‘Superbatterij brengt elektrische auto's duizend kilometer v
Filosofie & wetenschap
Plaats reactie

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 3365
Vr Apr 05, 2019 7:20 pm Reageer met quote

Kijk eens aan, we komen er wel, geduld is een schone zaak!

Een autobatterij waarmee je met één oplaadbeurt tot 1.000 kilometer ver kan rijden. Het Zwitserse bedrijf Innolith beweert die droom te kunnen verwezenlijken. Bovendien zou de nieuwe lithium-ion accu met hoge energiedichtheid een langere levensduur hebben. Dat meldt de doorgaans goed ingevoerde tech-website The Verge
Lees verder; klikkie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

ron1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 686
Vr Apr 05, 2019 8:57 pm Reageer met quote

theDon schreef:

Een autobatterij waarmee je met één oplaadbeurt tot 1.000 kilometer ver kan rijden. Het Zwitserse bedrijf Innolith beweert die droom te kunnen verwezenlijken. Bovendien zou de nieuwe lithium-ion accu met hoge energiedichtheid een langere levensduur hebben. Dat meldt de doorgaans goed ingevoerde tech-website The Verge
Lees verder; klikkie

Ik hoop niet dat die super batterij duurder wordt dan de auto.

theDon

Superlid
Superlid
Vr Apr 05, 2019 11:05 pm Reageer met quote

Adamm schreef:
theDon schreef:

Lees verder; klikkie

Ik hoop niet dat die super batterij duurder wordt dan de auto.

Ik weet niet wat voor inkomen je hebt maar heb zo het idee dat als de benzine/dieselauto van de weg is en alleen de E-auto, de weg op mag,dat er maar weinig rijden.
Waarom...omdat de e-auto voor de gemiddelde burger niet te betalen met wat voor accu die ook rijd.

nandes57

Stamgast
Stamgast
Antw.: 209
Vr Apr 05, 2019 11:28 pm Reageer met quote

de volkswagen id3 gaat rond de 25000 euro kosten, en er zijn nog goedkopere auto's

theDon

Superlid
Superlid
Za Apr 06, 2019 12:27 am Reageer met quote

nandes57 schreef:
de volkswagen id3 gaat rond de 25000 euro kosten, en er zijn nog goedkopere auto's

Dat weet ik maar die hebben geen actieradius van 1000 km.
Vele mensen kopen een tweedehands auto en dan heb je een probleem want die zijn er niet of de accu is rot.
Dat zal heel lang duren voordat men een tweede hands kan aanschaffen.
Ik koop geen nieuwe auto meer gezien ik nu nog maar 2000km per jaar rijd, is dat niet meer lonend.
Als ik dan een tweedehand e/auto aan zou moeten schaffen, zou ik dat niet meer doen omdat de prijs tweedehands enorm hoog is.
Daar zal in de toekomst wel verandering inkomen maar dat zal mijn tijd zijn.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie