Minister overweegt om rijbewijs 60+ af te nemen!
Blik op het nieuws
Plaats reactie

OpaNorma

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 2
Za Jun 22, 2019 1:06 am Reageer met quote

Ik kwam vandaag dit artikel tegen! heb gelijk de petitie getekend!
Waar de regering mee bezig is dat weet ik niet!

Artikel is hier beneden te vinden
www.osrsgp.me

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12630
Za Jun 22, 2019 7:34 am Reageer met quote

Wat zijn jouw bedoelingen? De website waar je naar linkt deugt niet, voor geen meter... Zeer af te raden om erop te klikken. Gewoon niet doen. Ik ben benieuwd naar je reactie.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26268
Za Jun 22, 2019 8:33 am Reageer met quote

Als die 60 plusser in totale dronkenschap met 140 door een dorpskern gescheurd heeft, kan ik daar geen probleem mee hebben...

Ik weet dat ouderen laag op de prioriteitenlijst staan van de huidige regering. Maar zó erg is het gelukkig nog niet...

Faber quisque fortunae suae

annette49

Stamgast
Stamgast
Antw.: 341
Di Jun 25, 2019 6:04 pm Reageer met quote

Kees schreef:Wat zijn jouw bedoelingen? De website waar je naar linkt deugt niet, voor geen meter... Zeer af te raden om erop te klikken. Gewoon niet doen. Ik ben benieuwd naar je reactie.

Wat onaardig, als je dit berichtje aanklikt krijg je dezelfde waarschuwing te zien als verleden week als je 50plusser wilde openen. Toen schreef je dit toch ook niet?

Minister kan dit helemaal niet, leeftijdsdiscriminatie.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12630
Di Jun 25, 2019 9:15 pm Reageer met quote

Nee, ik weet niet waar ik het over heb, hoor... Ik voel doorgaans bij de eerste blik al aan mijn water dat zoiets stinkt. Klopte ook dit keer perfect. Het is pure spam. Ik leg het stapsgewijs uit, Spam voor Dummies, zullen we maar zeggen.

Het begint natuurlijk al met de kop boven het topic, 'Minister overweegt om rijbewijs 60+ af te nemen!' Wat nou met 60 al verplicht keuren, laat staan rijbewijs afnemen? Dit is de realiteit: Minister overweegt keuring 75-plusautomobilist af te schaffen.

En dan zegt die niet-werkende link mij dat de plaatser, zo die al een mens van vlees en bloed is, dat er nooit meer naar dat bericht omgekeken is, laat staan gereageerd in het topic.

Als je er mbv een klein beetje creativiteit in slaagt om door die beveiligingsmelding te breken kom je op een flutartikel over rijbewijzen dat voor geen meter deugt: Minister overweegt om rijbewijs keuring 60-plus automobilist aan te scherpen. Kennelijk is het daar de bedoeling om voor de een of andere petitie te stemmen.

Als je vervolgens je stemadvies wilt uitbrengen, kom je hier terecht: McCarthy Inconsolable After Cancellation of Mike and Molly. Was her Weight Loss Worth Losing her Job. Dan lijkt mij dat het de meest naďeve internetter wel duidelijk is waar het hier om te doen is. Voor de volledigheid sluit ik niet uit dat er MLM in het spel kan zijn maar in dat geval heb ik zelden een knulliger poging gezien.

Maar ik zal niemand tegenhouden om lief te doen tegen een spammer, ook niet tegen omarmen van een bot, want die sluit ik geenszins uit.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pagina 1 van 1

Plaats reactie