedereen naar een hotel of met een groepsreis mee? Groet Monica

Nee. Ik ga niet alleen op vakantie, dat durf ik niet in deze tijd. Ik blijf dan maar thuis. Wel maak ik soms een korte rit en strijk ergens neer voor koffie. Misschien is dat het geval ook bij andere alleenstaanden?

My old day is just my friend.

Janjoris

Stamgast
Stamgast
Antw.: 549
Vr Aug 24, 2018 1:38 pm Reageer met quote

Er zijn speciale reizen voor alleenstaande mensen waar ik veel goede berichten over heb gehoord.

Geniet van elk moment!

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 3864
Vr Aug 24, 2018 4:36 pm Reageer met quote

Janjoris schreef:
Er zijn speciale reizen voor alleenstaande mensen waar ik veel goede berichten over heb gehoord.

Er komt steeds meer aanbod in reizen voor alleenstaanden en voor allerlei leeftijdsgroepen.
Ik ga ook mee met groepsreizen en die bevallen prima.

inemaartje

Superlid
Superlid
Vr Aug 24, 2018 6:36 pm Reageer met quote

Ja, Monica52, je ziet dat veel alleenstaanden inderdaad in gezelschap reizen. Wat jij doet, zou mijn voorkeur hebben, maar of ik je dan zou tegenkomen is de grote vraag. Ik merk dat je op jezelf bent en dat ben ik ook. Anderzijds heb ik niet direct de behoefte om op vakantie te gaan, zoals ik al aangaf. Ik woon prettig en ervaar mijn oude dag optimaal als vrije tijd. Sinds mijn liefste mens is overleden, ben ik nog meer op mezelf geraakt. Leuk dat je een hondje hebt. Mijn hondje is 12 december vorig jaar helaas overleden, het blijft zeer doen. Dag!

Eenzamefietser7 5

Superlid
Superlid
Antw.: 18771
Vr Aug 24, 2018 9:00 pm Reageer met quote

Janjoris schreef:

mijn singlereis van dit voorjaar was een aanfluiting...

inemaartje

Superlid
Superlid
Vr Aug 24, 2018 9:04 pm Reageer met quote

Eenzamefietser75 schreef:
Janjoris schreef:

mijn singlereis van dit voorjaar was een aanfluiting...

Hoezo beste Eenzamefietser75?
De reis, de hotels,de plaats van bestemming of het gezelschap of iets anders?
Vind ik wel interessant om te (mogen) weten.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie