Gedetineerden schreeuwen ‘Allahoe Akbar’ tijdens Dodenherden
Blik op het nieuws
Ga naar pagina 1, 2  Volgende Plaats reactie

ron1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 686
Zo Mei 05, 2019 8:41 pm Reageer met quote

Gedetineerden PI Vught schreeuwen ‘Allahoe Akbar’ tijdens Dodenherdenking
De verstoring van de dodenherdenking bij de fusilladeplaats in Vught was een gecoördineerde actie door ‘minstens’ tientallen gedetineerden van de gevangenis in Vught.
Ze schreeuwden vanuit hun cel door de roosters met als enige doel de herdenking te verzieken. Te triest voor woorden.
Het ging om de bekende Arabische leus ‘Allahoe Akbar’. “Dit is gewoon ziek. Er waren hier mensen die de oorlog hebben meegemaakt. Die dierbaren hebben verloren. En dan doe je zoiets, op zo’n moment. Twee hele minuten lang. Ik heb er echt geen woorden voor”.

Wat moeten we toch met die mensen ???

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26642
Zo Mei 05, 2019 9:25 pm Reageer met quote

Ramen en roosters van de gevangenis dichtmetselen...

Faber quisque fortunae suae

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 3890
Zo Mei 05, 2019 9:32 pm Reageer met quote

Hoe schokkend dat de allerzwaarste criminelen van Nederland, te weten die op de terreurafdeling van de PI te Vught tot een dergelijk misbaar in staat zijn; wie had zoiets nu van hen verwacht...

There is a crack in everything; that's how the light comes in.

Leonard Cohen
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

ron1

Stamgast
Stamgast
Zo Mei 05, 2019 10:49 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:
Hoe schokkend dat de allerzwaarste criminelen van Nederland, te weten die op de terreurafdeling van de PI te Vught tot een dergelijk misbaar in staat zijn; wie had zoiets nu van hen verwacht...

ze zitten niet voor zweetvoeten in de pi. zoiets kun je juist wel verwachten van deze mensen , zijn wij dan toch te tolerant geworden ? Is de opkomst van de PVV en FvD dan toch wel te verklaren.

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 3394
Ma Mei 06, 2019 12:31 am Reageer met quote

Adamm schreef:
NicolaasP schreef:

ze zitten niet voor zweetvoeten in de pi. zoiets kun je juist wel verwachten van deze mensen , zijn wij dan toch te tolerant geworden ? Is de opkomst van de PVV en FvD dan toch wel te verklaren.

Tuig is het!!!
Dat laatste is te verklaren, zeker als je het nieuws volgt!

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12838
Ma Mei 06, 2019 8:34 am Reageer met quote

theDon schreef:
Tuig is het!!!
Dat laatste is te verklaren, zeker als je het nieuws volgt!

Je meent het. Zou het kunnen dat ze daarom opgesloten zijn?

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Tympaan

Superlid
Superlid
Ma Mei 06, 2019 9:30 am Reageer met quote

Adamm schreef:

Voor mij is dat wel duidelijk. En hoe harder de "deugzamen" er tegenaan schoppen hoe groter die partijen gaan worden. Als er iemand aan de leiding komt die het wat slimmer en tactischer aanpakt dan Wilders en Baudet, kon het wel eens echt de grootste partij worden in Nederland.

Keesvi

Superlid
Superlid
Ma Mei 06, 2019 1:26 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
Adamm schreef:

Voor mij is dat wel duidelijk. En hoe harder de "deugzamen" er tegenaan schoppen hoe groter die partijen gaan worden. Als er iemand aan de leiding komt die het wat slimmer en tactischer aanpakt dan Wilders en Baudet, kon het wel eens echt de grootste partij worden in Nederland.

Wie zijn die deugzamen? Waar schoppen ze tegenaan?

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Tympaan

Superlid
Superlid
Ma Mei 06, 2019 2:24 pm Reageer met quote

Een keer raden. En o wee als je het fout hebt...

Keesvi

Superlid
Superlid
Ma Mei 06, 2019 2:41 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:

Ik stel je een serieus bedoelde vraag. Als je daar zelf geen antwoord op weet of wilt geven ga ik er vanuit dat je zomaar wat roept.

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 7980
Ma Mei 06, 2019 3:39 pm Reageer met quote

Alle aandacht die aan dit gebeuren wordt gegeven, is koren op de molen van dergelijke lui.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)

Keesvi

Superlid
Superlid
Ma Mei 06, 2019 3:46 pm Reageer met quote

Benneke schreef:
Alle aandacht die aan dit gebeuren wordt gegeven, is koren op de molen van dergelijke lui.

Ja, maar we weten allemaal dat dit onderwerp met een bepaalde bedoeling gestart is.

ron1

Stamgast
Stamgast
Ma Mei 06, 2019 4:11 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Benneke schreef:

Ja, maar we weten allemaal dat dit onderwerp met een bepaalde bedoeling gestart is.

Topics worden toch altijd met een bedoeling gestart anders kun je net zo goed stoppen.

Tympaan

Superlid
Superlid
Ma Mei 06, 2019 6:04 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Tympaan schreef:

Ik stel je een serieus bedoelde vraag. Als je daar zelf geen antwoord op weet of wilt geven ga ik er vanuit dat je zomaar wat roept.

Je weet dondersgoed wat er mee bedoeld wordt. De zogenaamde deugdzamen (het stond niet voor niets tussen aanhalingstekens) zijn de mensen die alles wat niet in hun straatje te pas komt maar direct onder de noemer van racist, fascist, of naziaanhanger plaatsen en daarmee willen suggereren dat zij de goeden, de deugdzamen (ik heb dat woord niet eens zelf verzonnen) zijn en de de anderen de slechteriken.
Houd toch eens op met dat flauwe spelletje van 'naar de bekende weg vragen'...

Tympaan

Superlid
Superlid
Ma Mei 06, 2019 6:06 pm Reageer met quote

Adamm schreef:

Topics worden toch altijd met een bedoeling gestart anders kun je net zo goed stoppen.

Dat zou je toch denken.

Maar sommigen willen blijkbaar alleen hun standpunt kwijt en verdragen daarbij geen weerwoord...

Keesvi

Superlid
Superlid
Ma Mei 06, 2019 7:06 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
Je weet dondersgoed wat er mee bedoeld wordt. De zogenaamde deugdzamen (het stond niet voor niets tussen aanhalingstekens) zijn de mensen die alles wat niet in hun straatje te pas komt maar direct onder de noemer van racist, fascist, of naziaanhanger plaatsen en daarmee willen suggereren dat zij de goeden, de deugdzamen (ik heb dat woord niet eens zelf verzonnen) zijn en de de anderen de slechteriken.

Neem me niet kwalijk. Te meer omdat ik had kunnen weten dat je boos zou worden. Niettemin dank voor je uitleg. Ik vraag het echt niet voor niets om meerdere redenen. Een discussie kan ontzettend verflauwen als steeds meer deelnemers zich uitdrukken in gemeenplaatsen. Gewoon zeggen wat je bedoelt houdt de boel levendig en prikkelt je om iedere keer weer na te denken over wat je precies bedoelt. Een andere goede reden is dat ik me niet in een hok met een bordje wil laten zetten waarop staat tot welke soort ik behoor. Ik wed dat dat voor jou en ieder ander ook geldt. Jouw 'bekende weg' betekent namelijk absoluut niet dat mij die weg bekend is. Begrijp je nu iets beter waarom ik nogal eens doorvraag?

Tympaan

Superlid
Superlid
Ma Mei 06, 2019 7:55 pm Reageer met quote

Al goed, Keesvi. Het leek mij zelf nogal duidelijk. Maar dat hoeft inderdaad niet te betekenen dat het voor een ander duidelijk is.

Maar het is precies wat ik ook vind; ik laat mijzelf ook niet graag in een hoekje met een stempeltje drukken...

Keesvi

Superlid
Superlid
Ma Mei 06, 2019 9:03 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
Al goed, Keesvi. Het leek mij zelf nogal duidelijk. Maar dat hoeft inderdaad niet te betekenen dat het voor een ander duidelijk is.

Maar het is precies wat ik ook vind; ik laat mijzelf ook niet graag in een hoekje met een stempeltje drukken...

Dat laatste was me zeker al duidelijk maar we zijn het hierover absoluut eens.

Overigens vertrouw ik ten volle de directie van de betreffende penitentiaire inrichting om de gedetineerden op passende wijze aan te pakken voor dit grensoverschrijdende gedrag.

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 2341
Ma Mei 06, 2019 9:30 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:

Overigens vertrouw ik ten volle de directie van de betreffende penitentiaire inrichting om de gedetineerden op passende wijze aan te pakken voor dit grensoverschrijdende gedrag.

Ik heb er ietsje minder vertrouwen in, daar zijn wel heel veel fouten gemaakt met betrekking tot Micheal P.

Quote:

De behandeldirecteur van de gevangenis in Vught die fouten maakte bij de overplaatsing van Michael P., is nu bestuurder bij de organisatie achter de psychiatrische kliniek in Den Dolder. P. verbleef hier toen hij Anne Faber verkrachtte en vermoordde.

https://nos.nl/l/2283403
Hoe is dat mogelijk dat uitgerekend die man nu bestuurder is voor de kliniek in den Dolder?

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 3394
Ma Mei 06, 2019 11:19 pm Reageer met quote

Nmm zegt het ook wel wat over de mentaliteit van de gedetineerden die geen enkel fatsoen hebben.

Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats reactie