Korten op pensioenen.
Blik op het nieuws
Ga naar pagina Vorige  1, 2 Plaats reactie

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 3233
Do Apr 04, 2019 9:34 pm Reageer met quote

Adamm schreef:
theDon schreef:
Ik en vele met mij, hebben er niets van gemerkt.
Mijn AOW is met 9 euro p/m omhoog gegaan en dat is het!
Heb wel belasting terug gehad maar minder als het jaar ervoor.
Volgen rutje moesten we er op vooruit gaan....jaja hmmmm!

Ja Donn, de belastingteruggave zal . door diverse maatregelen, in de komende jaren steeds minder worden. Generieke aanpassing van tarieven/kortingen etc. kunnen dit niet verhinderen.

By the way de titel is echter: korting op pensioenen. Niet duidelijk is waarom het ene pensioenfonds wel goed presteert (bijv. Unilever) qua rendement en het andere pensioenfonds (bijv. ABP) er niets van bakt.

Tip, speciaal voor jou: Als je een bedoeling hebt met het openen van een topic, als je graag de discussie in een bepaalde richting wilt sturen geef dat dan aan in je openingsbericht. Je kunt niet verwachten dat de deelnemers aan de discussie zelf maar een beetje gaan raden wat je bedoeling is met een topic. Succes.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

ron1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 686
Do Apr 04, 2019 9:57 pm Reageer met quote

Lifeisaminestrone schreef:
Door welke diverse maatregelen zal de belastingteruggave steeds minder worden? Ik weet van niks. Heb je wat informatie daarover voor me?

zie mijn bericht van 2-4 de punten B,C,D.

ron1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 686
Do Apr 04, 2019 9:59 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:
Adamm schreef:
theDon schreef:
Ik en vele met mij, hebben er niets van gemerkt.
Mijn AOW is met 9 euro p/m omhoog gegaan en dat is het!
Heb wel belasting terug gehad maar minder als het jaar ervoor.
Volgen rutje moesten we er op vooruit gaan....jaja hmmmm!

Ja Donn, de belastingteruggave zal . door diverse maatregelen, in de komende jaren steeds minder worden. Generieke aanpassing van tarieven/kortingen etc. kunnen dit niet verhinderen.

By the way de titel is echter: korting op pensioenen. Niet duidelijk is waarom het ene pensioenfonds wel goed presteert (bijv. Unilever) qua rendement en het andere pensioenfonds (bijv. ABP) er niets van bakt.

Tip, speciaal voor jou: Als je een bedoeling hebt met het openen van een topic, als je graag de discussie in een bepaalde richting wilt sturen geef dat dan aan in je openingsbericht. Je kunt niet verwachten dat de deelnemers aan de discussie zelf maar een beetje gaan raden wat je bedoeling is met een topic. Succes.

Nu weet ik nog steeds niet waarom het ene pensioenfonds wel goed presteert (bijv. Unilever) qua rendement en het andere pensioenfonds (bijv. ABP) er niets van bakt. Ik had gedacht dat U dat wel wist ??

Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats reactie